Idd. Geld verdienen voor laptopquote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Etsu het volgende:
Maar gelukkig morgen hele dag werken.Doe ik tenminste wat nuttigs.
Terwijl je moet leren: Ik weet veel leukere dingen te doenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Vakantie, ik verveel me helemaal de tyfus.
Kun je ook gewoon op 'Preview' drukken, hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
Sorry jongens, even een test of de link werkt naar mijn bestand. Wou er geen speciaal topic voor aanmaken. Is niets ergs, gewoon een bestand van een deel van mijn film collectie. Wil even testen of je bestanden ook online kan openen. Jullie hoeven nergens op te klikken.
Collectie
Impliceren dat wij er op moeten klikkenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
Sorry jongens, even een test of de link werkt naar mijn bestand. Wou er geen speciaal topic voor aanmaken. Is niets ergs, gewoon een bestand van een deel van mijn film collectie. Wil even testen of je bestanden ook online kan openen. Jullie hoeven nergens op te klikken.
Collectie
Wat ben je ook een @$@#&&@*. User.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
Collectie
Waarom noem je mij een apenstaart dollarteken apenstaart hekje en en apenstaart sterretje punt user?quote:
Als ik jou was zou ik nooit naar Uganda gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eensch. Verbaast me dat de mods blind zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |