Je schrikt je bovendien kapot wat zorgverleners aan tarieven berekenen....omdat ze weten hoe ruimhartig de regeling is.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Punt is dat de gedachte erachter marktwerking is. Alleen ziet niemand door de bomen het bos meer, waardoor er allerhande coaches zijn die hun geld weer uit die PGB halen als een onderneming. Daar is het dus niet voor bedoeld.
Kan me niet voorstellen dat VS een hekel heeft aan cokesnuivers. Hij claimt altijd met allemaal belangrijke mensen rond te hangen, en als er ergens coke wordt gebruikt is het daar wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ja mensen, harddrugs moet zwaar de illegaliteit in worden gedrukt omdat meneer Voorschrift een hekel heeft aan coke en personen die het spul gebruiken.
Eh, jij drinkt toch alcohol? Of verberg je dat ook? of vind je heel hypocriet dat geen drugs omdat je het zelf gebruikt?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat mensen hier trots vermelden dat ze aan de (hard)drugs zitten.
Grove overstatement van mijn woorden, maar ja daarom heb ik ook "gebruikers" doorgestreept.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat VS een hekel heeft aan cokesnuivers. Hij claimt altijd met allemaal belangrijke mensen rond te hangen, en als er ergens coke wordt gebruikt is het daar wel.
Alcohol is geen drugs.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Eh, jij drinkt toch alcohol? Of verberg je dat ook? of vind je heel hypocriet dat geen drugs omdat je het zelf gebruikt?
quote:
quote:Een aantal gevaren van lichamelijke beschadigingen (bijvoorbeeld leveraandoeningen) en acute vergiftigingsverschijnselen (dronken zijn) zijn algemeen bekend. Vanwege de sociale acceptatie van alcohol wordt vaak vergeten dat het in feite een gif is waar lichaam en geest zich langzaam bij gaat aanpassen.
Wat fijn voor jou. Helaas ga jij daar niet over.quote:
Ik ga nog altijd over m'n eigen mening me dunkt.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat fijn voor jou. Helaas ga jij daar niet over.
Uiteraard, maar dat alcohol een drug is is een feit.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga nog altijd over m'n eigen mening me dunkt.
Dat is niet zo relevant. Mijn buurman Henk vindt onze Nederlandse overbuurman die 2 uur per dag onder de zonnenbank ligt ook een allochtoon.quote:
Is McDonalds ook een drug dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat alcohol een drug is is een feit.
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:25 schreef Reya het volgende:
Ik drink altijd wat extra als ik ziek ben; zou het dan, technisch gesproken, een drug zijn?
quote:Een aantal gevaren van lichamelijke beschadigingen (bijvoorbeeld leveraandoeningen) en acute vergiftigingsverschijnselen (dronken zijn) zijn algemeen bekend. Vanwege de sociale acceptatie van alcohol wordt vaak vergeten dat het in feite een gif is waar lichaam en geest zich langzaam bij gaat aanpassen.
Mwah, dat mensen zich niet beheersen kunnen is iets anders dan afkickverschijnselen vertonen omdat je McDonalds mist. In McDonalds zitten geen stoffen die afhankelijk maken, zoals wel in alcohol en sigaretten zitten.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is McDonalds ook een drug dan?
Schadelijk, verslavend voor die vadsigaards en ga zo maar door.
Er zijn genoeg mensen die geestelijk afhankelijk zijn van dingen, die dingen zijn dan ook schadelijk, alles maar bestempelen als drugs dan? Iedereen op een terrasje is een drugsgebruiker, net als de heroinespuitende crackhoer op een aftands toilet?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, dat mensen zich niet beheersen kunnen is iets anders dan afkickverschijnselen vertonen omdat je McDonalds mist. In McDonalds zitten geen stoffen die afhankelijk maken, zoals wel in alcohol en sigaretten zitten.
Juist, jij hebt het door.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die geestelijk afhankelijk zijn van dingen, die dingen zijn dan ook schadelijk, alles maar bestempelen als drugs dan? Iedereen op een terrasje is een drugsgebruiker, net als de heroinespuitende crackhoer op een aftands toilet?
Allemaal maar gelijkstellen?
Integendeel, ik vind het onzin.quote:
Een enkele substantie is inderdaad geen meervoud.quote:
Allicht dat het onzin is, want hetgeen wat jij stelt is nooit ter sprake gebracht.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Integendeel, ik vind het onzin.
Getuige mijn sarcastische ondertoon.
Als je op een terras zit en een wodkaatje drinkt, dan gebruik / drink je drugs. Dat het sociaal geaccepteerd is, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die geestelijk afhankelijk zijn van dingen, die dingen zijn dan ook schadelijk, alles maar bestempelen als drugs dan? Iedereen op een terrasje is een drugsgebruiker, net als de heroinespuitende crackhoer op een aftands toilet?
Allemaal maar gelijkstellen?
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een enkele substantie is inderdaad geen meervoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |