quote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, was ook ik weer hier.... 24 weken en 1 dag vandaag
Ik ben dol op Winnie the Pooh! Ik vind het zo lief.... maar al die andere zooi zoals Dora, K3, etc etc ben ik wel echt allergisch voor. En alle studio 100-troep.
Afscheiding, erg herkenbaar. Bij mij is het soms wel wit, maar ik had juist gelezen dat dat geen probleem is, het is niet goed als het gelig is en gaat ruiken. Nouja, ik werk gewoon 8 uur op een dag, ik kan niet eventjes slipjes verwisselen ofzo. Dus zodra ik thuis ben doe ik dat dan.
Ik heb eerder schimmelinfecties gehad en dan had ik enorme last van jeuk, en nu heb ik er totaal geen last van. Dus ik trek nog niet aan de bel bij de huisarts.
Wat betreft zelf het hartje luisteren, ik heb afgelopen vrijdag weer wat geleerd: Het woesj-geluid is de slagader van de navelstreng die je hoort. Het echte klop-geluid is echt het hartje van de baby
Mn verloskundige (en tevens huisarts) liet me het verschil horen en dat is echt duidelijk! Wel grappig, ik dacht namelijk altijd dat het woesj-geluid ook het kindje was, en dat ik het soms veel duidelijker hoorde en dat het dan het klop-geluid was. Maar het zijn dus 2 verschillende dingen hartslagen
Weet niet of ik al had gemeld dat ik goedgekeurd ben afgelopen vrijdagBaarmoeder groeit goed, bloeddruk is goed, hartslag van het kindje klinkt goed, dus ben helemaal blij.
Anders nog iets...? eehh, ja ik voel nog steeds mn banden van het lopen afgelopen zaterdag. En dat terwijl ik toch niet zo enorm veel heb gelopen ofzo! Ben er eigenlijk verbaasd over dat het nog steeds zo 'stijf' aanvoelt. Misschien iets verrekt ofzo?
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:13 schreef mefke79 het volgende:
TAP, je kan ook een groeispurtje er bovenop gehad hebben, dan doet het ook effe langer zeer.
Wie weet wie weet, alles kan, ik dacht ook minimaal weer tot 41 weken te gaan maar bij de termijn die jij nu hebt braken over 12,5 uur mn vliezenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:17 schreef mefke79 het volgende:
zo, mijn eigen topic...zou leuk zijn, maar "ik vreesch met groote vreeze" : dit gaat nog wel langer dan een topic duren.
Die punten heb ik in het verleden inderdaad al eens opgezocht en vanmorgen bij het wakkerworden en zojuist tijdens het douchen gemasseerd, maar helaas, geen effect. De plekjes die bij mij wel vaak worden kan ik helaas zelf niet bij (zit net tussen mijn schouderbladen) en mijn vent is gewoon naar zijn werk natuurlijk. Daarom zometeen ook naar de kraker. Die kan die plek even goed op zijn falie geven (lees, even de wervel weer rechtzetten) waardoor de pijn hopelijk wegzakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef bitterend het volgende:
T_A_P fijn dat je goedgekeurd bent bij de vk!
mef: heb je uiteindelijk wat kunnen bespreken wat betreft de 41 week? ik weet nog dat ze wou wachten met inleiden maar je zag het niet zitten
Jose: lekker echo morgen! veel plezier!
SummerBreeze: bah migraine is niks ! er zijn punten die je kan masseren tussen je duim en wijsvinger maar weet niet of het bij migraine helpt ??
Ik heb laatste dagen veel menstruatie achtige krampen en het is niet leuk!
Heb ik bij het maken van de afspraak al verteld. Toen gaf ze meteen aan dat we de behandeling dan zittend gaan doen ivm het klem komen te zitten van de kleine. Vond ik wel erg fijn om te horen dat daar aan gedacht wordt.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef mefke79 het volgende:
Ik moet woensdag, ben dan 39w5. Dan doen ze niets. De afspraak erna gaan ze kijken of er te strippen valt, zo niet, verwijzing naar gyn. Alleen...ik heb woensdag afspraak en spreekuren zijn op dinsdag en woensdag. Ervaring: dinsdag is al vol. Dus wordt het woensdag. Woensdag bellen naar het zkh levert hopelijk afspraak voor weekend op, maar ik acht de kans klein. Dan wordt het meteen pas op dinsdag, ivm Pinksteren. En dan ben ik dus 41w3...tada even 'snel' als bij Driekus.
SB, wel tegen de kraker zeggen dat je zwanger bent he...Ik hoop dat het helpt.
Nee, geen idee, ik gok nog een keer strippen? Daar heb ik me nog niet mee bezig gehouden. Sowieso zijn ze ervoor om je na 41 weken niet nog door te laten lopen, maar dat zal er ook aan liggen wat ik zelf wil. Inleiden wil ik voorlopig helemaal niet aan denken, dat lijkt me vreselijk, dan liever eerst strip pogingen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef mefke79 het volgende:
Juud, weet je ook het beleid als het strippen niets zou opleveren?
Ik had net even mijn man aan de lijn. Die is het ook beu om me zo te zien. Echt, dat kind mag van mij nog wel een week of anderhalf blijven zitten, als ik maar weer wat kan doen.
Die heb ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving: dat rosébier van Wieckse zonder alcohol. Mijn man zegt al dat ie voorlopig de versie met alcohol niet gaat halen, want dat kan niet goed gaan.
ik denk het ook haast wel hoor, maar toch! Hihi, kan het me gewoon nog niet voorstellen denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef mefke79 het volgende:
Susie, dat kan zo maar een rugje of een hoofdje zijn..dat duwt dan en dat voel je ja.
Ja, het lijkt wel of hij met de dag sterker wordtquote:Op maandag 30 mei 2011 21:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
oww Mw Mus is jouw kindje ook zoveel sterker geworden de laatste paar werken? ik wordt ook flink bewerkt de laatste tijd, en echt en bewegende buik idd...
zo speciaal... doet me ook echt weer terugdenken aan de 1e zwangerschap. Wordt steeds echter, en er groeit echt een mensje in mij. En dat mensje wordt steeds groter en krachtiger...
ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:21 schreef Aventura het volgende:
Gave foto hb!
Je veters niet kunnen strikken sucks.
ook nergens voor nodig; ze zijn zoooooo mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:21 schreef Vlindur het volgende:
BJ, ja.. We kunnen geen andere mooie bedenken![]()
Succes zo bij de controle
quote:
geen idee of dat kan... lijkt me niet, toch? Hmm... Poppedein?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jose wat fijn dat alles goed leekAlleen best bijzonder van het wel of net indalen? zou toch niet zonder dat je het merkt ff in een paar minuutjes terug kunnen? ik heb er geen verstand van hoor, maar misschien iemand anders? Poppedein?
Ik ben ook weer goedgekeurd, urine goed, bloeddruk goed, en buik groeit prima.. alleen de weegschaal pfffff.... VK zei er niets van; maar ik vind 3 kg aankomen in 3 weken best veelNaja ons kindje zal het wel goed hebben.
Nu de 16e voor groeiecho.
ik help het je hopen. ik zou ook wel willen dat ik dat zo gauw kon zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
Evenstar, wat vervelend joh, maar als de sonde de beste optie is, so be it.
Ik ben net nog even bij de fysio geweest, hij moest erg lachen toen hij mij zag(hij vindt dat mijn buik echt elke week nog weer groter is), en volgens hem zou ik morgen niet meer halen..
Ik ben benieuwd..
en wat een mooi toetje heje gemaaktquote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef hilliebillie het volgende:
Wij noemen de baby nu altijd sjefke. Al weten we niet of het een jongen of meisje wordt (willen we ook niet weten trouwens)
Vandaag pretecho gehad, was echt de moeite waard!! en ik kom hier dus ook even een foto spammen![]()
[ afbeelding ]
Oops gemist.. Excuus! Ik Ben morgen 14 wekenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:54 schreef Susie het volgende:
@Evenstar; ik had het laatst al een keertje gevraagd, maar wanneer ben je uitgerekend?
Rennies werken bij mij niet. Antagel wel, uurtje na het eten een dosis en voor het slapen gaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:33 schreef PM-girl het volgende:
Ondanks mijn verlof vroeg wakker, maar wat voelt dat heerlijk! Ik hoef niks!
Nouja, behalve maagzuurremmers fixen.
Doen Rennies iets anders dan Antagel?
Ben inderdaad maar even naar de ha gegaan en wat bleek, ik heb echt een blaasontsteking. Pillen gekregen en al. Mijn gevoel was dus juist. Zonder de klassieke symptomen dus. Na de kuur ga ik kijken hoe het gaat en dan laat ik het nog een keer checken. Cranberrypillen heb ik nog nooit van gehoord, wellicht handiger dan liters sap drinken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef Jipster het volgende:
Aventura, wat betreft blaasontsteking: ik slik cranberrypillen ter preventie, omdat ik paar weken terug toen 2x fikse blaasontsteking had gehad en dat helpt echt! Als ik ze een paar dagen niet slik dan merk ik gelijk ook weer dat het drukkende gevoel van onder terugkomt.
Als het erg is, even laten testen en behandelen natuurlijk, endaarna gewoon aan die pillen!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef p_iglet het volgende:
Vlinder, hier deden ze ook totaal niet moeilijk dat Pepijn mee was met de 20 weken echo.
Officieel staat er idd overal dat kinderen niet mee mogen, maar als je verwacht dat Rienk zich daar rustig kan gedragen lijkt me dat geen enkel punt.
Ik heb vanaf deze week heerlijk alle woensdagmiddagen vrij![]()
Nog 3 feestdagen werken, en 36 uur per week co-schappen. Klinkt toch een stuk beter dan 50+ uur per week
Ik slik cranberry monarda van A. Vogel, en heb dat met de gyn overlegt en die adviseerde me dat ook gewoon te blijven slikken, kan geen kwaad en is juist god voor blaas. Ik vond die sap heel vies, dus slik liever 2x daags een pil.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ben inderdaad maar even naar de ha gegaan en wat bleek, ik heb echt een blaasontsteking. Pillen gekregen en al. Mijn gevoel was dus juist. Zonder de klassieke symptomen dus. Na de kuur ga ik kijken hoe het gaat en dan laat ik het nog een keer checken. Cranberrypillen heb ik nog nooit van gehoord, wellicht handiger dan liters sap drinken.
Ik en PMgirl volgen wel!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Elke maand een datum 2-ling zou leuk zijn
Danic en ik hebben als voor de mei datum 2-ling gezorgd wie volgt er?
jaja eerst zien dan geloven maar eigenlijk geloof ik het gewoon toch al niet zonder dat ik het geslachtsdeel gezien heb..quote:
Nou, dat dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:51 schreef mefke79 het volgende:
By the way: waar is L'tiekje? Had haar fysio dan toch gelijk en is juni baby 1 al geboren (of kijk ik nou zo slecht?!)
En LeNeHe, voel je je ukkie al weer? Of toch aan de bel getrokken?
De Buuf, ehhh, leuke slag die je maakt...maar waarom zeggen ze dat dan niet gewoon op die site? Daar hebben ze het over 'chemische stofjes'. Lekker vaag.
Nou ja, er zijn er natuurlijk bij die een uitgesproken voorkeur hebben. Of na 7 jongens eindelijk een meisje. of vice versa. ik vind het daarvoor wel gevaarlijk. Want ze weigeren je vast bij een kliniek op die grond. en dan vergroot je de kans op breinaald-doehetzelfers enzo. ben ik bang.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:01 schreef mefke79 het volgende:
...of de fysio van L'tiekje heeft voorspellende gaven (en dan wil ik graag het adres) of L'tiekje wist gisteren al meer dan ze zei of...
...wij maken ons voor niets druk
En Buuf, inderdaad...je gaat toch geen test doen zodat je daar eventueel een reden voor abortus mee hebt?
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh jeetjemina LeNeHe...verstomd en lamgeslagen door je berichtje, hoe onvoorstelbaar moeten jullie dat wel niet voelen...
Gefeliciteerd lieve mama, met jullie zoontje David, wat ongelooflijk verdrietig dat jullie de kans niet kregen hem te leren kennen, gecondoleerd met jullie afgrijslijke verlies.
Alles sterkte van de wereld gewenst!
Ik sluit me hier ook bij aan. Wat intens verschrikkelijk, verdrietig. Gewoon geen woorden voor. Een kus voor jullie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh jeetjemina LeNeHe...verstomd en lamgeslagen door je berichtje, hoe onvoorstelbaar moeten jullie dat wel niet voelen...
Gefeliciteerd lieve mama, met jullie zoontje David, wat ongelooflijk verdrietig dat jullie de kans niet kregen hem te leren kennen, gecondoleerd met jullie afgrijslijke verlies.
Alles sterkte van de wereld gewenst!
prachtig gesprokenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Lishe het volgende:
LeNeHe, wat een vreselijk verdrietig nieuws. Moeder worden, en je kindje meteen moeten laten gaan.
Een felicitatie, jullie zijn ouders van een vast prachtige David. Een kusje voor jullie zoon. En dan meteen daarna heeel veel sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |