Er zijn genoeg mensen die geestelijk afhankelijk zijn van dingen, die dingen zijn dan ook schadelijk, alles maar bestempelen als drugs dan? Iedereen op een terrasje is een drugsgebruiker, net als de heroinespuitende crackhoer op een aftands toilet?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, dat mensen zich niet beheersen kunnen is iets anders dan afkickverschijnselen vertonen omdat je McDonalds mist. In McDonalds zitten geen stoffen die afhankelijk maken, zoals wel in alcohol en sigaretten zitten.
Juist, jij hebt het door.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die geestelijk afhankelijk zijn van dingen, die dingen zijn dan ook schadelijk, alles maar bestempelen als drugs dan? Iedereen op een terrasje is een drugsgebruiker, net als de heroinespuitende crackhoer op een aftands toilet?
Allemaal maar gelijkstellen?
Integendeel, ik vind het onzin.quote:
Een enkele substantie is inderdaad geen meervoud.quote:
Allicht dat het onzin is, want hetgeen wat jij stelt is nooit ter sprake gebracht.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Integendeel, ik vind het onzin.
Getuige mijn sarcastische ondertoon.
Als je op een terras zit en een wodkaatje drinkt, dan gebruik / drink je drugs. Dat het sociaal geaccepteerd is, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die geestelijk afhankelijk zijn van dingen, die dingen zijn dan ook schadelijk, alles maar bestempelen als drugs dan? Iedereen op een terrasje is een drugsgebruiker, net als de heroinespuitende crackhoer op een aftands toilet?
Allemaal maar gelijkstellen?
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een enkele substantie is inderdaad geen meervoud.
Vanavond zou ik het wellicht nauwelijks kunnen waarderen, maar nu ik onder invloed ben, vind ik deze post bijzonder vermakelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een enkele substantie is inderdaad geen meervoud.
Wat nu als iemand coke geen drug vind, is het dan ook geen drug?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
Fijn, jullie vinden het een drug, ik niet.
Er is niets mis met een drug. Doe er niet zo krampachtig over en kijk naar de feiten.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
Nope.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat nu als iemand coke geen drug vind, is het dan ook geen drug?
http://www.drugabuse.gov/DrugPages/DrugsofAbuse.htmlquote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
Je hoeft ook niet naar misbruik te kijken, maar de defintitie van 'drug' eens raadplegen, zal al veel helpen. Doe niet zo panisch over drugs.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope.
Want de vergelijking Alcohol=Drug wordt immer gebruikt door mensen die harddrugs salonfähig willen maken, en daar wil ik niet aan, klaar. Dan kan je met de grootste vrouw-slaande-dronken-verslaafde-kuttokkie aankomen zetten als voorbeeld, dan nog vind ik dat geen aanleiding om drugs te legaliseren.
Waarom niet, alleen maar ellende met dat spul.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar misbruik te kijken, maar de defintitie van 'drug' eens raadplegen, zal al veel helpen. Doe niet zo panisch over drugs.
Net zoals met alcohol, alleen maar ellende met dat spul.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom niet, alleen maar ellende met dat spul.
Ja, maar alcohol is niet verboden, en drugs wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zoals met alcohol, alleen maar ellende met dat spul.
Dus als iets niet verboden is, mag het ellende veroorzaken?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol is niet verboden, en drugs wel.
Dat hangt af van de gebruiker. Voor sommige mensen is patat ook dodelijk, maar jij en ik - bijv. - eten het al decennia iedere zaterdag en zijn kerngezond.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom niet, alleen maar ellende met dat spul.
Yup.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als iets niet verboden is, mag het ellende veroorzaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |