quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Die vorige was ook al zo'n topperquote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
Die reclame van Sluiter met "zonder jou is er geen bal aan" is wel te!!!
Sluijter en reclames is niet de beste combinatie neequote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die vorige was ook al zo'n topper![]()
Dit smaakt naar gravel. The next level!
Ik vind hem juist een groot talent op acteergebied.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
wtf, is dit al hun 2de reclame?!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die vorige was ook al zo'n topper![]()
Dit smaakt naar gravel. The next level!
Kzie liever Fatimaquote:Op maandag 30 mei 2011 15:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind hem juist een groot talent op acteergebied.
Heeft niks met je tv te maken, maar met je digitale ontvanger.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef theSummoner het volgende:
Ik kan me herinneren dat onze oude TV de mogelijkheid had om op ES over te schakelen tussen Engels en Nederlands commentaar, weet iemand of dat nog steeds kan? Kan ik die Pakker met een gerust hart afzetten, wat een dweil
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef Chriz2kk het volgende:
Vrouwen die Ferrer niet de meest aantrekkelijke tennisser vinden.
http://www.fromsportcom.com/v-2/6/174/v-277585.htmlquote:Op maandag 30 mei 2011 15:54 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij heb ik russisch commentaar, maar ik geef er niks om, zolang ik dat gebeuk maar kan horen...
Ik kijk het met Roemeens commentaar en vind dat wel rustgevend.... hoef je je er ook niet aan te ergeren omdat het zo tenenkrommend slecht is.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:54 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij heb ik russisch commentaar, maar ik geef er niks om, zolang ik dat gebeuk maar kan horen...
Omdat ie na één zin Frans over ging naar Engels omdat ie geen woord Frans spreekt?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
waarom liepen die kutfranzen (sorry pleonasme) gisteren te fluiten tijdens het interview met Djokovic?
Met die hand omhoog was het net Air Jordan geweestquote:
Hier zijn het twee mannen, ik vind het niet opwindend.. zoals gezegd... eerder rustgevendquote:Op maandag 30 mei 2011 15:58 schreef tja77 het volgende:
Russisch of roemeens ik weet het niet, de commentatrice heeft een geil stemmetje...
Maar heb nu toch engels commentaar...
Hij zei: "Dit is beter om aan te zien dan Nadal-Llubicic."quote:Op maandag 30 mei 2011 16:00 schreef theSummoner het volgende:
Wat zei de scheids bij Monfils-Ferrer?
Nee serieus, Ferrer kapte opeens en Pakker zei iets over de scheids maar ik kon niet verstaan wat...quote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zei: "Dit is beter om aan te zien dan Nadal-Llubicic."
Twee keer gestuiterd (in het frans)quote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nee serieus, Ferrer kapte opeens en Pakker zei iets over de scheids maar ik kon niet verstaan wat...
Thanks. Dat verhaal over Ferrers tenniscarrière leest pakker op van wikipedia.quote:
Excusez.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:01 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nee serieus, Ferrer kapte opeens en Pakker zei iets over de scheids maar ik kon niet verstaan wat...
Leuk om er allemaal onzin op te zetten als je merkt dat ze iets over hem gaat vertellen: "David Ferrer werd geboren in Volendam en. ..."quote:Op maandag 30 mei 2011 16:03 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Thanks. Dat verhaal over Ferrers tenniscarrière leest pakker op van wikipedia.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk om er allemaal onzin op te zetten als je merkt dat ze iets over hem gaat vertellen: "David Ferrer werd geboren in Volendam en. ..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |