ik denk het ook haast wel hoor, maar toch! Hihi, kan het me gewoon nog niet voorstellen denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef mefke79 het volgende:
Susie, dat kan zo maar een rugje of een hoofdje zijn..dat duwt dan en dat voel je ja.
Ja, het lijkt wel of hij met de dag sterker wordtquote:Op maandag 30 mei 2011 21:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
oww Mw Mus is jouw kindje ook zoveel sterker geworden de laatste paar werken? ik wordt ook flink bewerkt de laatste tijd, en echt en bewegende buik idd...
zo speciaal... doet me ook echt weer terugdenken aan de 1e zwangerschap. Wordt steeds echter, en er groeit echt een mensje in mij. En dat mensje wordt steeds groter en krachtiger...
ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:21 schreef Aventura het volgende:
Gave foto hb!
Je veters niet kunnen strikken sucks.
ook nergens voor nodig; ze zijn zoooooo mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:21 schreef Vlindur het volgende:
BJ, ja.. We kunnen geen andere mooie bedenken![]()
Succes zo bij de controle
quote:
geen idee of dat kan... lijkt me niet, toch? Hmm... Poppedein?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jose wat fijn dat alles goed leekAlleen best bijzonder van het wel of net indalen? zou toch niet zonder dat je het merkt ff in een paar minuutjes terug kunnen? ik heb er geen verstand van hoor, maar misschien iemand anders? Poppedein?
Ik ben ook weer goedgekeurd, urine goed, bloeddruk goed, en buik groeit prima.. alleen de weegschaal pfffff.... VK zei er niets van; maar ik vind 3 kg aankomen in 3 weken best veelNaja ons kindje zal het wel goed hebben.
Nu de 16e voor groeiecho.
ik help het je hopen. ik zou ook wel willen dat ik dat zo gauw kon zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
Evenstar, wat vervelend joh, maar als de sonde de beste optie is, so be it.
Ik ben net nog even bij de fysio geweest, hij moest erg lachen toen hij mij zag(hij vindt dat mijn buik echt elke week nog weer groter is), en volgens hem zou ik morgen niet meer halen..
Ik ben benieuwd..
en wat een mooi toetje heje gemaaktquote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef hilliebillie het volgende:
Wij noemen de baby nu altijd sjefke. Al weten we niet of het een jongen of meisje wordt (willen we ook niet weten trouwens)
Vandaag pretecho gehad, was echt de moeite waard!! en ik kom hier dus ook even een foto spammen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |