Nee joh examenreisquote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom wordt het nou niet even snel 16 juni.
Daar zou ik best de tussenliggende dagen voor willen opgeven...
Weet ik nog niet 100% zeker, heb het nog niet aan m'n ouders gevraagd.quote:
Ik hoop het!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Weet ik nog niet 100% zeker, heb het nog niet aan m'n ouders gevraagd.
Weet niet of ze het goed zullen vinden.
Hun toetsen zijn makkelijker na te kijkenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:22 schreef Etsu het volgende:
Ik snap ook niet waarom vmbo 1 dag van te voren te horen krijgt of ze geslaagd zijn of niet... Waarom niet tegelijk of andersom?
Ze kunnen de shock van het bericht dat ze zakken niet aan. Trauma's enzulksquote:Op maandag 30 mei 2011 14:22 schreef Etsu het volgende:
Ik snap ook niet waarom vmbo 1 dag van te voren te horen krijgt of ze geslaagd zijn of niet... Waarom niet tegelijk of andersom?
Ik denk gewoon willekeur.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:22 schreef Etsu het volgende:
Zakken voor vmboquote:Op maandag 30 mei 2011 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze kunnen de shock van het bericht dat ze zakken niet aan. Trauma's enzulks.
Gisteravond weer begonnen. Wel een beetje saai als je alles al weet, maar goed. Ik kan niet eeuwig The Sopranos herkijken.quote:
Of je komt langs, ik heb ze alle zes.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 t/m 3. De rest download ik wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |