abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97669941
Niet alleen voor innepin en bitterend hoor!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:32:53 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_97669983
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef innepin het volgende:
texelonia ook bedankt. Misschien dat ik me nog wel een keertje op een meet laat zien; ik kan tenslotte ook totaal niet knopen. :+ Maar eerst even oriënteren hier :s)
Je kunt natuurlijk ook een draagconsult overwegen, daar kun je meestal ook wel een boel uitproberen én goed leren knopen ;)

Kan soms ook in groepjes, bij iemand thuis, misschien leuk idee voor een meet? :)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_97670041
Dankjewel voor de moeite Claudia! :*
Als je van je Zara lavendel afwil, denk je dan aan mij? Ik zou ook zo vallen voor die kleur <3 (en wat een leuke foto!)

Ik heb de vorige keer 't inderdaad geleerd met youtubefilmpjes en uiteindelijk kreeg ik het wel voor elkaar, maar altijd met het idee dat ik veel te moeilijk deed en dat mijn manier nooit de bedoeling kon zijn, want dan zou iedereen geïrriteerd raken voor ze 't kreng omhadden :+
Uiteindelijk heus wel een paar keer gedragen, vond het nog best leuk ook :) Ik wil er deze keer wel meer werk van maken (vandaag dat ik nu al zoek, terwijl ik nog een half jaar moet doorzwangeren ;) )

Ik vind die puntmuts wel cute trouwens! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_97670196
Ik vrees dat mijn Zara nooit weggaat, innepin! Als ik er klaar mee ben dan gaat 'ie over op Lena (of Ivan). Ik weet niet wat de levensduur is van doeken, maar ik hoop dat zij ooit een kindje van haarzelf er mee kan dragen. O+

Ik ben Zara-fan, maar ik heb gewoon geen ervaring met andere doeken. En de Zara is er in veel mooie kleuren!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97670311
Wat lief! Mooi idee.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97670564
Ohja, dit was ik nog vergeten erbij te zetten: maattabel. Met een maat 6 (470 cm) kun je alle knopen wel aan als je tot maat 42 hebt. Ik heb het idee dat mijn Zara lief valt. Ik kan hem achter afknopen maar omdat ik dan een stuk overhoud wikkel ik hem nog een keer om mijn middel en dan leg ik voorin een knoop.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2011 @ 20:45:27 #157
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_97670587
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:32 schreef texelonia het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook een draagconsult overwegen, daar kun je meestal ook wel een boel uitproberen én goed leren knopen ;)

Kan soms ook in groepjes, bij iemand thuis, misschien leuk idee voor een meet? :)
Ja, voor die zondagmeet in Den Haag die WupWup en ik wel willen :D
maar dan wel gewoon als meet he, en dat we gezellig van elkaar kunnen lenen en leren
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_97670835
Oh die spreekbeurten! Bedankt!
More please? ^O^

Ik ben ook een vreselijke noob. Heb een uitgelubberde rekbare en nu een Hoppediz Timbuktu die onwijs stug is. Ik heb hem gevingerhaakt en soms probeer ik Rienk er in te doen maar die wil helemaal niet meer gedragen worden.
Ik hoop echt zo dat ik B2 actiever zal gaan dragen!

En de Wompat vind ik echt helemaal geweldig! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:51:50 #159
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_97670930
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja, voor die zondagmeet in Den Haag die WupWup en ik wel willen :D
maar dan wel gewoon als meet he, en dat we gezellig van elkaar kunnen lenen en leren
Dat lijkt me ook erg leuk en gezellig :)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_97671146
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef innepin het volgende:
Uiteindelijk heus wel een paar keer gedragen, vond het nog best leuk ook :) Ik wil er deze keer wel meer werk van maken (vandaag dat ik nu al zoek, terwijl ik nog een half jaar moet doorzwangeren ;) )
Je krijgt er echt vanzelf wel handigheid in. Er zit maar één ding op: je moet het gewoon doen. Dat geldt ook voor de kleine, denk ik. Ivan vond het in het begin niet leuk. Geen wonder, ik zat maar te klungelen. Bij Lena ging dat ook zo, maar ik had er vlugger weer handigheid in. Al gauw waren ze er allebei aan gewend en vonden ze het heel fijn en leuk.

Vandaag hebben we weer zo fijn gewandeld. Lena hield mijn hand vast. O+ Ik vond het vandaag echt jammer dat ik niet een stukje met Ivan op mijn rug kon lopen. Ik vind het zo tof om mét je kind de wereld te beleven.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:55:42 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97671172
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:50 schreef Vlindur het volgende:
Oh die spreekbeurten! Bedankt!
More please? ^O^

Ik ben ook een vreselijke noob. Heb een uitgelubberde rekbare en nu een Hoppediz Timbuktu die onwijs stug is. Ik heb hem gevingerhaakt en soms probeer ik Rienk er in te doen maar die wil helemaal niet meer gedragen worden.
Ik hoop echt zo dat ik B2 actiever zal gaan dragen!

En de Wompat vind ik echt helemaal geweldig! O+
Vlindur; misschien moet je die timbuktu een poosje ook gewoon meenemen naar bed, en op de bank leggen enzo.. dus flink mishandelen..
hij is hier zo weinig gebruikt, dattie echt gewoon nog nieuw nieuw nieuw is.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97671407
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Vlindur; misschien moet je die timbuktu een poosje ook gewoon meenemen naar bed, en op de bank leggen enzo.. dus flink mishandelen..
hij is hier zo weinig gebruikt, dattie echt gewoon nog nieuw nieuw nieuw is.
Dat is nog wel een goeie :Y Bedankt!
pi_97672798
Heb je een droger, Vlindur? Anders in de droger doen met een paar tennisballen.. werkt ook perfect!
pi_97676920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:22 schreef Orea het volgende:
Heb je een droger, Vlindur? Anders in de droger doen met een paar tennisballen.. werkt ook perfect!
Echt?! Ga ik morgen gelijk doen!
pi_97678753
Vlindur, je weet waar ik woon ;)
pi_97680780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:06 schreef freecell het volgende:
Vlindur, je weet waar ik woon ;)
Die met wol vind ik echt zó mooi!
En mocht ik er niet uitkomen met knopen zoek ik je zeker op!
pi_97680837
Dames, iemand hier geinteresseerd in Didymos Eva maat 6?
Lotte!
Noah!
pi_97688286
Free en Claudia _O_ Ik moet eigenlijk ook eens stashfoto's maken, maar op een of andere manier komt het er niet van.
ik moest zo lachen om die puntjes van je allstars op elke foto freecell :D

*O* draagmeet *O*
Wie doet er nog meer mee?
pi_97688555
Nou, ik heb een ruim huis en sowieso één gewillig oefenkind, meestal 2 :P
Maar ik wil ook best ergens heen :)

EN die gympen, ja ik zag het ook al :')
  zaterdag 4 juni 2011 @ 09:05:53 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97688905
Die antigua is wel heul mooi O+

Ik heb 1 drager en 1 doek niet eens in huis. Die zijn uitgeleend :)
pi_97689255
freecell en Claudia! geweldig die presentaties! heel erg bedankt!
volgens mij heb ik een doek in maat 5-6 nodig als ik zo op het maat tabel kijk...ben maat 42-44.

als er een meet komt kom ik mee kijken en leren!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97689289
Dan zou ik een zesje doen :)
Past altijd en te lang is fijner dan te kort ;)
Ik heb zelf voornamelijk 6-jes en kan metmijn kleine maat 40 nèt alles met een 5, maar 6 is gewoon fijner.
pi_97689446
Draagmeet!! *O* ik ben voor!

Ik zit redelijk centraal, dus het mag hier. Ik wil ook wel ergens heen, maakt me niet zoveel uit. Ik heb doeken in maat 2, 4 en 6 (en nog een verdwaalde 7 geloof ik), een Bondolino, Wompat en een Manduca maar die is nu uitgeleend en 2 ringslings (een dunne en een dikke :+)

Gewillig draagkind: check (begint enthousiast te gillen als ze doek of drager ziet en steekt gelijk haar handen uit :'))
pi_97689826
Linda, fotootje, verhaaltje enzo?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 10:55:46 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97690193
Mijn Tobi is weg!
Geruild voor een Lars
pi_97690219
Orea haha een uk die blij wordt van het zien van een doek O+
Ik wil wel (na de zomer) overal naartoe..heb geen airco in de auto dus het is nu echt een hel :X

Is het dus verstandig om zomaar een doek van 90 euros te kopen online? zonder enige ervaring en uk om te proberen? denk dat ik wacht dat hij/zij geboren wordt...
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:00:32 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97690287
bitterend, waar moet je vandaan komen?

Ik had al 2 doeken in huis voordat ik zwanger was. 1 ervan heb ik allang niet meer (en eigenlijk ook nooit gebruikt) omdat die veeeeeeeel te lang was. ALs je de kans hebt om eerst allerlei doeken te proberen, zou ik dat eerst doen voordat je iets aanschaft.
Maar goed ik weet niet hoe graag (en hoe gewild) de doek is die je op het oog hebt?
pi_97693070
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:32 schreef innepin het volgende:
Linda, fotootje, verhaaltje enzo?
Maar natuurlijk O+

Eva is een meisje van 4,60 lang die tegelijk met Lotte bij ons is komen wonen. Lotte vond d'r al heel lief toen ze 2 dagen oud was, maar ook na die tijd zijn ze goede vriendinnetjes gebleven.

Naast het feit dat Eva heel zacht en knuffelig is, is ze ook heel reislustig. Ze was een grote hulp tijdens onze treinreizen richting NL, maar ook binnen NL heeft ze een hoop gezien. De verslagen en ervaringen daarvan lees je vanaf hier: Draagdoeken op reis - deel 5
Lotte!
Noah!
pi_97693211
Eva is mooi O+
te roze voor ons, maar wel mooi :Y

Florian rent ook op je af als je met een doek wappert :D Hij is ook vreselijk teleurgesteld als blijkt dat ik alleen maar een doek inpak of opvouw :D
pi_97693308
Ik ben bezig met mijn spreekbeurt :D
Even geduld ;)
Heb best een boel doeken gehad en ben nog even foto's aan het uitzoeken ;)
pi_97693403
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:57 schreef bitterend het volgende:
Orea haha een uk die blij wordt van het zien van een doek O+
Ik wil wel (na de zomer) overal naartoe..heb geen airco in de auto dus het is nu echt een hel :X

Is het dus verstandig om zomaar een doek van 90 euros te kopen online? zonder enige ervaring en uk om te proberen? denk dat ik wacht dat hij/zij geboren wordt...
Maar als je kind er eenmaal is weet je nog niet wat je moet kopen. :+ Als je 90 euro een te grote investering vindt voor iets waarvan je weet niet of jij het fijn vindt en of je kind het fijn vindt dan zou ik zeker een rekbare doek overwegen! Die zijn gewoon véél goedkoper. Oké, ze gaan niet zolang mee, maar tegen die tijd kun je altijd nog een geweven doek kopen en dan weet je zekerder dat die 90 euro geen weggegooid geld is.

Ik heb zelf helemaal geen verstand van rekbare doeken, maar op Babybij staan er bijvoorbeeld een paar. En ik weet dat de Tricot-Slen populair is. Die kun je hier bijvoorbeeld in het borstvoedingscentrum vinden en ze hebben ze in meer reguliere winkels als de Babydump.
pi_97693852
Maar ook dat is weer een beetje tricky er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld niets hebben met een rekbare doek. Dus dan kan je ook denken dat het niets voor je is.

En ik denk dat hier op fok kopen ook niet echt nodig is.
Ik heb bijvoorbeeld absoluut een maat 6 die je zo mag lenen.
En ik denk heel veel andere ook wel :)

Ik ben voor de Den haag meet van Macka :D
pi_97693892
De Tricot-Slen vind ik niet zo fijn, kies dan liever voor een draagdoek.nl of een Binana. Die zijn minder rekbaar en lubberen niet uit, in tegenstelling tot de Tricot-Slen. Ik heb er één en die durf ik echt niet te verkopen om die reden. Voor Silke heb ik daarom een ByKay via draagdoek.nl gekocht, die fungeert nu als uitleendoek voor nieuwe draagmoeders.
pi_97694133
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:16 schreef Pvoesss het volgende:
Maar ook dat is weer een beetje tricky er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld niets hebben met een rekbare doek. Dus dan kan je ook denken dat het niets voor je is.
Dat probleem houd je een beetje, vrees ik. Als je bijvoorbeeld een geweven doek koopt die goedkoper is maar ook dunner en waarbij het knopen nauwer komt kijken dan kun je ook al gauw denken dat het niks voor jou is terwijl je gewoon de doek niet mee hebt voor een beginner. En ik ken ook genoeg mensen die een rekbare doek heel fijn vonden en de overstap naar een geweven doek te groot vonden, om een of andere reden. Het blijft tricky.

Jore, daar had ik geen idee van, dat die van draagdoek.nl heel geschikt is! 45 euro zie ik.
pi_97694299
Vandaag voor het eerst een double hammock geknoopt en dat loopt veel fijner *O*
Het kostte ons samen een half uur om het voor elkaar te krijgen en er zijn nog wel wat dingen waar ik niet blij van word. :(

We krijgen de beentjes maar niet vrij. Elke poging leidt tot een huilend kind omdat het zo strak zit daar (ook bij fwcc).
Vandaag zowel bij fwcc als bij dh blijkbaar de voetjes fout ingepakt, die kwamen er knalrood en een beetje dikkig uit. Huilen!
Nu overwegen we toch een consult voor haar comfort, maar waar regel je dat?
pi_97694402
Oh wij vonden de draagdoek.nl bykay ook heel fijn.
pi_97694414
Mijn spreekbeurt :o
Ik heb veel geprobeerd door reisdoeken, lenen, voelen en ervaren. Dat betekende ook dat doeken weer mochten vertrekken als ze niet bevielen.
Inmiddels heb ik nog over: Didymos Indio Viola, Didymos Indio Smaragd, Didymos Azur, Manduca, Bondolino.

Mijn eerste geweven doek, Chimparoo Juliette
Mooie doek, niet heel dik, ook niet heel dun. Nadeel ervan vond ik dat hij erg breed was, daar kon ik toen niet goed mee overweg.

Girasol Mojito
Iets dikkere doek, dus iets dikkere knoop. Mooie kleur en knoopt fijn.

Girasol Mister X
Hij is zo mooi en zo fijn. Maar ik had er 1 probleem mee, ik kon er op de een of andere manier niet goed mee rugdragen -O-
Ik vond hem wat dunner dan Girasol Mojito, maar dat kwam ook doordat Mojito nog vrij nieuw was en nog stug, Mister X was al heel goed ingedragen.

Didymos Nino
Nino's kunnen hele zachte doeken worden, maar worden vaak vanwege het printje niet altijd even geliefd. Deze was heel donkerblauw geverfd en droeg heerlijk en was ook echt al flink zacht. Ik vond de kleur alleen toch wat minder bij ons passen en daarom is hij weer vertrokken.

Storchenwiege Johannes
We werden geen vriendjes, Johannes en ik. Komt doordat Johannes nog helemaal nieuw was en ontzettend stug. En dan ook echt heel stug. Storchenwiege doeken kunnen, als je een ingedragen variant hebt, ontzettend fijne doeken zijn. Ook zeer geschikt als peuterdoek.
Ik heb met een Storchenwiege Inka gedragen tijdens een draagconsult en dat was zo'n groot verschil met deze! Echt super

Nati Bamboo Turkis
Wat vond ik dit een supermooie en fijne doek. Heel dun (door de bamboo) maar dat merkte je niet met het dragen en knopen. Ideale zomerdoek. De enige reden waarom hij vertrokken is is dat hij 60 cm was (je hebt 2 versies, 60 en 70cm) en dat die breedte voor mij klauterdreumes destijds niet geschikt bleek te zijn.

Neobulle Petit Prince
Was nog nieuw toen ik hem kreeg en de kleuren vielen me wat tegen. Hij is hier op reis gegaan en na die reis bleek dat iemand op D&V heel erg opzoek was naar deze doek, toen heb ik hem verkocht. Ik vind van de Neobulle doeken dat ze zitten als een huis, dat was met deze ook zo.

Ellaroo Christiane
Ik vond hem niet fijn, te dun en te snel last van drukpunten. Wel heel mooi!

Didymos Indio Viola O+
Nog in mijn bezit, wat een superfijne zachte doek is dit, ik ben zo'n fan! Katoenen indio is dit, zit gewoon altijd fijn.

Didymos Indio Smaragd O+
Heb ik ook nog, ook superfijn. Nog minder zacht dan Viola, maar het biedt potentie ;) Kleur is echt supermooi. Niet vreselijk dik, niet vreselijk dun. Gewoon lekker.

Mister Mirko Mei Tai
Mooie Mei Tai, maar ik vond hem qua draagcomfort tegenvallen. Hij had geen gevulde banden (schouder als heupband) en dat vond ik toch niet echt lekker dragen.

Ocah van Hoppediz Miami
Ow zo fijne Mei Tai, gemaakt van doekenstof van een hoppediz Miami. Was een toddler versie, dus vanaf een jaar zo'n beetje. Ideaal voor een dreumes dus. Hij is weer weggegaan helaas omdat ik hem toch wel heel erg knal roze vond voor een jongen.

Hoppediz Bondolino
Mooi, fijn, snel en handig. Baby's kunnen er al heel snel in en zitten heerlijk stevig. Geschikt voor buik en rug. Je hebt hem snel om en door het klittenband op de heupband hoef je alleen de schouderbanden af te knopen.

Manduca Mellowfellow
Ik ben fan! Hij draagt erg fijn, vooral op de rug. Al vind ik het nu met Jelle ook prima dragen op de buik. Jelle valt er elke keer snel in slaap in, dus hij vind hem ook prima geloof ik ;)

Didymos Azur
Mijn nieuwste aanwinst, en nog flink stug vanwege het feit dat hij uit 50% linnen bestaat (en 50% katoen). Wel een superfijne doek, door het linnen ook geschikt als zomerdoek.

Reisdoeken:

Neobulle Simon
Fijne doek, ietsjes dikker. Zit als een huis als je je kind er in geknoopt hebt.

Connecta SSC
Een wat onbekendere SSC, via D&V geprobeerd. Ik vond hem niet zo super fijn dragen, kreeg sneller last van drukpunten. Hij is wel makkelijk af te stellen, klik en gaan met die banaan.

Yamo SSC
Ik vond het fijn deze een keer geprobeerd te hebben, maar de klik bleef uit. Ik heb toen de Manduca aangeschaft.

Neobulle Manon Grise
Het bewijs dat Neobulle's ontzettend zacht kunnen worden heb ik hier in handen gehad, wat was die doek fijn om te gebruiken! Superzacht!

Didymos Nino (van Twinkly)
Ik vond hem super fijn, mooi kort maatje (4), ideaal voor een rucksack carry. Ook al heel zacht, Nino's zijn gewoon fijne doeken!

Ringslings
Ik heb er een paar geprobeerd maar ringslings en ik zijn niet echt een goede combinatie ben ik achter gekomen :N

Een zelfgemaakte (niet door mij gemaakt)
Ik vond hem te dun, kreeg te snel drukpunten

Sakura Bloom :9~
Als er 1 ringsling is die ik nog een keer wil hebben is het deze. Dit was een reisdoek en ontzettend fijn. Maar..ik vind asymmetrisch dragen gewoon niets, krijg te snel last van m'n schouder en nek.
pi_97694444
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:30 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag voor het eerst een double hammock geknoopt en dat loopt veel fijner *O*
Het kostte ons samen een half uur om het voor elkaar te krijgen en er zijn nog wel wat dingen waar ik niet blij van word. :(

We krijgen de beentjes maar niet vrij. Elke poging leidt tot een huilend kind omdat het zo strak zit daar (ook bij fwcc).
Vandaag zowel bij fwcc als bij dh blijkbaar de voetjes fout ingepakt, die kwamen er knalrood en een beetje dikkig uit. Huilen!
Nu overwegen we toch een consult voor haar comfort, maar waar regel je dat?
http://www.draagdoekconsulenten.nl/
Kun je kijken wie er bij jou in de buurt zit

Aanrader hoor, ik heb het zelf ook gedaan bij Lotte en er veel van geleerd!
pi_97694660
Vanyel, dan zou ik zeker een consult overwegen, zeker in het licht van hetgeen Macka zei!

Goeie posting, mrien! ^O^

Ik vind je Didymos Indio Viola héél mooi, net als je Azur. En ook ik vind een mei tai zonder gevulde banden niet fijn. Een Ellaroo heb ik ooit overwogen omdat het dunne, goedkope en mooie doeken zijn, maar ik heb er uiteindelijk vanaf gezien omdat veel mensen het lastig vonden te knopen zonder drukpunten te krijgen.

Grappig wat je zegt over dat printje van de Nino. Dat kan ik me namelijk wel voorstellen, terwijl ik die van Twinkly wel ontzettend mooi vond.

pi_97694690
Wow mrien wat een toffe post _O_ Die Didymos viola en smaragd vind ik erg mooi, vooral die smaragd, wat een mooie felle kleur! <3 en geen streepjes! *O*

Wat ís dat printje eigenlijk op de nino? Ik kan er niks van maken behalve een doodshoofd met staartjes, maar dat zal het wel niet zijn :Y)
pi_97694857
spermies!
pi_97694870
t zijn draagpoppetjes.

ik kan me niet herinneren welke doeken ik allemaal heb gehad yo :o
pi_97694929
Vanyel, via www.draagdoekconsulenten.nl kan je een consulent in jouw regio vinden. Ik heb onlangs een draagconsult gehad om te leren rugdragen, heel interessant en ook enorm intensief. Ik heb me toch een potje staan zweten :o .
Rugdragen doe ik nog steeds niet omdat om één of andere reden mijn kind(eren, Lieuwe deed dat ook al) keihard begint te huilen maar ik heb wel allerlei handige tips & trucs gekregen.
pi_97695332
Als die website mobiel beter werkte zou ik op zoek gaan..

Leuk om al die ervaringen te lezen!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:07:15 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97695395
Mrien wat fijn om de Smaragd te zien; en wat fijn dattie nog steeds bij jullie is en jullie goed bevalt.. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97695479
Ik wil wel voor je kijken als je zegt in welke regio je zit, Vanyel.
pi_97695725
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil wel voor je kijken als je zegt in welke regio je zit, Vanyel.
Dank je :*
Het heeft geen haast, straks weer een reden om me even achter mijn computer te verschuilen ;)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:18:43 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97695732
oooh al die spreekbeurten geweldig :D

ik ben ook wel in voor een doekenmeet. Gewoon voor de gezellig, en voor de doeken en knopen natuurlijk O+
zondag 3 juli mag het wel hier bij mij thuis :) t is niet heel groot maar de kindjes kunnen wel lekker naar buiten. En als t geen meet wordt maar iemand zin heeft in thee is ie de eerste week van juli ook welkom :P O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97695883
quote:
Niet eens zo duur en ook nog in de buurt.
Ben je 't zelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')