Ik vind het érg gemaakt...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef Ole het volgende:
Ik mis de flauwe woordgrappen van Geer en Goor
Dat is op 5.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Hè? Het is toch nog niet begonnen?Expeditie Robinson is toch nog bezig?
rtl4 kijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is op RTL5, dit is 4quote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik dacht dat iets hoorde over dode kuikens
Ook ja, blijkbaar voer voor sommige dieren.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Dat kan. Geluidsman van Paul de Leeuw liep ook rond in de tv kantinequote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef mascara-klodder het volgende:
zag ik nu de microfoonman van ' nu we er toch zijn' ?
ohja geluidsman is het woord. Ik raak nu al afgestompt en we kijken pas een half uurquote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat kan. Geluidsman van Paul de Leeuw liep ook rond in de tv kantineDie gasten werken overal en nergens volgens mij.
Neuh joh zal wel gewoon 1.90m zijn, Patries is 1.50 ofzoquote:
Patty is toch niet zo klein volgens mij? En hij was een stuk groter dan zij.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh joh zal wel gewoon 1.90m zijn, Patries is 1.50 ofzo
Lijkt wel sbs 6quote:Op donderdag 1 september 2011 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Jannes? Frans Duits? Waarom kijk ik dit??
Ohja.... ik geef jullie de schuld
Wist niet dat hij in de blokhutten zatquote:Op donderdag 1 september 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha al die "artiesten" beunen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |