Wat nou als je niet van thee houdt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:18 schreef huuphuup het volgende:
En als t geen meet wordt maar iemand zin heeft in thee is ie de eerste week van juli ook welkom![]()
Ey, dan woon je bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet eens zo duur en ook nog in de buurt.
Ben je 't zelf?
dan ben je bij mij aan t goeie adresquote:
Kun je wel bij Poppedein op kraamvisitequote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:42 schreef WupWup het volgende:
Ik ga graag naar de meet van Macka in Den Haag, zoals ze voorstelde, maar Drachten of Groningen doen we écht niet.
ja eh... da wist ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:54 schreef WupWup het volgende:
huup, 3 juli is de natuurlijk ouderschap beurs
Als Lars maar half zo fijn is als Bjorn die ik heb, dan ga je er héél veel plezier van hebbenquote:
Ik heb een draagpopquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef Vlindur het volgende:
Ik woon in Drachten en heb een ruim huis en een meet mag ook bij mij!![]()
Ik zou ook wel willen komen als het reisbaar is voor mij. (maximaal Almere) Maar Rienk zal geen proefkind willen zijn. Die rent liever.. Heeft er iemand een pop?
Wat is colourgrown?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:42 schreef Orea het volgende:
[..]
Als Lars maar half zo fijn is als Bjorn die ik heb, dan ga je er héél veel plezier van hebbenze zijn colourgrown, dus echt mega zacht!
Ik zie hem er niet bij staan op de didy site. Klopt dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef Orea het volgende:
Bjorn is misschien niet mijn mooiste, maar wel één van mijn fijnste! Het is een maatje 4, maar hij draagt met zoveel gemak... knoopt super fijn.. en knuffelig!
De Lars staat er wel nog bijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Orea het volgende:
Het zijn oudjes Asyik knoop een ruck, rub en een halve double hammock. Een huftschlinge gaat ook prima, net als een fwcc onder de billen afgeknoopt
3 juli kan ik niet maar wellicht dat ik wel een keertje bij jou langs kan komen voor wat advies/hulp? Ik draag nu wel met de bondolino. Verder heb ik een indio blauw/wit van TF liggen en een zara die ik nieuw heb gekocht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:18 schreef huuphuup het volgende:
oooh al die spreekbeurten geweldig![]()
ik ben ook wel in voor een doekenmeet. Gewoon voor de gezellig, en voor de doeken en knopen natuurlijk![]()
zondag 3 juli mag het wel hier bij mij thuist is niet heel groot maar de kindjes kunnen wel lekker naar buiten. En als t geen meet wordt maar iemand zin heeft in thee is ie de eerste week van juli ook welkom
![]()
Hoe kan ik dat nou vergeten! Je kunt ook hier komen voelen en uitproberen, hoor!quote:
Je mag altijd langskomen, erg gezellig, maar voor echt gedegen advies ben je niet echt aan het juist adres hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
3 juli kan ik niet maar wellicht dat ik wel een keertje bij jou langs kan komen voor wat advies/hulp? Ik draag nu wel met de bondolino. Verder heb ik een indio blauw/wit van TF liggen en een zara die ik nieuw heb gekocht.
Ik heb het 1x geprobeerd met de indio maar ik vond het een hele berg doek en had toen zelf veel pijn en Puck zat in zijn ergste huil fase. Geen succes dus. Sinds die tijd heb ik het niet meer opnieuw aangedurfd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Kun je niet naar een meeting komen? Kan ik Puck eens bewonderen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou dat is meer dan genoeg op het moment. Puck heeft nou niet bepaald de rust om eens rustig met zich te laten frutten.
Gezien de loon uitbetalings problemen ben ik ook even niet in staat een consult ergens te boeken
Voor dat laatste ben ik een beetje bang en ik ben ook bang dat Puck zo'n meet niet trekt en dan ook niet met zich laat oefenen. Hij is de laatste tijd nogal van de leg bij drukke gelegenheden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je niet naar een meeting komen? Kan ik Puck eens bewonderen.![]()
Op de vorige draagmeeting waar ik naartoe ging heb ik alleen maar zitten theeleuten geloof ik.
Is dat een andere meet dan waar ik Ivan ontmoettequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je niet naar een meeting komen? Kan ik Puck eens bewonderen.![]()
Op de vorige draagmeeting waar ik naartoe ging heb ik alleen maar zitten theeleuten geloof ik.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:29 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb het hier allemaal eens een beetje gevolgd vandaag, maar ik vind het knap hoor alles wat jullie uit porberen enzoIk ben blij dat de bondolino ons meteen goed beviel en dat we die nu hebben! Ik denk dat ik het daar ook bij laat, al vind ik het wel allemaal erg interessant wat ik hier allemaal lees...
OoooohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die peutjes die zo uitsteken
![]()
En als dit meteen goed bevalt dan is het toch goed? Niet iedereen is zo'n weirdo als ik die gelijk al 8 doeken heeft voor ie uberhaupt bevalt(daar is ook niks mis mee hoor, al zullen sommige denken KOEKOEK!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |