En toen was het alweer juni...

en ben ik alweer 36 weken zwanger vandaag...
quote:
Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef ferrari_rood het volgende:Elke maand een datum 2-ling zou leuk zijn
Danic en ik hebben als voor de mei datum 2-ling gezorgd wie volgt er?
Ik en PMgirl volgen wel!!

Juud, 40 weken!!!

Het zou inderdaad wel leuk zijn als de kleine snel komt, dan is je

er ook lekker een tijdje bij!
Vlindur, wat goed dat Rienk gewoon meekan

! Bij ons mocht Bas niet mee, stond ook duidelijk op de site.
Evenstar, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen vandaag... hopelijk heb je die sonde helemaal niet nodig!
Mefke, wat rot zeg dat het zo loopt nu bij jullie... bah. Lijkt me knap waardeloos en ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent..
Vandaag ben ik voor de laatste keer gaan zwemmen met een collegaatje van mij en onze twee jongens. Het is ook echt wel klaar zo. De auto moest vandaag voor de APK weg, dus ik ben gaan fietsen. Na het zwemmen had ik wel een paar keer flink buikpijn, vooral tijdens het douchen... mijn collegaatje zei nog 'ik heb gedroomd dat je zou gaan bevallen vandaag... gaat het echt wel?', ik moest wel lachen. Het bleef wel af en aan gaan. Steeds buikpijn en weer weg... Maar gelukkig zakte het na een tijdje helemaal weg en heb ik na het terug naar huis fietsen ook geen buikpijn meer gehad.
Morgen heb ik een dagje helemaal niks...

is ook thuis de komende dagen, dus dat is leuk!
En de dagen erna staan weer allerlei dingetjes in de agenda!! Zolang het gaat, gaat het. Ik vind het zo fijn om de hort op te gaan, met of zonder Bas... ik leef momenteel een beetje onder het motto 'nu kan het nog, als de kleine er straks is, wordt het allemaal weer even anders'...