abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97515419
Ach. Rienk heet tegenwoordig 'koekje' of 'van koekem' :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 30 mei 2011 @ 22:02:44 #52
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97516337
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef mefke79 het volgende:
Susie, dat kan zo maar een rugje of een hoofdje zijn..dat duwt dan en dat voel je ja.
ik denk het ook haast wel hoor, maar toch! Hihi, kan het me gewoon nog niet voorstellen denk ik.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_97517245
Suzie wij zitten nu samen in de fase: voelde ik dat nu goed? Erg verwarrend :')
pi_97517444
Wij noemen de baby nu altijd sjefke. Al weten we niet of het een jongen of meisje wordt (willen we ook niet weten trouwens)
Vandaag pretecho gehad, was echt de moeite waard!! en ik kom hier dus ook even een foto spammen O+

pi_97517947
Wat een plaatje hilliebillie, om verliefd op te worden :)
pi_97518029
Wow wat mooi Hilliebillie O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:30:36 #58
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97518245
Ooeeh, Hilliebillie!! Da's een mooie echo!! O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97518608
Ohhh die is práchtig echt Hilliebillie! Dat neusje O+ wow!! Jeetje joh, dat is gewoon ff jullie kindje!

Even een dikke :* voor de LLM, ik hoop dat jullie deze warme dag goed doorgekomen zijn, vannacht koelt het flink af, dus alle reden om te baren! *O* Het is zooooo heerlijk zo'n kleine verse in je armen O+ Nog heeeeeel eventjes!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 30 mei 2011 @ 22:50:45 #60
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97519572
Hilliebillie wat een dotje <3
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 30 mei 2011 @ 23:06:27 #61
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_97520498
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
oww Mw Mus is jouw kindje ook zoveel sterker geworden de laatste paar werken? ik wordt ook flink bewerkt de laatste tijd, en echt en bewegende buik idd...
zo speciaal... doet me ook echt weer terugdenken aan de 1e zwangerschap. Wordt steeds echter, en er groeit echt een mensje in mij. En dat mensje wordt steeds groter en krachtiger... O+
Ja, het lijkt wel of hij met de dag sterker wordt :Y En hij begint zich steeds meer met mij te bemoeien, schopt als ik in een houding zit waarin hij wat minder ruimte heeft enzo :D Vandaag trouwens de nog-100-dagen-mijlpaal *O* ik verwacht 'm op de uitgerekende datum :P

En Hilliebillie, dat neusje inderdaad O+ Wij gaan toch ook nog een pretecho laten doen. Verjaardagcadeau voor schoonmoeder :+
Oude (on)bekende.
pi_97522995
Oooh Hilliiebillie, wat een mooie foto.
Enneh.......ik denk een meisje als ik dat snoetje zo zie (maar kan het helemaal mis hebben)
  maandag 30 mei 2011 @ 23:58:01 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97523247
Denk Ik ook Danic :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 06:48:56 #64
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97528510
Wat een plaatje Hilliebillie! Lekkere bolle wangetjes en dat neusje! O+
pi_97528699
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Denk Ik ook Danic :)
ik ook.

zo 39w3 inmiddels...hij heeft er nog steeds geen zin in. Ik hoop ook niet dat we tot de maandag erna moeten wachten als hij tot 42 weken blijft zitten. lijkt me erg vervelend voor m'n vrouw.
pi_97529025
Wat een dotje, Hilliebillie!!! Dat neusje en mondje, te schattig!!
Tralalalaaa
pi_97529056
Hb dat is een mooie echo wat een snoetje zeg
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:21:20 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97529241
Gave foto hb!

Je veters niet kunnen strikken sucks.
:P
pi_97529291
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:21 schreef Aventura het volgende:
Gave foto hb!

Je veters niet kunnen strikken sucks.
:P
:+ Daarom heb ik vandaag sandaaltjes aan! :D

Gisteren voor het eerst een dutje gedaan tussen de middag! Heerlijk even mijn ogen dicht gedaan.. Moet er maar een gewoonte van gaan maken vrees ik!
pi_97530210
Hillibillie, wat een mooi plaatje!
pi_97530553
Morgend hier

Voor de LLMers ^O^

Hilliebillie wat een mooie foto(echo)

Hier wel afgezien van de warmte.. vannacht.. heb geen oog dicht gedaan...

Hier zeggen we omdat iedereen weet dat we een zoon krijgen... Babyboy, zoon en tegen de meiden zeggen we babybroer... :)
Hier ook een sterke baby in buik :) het is met momenten zo hard dat ik me niet kan herinneren dat de meiden ook zo hard konden schoppen... wel wilt hij nooit stampen als de zussen of man willen voelen :N
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_97530573
Dank jullie allemaal voor de lieve reacties, ik ben zelf helemaal verliefd op dat snoetje.
Mijn gevoel zegt nu ook meisje terwijl ik eerst war meer dacht dat het een jongen zou worden.. Maar.. Niets is zeker dus blijft spannend..

Veters niet kunnen strikken is zeker niet handig nee.. Maar wat ik zelf merk met slippers/sandalen is dat ik dan veel meer vocht vast hou in m'n enkels, hebben jullie dat ook?
pi_97530650
Hier is dat ook lujaxa, zodra er een hand op m'n buik komt wordt het rustig.. M'n vriend heeft met veel geduld ondertussen wel even kunnen voelen maar nog niet zo vaak of heftig als dat ie ooit tekeer kan gaan.. Wel jammer!
pi_97531286
Goeiemorgen!

Hilliebillie, wat een mooi plaatje zeg!!!

Hier alles nog rustig weer, zag net al even dat het buiten flutweer is, dus ik ga lekker lui doen vandaag. Vanmiddag even naar de fysio, en vanavond hopelijk zwemmen..
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:26:16 #75
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97531474
Goodmorning!

Meisje nog in de buik...
Vies weer vandaag, wel weer lekker koel. Ik heb geen reden om op pad te gaan en ik verwacht een pakketje, dus ik blijf lekker thuis.

HB, wat een mooi snoetie!!!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:46:17 #76
100412 mefke79
komt goed!
pi_97532005
Hillibillie, moooooi! Echt een heen duidelijk gezichtje zeg.

Over dat vocht: je schoenen omsluiten je voeten helemaal en geven zo tegendruk aan je bloedvaten waardoor er minder kans is op vocht vasthouden in je voeten/enkels. Sandalen geven lang niet zo veel tegendruk en dan kan je ineens wel vocht vasthouden in je enkels (en waarschijnlijk ook in je tenen en je voet, maar dat valt minder op of je sandalen moeten echt in je voeten staan). Ik had laatst wel mijn kousen aan, maar ook mijn teva's. Dan zie je dus ook dat de kousen veel minder goed werken omdat er geen schoenen omheen zitten.
Gisteren was het aan doen van de kousen te pijnlijk, dus ik had gisteren worstenpootjes. Is wel redelijk weggetrokken vannacht, maar niet helemaal, dus straks maar eens kijken of ik ze weer aan krijg.

Enne, ik ben er dus gewoon nog. Met Tienus aan boord. Morgen vk, we gaan toch echt aandringen op morgen toucheren. Zeker omdat ik wel regelmatig wat krampjes heb, maar die zetten niet door.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97532100
weer een klein spurtje gehad, als ik nu op mn rug lig dan ligt er een buikje op :D
pi_97532259
Nou KD, leg dat maar eens mooi voor ons op een foto vast :Y

Mefke nog met inhoud. Hou vol pop! :*

Hillie, das een meiske! :Y

Morgen babygluren. Ik hoop zo dat alles goed gaat met de kleine. Gister gelukkig het hartje nog gehoord en dat gallopeerde er rustig op los. Ik hoef pas om 16:00 dus dat duurt nog ff voor ik hier eventueel nieuws heb. De twitteraars weten het eerder denk ik :D áls ik het gelijk al wereldkundig maak. Misschien vertellen we het wel eerst de familie! :P
Ook áls we er achter kunnen komen ook natuurlijk. Misschien is het nog helemaal niet te zien!

Mochten we een jonkje krijgen staat de naam al vast, maar als het toch een famke blijkt dat hebben we nu 2 namen waar we niet uit kunnen kiezen. Ze krijgt ze dan alle twee, maar welke van de twee de roepnaam zal worden weten we nog niet. Misschien wel pas als ze er is! :D
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:12:21 #79
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97532763
Vlindur; zijn het nog steeds dezelfde 2 meisjesnamen? en ik ga aan je denken morgen hoor :) ben ook heeeeeeel nieuwsgierig!

Wauuwww HB, wat een duidelijk koppie! ik ben niet zo van de pretecho's, maar vind die je nu hebt gepost wel echt heel erg mooi :)

Mef; ik ben benieuwd of ze iets voor je gaan doen meid!

Jose al bij de VK geweest?

Juud; lekker een dagje niets doen, relaxen en energie opdoen voor de komende bevalling :) Enjoy!

Ik ga zo ook op controle. Verder weinig plannen vandaag, ook door het rotweer. Papa is nu even met Dreumes naar buiten. (met regenlaarsjes en regenjasje).
beeb 2.0 is alweer flink aan het ronddraaien in mijn buik.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97533051
BJ, ja.. We kunnen geen andere mooie bedenken :D

Succes zo bij de controle :*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:23:27 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97533125
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:21 schreef Vlindur het volgende:
BJ, ja.. We kunnen geen andere mooie bedenken :D

Succes zo bij de controle :*
ook nergens voor nodig; ze zijn zoooooo mooi O+ O+ O+
en thanx natuurlijk... :*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:08:28 #82
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97541338
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jose al bij de VK geweest?
:W Ja, ik ben al weer een tijdje terug. Alles goed. Alleen wat een beetje raar was; ik heb behoorlijk wat vruchtwater, dus de vk (in opleiding) kon in eerste instantie niet goed voelen hoe de kleine lag. Daarna wel; hij lag ingedaald, zei ze. Na de controle, moesten we een poos wachten in de wachtkamer voordat we de echo kregen (het liep nogal uit). Tijdens de echo zag alles er prima uit. Alles mooi gemiddeld, buikje ietsje groter dan gemiddeld, maar verder alles prima in verhouding... maar nu lag de kleine toch echt een stukje gedraaid boven het bekken en dus niet ingedaald. Nou ja, ik maak me er totaal niet druk om... dat gaat echt wel goedkomen. :)

De verloskundigen die ik heb zijn echt super! Ik ben blij met ze :Y ! Ze luisteren goed naar de zwangeren en begrijpen dat ik erg tegen de bevalling opzie. Er is me op het hart gedrukt dat als ik ook maar ergens onzeker over ben, ik altijd mag bellen. Het is gewoon belangrijk dat we er deze keer optijd bij zijn en dat ik op tijd naar het ziekenhuis kan voor de ruggenprik.

Het gaat echt snel nu. Morgen is het alweer juni... :o

BJ, hoe was jouw controle bij de vk? :*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:25:42 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97542150
Jose wat fijn dat alles goed leek :) Alleen best bijzonder van het wel of net indalen? zou toch niet zonder dat je het merkt ff in een paar minuutjes terug kunnen? ik heb er geen verstand van hoor, maar misschien iemand anders? Poppedein?

Ik ben ook weer goedgekeurd, urine goed, bloeddruk goed, en buik groeit prima.. alleen de weegschaal pfffff.... VK zei er niets van; maar ik vind 3 kg aankomen in 3 weken best veel :{ Naja ons kindje zal het wel goed hebben.
Nu de 16e voor groeiecho.
pi_97542642
Hier vandaag de eerste mijlpaal, 12 weken zwanger.

Vanmorgen ook weer controle gehad en goedgekeurd, kleine baby bewoog zelfs, zo bijzonder. Heb tot nu toe nog niet op de weegschaal gestaan dus geen idee hoeveel er al bij zit.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:39:43 #85
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97542859
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jose wat fijn dat alles goed leek :) Alleen best bijzonder van het wel of net indalen? zou toch niet zonder dat je het merkt ff in een paar minuutjes terug kunnen? ik heb er geen verstand van hoor, maar misschien iemand anders? Poppedein?

Ik ben ook weer goedgekeurd, urine goed, bloeddruk goed, en buik groeit prima.. alleen de weegschaal pfffff.... VK zei er niets van; maar ik vind 3 kg aankomen in 3 weken best veel :{ Naja ons kindje zal het wel goed hebben.
Nu de 16e voor groeiecho.
geen idee of dat kan... lijkt me niet, toch? Hmm... Poppedein? :*

Pppssstt.... ik ben inmiddels al 21 kilo aangekomen :X :@ ... Maar ik maak me er niet druk om. Bij Bas was ik na 4 weken al 17 kilo van de 24 (?) kwijt...

Bijzonder, he, Poezebeest? Fijn joh, dat alles goed was!! O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:41:27 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97542948
Jose fijn dat het goed was bij de vk! :)

Bj. als je gewoon gezond eet, kun je toch niets aan het gewicht doen? Ik snap je frustraties wel hoor, Ik Ben best bang dat wanneer Ik were normaal kan eten Ik echt mega veel aan ga komen :X Maar ja so be it.. Zolang bubba het Maar goed heeft !!

Ik moet morgen aan de sonde... Vk wou vandaag Maar gyn wilde nog een dag aankijken , maar bij vandaag spugen is het morgen sonde.. En tot nu toe is het nog steeds feest helaas. Ik vind het ook wel goed nu heb t gehad.. Alleen dus nog wel iig week in het zkh.. Maar so be it..! :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:44:34 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97543096
ik WEET ook wel dat het normaal is, dat het geen kwaad kan, dat het goed is voor je beeb.. etc etc. maar mijn overgewichtsverleden zorgt er gewoon voor dat mijn gevoel erbij anders is.. Ik ben echt een beetje bang voor aankomen. En het komt vast goed, maar blijft een moeilijk punt...
maar ik vind het wel raar om erover te mopperen, nu ik lees dat jij een sonde krijgt... baahhh hoe tegenovergesteld kan het zijn Evenstar... Ik hoop echt van harte dat jij snel gewoon kan eten, en dat je toch zo snel mogelijk weer thuis bent. Geen pretje zo zwanger in het ziekenhuis :* dikke knuffel van hier.
pi_97543255
Evenstar, wat vervelend joh, maar als de sonde de beste optie is, so be it.

Ik ben net nog even bij de fysio geweest, hij moest erg lachen toen hij mij zag(hij vindt dat mijn buik echt elke week nog weer groter is), en volgens hem zou ik morgen niet meer halen..

Ik ben benieuwd..
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:18:12 #89
100412 mefke79
komt goed!
pi_97544597
Jose, hier jojoot Tienus al weken in en uit het bekken. Telkens er niet helemaal uit, maar de ene keer veel dieper dan de andere keer. En ik heb ook wel eens gehad dat de stagiaire zei bewegelijk in bekken, de vk voelde en zei: ingedaald en toen gingen ze met met de echo kijken en tada, echt ingedaald. Daarna voelde de vk nog een keer omdat de stagiaire toch echt twijfelde aan haar eigen waarneming en toen was ie er weer uit. Dat telkens in en uit doet bij mij ook telkens pijn, gebeurd meerdere keren per dag. Kind ligt gewoonweg niet vast, doet ook nog steeds lengtedraaien.

BJ, niks om je gewicht geven joh! Er zit vast ook vocht bij en dat ben je zo kwijt :*

Evenstar, toch de sonde, balen. Van de andere kant...je moet iets he, het moet ook vol te houden zijn. Dus je ligt er nog een weekje...kans dat wij elkaar gaan tegenkomen wordt zo wel met de dag groter.

L'tiekje, waar baseert je fysio dat op? Kan ik je nadoen!

Het gaat vandaag wel iets beter dan gisteren, maar ja, komt gewoon omdat ik gisteren geen klap heb uitgevoerd. Maar ja, als je de gehele dag op bed/bank zit/hangt gaan de dagen wel heeeel langzaam. Dus dan maar wat doen en wat meer pijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97544736
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
Evenstar, wat vervelend joh, maar als de sonde de beste optie is, so be it.

Ik ben net nog even bij de fysio geweest, hij moest erg lachen toen hij mij zag(hij vindt dat mijn buik echt elke week nog weer groter is), en volgens hem zou ik morgen niet meer halen..

Ik ben benieuwd..
ik help het je hopen. ik zou ook wel willen dat ik dat zo gauw kon zien.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:44:03 #91
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97546044
Mefke, ik wist echt niet dat dat kon... ik dacht 'vast is vast'... maar goed, dan kan het dus toch wel per keer verschillend zijn. :)

Ik probeer de bewegingen steeds te filmen met mijn mobiel, maar zodra ik het geluid van de muziek die aanstaat afzet, stopt de kleine ook meestal met bewegen. 't Is me nog niet goed gelukt om het vast te leggen. Da's wel jammer, maar we hebben nog een paar weken de tijd ;).
pi_97547383
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef hilliebillie het volgende:
Wij noemen de baby nu altijd sjefke. Al weten we niet of het een jongen of meisje wordt (willen we ook niet weten trouwens)
Vandaag pretecho gehad, was echt de moeite waard!! en ik kom hier dus ook even een foto spammen O+

[ afbeelding ]
en wat een mooi toetje heje gemaakt O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:46:14 #93
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97548717
BJ je mag toch gewoon mopperen , dit is voor jou een heel moeilijk iets, binnenvetten is niet goed en eruit gooien helpt wellicht in het acceptatie process?
Mijn situatie is klote, maar dan nog mag jij toch gewoon mopperen?! Dat is niet raar! Dus gewoon eruit gooien :*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:47:30 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97548750
En mefke ik wil gewoon zo graag hier blijven tot jij bevalt ;) :+
pi_97548835
hilliebillie mooie echo :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:51:11 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97551102
Yes, verlof *O*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:53:21 #97
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97551203
Lekker Aventura!! En ook weer spannend, want nu komt het allemaal nog dichterbij!

Ik neem vanaf nu tot aan mijn verlof iedere week een verlofdag of ATV dag op.... heb er nog zoveel staan, die kan ik prima missen en is gewoon lekker!!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:54:48 #98
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97551253
@Evenstar; ik had het laatst al een keertje gevraagd, maar wanneer ben je uitgerekend?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:57:07 #99
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97551341
Dat klinkt goed, Susie!

Ik kan het nog niet helemaal bevatten, ik ben het zo gewend om van alles te moeten, maar het is echt klaar! En ben zo leuk uitgezwaaid. Gelukkig geen uitgebreid afscheid, maar druppelsgewijs even een op een afscheid genomen. Ik had lekkere koeken gehaald en werd verrast met een kadootje. En ook nog even mooi alle afspraken voor mijn terugkomst op paPier plus een schriftelijke bevestiging van mijn loonsverhoging + nieuwe functieomschrijving die nu zeker doorgaat! Fijn om te weten dat bij terugkomst alles goed geregeld is!
pi_97551776
Geniet er maar lekker van Aventura

Hilliebillie, wat een mooie echo O+ O+

kleurdoos, ben benieuwd na je buik !

evenstar, sterkte in deze rot situatie !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')