Oops gemist.. Excuus! Ik Ben morgen 14 wekenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:54 schreef Susie het volgende:
@Evenstar; ik had het laatst al een keertje gevraagd, maar wanneer ben je uitgerekend?
Rennies werken bij mij niet. Antagel wel, uurtje na het eten een dosis en voor het slapen gaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:33 schreef PM-girl het volgende:
Ondanks mijn verlof vroeg wakker, maar wat voelt dat heerlijk! Ik hoef niks!
Nouja, behalve maagzuurremmers fixen.
Doen Rennies iets anders dan Antagel?
Ben inderdaad maar even naar de ha gegaan en wat bleek, ik heb echt een blaasontsteking. Pillen gekregen en al. Mijn gevoel was dus juist. Zonder de klassieke symptomen dus. Na de kuur ga ik kijken hoe het gaat en dan laat ik het nog een keer checken. Cranberrypillen heb ik nog nooit van gehoord, wellicht handiger dan liters sap drinken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef Jipster het volgende:
Aventura, wat betreft blaasontsteking: ik slik cranberrypillen ter preventie, omdat ik paar weken terug toen 2x fikse blaasontsteking had gehad en dat helpt echt! Als ik ze een paar dagen niet slik dan merk ik gelijk ook weer dat het drukkende gevoel van onder terugkomt.
Als het erg is, even laten testen en behandelen natuurlijk, endaarna gewoon aan die pillen!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef p_iglet het volgende:
Vlinder, hier deden ze ook totaal niet moeilijk dat Pepijn mee was met de 20 weken echo.
Officieel staat er idd overal dat kinderen niet mee mogen, maar als je verwacht dat Rienk zich daar rustig kan gedragen lijkt me dat geen enkel punt.
Ik heb vanaf deze week heerlijk alle woensdagmiddagen vrij![]()
Nog 3 feestdagen werken, en 36 uur per week co-schappen. Klinkt toch een stuk beter dan 50+ uur per week
Ik slik cranberry monarda van A. Vogel, en heb dat met de gyn overlegt en die adviseerde me dat ook gewoon te blijven slikken, kan geen kwaad en is juist god voor blaas. Ik vond die sap heel vies, dus slik liever 2x daags een pil.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ben inderdaad maar even naar de ha gegaan en wat bleek, ik heb echt een blaasontsteking. Pillen gekregen en al. Mijn gevoel was dus juist. Zonder de klassieke symptomen dus. Na de kuur ga ik kijken hoe het gaat en dan laat ik het nog een keer checken. Cranberrypillen heb ik nog nooit van gehoord, wellicht handiger dan liters sap drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |