Overleg dan is met je chef en geef het door aan de AH bij mij in de buurt.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar onze croissantjes zijn niet zacht en taai. Jouw AH bakt ze dan veelste kort.
Ik weet niet waar jij woont, dus gaat moeilijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Overleg dan is met je chef en geef het door aan de AH bij mij in de buurt.
Enige voordeel van de AH.. De caissièresquote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, dus gaat moeilijk.Ik wil ze overigens wel een bak-cursus geven.
Zelfscan ftw.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Enige voordeel van de AH.. De caissières
Bij de kassa gaat het bij mij toch sneller hoor dan met die achterlijke zelfscanquote:Op maandag 30 mei 2011 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Op een gegeven moment zijn de caissières niet meer nodig, want dan wordt alles geautomatiseerd.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:01 schreef xCore het volgende:
[..]
Bij de kassa gaat het bij mij toch sneller hoor dan met die achterlijke zelfscan
Spamkoning dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jordy niet kennennr1 op Fok gisteren,
Hoe kan je dan 60 euro rijker zijn?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ben net terug. Zestig euro rijker en een proces-verbaal op zak.
Stoer.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ben net terug. Zestig euro rijker en een proces-verbaal op zak.
Wellicht wel, alleen moet ik dat nog vragen en regelen enzoquote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoi. Jij kwam naar de meet toch? Zeker?
60 euro?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je meer verdient in de bouw.
Deze week.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wellicht wel, alleen moet ik dat nog vragen en regelen enzo
Is het deze week of volgende week?
Euforisch gevoelquote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
heb echt een euforisch gevoel vandaag, laat ik het even mededelen.
Ik krijg gewoon doorbetaald hoor als ik vakantie opneemquote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik neem aan dat Das vrij heeft gevraagd voor de CE's, en dus niet gewerkt heeft. Dan lijkt 60 euro beetje normaal. Ik heb ook maar 180 euro gekregen.
In de bouw werken.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon doorbetaald hoor als ik vakantie opneem
Nee, heb lekker doorgewerkt.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik neem aan dat Das vrij heeft gevraagd voor de CE's, en dus niet gewerkt heeft. Dan lijkt 60 euro beetje normaal. Ik heb ook maar 180 euro gekregen.
Ja, ik werk op school.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, heb lekker doorgewerkt.
[..]
Ja, ik werk op school.Als huiswerkbegeleider. Verdient ontzettend goed.
5,48 per uur.quote:
mijn broertje dacht ook wel dat ik voor hem wilde taxiën omdat ik vakantie hadquote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik moet vandaag mijn broertje van school halen.
Waarom "quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik moet vandaag mijn broertje van school halen.
Wel relaxt hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 14:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, heb lekker doorgewerkt.
[..]
Ja, ik werk op school.Als huiswerkbegeleider. Verdient ontzettend goed.
Nou beter dan dit.. ik moet erheen fietsen en terug met hem lopen!!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
mijn broertje dacht ook wel dat ik voor hem wilde taxiën omdat ik vakantie had
75 euro per kwartaal krijg je alleen dankzij de frikandelbroodjes en energydrink die je haalt, en de boodschappen die je ouders halen... Ik krijg op jaarbasis ook een paar honderd euro korting, maar dat wordt er direct vanaf getrokkenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
5,48 per uur.Maar dat alleen nettoding, dus zonder vakantietoeslag en die shit en krijg per kwartaal 75 euro erbij.
__!
En daar staat tegenover dat ik niet zoveel hoef te doen (naar mijn idee, vergeleken met de andere baantjes.)
Mja, m'n broertje werkt ook bij de AH, mijn ouders gebruiken zijn pasje.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
75 euro per kwartaal krijg je alleen dankzij de frikandelbroodjes en energydrink die je haalt, en de boodschappen die je ouders halen... Ik krijg op jaarbasis ook een paar honderd euro korting, maar dat wordt er direct vanaf getrokken
ik weet, ik krijg 10% op boodschappen tot 500 euro per jaarquote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, m'n broertje werkt ook bij de AH, mijn ouders gebruiken zijn pasje.Mijn stiefopa/oma gebruiken mijn pasje.
10% op hele boodschappen met maximum 75 euro. Best relaxt hoor.
O, dat gold helaas niet toen ik nog bij de Albert Heijn werkte. Bun.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, m'n broertje werkt ook bij de AH, mijn ouders gebruiken zijn pasje.Mijn stiefopa/oma gebruiken mijn pasje.
10% op hele boodschappen met maximum 75 euro. Best relaxt hoor.
En dat krijg je dan 1x per jaar uitbetaald?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik weet, ik krijg 10% op boodschappen tot 500 euro per jaar
nee, je krijgt het direct 'uitbetaald'. Je krijgt gewoon 10% korting op je boodschappen wat er direct van af wordt getrokken.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat krijg je dan 1x per jaar uitbetaald?
Dat pasje mag iedereen gebruiken hoor. Uiteindelijk krijgt de medewerker het geld.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Nja, is dus alleen de moeite waard als je ouders bij AH de boodschappen doen?
Niet verkeerd, wij werken helaas niet met zo'n pasje. Eigenlijk wel, maar alleen ik mag die gebruiken... En zo vaak heb ik geen verf of een nieuw bankstel nodigquote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat pasje mag iedereen gebruiken hoor. Uiteindelijk krijgt de medewerker het geld.
Had je goed opgelet bij Engels examen?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Dastan het volgende:
Ik ben Lost weer opnieuw aan het kijken, steeds als ik Boone zie denk ik aan Etsoe.Ik kijk wederom uit naar zijn dood.
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Niet verkeerd, wij werken helaas niet met zo'n pasje. Eigenlijk wel, maar alleen ik mag die gebruiken... En zo vaak heb ik geen verf of een nieuw bankstel nodig
O, ja, dat viel mij inderdaad op, ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, maar Jeremey Bentham werd genoemd in een tekst
de kassamedewerkerquote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie kan nu controleren of jij je pasje gebruikt dan?
Uhm, mijn naam staat erop en ik moet afrekenen bij de service baliequote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie kan nu controleren of jij je pasje gebruikt dan?
Niet echt, mijn Nederlands is niet geweldigquote:
Doe eens normaal.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom wordt het nou niet even snel 16 juni.
Daar zou ik best de tussenliggende dagen voor willen opgeven...
Bierquote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef Flitskikker het volgende:
Jij wil drie weken vakantie opgeven?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef Flitskikker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |