Je kunt natuurlijk ook een draagconsult overwegen, daar kun je meestal ook wel een boel uitproberen én goed leren knopenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef innepin het volgende:
texelonia ook bedankt. Misschien dat ik me nog wel een keertje op een meet laat zien; ik kan tenslotte ook totaal niet knopen.Maar eerst even oriënteren hier
Ja, voor die zondagmeet in Den Haag die WupWup en ik wel willenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:32 schreef texelonia het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een draagconsult overwegen, daar kun je meestal ook wel een boel uitproberen én goed leren knopen
Kan soms ook in groepjes, bij iemand thuis, misschien leuk idee voor een meet?
Dat lijkt me ook erg leuk en gezelligquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, voor die zondagmeet in Den Haag die WupWup en ik wel willen
maar dan wel gewoon als meet he, en dat we gezellig van elkaar kunnen lenen en leren
Je krijgt er echt vanzelf wel handigheid in. Er zit maar één ding op: je moet het gewoon doen. Dat geldt ook voor de kleine, denk ik. Ivan vond het in het begin niet leuk. Geen wonder, ik zat maar te klungelen. Bij Lena ging dat ook zo, maar ik had er vlugger weer handigheid in. Al gauw waren ze er allebei aan gewend en vonden ze het heel fijn en leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef innepin het volgende:
Uiteindelijk heus wel een paar keer gedragen, vond het nog best leuk ookIk wil er deze keer wel meer werk van maken (vandaag dat ik nu al zoek, terwijl ik nog een half jaar moet doorzwangeren
)
Vlindur; misschien moet je die timbuktu een poosje ook gewoon meenemen naar bed, en op de bank leggen enzo.. dus flink mishandelen..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:50 schreef Vlindur het volgende:
Oh die spreekbeurten! Bedankt!
More please?![]()
Ik ben ook een vreselijke noob. Heb een uitgelubberde rekbare en nu een Hoppediz Timbuktu die onwijs stug is. Ik heb hem gevingerhaakt en soms probeer ik Rienk er in te doen maar die wil helemaal niet meer gedragen worden.
Ik hoop echt zo dat ik B2 actiever zal gaan dragen!
En de Wompat vind ik echt helemaal geweldig!
Dat is nog wel een goeiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Vlindur; misschien moet je die timbuktu een poosje ook gewoon meenemen naar bed, en op de bank leggen enzo.. dus flink mishandelen..
hij is hier zo weinig gebruikt, dattie echt gewoon nog nieuw nieuw nieuw is.
Echt?! Ga ik morgen gelijk doen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:22 schreef Orea het volgende:
Heb je een droger, Vlindur? Anders in de droger doen met een paar tennisballen.. werkt ook perfect!
Die met wol vind ik echt zó mooi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |