Of het was een acteurquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef pberends het volgende:
De Diva's Draaien Door... blijkt de vrouw waarop ze op bezoek gaan door te draaien. Zou RTL die Dierenbescherming hebben gebeld voor de extra drama?
quote:Patricia Paay haalt uit naar Patty Brard.
Patricia Paay ergert zich kapot aan Patty Brard en ook Tatjana Simic wekt de nodige irritaties bij de polderdiva op.
De sfeer zit er al goed in bij het tv-programma Diva's Draaien Door, dat donderdagavond voor het eerst werd uitgezonden. LaPaay is haar collega-diva’s nu al zat. “Patty is een doorgewinterde aandachtstrekker en ik word gek van haar,” klaagt Patricia tegen Story. “Ze denkt echt dat het de Patty Brard-show is. Elke keer moet ik tegen haar roepen: Patty, volgens mij zijn we met zijn drieën hoor! Eigenlijk wil ze alles in haar eentje doen.”
LaPaay tolereert het gedrag van Patty niet. “Ik ben heel goed opgewassen tegen die grote mond van haar. Haar neiging om Tatjana en mij als een soort figuranten te laten meespelen, druk ik elke keer weer de kop in. Ik weet ook wel dat Patty niets anders kan dan schreeuwen, maar ik laat niet over mij heen lopen.”
Ook voor de blonde Tatjana heeft Patricia een paar vuile woorden over. “Tatjana is een geval apart. Je kunt echt zien dat zij tot aan de afgrond verwend is. Of ze heeft ineens tijd voor zichzelf nodig en dat moet ze ineens per se een eierkoek op een totaal verkeerd moment opeten.”
Ze vervolgt: “Wat ook irritant is, is dat haar vriend Peter op elke opnamedag aanwezig is. Gaan ze tijdens een rustmoment handje in handje zitten. Bah, zo klef! Toch erger ik me het allermeest aan Patty omdat ze de hele dag het baasje moet spelen. Maar ik laat me echt niet de les lezen door mevrouw Brard hoor!'
De realityshow trok ongeveer 1,1 miljoen kijkers en was daarmee het vijfde meest bekeken programma van de avond.
En die drie dochters, heten die Kwik, Kwek en Kwak?quote:
Je vraagt je af waarom witte banken nog steeds niet verboden zijn. Die worden binnen 3,5 dag al smerig.quote:
Ik moet toegeven dat het best leuk isquote:Op vrijdag 2 september 2011 06:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb krom gelegen van het lachen, ik vond het leuk!
op 1 jaar tijd kan veel veranderen he, en Patty is sowieso een enorme Jojoquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:54 schreef erik666 het volgende:
Ik heb Patty en Patricia in het echt gezien ongeveer 1 jaar terug, maar Patty was helemaal niet zo enorm dik zoals ze gisteren op de tv was. Maar ja, de tv maakt volgens mij 2x zo dik. Ze heeft wel een dikke maag/buik, terwijl ze haar buik nog bij de plastische chirurg heeft laten bijwerken.
1 jaar geledenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:54 schreef erik666 het volgende:
Ik heb Patty en Patricia in het echt gezien ongeveer 1 jaar terug, maar Patty was helemaal niet zo enorm dik zoals ze gisteren op de tv was. Maar ja, de tv maakt volgens mij 2x zo dik. Ze heeft wel een dikke maag/buik, terwijl ze haar buik nog bij de plastische chirurg heeft laten bijwerken.
Goh...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef pberends het volgende:
De Diva's Draaien Door... blijkt de vrouw waarop ze op bezoek gaan door te draaien. Zou RTL die Dierenbescherming hebben gebeld voor de extra drama?
Ja, heeeeel toevallig!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:29 schreef quirina het volgende:
[..]
Goh...
Wat een toeval dat er net een cameraploeg bijstond he?
Ik ook, Pwtish is een dappere dwerg.quote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef leilab het volgende:
Ik vind Patricia toch wel de leukste hoor
Ja die mensen kwamen gewoon langs op de koffiequote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond bij een multiculti dinges in Rotterdam, aldus Patty vanochtend, ben benieuwd!
En Patries zei dat er veel meer gewerkt wordt dan 'wij' denken, maar ze laten niet enkel werk zien in de afleveringen, want dat vinden de kijkers saai
En ook was de inval vorige week niet nep, dat gebeurde echt, ze moesten onwijs haasten toen ze het in de ochtend in de auto hoorden. Uh-huh!
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef StephanL het volgende:
Offtopic, Nederland getroffen door een aardbeving om 21:04
O ja, ook leukquote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik kijk een kwartiertje mee, zometeen naar Holland in the Hood
wat is dat dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik kijk een kwartiertje mee, zometeen naar Holland in the Hood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |