Wat nou als je niet van thee houdt?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:18 schreef huuphuup het volgende:
En als t geen meet wordt maar iemand zin heeft in thee is ie de eerste week van juli ook welkom![]()
Ey, dan woon je bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet eens zo duur en ook nog in de buurt.
Ben je 't zelf?
dan ben je bij mij aan t goeie adresquote:
Kun je wel bij Poppedein op kraamvisitequote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:42 schreef WupWup het volgende:
Ik ga graag naar de meet van Macka in Den Haag, zoals ze voorstelde, maar Drachten of Groningen doen we écht niet.
ja eh... da wist ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:54 schreef WupWup het volgende:
huup, 3 juli is de natuurlijk ouderschap beurs
Als Lars maar half zo fijn is als Bjorn die ik heb, dan ga je er héél veel plezier van hebbenquote:
Ik heb een draagpopquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:13 schreef Vlindur het volgende:
Ik woon in Drachten en heb een ruim huis en een meet mag ook bij mij!![]()
Ik zou ook wel willen komen als het reisbaar is voor mij. (maximaal Almere) Maar Rienk zal geen proefkind willen zijn. Die rent liever.. Heeft er iemand een pop?
Wat is colourgrown?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:42 schreef Orea het volgende:
[..]
Als Lars maar half zo fijn is als Bjorn die ik heb, dan ga je er héél veel plezier van hebbenze zijn colourgrown, dus echt mega zacht!
Ik zie hem er niet bij staan op de didy site. Klopt dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef Orea het volgende:
Bjorn is misschien niet mijn mooiste, maar wel één van mijn fijnste! Het is een maatje 4, maar hij draagt met zoveel gemak... knoopt super fijn.. en knuffelig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |