abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97695931
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:18 schreef huuphuup het volgende:
En als t geen meet wordt maar iemand zin heeft in thee is ie de eerste week van juli ook welkom :P O+
Wat nou als je niet van thee houdt?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97696317
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet eens zo duur en ook nog in de buurt.
Ben je 't zelf?
Ey, dan woon je bij mij in de buurt :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:42:27 #203
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97696401
Oooh een draagdoekmeet zie ik ook wel zitten!

Heb afgelopen week een draagconsult bij Cathelijne gehad, we hebben eigenlijk alleen de fwcc geperfectioneerd en het knopen gaat nu al zoveel soepeler en sneller, juist door die kleine handige trucjes! En nu merk ik opeens dat ik de girasol toch veel fijner vind dan de hoppediz. Maar toch ga ik nu nog eens de bwcc proberen want die heeft ze wel voorgedaan!
Maar ik kan een draagconsult zeker aanraden hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_97697328
Ik woon in Drachten en heb een ruim huis en een meet mag ook bij mij! :Y
Ik zou ook wel willen komen als het reisbaar is voor mij. (maximaal Almere) Maar Rienk zal geen proefkind willen zijn. Die rent liever.. Heeft er iemand een pop? :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97697501
Jeetjejom, ben je dan anderhalf uur bezig met anderhalve knoop? Ik vind het zo weinig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:29:21 #206
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97697743
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat nou als je niet van thee houdt?
dan ben je bij mij aan t goeie adres :Y) ik gok dat ik zelf aan de cola zal zitten :') maar vooruit, andere dingen mogen ook :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97698163
Ik ga graag naar de meet van Macka in Den Haag, zoals ze voorstelde, maar Drachten of Groningen doen we écht niet.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:48:13 #208
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97698319
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:42 schreef WupWup het volgende:
Ik ga graag naar de meet van Macka in Den Haag, zoals ze voorstelde, maar Drachten of Groningen doen we écht niet.
Kun je wel bij Poppedein op kraamvisite ;) ik rij met liefde naar poppedein of de buuf voor bezoekjes enzo, maar meets in die hoek van het land zijn me toch ietwat te ver ja, geeft niet, er zijn er ook genoeg hier in de buurt.

en oi! ik woon onder Den haag! Kun je best ook bij mij komen koffieleuten c_/ :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97698503
huup, 3 juli is de natuurlijk ouderschap beurs o|O
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:56:55 #210
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97698583
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:54 schreef WupWup het volgende:
huup, 3 juli is de natuurlijk ouderschap beurs o|O
ja eh... da wist ik natuurlijk niet

maar ik ben ook heel natuurlijk! :7 :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97698701
Is ook een soort draagmeet :D http://www.oudersnatuurlijk.nl/ voor geinteresseerden. Veel dragers, veel doeken, veel stands. Kun je vrijblijvend eens doekjes en knopen proberen. Handig als je nog niet zeker weet wat je wilt. En er worden ook workshops gegeven, waar je nog meer kunt leren over dragen.
pi_97700122
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:55 schreef Asyniur het volgende:
Mijn Tobi is weg!
Geruild voor een Lars
Als Lars maar half zo fijn is als Bjorn die ik heb, dan ga je er héél veel plezier van hebben :Y ze zijn colourgrown, dus echt mega zacht!

Mrien, je spam O+ :D !! Ik heb Viola inmiddels ook en denk dat die nooit meer weggaat, wát een doek!! Zo zacht en soepel...

Ik zal eens kijken of ik ook zo'n spam kan maken, vandaag of morgen.. Als er interesse voor is, that is :P
pi_97700138
Asy: ik woon in Amsterdam.

Claudia je hebt gelijk! ik zie nu die beurs in Arnhem...dat is wellicht wat voor mij...

Wie van jullie is daar aanwezig?

mrien echt mooie doeken!

Orea jaaaaa!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97700209
bitterend, Slingomama heeft inloopochtenden. Zij zit in Diemen.
pi_97700237
Wie is da? :@
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97700456
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef Vlindur het volgende:
Ik woon in Drachten en heb een ruim huis en een meet mag ook bij mij! :Y
Ik zou ook wel willen komen als het reisbaar is voor mij. (maximaal Almere) Maar Rienk zal geen proefkind willen zijn. Die rent liever.. Heeft er iemand een pop? :+
Ik heb een draagpop :D
Voor mij ook maximaal Almere gok ik qua afstand, anders is het echt te ver
pi_97700500
Ik heb een baby die graag gedragen wordt :P

Maar binnenkort heb ik ook een draagpop :D (ga de trageschule benelux cursus doen, zodra die van start zijn, daar heb je hem volgens mij ook voor nodig :D)
pi_97701059
Klopt, daarom heb ik hem ook :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:18:00 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97705418
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:42 schreef Orea het volgende:

[..]

Als Lars maar half zo fijn is als Bjorn die ik heb, dan ga je er héél veel plezier van hebben :Y ze zijn colourgrown, dus echt mega zacht!

Wat is colourgrown?
Ik krijg in elk geval een maat 4 nu. Kijken wat ik daar mee kan :)

Dan woon je toch wel een eindje bij mij uit de buurt bitterend ;)
pi_97705922
ongebleekt en ongeverfde katoen :) heel zacht.
Daarom ben ik ook zo blij met mijn colorgrown wellen
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:36:55 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97706174
Ooh nou dan ben ik benieuwd. :)
pi_97706468
:Y Bjorn is misschien niet mijn mooiste, maar wel één van mijn fijnste! Het is een maatje 4, maar hij draagt met zoveel gemak... knoopt super fijn.. en knuffelig!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:44:55 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97706496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef Orea het volgende:
:Y Bjorn is misschien niet mijn mooiste, maar wel één van mijn fijnste! Het is een maatje 4, maar hij draagt met zoveel gemak... knoopt super fijn.. en knuffelig!
Ik zie hem er niet bij staan op de didy site. Klopt dat?
En wat knoop jij met een 4?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:47:49 #225
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97706641
Hey wat fijn die spreekbeurten met foto's!!!! :D

Die ga ik eens even op mijn gemak lezen zo :Y
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97706854
Het zijn oudjes Asy ;) ik knoop een ruck, rub en een halve double hammock. Een huftschlinge gaat ook prima, net als een fwcc onder de billen afgeknoopt :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:58:19 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97707043
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Orea het volgende:
Het zijn oudjes Asy ;) ik knoop een ruck, rub en een halve double hammock. Een huftschlinge gaat ook prima, net als een fwcc onder de billen afgeknoopt :)
De Lars staat er wel nog bij :)
Ruck knoop ik ook met een 3 en voor heupdragen vond ik mijn 3 zelfs al te lang :D
Ik heb vandaag nog eens mijn Afrikaantje gepakt. Behoudens dat hij nét iets te kort is om fijn te zijn, is hij eigenlijk best prettig in gebruik en lekker klein op te vouwen
pi_97707141
Oh nee een 3 is voor mij een net-niet maatje :P met een 2 kan ik weer net wat meer (schuifknoop-heup ding en een RUB :P) heb een afrikaanse shorty van 1,80 meter en daar kan ik helemaal niks mee... helaas... de 2 meter 50 van een maatje 2 is wel mijn minimum zeg maar :)
pi_97708756
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:18 schreef huuphuup het volgende:
oooh al die spreekbeurten geweldig :D

ik ben ook wel in voor een doekenmeet. Gewoon voor de gezellig, en voor de doeken en knopen natuurlijk O+
zondag 3 juli mag het wel hier bij mij thuis :) t is niet heel groot maar de kindjes kunnen wel lekker naar buiten. En als t geen meet wordt maar iemand zin heeft in thee is ie de eerste week van juli ook welkom :P O+
3 juli kan ik niet maar wellicht dat ik wel een keertje bij jou langs kan komen voor wat advies/hulp? Ik draag nu wel met de bondolino. Verder heb ik een indio blauw/wit van TF liggen en een zara die ik nieuw heb gekocht.
Ik heb het 1x geprobeerd met de indio maar ik vond het een hele berg doek en had toen zelf veel pijn en Puck zat in zijn ergste huil fase. Geen succes dus. Sinds die tijd heb ik het niet meer opnieuw aangedurfd :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97710007
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:43 schreef bitterend het volgende:
Asy: ik woon in Amsterdam.
Hoe kan ik dat nou vergeten! Je kunt ook hier komen voelen en uitproberen, hoor!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97710463
Gezellig Claudia, Dankje!! ik ga ook langs bij Orea! kan ik vast een goed idee krijgen hoe het allemaal moet! *O*
pi_97710646
Goed plan!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:27:20 #233
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97711029
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

3 juli kan ik niet maar wellicht dat ik wel een keertje bij jou langs kan komen voor wat advies/hulp? Ik draag nu wel met de bondolino. Verder heb ik een indio blauw/wit van TF liggen en een zara die ik nieuw heb gekocht.
Ik heb het 1x geprobeerd met de indio maar ik vond het een hele berg doek en had toen zelf veel pijn en Puck zat in zijn ergste huil fase. Geen succes dus. Sinds die tijd heb ik het niet meer opnieuw aangedurfd :')
Je mag altijd langskomen, erg gezellig, maar voor echt gedegen advies ben je niet echt aan het juist adres hoor :@
ik kan je wel helpen met een fwcc goed leren knopen, maar verder dan dat kom ik niet want meer knopen gebruik ik niet :') :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97711138
Nou dat is meer dan genoeg op het moment. Puck heeft nou niet bepaald de rust om eens rustig met zich te laten frutten.
Gezien de loon uitbetalings problemen ben ik ook even niet in staat een consult ergens te boeken
The way you rock'n'roll
pi_97711146
Ik heb het hier allemaal eens een beetje gevolgd vandaag, maar ik vind het knap hoor alles wat jullie uit porberen enzo :) Ik ben blij dat de bondolino ons meteen goed beviel en dat we die nu hebben! Ik denk dat ik het daar ook bij laat, al vind ik het wel allemaal erg interessant wat ik hier allemaal lees...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97711209
Ah weer helemaal bijgelezen :D

Ik zal ook eens een stashfoto maken morgen.

Ben altijd in voor een meet. Heb ook groot huis inclusief tuin beschikbaar maar woon niet echt centraal voor iedereen (rdam).

En huup ik kom altijd graag thee bij je drinken hoor!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_97711393
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou dat is meer dan genoeg op het moment. Puck heeft nou niet bepaald de rust om eens rustig met zich te laten frutten.
Gezien de loon uitbetalings problemen ben ik ook even niet in staat een consult ergens te boeken
Kun je niet naar een meeting komen? Kan ik Puck eens bewonderen. O-)

Op de vorige draagmeeting waar ik naartoe ging heb ik alleen maar zitten theeleuten geloof ik. :+
pi_97712060
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Op de vorige draagmeeting waar ik naartoe ging heb ik alleen maar zitten theeleuten geloof ik. :+
Voor dat laatste ben ik een beetje bang en ik ben ook bang dat Puck zo'n meet niet trekt en dan ook niet met zich laat oefenen. Hij is de laatste tijd nogal van de leg bij drukke gelegenheden.

Maar ik wil met alle liefde een keertje naar Amsterdam komen hoor O-)
The way you rock'n'roll
pi_97712343
Okee, daar gaan we!

Van boven naar beneden:
Afrikaanse shortie (via Zuster87). Voor mij te kort om iets mee te doen, maar heel speciaal om te hebben.
Moby Wrap Special Edition Floral Batik. Rekbare doek. Deze heb ik uiteindelijk het langst kunnen gebruiken van de rekbare doeken die ik had. Fijne, stevige doek en erg mooi. Gaat niet meer weg.
Hoppediz Marine, 5m40. Rekbare doek. Ooit als kraamcadeau gegeven en ongebruikt weer teruggekregen. Voor mij veeeeeeeeeeeel te lang en daardoor heb ik 'm ook niet gebruikt. Mag weg.
Moby Wrap Special Edition Blue Silk with Black. Rekbare doek. Door mij niet gebruikt, want ik heb 'm na onze rekbare periode gekocht in een impuls. Omdat 'ie zo mooi is.

Van boven naar beneden:
Didymos Pfau Violett maat 6. 50% linnen. Wat een draak om zacht te krijgen! Gewassen, gestreken, gedragen, mishandeld en we zijn er nog lang niet. Ben benieuwd of het echt een doek voor ons gaat worden en twijfel dan ook of het een blijvertje is.
El zuruz. Type onbekend. Heerlijke dunne zomerdoek, heb er echt veel plezier van gehad. Knoopt makkelijk, draagt fijn. Maar op één of andere manier heb ik het gevoel dat Emma er nu te zwaar voor is. Daarom mag hij ook weg.
Ellevill Zara Tripurple. Maat 6. Gewoon prachtig. Draagt fijn, knoopt slank af. Inmiddels lekker zacht. Blijvertje.
Didymos Indio maat 6. Katoen. Waarschijnlijk origineel een natur, geverfd door de eerste eigenaar. We hebben geen klik en hij mag daarom weg.
Girasol #5. Om te kwijlen, zo zacht! Helaas wel een iets dikkere doek en daardoor niet geschikt voor de zomer. Ik zou 'm eens moeten opmeten, maar ik vermoed een maat 7. Vooral ML heeft 'm veel gebruikt. Ik geloof dat dit onze eerste geweven doek was. Blijft dus, das duidelijk.
Didymos Indio natur met 40% linnen. Maat 6. Nog niet aan toegekomen om 'm in te dragen, maar indio en linnen, dus dat komt van de zomer wel goed.

Van boven naar beneden:
Boba Classic Glacier. Soft Structured Carrier. Aangeschaft voor ML voor de zomer.
Didymos Pfau Weinrot, maat 6. Qua uiterlijk niet bepaald m'n favoriete doek, maar draagt ge-wel-dig. Iedereen zou een pfau moeten hebben (geprobeerd) om te weten wat dragen kán zijn!
Didymos Indio blau/weiss, maat 3 of 4. Moet 'm dus nog eens opmeten. Ligt meestal in de auto, is mijn even-gauw-kind-op-de-rug-doek. Súperzacht en de aanstichter van mijn indioliefde.
Girasol Wild Orchid, maat 6. Ergens in de krochten van het web tegengekomen en besloten dat ik deze MOEST hebben. Na een paar weken zoektocht gevonden in een Poolse webwinkel. Het was de allerlaatste met groene weefdraad, dus ik was helemaal in de wolken. In het echt minstens even mooi. Heeft franjes en mag nooooooit meer weg!
Didymos Indio natur-indigo, maat 5. Katoen. Indio, need I say more?
Girasol Ingénu, maat 6. Ontwerp van een Russische webwinkel en in beperkte oplage uitgebracht, Onvoorstelbaar zacht en draagkrachtig. Blijvertje.
Didymos Fische Hörnum, maat 5. Met 45% baby-alpacawol. Ook alweer zo zacht! Rood met zwarte doek, very stylish.

Overzichtje:

pi_97712832
Holy crap wat een boel geld in doekvorm :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_97712893
Ik zei net ook al bij het fotograferen dat ik het voor de verzekering deed :')
pi_97712928
Wup waarom vind je indio zo fijn? Die double hammock vandaag was echt heel heet, ik zou iets lichters niet vervelend vinden.
pi_97713196
Zacht, soepel, makkelijk te knopen, luchtig. En toch, het is zó persoonlijk! Iemand anders in dit topic zei al dat ze niks met indio's kon. Ik kan weer helemaal niks met nino's, afschuwelijk die dingen!

Ik herinner me nu dat m'n eerste Didy een nino is geweest. Het ding knoopte voor geen meter. Ik snapte werkelijk niet waarom Didymos een a-merk zou zijn als ze zulke doeken maakten. Totdat ik eens een andere didy bij iemand anders voelde...
pi_97713218
Wat een stash zeg Wup!! gebruik je ze allemaal?
pi_97713442
Volgens mij win je van mij Wup :D !!

Ik zit nu geloof ik op 14 doeken, 2 ringslings en 4 dragers (wompat, manduca, bondolino en DIY mei tai :D) (ik zat op heel veel meer :@ maar ik heb een hoop verkocht (maar ook weer geruild..)

Morgen ga ik e.e.a. op de foto zetten en beschrijven :P
pi_97713457
De linkerstapel op de overzichtsfoto is momenteel in gebruik.
pi_97713490
Ik heb 16 doeken en een Boba Orea, dus jij wint ;)
pi_97713537
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Is dat een andere meet dan waar ik Ivan ontmoette O+ (liefde op het eerste gezicht O+)
pi_97713676
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:29 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb het hier allemaal eens een beetje gevolgd vandaag, maar ik vind het knap hoor alles wat jullie uit porberen enzo :) Ik ben blij dat de bondolino ons meteen goed beviel en dat we die nu hebben! Ik denk dat ik het daar ook bij laat, al vind ik het wel allemaal erg interessant wat ik hier allemaal lees...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooohhh O+ die peutjes die zo uitsteken O+

En als dit meteen goed bevalt dan is het toch goed? Niet iedereen is zo'n weirdo als ik die gelijk al 8 doeken heeft voor ie uberhaupt bevalt :P (daar is ook niks mis mee hoor, al zullen sommige denken KOEKOEK!!)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:15:29 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97713793
Kolere wup :D das niet goed hoor! zoek hulp! :P

misschien offtopic, ik heb ook nog een afrikaanse doek hier liggen. Mn ouders hebben hem ooit meegenomen uit afrika voor me, maar ik kan er niet zoveel mee, als het geen fwcc kan dan is het niets voor mij zeg maar :P hij is niet zo heel kort, al heb ik geen idee hoe lang ie is.
Bottom line, als je wil mag je hem hebben, donkerblauw met vlinders is ie, zal ns n foto zoeken.
Hoe heet zo'n ding een Kitange ofzo?

gevonden :Y)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')