Okee, daar gaan we!
![CIMG8529.JPG]()
Van boven naar beneden:
Afrikaanse shortie (via Zuster87). Voor mij te kort om iets mee te doen, maar heel speciaal om te hebben.
Moby Wrap Special Edition Floral Batik. Rekbare doek. Deze heb ik uiteindelijk het langst kunnen gebruiken van de rekbare doeken die ik had. Fijne, stevige doek en erg mooi. Gaat niet meer weg.
Hoppediz Marine, 5m40. Rekbare doek. Ooit als kraamcadeau gegeven en ongebruikt weer teruggekregen. Voor mij veeeeeeeeeeeel te lang en daardoor heb ik 'm ook niet gebruikt. Mag weg.
Moby Wrap Special Edition Blue Silk with Black. Rekbare doek. Door mij niet gebruikt, want ik heb 'm na onze rekbare periode gekocht in een impuls. Omdat 'ie zo mooi is.
![CIMG8526.JPG]()
Van boven naar beneden:
Didymos Pfau Violett maat 6. 50% linnen. Wat een draak om zacht te krijgen! Gewassen, gestreken, gedragen, mishandeld en we zijn er nog lang niet. Ben benieuwd of het echt een doek voor ons gaat worden en twijfel dan ook of het een blijvertje is.
El zuruz. Type onbekend. Heerlijke dunne zomerdoek, heb er echt veel plezier van gehad. Knoopt makkelijk, draagt fijn. Maar op één of andere manier heb ik het gevoel dat Emma er nu te zwaar voor is. Daarom mag hij ook weg.
Ellevill Zara Tripurple. Maat 6. Gewoon prachtig. Draagt fijn, knoopt slank af. Inmiddels lekker zacht. Blijvertje.
Didymos Indio maat 6. Katoen. Waarschijnlijk origineel een natur, geverfd door de eerste eigenaar. We hebben geen klik en hij mag daarom weg.
Girasol #5. Om te kwijlen, zo zacht! Helaas wel een iets dikkere doek en daardoor niet geschikt voor de zomer. Ik zou 'm eens moeten opmeten, maar ik vermoed een maat 7. Vooral ML heeft 'm veel gebruikt. Ik geloof dat dit onze eerste geweven doek was. Blijft dus, das duidelijk.
Didymos Indio natur met 40% linnen. Maat 6. Nog niet aan toegekomen om 'm in te dragen, maar indio en linnen, dus dat komt van de zomer wel goed.
![CIMG8532.JPG]()
Van boven naar beneden:
Boba Classic Glacier. Soft Structured Carrier. Aangeschaft voor ML voor de zomer.
Didymos Pfau Weinrot, maat 6. Qua uiterlijk niet bepaald m'n favoriete doek, maar draagt ge-wel-dig. Iedereen zou een pfau moeten hebben (geprobeerd) om te weten wat dragen kán zijn!
Didymos Indio blau/weiss, maat 3 of 4. Moet 'm dus nog eens opmeten. Ligt meestal in de auto, is mijn even-gauw-kind-op-de-rug-doek. Súperzacht en de aanstichter van mijn indioliefde.
Girasol Wild Orchid, maat 6. Ergens in de krochten van het web tegengekomen en besloten dat ik deze MOEST hebben. Na een paar weken zoektocht gevonden in een Poolse webwinkel. Het was de allerlaatste met groene weefdraad, dus ik was helemaal in de wolken. In het echt minstens even mooi. Heeft franjes en mag nooooooit meer weg!
Didymos Indio natur-indigo, maat 5. Katoen. Indio, need I say more?
Girasol Ingénu, maat 6. Ontwerp van een Russische webwinkel en in beperkte oplage uitgebracht, Onvoorstelbaar zacht en draagkrachtig. Blijvertje.
Didymos Fische Hörnum, maat 5. Met 45% baby-alpacawol. Ook alweer zo zacht! Rood met zwarte doek, very stylish.
Overzichtje: