Overleg dan is met je chef en geef het door aan de AH bij mij in de buurt.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar onze croissantjes zijn niet zacht en taai. Jouw AH bakt ze dan veelste kort.
Ik weet niet waar jij woont, dus gaat moeilijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Overleg dan is met je chef en geef het door aan de AH bij mij in de buurt.
Enige voordeel van de AH.. De caissièresquote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, dus gaat moeilijk.Ik wil ze overigens wel een bak-cursus geven.
Zelfscan ftw.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Enige voordeel van de AH.. De caissières
Bij de kassa gaat het bij mij toch sneller hoor dan met die achterlijke zelfscanquote:Op maandag 30 mei 2011 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Op een gegeven moment zijn de caissières niet meer nodig, want dan wordt alles geautomatiseerd.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:01 schreef xCore het volgende:
[..]
Bij de kassa gaat het bij mij toch sneller hoor dan met die achterlijke zelfscan
Spamkoning dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jordy niet kennennr1 op Fok gisteren,
Hoe kan je dan 60 euro rijker zijn?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ben net terug. Zestig euro rijker en een proces-verbaal op zak.
Stoer.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ben net terug. Zestig euro rijker en een proces-verbaal op zak.
Wellicht wel, alleen moet ik dat nog vragen en regelen enzoquote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoi. Jij kwam naar de meet toch? Zeker?
60 euro?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je meer verdient in de bouw.
Deze week.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wellicht wel, alleen moet ik dat nog vragen en regelen enzo
Is het deze week of volgende week?
Euforisch gevoelquote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
heb echt een euforisch gevoel vandaag, laat ik het even mededelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |