quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Die vorige was ook al zo'n topperquote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
Die reclame van Sluiter met "zonder jou is er geen bal aan" is wel te!!!
Sluijter en reclames is niet de beste combinatie neequote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die vorige was ook al zo'n topper![]()
Dit smaakt naar gravel. The next level!
Ik vind hem juist een groot talent op acteergebied.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
wtf, is dit al hun 2de reclame?!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die vorige was ook al zo'n topper![]()
Dit smaakt naar gravel. The next level!
Kzie liever Fatimaquote:Op maandag 30 mei 2011 15:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind hem juist een groot talent op acteergebied.
Heeft niks met je tv te maken, maar met je digitale ontvanger.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef theSummoner het volgende:
Ik kan me herinneren dat onze oude TV de mogelijkheid had om op ES over te schakelen tussen Engels en Nederlands commentaar, weet iemand of dat nog steeds kan? Kan ik die Pakker met een gerust hart afzetten, wat een dweil
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef Chriz2kk het volgende:
Vrouwen die Ferrer niet de meest aantrekkelijke tennisser vinden.
http://www.fromsportcom.com/v-2/6/174/v-277585.htmlquote:Op maandag 30 mei 2011 15:54 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij heb ik russisch commentaar, maar ik geef er niks om, zolang ik dat gebeuk maar kan horen...
Ik kijk het met Roemeens commentaar en vind dat wel rustgevend.... hoef je je er ook niet aan te ergeren omdat het zo tenenkrommend slecht is.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:54 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij heb ik russisch commentaar, maar ik geef er niks om, zolang ik dat gebeuk maar kan horen...
Omdat ie na één zin Frans over ging naar Engels omdat ie geen woord Frans spreekt?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
waarom liepen die kutfranzen (sorry pleonasme) gisteren te fluiten tijdens het interview met Djokovic?
Met die hand omhoog was het net Air Jordan geweestquote:
Hier zijn het twee mannen, ik vind het niet opwindend.. zoals gezegd... eerder rustgevendquote:Op maandag 30 mei 2011 15:58 schreef tja77 het volgende:
Russisch of roemeens ik weet het niet, de commentatrice heeft een geil stemmetje...
Maar heb nu toch engels commentaar...
Hij zei: "Dit is beter om aan te zien dan Nadal-Llubicic."quote:Op maandag 30 mei 2011 16:00 schreef theSummoner het volgende:
Wat zei de scheids bij Monfils-Ferrer?
Nee serieus, Ferrer kapte opeens en Pakker zei iets over de scheids maar ik kon niet verstaan wat...quote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zei: "Dit is beter om aan te zien dan Nadal-Llubicic."
Twee keer gestuiterd (in het frans)quote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nee serieus, Ferrer kapte opeens en Pakker zei iets over de scheids maar ik kon niet verstaan wat...
Thanks. Dat verhaal over Ferrers tenniscarrière leest pakker op van wikipedia.quote:
Excusez.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nee serieus, Ferrer kapte opeens en Pakker zei iets over de scheids maar ik kon niet verstaan wat...
Leuk om er allemaal onzin op te zetten als je merkt dat ze iets over hem gaat vertellen: "David Ferrer werd geboren in Volendam en. ..."quote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Thanks. Dat verhaal over Ferrers tenniscarrière leest pakker op van wikipedia.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk om er allemaal onzin op te zetten als je merkt dat ze iets over hem gaat vertellen: "David Ferrer werd geboren in Volendam en. ..."
Zit je soms ook sporza te kijken?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:06 schreef franklop het volgende:
wablief, hoe komt monfils aan die break? net stond het 40-0 toen ik even de keuken ging opruimen
mais non, l'eurosportquote:
quote:
Met weemoed denk ik terug aan de zwart-wit-tv.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:18 schreef tja77 het volgende:
Simon MAG ook niet winnen met zo'n broek aan...
Wees gerust, clowntje boloog wint geen set van fed.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef theSummoner het volgende:
Monfils-Federer, die wil ik zeker zien, ga er wel van uit dat federer wint maar hoop op een mooie pot
Gek hè?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
Simon kan het tempo van Sod totaal niet aan.
Geen idee of dat gek is eerlijk gezegd.quote:
Die is altijd al zeik nat, anders hoef je niet zo vaak je broek naar beneden te trekkenquote:
Zou ie daar ook een handdoekje voor hebben of blijft ie gewoon droog door het constante ophijsen van z'n broek?quote:
Jij bent vrouw, dus dat telt niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef alors het volgende:
Lol ik vind die broek van Simon wel grappig, beter dan al die suffe umbro shirts, met dat suffe blauw. Sowieso bijna alle mannen hebben die kleur blauw aan
Behalve Monfils, die draagt paarse negerkledingquote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef alors het volgende:
Lol ik vind die broek van Simon wel grappig, beter dan al die suffe umbro shirts, met dat suffe blauw. Sowieso bijna alle mannen hebben die kleur blauw aan
ja wat een baasquote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Behalve Monfils, die draagt paarse negerkleding
Arantxaquote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef franklop het volgende:
hoe komen we nu al aan 23 topics trouwens, zo boeiend is het toernooi tot nu toe nou ook niet
Omdat ook de kleding van de spelers, het commentaar, Mats Wilander en de Stokbroden constant van overwegend negatief commentaar worden voorzienquote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef franklop het volgende:
hoe komen we nu al aan 23 topics trouwens, zo boeiend is het toernooi tot nu toe nou ook niet
ah idd, even terugzoekenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zijn ook nog een paar pagina's opgegaan aan een opsomming van ieders lekkerste / liefste WTA-speelster. Goed topic was dat
Waar tennis je dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef theSummoner het volgende:
Weeronline blijft maar aangeven dat het gaat regenen vanavond...ik wil tennissen!!
Eerlijk is eerlijk, Monfils had op dit moment al binnen moeten zitten.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef theSummoner het volgende:
Jezus eerlijk is eerlijk Ferrer staat lekker te knallen
Amsterdam-Oost...dat leek mij ook, daarom begrijp ik ook niet waarom dat maar constant aangegeven wordt...quote:Op maandag 30 mei 2011 16:35 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Waar tennis je dan?
Bijna heel Nederland vanavond droog
Die TT blijft me achtervolgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Roland Garros 2011 #13: Fed-fan prutser
Net die ene plek waar het gaat regenen waarschijnlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 16:35 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Waar tennis je dan?
Bijna heel Nederland vanavond droog
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Net die ene plek waar het gaat regenen waarschijnlijk
Heb je dan en heel groot racket ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:30 schreef theSummoner het volgende:
Ellende dit, ik wil zelf nog tennissen maar moet nog een uurtje reizen naar Amsterdam met een tas van 20 kilo, schiet eens op Monfils!
en heel veel ballenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je dan en heel groot racket ofzo?
Zware ballen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Neu ben net verhuisd en heb nog geen wasmachine, heb twee weken was opgespaard plus nog wat boeken, vandaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef theSummoner het volgende:
6-5 Monfils, hij krijgt weer een beetje kleur...HAHAHAHAHAHAHAHA
O en Mariette Pakker: "weer ligt de hete kroket op het bord van de Spanjaard"
Nigger Whut?!
Spanjaarden eten geen kroketten dus hij zal het bord dadelijk wel weer afgeven.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef theSummoner het volgende:
Nigger Whut?!
Waar woon je.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef franklop het volgende:
iemand zin in Griekse Kofta? Had op een eter gerekend, maar die is afgehaakt
Blijft gewoon droog vanavond hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Amsterdam-Oost...dat leek mij ook, daarom begrijp ik ook niet waarom dat maar constant aangegeven wordt...
Van Knorr?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef franklop het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef theSummoner het volgende:
Nigger Whut?!
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker: "En weer ligt de hete kroket op het bord van de Fransman."
Is dat een uitdrukking ofzo?
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef senswal het volgende:
'En weer ligt de hete kroket op het bord van de Spanjaard'
in een mooi pittoresk dorp ten noordoosten van Dordrechtquote:
siquote:
Dat gaat ik niet redden. Kun je het opsturen?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef franklop het volgende:
[..]
in een mooi pittoresk dorp ten noordoosten van Dordrecht
[..]
si
Lekker, ik word er alleen zo winderig vanquote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef franklop het volgende:
Dat, en het tempo ligt hier ongeveer even hoog als bij Söderling.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:40 schreef El_Borracho het volgende:
Als je drie keer achter elkaar hetzelfde zinnetje post, dan ben ik niet verwonderd dat hier al zoveel topics volgeluld zijn...
En dan zeker in de kwartfinale ook niet op komen dagen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:43 schreef theSummoner het volgende:
Kijken of ie die 5 van Fognini kan verbeteren...
Ja, het moest natuurlijk Spanjaard zijn, maar ik wist even niet hoe je dat schreef.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:42 schreef senswal het volgende:
Ook mooi dat Fed-fan Fransman zegt en wij Spanjaard
Kijk naar Belgiequote:Op maandag 30 mei 2011 16:43 schreef tong80 het volgende:
Waarom zie ik die partij van Ferrer nu niet ?
of eurosportquote:
Nee, twee games verschil.quote:
5e set schatquote:
O ja tuurlijk, chill, dan kan ik zo pissen bij onevenquote:
"Hawk-eye"..quote:Op maandag 30 mei 2011 16:48 schreef theSummoner het volgende:
jaja mariette, je moet de ogen van een havik hebben om die snelle ballen te kunnen zien.
Niet van een adelaar dan? Of van een kroket?
Ga toch koken
O het was een grap met twee lagen, geef ik Mariette toch niet genoeg kredietquote:
Ik gok, niet veel ruimte nodig hebbende voor je voorbereiding en je slag. Zeker als je onder druk staat is dat makkelijk, dde dubbelhandige backhand van Nadal is daar een voorbeeld van, hij kan hem soms zo'n laatste knikje meegeven.quote:
quote:
Ja die heeft verdomme de vriendin van Martin solveig afgepakt!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:50 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Heeft Monfils eigenlijk een chickie?
Ja, dacht ik wel, bedoelde dus wat betekent het?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
![]()
Ja, trouwens, weet niet wie.
Compacte techniek is vaker gebruikte term.
Neem het je niet kwalijk. Ik hoorde haar aan het begin van de week zeggen: "De Duitser Philipp Petzschner heeft in drie sets gewonnen van zijn landgenoot Mischa Zverev, ook een Duitser."quote:Op maandag 30 mei 2011 16:50 schreef theSummoner het volgende:
[..]
O het was een grap met twee lagen, geef ik Mariette toch niet genoeg krediet
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neem het je niet kwalijk. Ik hoorde haar aan het begin van de week zeggen: "De Duitser Philipp Petzschner heeft in drie sets gewonnen van zijn landgenoot Mischa Zverev, ook een Duitser."
In die clip van Martin Solveig welquote:Op maandag 30 mei 2011 16:50 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Heeft Monfils eigenlijk een chickie?
De ogen van een kroket.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:48 schreef theSummoner het volgende:
jaja mariette, je moet de ogen van een havik hebben om die snelle ballen te kunnen zien.
Niet van een adelaar dan? Of van een kroket?
Ga toch koken
Veel plezier daarmee, ik ga pakken en lekker een paar uurtjes ballen slaan. Tot morgen!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:56 schreef groenen het volgende:
Simon en het Franse publiek gaan Soderling gek maken.
Doei.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:57 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Veel plezier daarmee, ik ga pakken en lekker een paar uurtjes ballen slaan. Tot morgen!
Zelfs niet fit wint ie het wel neem ik aan....quote:
Nou heb ik dat liedje in m'n hoofdquote:Op maandag 30 mei 2011 16:52 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Ja die heeft verdomme de vriendin van Martin solveig afgepakt!
En daarna Chela moet ook wel te doen zijn. Vrijdag is die enkel dan wel weer oke.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs niet fit wint ie het wel neem ik aan....
En zo niet dan worden de SF's waarschijnlijk:quote:
Gebeurd waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toch heb ik zo'n gevoel dat Nadal ineens zijn level opkrikt in zo'n wedstrijd.
Normaal wel maar nu? Ik verwacht echt zon dikke tsonga/Gonzalez/delpotro standquote:Op maandag 30 mei 2011 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toch heb ik zo'n gevoel dat Nadal ineens zijn level opkrikt in zo'n wedstrijd.
Ik heb wel respect voor die gast. Echt alleen maar beukenquote:
Ik heb hem nog weinig verkeerd zien doen. Wat is voor jou dan het verschil met eerder in het seizoen?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoewel ik Djokovic ook nog niet zo briljant vind als de rest van het seizoen.
Ik zeg niet dat hij het verkeerd doet, maar ik vind hem nog niet zo dwingend als dat ik hem eerder het seizoen heb zien spelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb hem nog weinig verkeerd zien doen. Wat is voor jou dan het verschil met eerder in het seizoen?
Nou, hij heeft wel heel vaak in de final gewonnen van Federer. En zoals wel vaker gezegd: het gaat er toch niet echt om wie je in de eerste vier ronden tegenkomt. Vaak zijn het halve walkovers. Het gaat bijna altijd om de SF en de finale.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:37 schreef Norrage het volgende:
Heeft dan gelukkig in ieder geval een tegenstander van naam tegenover zich...Als ie dan de finale haalt heeft ie tenminste nog potentiele tegenstand gehad, en niet zo'n laffe kut draw zoals bij de US Open (of alle andere GS die hij heeft gewonnen tot nu toe)
Ja de finale tel ik ook niet mee, daar heb je meestal wel tegenstand en zo..Maar gewoon de route tot de finale. Bij de USO speelde hij in de finale tegen Djoko absoluut geweldig, maar tegen iedereen in de rest van het schema had hij zo ongeveer kunnen verliezen in de route naar die finale, behalve tegen de 6 speler die hij moest verslaan om de finale te halenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel heel vaak in de final gewonnen van Federer. En zoals wel vaker gezegd: het gaat er toch niet echt om wie je in de eerste vier ronden tegenkomt. Vaak zijn het halve walkovers. Het gaat bijna altijd om de SF en de finale.
Toch was Chela de grote favoriet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer is was Chela grote favoriet in deze wedstrijd?
Deze wedstrijd had urenlange coinflip erop geschreven vanaf het begin.
Chris: sommige winnen zo Estoril, Murray komt ermee in de SF van RG.![]()
Zo staat ie altijd te spelen tijdens een rally (al wil er dan ook nog wel eens een bal in vallen.)quote:Op maandag 30 mei 2011 15:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ljubicic staat er bij alsof hij in de rij van de supermarkt staatWat een passieloze droplul.
Hij ziet er uit als een kind van veerttien.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Die benen van Simon.Zien er op een of andere manier heel raar uit vind ik.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:17 schreef Salamando het volgende:
Daarstraks was het commentaar weer geweldig: 'deze derde set duurt al langer en ligt dichter bij elkaar dan de andere 2 sets'![]()
.
En daarna kwam het totaal aantal punten in beeld, Söderling had er 100 en Simon 84. Commentaar: hier zie je het aantal gewonnen punten, Söderling heeft er 100 en Simon 84, het verschil komt door de eerste twee sets, omdat deze gewonnen zijn door Söderling. In deze 3e set hebben de spelers ongeveer evenveel punten (bij een 5-5 stand).quote:
Intelligente manquote:Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
En daarna kwam het totaal aantal punten in beeld, Söderling had er 100 en Simon 84. Commentaar: hier zie je het aantal gewonnen punten, Söderling heeft er 100 en Simon 84, het verschil komt door de eerste twee sets, omdat deze gewonnen zijn door Söderling. In deze 3e set hebben de spelers ongeveer evenveel punten (bij een 5-5 stand).
Zeker, weet niet of Kirilenko gewonnen heeft van Petkovic maar Sharapova aan het kijken momenteel.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef El_Borracho het volgende:
Sharapova - Kirilenko zou anders wel een mooie wedstrijd zijn
[ afbeelding ]
Set achter, break voor in de tweede.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeker, weet niet of Kirilenko gewonnen heeft van Petkovic maar Sharapova aan het kijken momenteel.
Kirilenko zie ik ook niet winnen, ze speelt niet tegen een Rus maar tegen een Servisch-Duitse danseres mits ze wint.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Set achter, break voor in de tweede.
Erger dan de uitstraling van Murray kan het moeilijk wordenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:12 schreef Norrage het volgende:
6-4 6-4 Troicki
Troicki vind ik echt de uitstraling hebben van een holbewoner....
Nouja, Troicki komt toch in de buurt...En Murray stond 4-2 voor...wat is ie weer aan het falen. Het ergste is dat we nu hoogstwaarschijnlijk een halve finalist gaan krijgen in Troicki (Chela wint daar niet van)....quote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Erger dan de uitstraling van Murray kan het moeilijk worden
Ze weet ook wel dat haar mannelijke fans haar het liefst zo lang mogelijk willen zien, dus een driesetter opkomst.quote:
Het gaat me meer om het feit dat ze gewoon niet tegen haar verlies kan. Van mij mag Aga gewoon in drie sets winnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze weet ook wel dat haar mannelijke fans haar het liefst zo lang mogelijk willen zien, dus een driesetter opkomst.
De vrouwelijke Rafa he.....quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het feit dat ze gewoon niet tegen haar verlies kan. Van mij mag Aga gewoon in drie sets winnen.
Niet tegen je verlies kunnen is niet zo erg in een tennisser, beter dan geen vechtlust.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het feit dat ze gewoon niet tegen haar verlies kan. Van mij mag Aga gewoon in drie sets winnen.
Het slaat echt nergens op wat ze doetquote:Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef Norrage het volgende:
En ondertussen choket Radwanska echt enorm.
Ik wacht nog wel een week, dan zit Djokovic en Sharapova er.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:35 schreef franklop het volgende:
voor alle fans; Aranxta Rus bij Holland Sport
Behalve haar ouders zal ze geen fans hebben, denk je wel?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:35 schreef franklop het volgende:
voor alle fans; Aranxta Rus bij Holland Sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |