Overleg dan is met je chef en geef het door aan de AH bij mij in de buurt.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar onze croissantjes zijn niet zacht en taai. Jouw AH bakt ze dan veelste kort.
Ik weet niet waar jij woont, dus gaat moeilijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Overleg dan is met je chef en geef het door aan de AH bij mij in de buurt.
Enige voordeel van de AH.. De caissièresquote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, dus gaat moeilijk.Ik wil ze overigens wel een bak-cursus geven.
Zelfscan ftw.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Enige voordeel van de AH.. De caissières
Bij de kassa gaat het bij mij toch sneller hoor dan met die achterlijke zelfscanquote:Op maandag 30 mei 2011 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Op een gegeven moment zijn de caissières niet meer nodig, want dan wordt alles geautomatiseerd.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:01 schreef xCore het volgende:
[..]
Bij de kassa gaat het bij mij toch sneller hoor dan met die achterlijke zelfscan
Spamkoning dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jordy niet kennennr1 op Fok gisteren,
Hoe kan je dan 60 euro rijker zijn?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ben net terug. Zestig euro rijker en een proces-verbaal op zak.
Stoer.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ben net terug. Zestig euro rijker en een proces-verbaal op zak.
Wellicht wel, alleen moet ik dat nog vragen en regelen enzoquote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoi. Jij kwam naar de meet toch? Zeker?
60 euro?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je meer verdient in de bouw.
Deze week.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wellicht wel, alleen moet ik dat nog vragen en regelen enzo
Is het deze week of volgende week?
Euforisch gevoelquote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
heb echt een euforisch gevoel vandaag, laat ik het even mededelen.
Ik krijg gewoon doorbetaald hoor als ik vakantie opneemquote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik neem aan dat Das vrij heeft gevraagd voor de CE's, en dus niet gewerkt heeft. Dan lijkt 60 euro beetje normaal. Ik heb ook maar 180 euro gekregen.
In de bouw werken.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon doorbetaald hoor als ik vakantie opneem
Nee, heb lekker doorgewerkt.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik neem aan dat Das vrij heeft gevraagd voor de CE's, en dus niet gewerkt heeft. Dan lijkt 60 euro beetje normaal. Ik heb ook maar 180 euro gekregen.
Ja, ik werk op school.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, heb lekker doorgewerkt.
[..]
Ja, ik werk op school.Als huiswerkbegeleider. Verdient ontzettend goed.
5,48 per uur.quote:
mijn broertje dacht ook wel dat ik voor hem wilde taxiën omdat ik vakantie hadquote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik moet vandaag mijn broertje van school halen.
Waarom "quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik moet vandaag mijn broertje van school halen.
Wel relaxt hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, heb lekker doorgewerkt.
[..]
Ja, ik werk op school.Als huiswerkbegeleider. Verdient ontzettend goed.
Nou beter dan dit.. ik moet erheen fietsen en terug met hem lopen!!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
mijn broertje dacht ook wel dat ik voor hem wilde taxiën omdat ik vakantie had
75 euro per kwartaal krijg je alleen dankzij de frikandelbroodjes en energydrink die je haalt, en de boodschappen die je ouders halen... Ik krijg op jaarbasis ook een paar honderd euro korting, maar dat wordt er direct vanaf getrokkenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
5,48 per uur.Maar dat alleen nettoding, dus zonder vakantietoeslag en die shit en krijg per kwartaal 75 euro erbij.
__!
En daar staat tegenover dat ik niet zoveel hoef te doen (naar mijn idee, vergeleken met de andere baantjes.)
Mja, m'n broertje werkt ook bij de AH, mijn ouders gebruiken zijn pasje.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
75 euro per kwartaal krijg je alleen dankzij de frikandelbroodjes en energydrink die je haalt, en de boodschappen die je ouders halen... Ik krijg op jaarbasis ook een paar honderd euro korting, maar dat wordt er direct vanaf getrokken
ik weet, ik krijg 10% op boodschappen tot 500 euro per jaarquote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, m'n broertje werkt ook bij de AH, mijn ouders gebruiken zijn pasje.Mijn stiefopa/oma gebruiken mijn pasje.
10% op hele boodschappen met maximum 75 euro. Best relaxt hoor.
O, dat gold helaas niet toen ik nog bij de Albert Heijn werkte. Bun.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, m'n broertje werkt ook bij de AH, mijn ouders gebruiken zijn pasje.Mijn stiefopa/oma gebruiken mijn pasje.
10% op hele boodschappen met maximum 75 euro. Best relaxt hoor.
En dat krijg je dan 1x per jaar uitbetaald?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik weet, ik krijg 10% op boodschappen tot 500 euro per jaar
nee, je krijgt het direct 'uitbetaald'. Je krijgt gewoon 10% korting op je boodschappen wat er direct van af wordt getrokken.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat krijg je dan 1x per jaar uitbetaald?
Dat pasje mag iedereen gebruiken hoor. Uiteindelijk krijgt de medewerker het geld.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Nja, is dus alleen de moeite waard als je ouders bij AH de boodschappen doen?
Niet verkeerd, wij werken helaas niet met zo'n pasje. Eigenlijk wel, maar alleen ik mag die gebruiken... En zo vaak heb ik geen verf of een nieuw bankstel nodigquote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat pasje mag iedereen gebruiken hoor. Uiteindelijk krijgt de medewerker het geld.
Had je goed opgelet bij Engels examen?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Dastan het volgende:
Ik ben Lost weer opnieuw aan het kijken, steeds als ik Boone zie denk ik aan Etsoe.Ik kijk wederom uit naar zijn dood.
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Niet verkeerd, wij werken helaas niet met zo'n pasje. Eigenlijk wel, maar alleen ik mag die gebruiken... En zo vaak heb ik geen verf of een nieuw bankstel nodig
O, ja, dat viel mij inderdaad op, ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, maar Jeremey Bentham werd genoemd in een tekst
de kassamedewerkerquote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie kan nu controleren of jij je pasje gebruikt dan?
Uhm, mijn naam staat erop en ik moet afrekenen bij de service baliequote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie kan nu controleren of jij je pasje gebruikt dan?
Niet echt, mijn Nederlands is niet geweldigquote:
Doe eens normaal.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom wordt het nou niet even snel 16 juni.
Daar zou ik best de tussenliggende dagen voor willen opgeven...
Bierquote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef Flitskikker het volgende:
Jij wil drie weken vakantie opgeven?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef Flitskikker het volgende:
Nee joh examenreisquote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef Flitskikker het volgende:
Weet ik nog niet 100% zeker, heb het nog niet aan m'n ouders gevraagd.quote:
Ik hoop het!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Weet ik nog niet 100% zeker, heb het nog niet aan m'n ouders gevraagd.
Weet niet of ze het goed zullen vinden.
Hun toetsen zijn makkelijker na te kijkenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:22 schreef Etsu het volgende:
Ik snap ook niet waarom vmbo 1 dag van te voren te horen krijgt of ze geslaagd zijn of niet... Waarom niet tegelijk of andersom?
Ze kunnen de shock van het bericht dat ze zakken niet aan. Trauma's enzulksquote:Op maandag 30 mei 2011 14:22 schreef Etsu het volgende:
Ik snap ook niet waarom vmbo 1 dag van te voren te horen krijgt of ze geslaagd zijn of niet... Waarom niet tegelijk of andersom?
Ik denk gewoon willekeur.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:22 schreef Etsu het volgende:
Zakken voor vmboquote:Op maandag 30 mei 2011 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze kunnen de shock van het bericht dat ze zakken niet aan. Trauma's enzulks.
Gisteravond weer begonnen. Wel een beetje saai als je alles al weet, maar goed. Ik kan niet eeuwig The Sopranos herkijken.quote:
Of je komt langs, ik heb ze alle zes.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 t/m 3. De rest download ik wel denk ik.
Ja, die mag ik ook niet zo. Boone vind ik niet zo heel leuk.quote:
Boone niet leuk? Ga je mond spoelen met zeep, mijn jongen.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, die mag ik ook niet zo. Boone vind ik niet zo heel leuk.
Mijn favorieten zijn Ben, Locke en Sawyer.
Nee, man. Wat een watje.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boone niet leuk? Ga je mond spoelen met zeep, mijn jongen.
Nee, hoe hij er uitziet.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat hij een watje is omdat hij z'n been moet opgeven.
Hoge resolutie jonge!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Hoe hebben jullie allemaal zo'n mooi scherp usericon??
Je riep?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:36 schreef DidoCarthago het volgende:
60x60 plaatjes zoeken. Ik heb 50x50 ofzo en dat is ook te merkenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Ja maar je mag maar 60x60 als afmetingen hebben dus ik heb de hele tijd in paint zitten verkleinen maar dat wordt ie dus heel onscherpquote:
Echt die ziekelijke obsessie met zijn zoon.quote:
dump de link een van het plaatje eens?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja maar je mag maar 60x60 als afmetingen hebben dus ik heb de hele tijd in paint zitten verkleinen maar dat wordt ie dus heel onscherp.
Jij kwam definitief naar de meet, toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dump de link een van het plaatje eens?
Dat moet je dan ook niet doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja maar je mag maar 60x60 als afmetingen hebben dus ik heb de hele tijd in paint zitten verkleinen maar dat wordt ie dus heel onscherp.
Heb ik niet meer.. had m opgeslagenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dump de link een van het plaatje eens?
niks is zeker. Deltaloydquote:Op maandag 30 mei 2011 14:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij kwam definitief naar de meet, toch?
Ben ik nu ook jou geobsedeerd?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Echt die ziekelijke obsessie met zijn zoon.Vond ik overigens ook niet zo'n goed uitgewerkte verhaallijn.
Die waren echt lief ja. Oprechte liefde. Ontroerend.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik nu ook jou geobsedeerd?
Rose en Bernard vond ik wel schattig iets hebben.
http://yfrog.com/n7appelpquote:Op maandag 30 mei 2011 14:39 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Heb ik niet meer.. had m opgeslagen. Nou ik ga vanavond wel 60x60 plaatjes zoeken
.
Dag.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:43 schreef Dastan het volgende:
Nou, ik ga maar even verder kijken dan. Dag.
Veel plezier alvastquote:Op maandag 30 mei 2011 15:24 schreef Etsu het volgende:
En ben ook van plan om dat tot 8 uur te doen, want dan heb ik mijn rijles.
Ik denk het niet neequote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen gekke dingen gedaan onder de douche mag ik hopen?
Hoi.quote:
Idd. Geld verdienen voor laptopquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Etsu het volgende:
Maar gelukkig morgen hele dag werken.Doe ik tenminste wat nuttigs.
Terwijl je moet leren: Ik weet veel leukere dingen te doenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Vakantie, ik verveel me helemaal de tyfus.
Kun je ook gewoon op 'Preview' drukken, hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
Sorry jongens, even een test of de link werkt naar mijn bestand. Wou er geen speciaal topic voor aanmaken. Is niets ergs, gewoon een bestand van een deel van mijn film collectie. Wil even testen of je bestanden ook online kan openen. Jullie hoeven nergens op te klikken.
Collectie
Impliceren dat wij er op moeten klikkenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
Sorry jongens, even een test of de link werkt naar mijn bestand. Wou er geen speciaal topic voor aanmaken. Is niets ergs, gewoon een bestand van een deel van mijn film collectie. Wil even testen of je bestanden ook online kan openen. Jullie hoeven nergens op te klikken.
Collectie
Wat ben je ook een @$@#&&@*. User.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
Collectie
Waarom noem je mij een apenstaart dollarteken apenstaart hekje en en apenstaart sterretje punt user?quote:
Als ik jou was zou ik nooit naar Uganda gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eensch. Verbaast me dat de mods blind zijn ofzo.
Ik ook, lange dag op stagequote:
Zeker slim ja, maar ga je niet op vakantie?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Ja, had ik ja. Nouja, ze hadden een paar baantjes van 8 uur per week, maar ik kan full time en ze hadden op het moment daar niks voor, dus nou ben ik ingeschreven en word ik gebeld als iets vrijkomt weet je wel. Maaaar als ik volgende week nog niks heb gehoord worden het gewoon 2 baantjes van 8 uur per week ;D SLIM HE.
Begin augustus 1 weekje dacht ik, ach, valt vast te regelen met m'n oudersquote:Op maandag 30 mei 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker slim ja, maar ga je niet op vakantie?
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Morgen eens naar de sportschool bellen, spiertjes kweken jwz
Trouwens, sportschool BELLEN dat je wil SPORTENquote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Morgen eens naar de sportschool bellen, spiertjes kweken jwz
Ja, dat is best normaalquote:Op maandag 30 mei 2011 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trouwens, sportschool BELLEN dat je wil SPORTEN.
Sowieso niet gaan haten.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trouwens, sportschool BELLEN dat je wil SPORTEN.
quote:
Middagquote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Your musical compatibility with Gitaarmat is SUPER
Lobi voor Gitaarmat
Oververhit? Hehehequote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef xCore het volgende:
Verdomme, laptop begeeft 't, nu moet ik binnen zitten FOK!ken
Das duur. Heb ik ook gehad.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef xCore het volgende:
Verdomme, laptop begeeft 't, nu moet ik binnen zitten FOK!ken
Beest.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:19 schreef Pino112 het volgende:
We gaan donderdagavond boekverbranding houden bij iemand, gewoon omdat het kan.
Ja, nog steeds. Wat dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ooit op een of ander GTA Forum gezeten?
Ik heb op school al mn boeken verscheurd. Dat geeft een bevrijdend gevoel voor een biologie examen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:19 schreef Pino112 het volgende:
We gaan donderdagavond boekverbranding houden bij iemand, gewoon omdat het kan.
Ghehehe, daar zat ik ook enkele jaren geleden op. Nouja, alleen maar op het GFX gedeelte eigenlijkquote:
quote:
quote:
Lobi mensenquote:
Harde kaas. Niet teveel zoep'n hè!quote:
Haha. Zelfde naam als hier?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ghehehe, daar zat ik ook enkele jaren geleden op. Nouja, alleen maar op het GFX gedeelte eigenlijk
Dit.quote:
Ja de sfeer is al een tijdje weg. Populariteit ligt nu meer bij de Lifestyle-gedeelten.quote:
Veel plezier vanavondquote:
quote:
Halloooo schatjeszquote:
Wat een baas was ik tochquote:Op maandag 30 mei 2011 17:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja de sfeer is al een tijdje weg. Populariteit ligt nu meer bij de Lifestyle-gedeelten.
Moet maar eens een nieuwe GTA aangekondigd worden
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat een baas was ik toch![]()
[ afbeelding ]
ehehehe
Moeder natuur..quote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, belachelijke zet van moeder natuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |