quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Jij denkt echt dat het een spannende wedstrijd wordt? Gaat Fed easy in 3 winnen.quote:
En dat wint Djoko gemakkelijkquote:Op zondag 29 mei 2011 13:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het een spannende wedstrijd wordt? Gaat Fed easy in 3 winnen.
Ik kijk meer uit naar Gasquet - Djoko.
Warom dan? Ik vind hem de meest deskundige Nederlandse commentator.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:58 schreef UnitedStates het volgende:
Overigens kijk ik alleen wedstrijden op de Grand Slams, maar ik wil toch even melden dat die Jan Siemerink de grootste beroepsmongool allertijden is, wat kan ik me daar aan kapot irriteren zeg.
Waruit leid je af dat hij denkt dat het een spannende wedstrijd gaat worden?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het een spannende wedstrijd wordt? Gaat Fed easy in 3 winnen.
[...]
Wat si dat toch met Simon? Dat was een tijdlang een (sub)topper, vervolgens was het niks meer en nu opeens is hij blijkbaar weer - een beetje - terug. Wat was er al die tijd met hem aan de hand?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef Szura het volgende:
Söderling - Simon wordt wel spannend denk ik.
Janquote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Warom dan? Ik vind hem de meest deskundige Nederlandse commentator.
Hij is Frans.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat si dat toch met Simon? Dat was een tijdlang een (sub)topper, vervolgens was het niks meer en nu opeens is hij blijkbaar weer - een beetje - terug. Wat was er al die tijd met hem aan de hand?
Deskundig hij zeker maar die stem van hem spreekt me absoluut niet aan, ook dat betweterige gedrag kan ik me kapot aan irriteren.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat si dat toch met Simon? Dat was een tijdlang een (sub)topper, vervolgens was het niks meer en nu opeens is hij blijkbaar weer - een beetje - terug. Wat was er al die tijd met hem aan de hand?
Knieblessure..daar begon hij 2010 mee, toen toch wat potjes gespeeld die hij allemaal verloor omdat hij gewoon niet fit was. Daarna Australian Open gemist, toen toch weer wat kansloze potjes, toen hele gravelseizoen gemist..op de andere 2 slams kwam hij al snel Rafa en Murray tegen en dan gaat het hardquote:Op zondag 29 mei 2011 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je hem horen praten dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:09 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Deskundig hij zeker maar die stem van hem spreekt me absoluut niet aan, ook dat betweterige gedrag kan ik me kapot aan irriteren.
Oké, ik vind het altijd zo moeilijk in te schatten hoe goed hij nou eigenlijk is.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Knieblessure..daar begon hij 2010 mee, toen toch wat potjes gespeeld die hij allemaal verloor omdat hij gewoon niet fit was. Daarna Australian Open gemist, toen toch weer wat kansloze potjes, toen hele gravelseizoen gemist..op de andere 2 slams kwam hij al snel Rafa en Murray tegen en dan gaat het hard
Hij geeft commentaar op Sport1.quote:
Was een quote fail gok ik..ging over Siemerinkquote:
Ik keek net op Google en ik schrok me rot. Hebben ze niet geprobeerd ze terug te stoppen?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef El_Borracho het volgende:
Van Uytvanck makkelijk gewonnen in de eerste ronde bij de juniores
Die Demi Schuurs is nog lelijker dan V Uytvanck
Het is inderdaad geen Kirilenko nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik keek net op Google en ik schrok me rot. Hebben ze niet geprobeerd ze terug te stoppen?
En weg.quote:
Inderdaad, slechte forehand, volgens mij redelijk uit balans.quote:
Nja, het lijkt wel alsof alle vrouwen dichtklappen als ze voor staan.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, slechte forehand, volgens mij redelijk uit balans.
En weg.quote:
quote:
Denk het ookquote:Op zondag 29 mei 2011 13:42 schreef Nober het volgende:
Zvonareva er ook uit... Sharapova gaat gewoon winnen!!
Sorry wat?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Nober het volgende:
Eigenlijk hoeft Vettel niet eens te winnen met Hamilton op P9.
Ik reageerde in het verkeerde topic, maar goed even geen tennis voor mij.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef tja77 het volgende:
Hij geeft wel gelijk, ook al is het niet ontopic
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/draws/ws/index.htmlquote:Op zondag 29 mei 2011 14:03 schreef donroyco het volgende:
Tegen wie moet Pavljoe nu in de volgende ronde? Sharapova?
Jankovic of Schiavonequote:Op zondag 29 mei 2011 14:03 schreef donroyco het volgende:
Tegen wie moet Pavljoe nu in de volgende ronde? Sharapova?
Moet te doen zijn.quote:
Op dit tempo is Federer zo van de baan af, hoopte op een wat spannender wedstrijdquote:
Nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:45 schreef theSummoner het volgende:
Zou Monfils-Ferrer op de NOS uitgezonden worden trouwens?
Crack, dat wordt weer een streampje zoeken danquote:
Heb je geen ES2?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:47 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Crack, dat wordt weer een streampje zoeken dan
Momenteel heb ik thuis helemaal geen TV (en geen internet), ben net verhuisd en UPC is traag als dikke stront. Ga zo bij m'n ouders kijken en die hebben alleen Eurosport 1. Is er nog een manier om legaal op internet te kijken of wordt het inderdaad een brak streampje dan?quote:
Dat weet ie zelf ook nog niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:51 schreef tja77 het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over de enkel van Murray? Kan hij uberhaupt tennissen morgen?
Zijn nonchalance is zo vet hequote:Op zondag 29 mei 2011 15:23 schreef Tim86 het volgende:
Fognini heeft echt helemaal geen voetenwerk meer..nog minder dan normaal..ziet er echt te droog uit
En echt een schijtpubliek idd
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef luckass het volgende:
Fognini - Montanes moet gewoon een epische 5-set-gravelruk-wedstrijd worden.
Heeft Fognini kramp gehad ofzo? Ik val er net in.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:28 schreef Drassss het volgende:
Ik zie hem dadelijk nog onderhands serveren.
Ja in zijn bovenbeen volgens mij. Hij loopt niet eens meer.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft Fognini kramp gehad ofzo? Ik val er net in.
15-30 vroeg ie een blessurebehandeling aan.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom wordt hij uitgefloten? Was er iets sportiefs aan wat hij deed?
Hij gaat eraf zoals Rus eraf gingquote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef luckass het volgende:
FABIO FOGNINI
.
48 uur aan het infuus nu, Djokovic maakt je wel wakker.
Bedankt.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef luckass het volgende:
[..]
15-30 vroeg ie een blessurebehandeling aan.
quote:
Gelukkig liggen na morgen alle Fransen eruitquote:Op zondag 29 mei 2011 15:37 schreef Drassss het volgende:
Jammer van zo'n prachtig toernooi dat er graf publiek zit. Ieder jaar weer.
quote:Op zondag 29 mei 2011 15:37 schreef Drassss het volgende:
Jammer van zo'n prachtige toernooistad dat er grafvolk publiek woontzit. ...]
Woops.quote:
Gewoon een negatieve benaming, net als appeltje.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:09 schreef tja77 het volgende:
Wie van de dames zit te soppen op de bank vanwege Gasquet???
je schijt echt al in je broek he voor Djokovicquote:Op zondag 29 mei 2011 15:59 schreef jojomen4 het volgende:
Saaie pot bij Fed zeg. Heb niks moois gezien. Wawa is volgens mij de makkelijkste tegenstander voor Fed met de minste weerstand. Lijkt wel alsof die 20kg kak in z'n broek heeft zo slecht speelt hij altijd tegen Fed.
Hopelijk heeft Gasquet meer vuur in zich tegen de onstopbare Djokotron! Jezus, wat is die goed bezig. Ben benieuwd of Fed het hem een beetje moeilijk kan maken in de semifinale. We mogen uiteraard niet vergeten dat Fedje al 100keer in de finale heeft gestaan en Djoko volgens mij nog nooit.
VAMOS GASQUET!
VAMOS FEDEX!
FCK DJOKOTRON ON SPEED!
VAMOS RAFA
Hij hoopt dat Federer hem verslaat, want Nadal heeft geen enkele kans.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
je schijt echt al in je broek he voor Djokovic
Nja, Federer sloeg wel een aantal geweldige ballen.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:21 schreef El_Borracho het volgende:
Formule 1 gezien, blijkbaar niets belangrijk gemist bij tennis want de keren dat ik naar Federer zapte was hij Wawrinka aan het wegspelen
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
je schijt echt al in je broek he voor Djokovic
Die balquote:Op zondag 29 mei 2011 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
Prachtige dropshot van Djokovic en 3-1*.
Fransman zijn is een bevoorrecht iets.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:20 schreef alors het volgende:
Weinig mis met Gasquet toch? Behalve dan dat hij Fransman is...
Bedoel je.quote:
Vervelend, niet al te zwaar hoop ik?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, zag het al. Geen puf om te herstellen, zit onder de medicatie.
Nee, gaat wel. Maar ik merk dat ik ongewone fouten maak voor mijn doen. Van woensdag tot donderdag ziekenhuis, nu weer lekker thuis maar nog wel pillen.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vervelend, niet al te zwaar hoop ik?
bah ziekenhuis klinkt toch wel heftig... Beterschap!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, gaat wel. Maar ik merk dat ik ongewone fouten maak voor mijn doen. Van woensdag tot donderdag ziekenhuis, nu weer lekker thuis maar nog wel pillen.
Gisela Dulko!!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:28 schreef tja77 het volgende:
Dit zal een snelle 3 setter worden denk ik, daarna molenpaard tegen jammie latina.
pics or it didnt happen!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:35 schreef tja77 het volgende:
Ik barst van de spierpijn, en zit in mijn ondergoed op de bank tennis te kijken
Tis gewoon zo, of je van pics van mij op de bank zit te wachten betwijfel ik.quote:
Dank! En rustig aan maar daar he. Voor zover dat kan.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
bah ziekenhuis klinkt toch wel heftig... Beterschap!
Ik voel me ook lang niet lekker, moet nog van alles voor school doen maar lig nu maar in bed tennis te kijken
Chaise longue?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:47 schreef jojomen4 het volgende:
Ik lig in m'n pyama op de chaisse lounge.
EDIT: Owja, en zit niet aan de medicatie.
Ah, Bob de Wiskundige... kunnen wij het leren?? Bob de Wiskundige, nou én of!!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:57 schreef BobW het volgende:
Gefeliciteerd Noddie! Lievvvvv
Ik zit achter mijn computer te leren voor een tentamen van morgen maar het lukt niet echt![]()
Ik ben al zo ver dat tv/stream uit staat maar ik volg de livescores nog
Same herequote:Op zondag 29 mei 2011 16:57 schreef BobW het volgende:
Gefeliciteerd Noddie! Lievvvvv
Ik zit achter mijn computer te leren voor een tentamen van morgen maar het lukt niet echt![]()
Er worden dan ook topprestaties geleverd.quote:
Bedankt.quote:
Succes dan maar.quote:Ik zit achter mijn computer te leren voor een tentamen van morgen maar het lukt niet echt![]()
Daar loopt hij ook overheen bedoel je?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:36 schreef Autobandje het volgende:
Leuke QF ook voor Djoko zo, tegen Fognini
Ja zo'n nobody waar bijna niemand van heeft gehoord moet niet al te lastig zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar loopt hij ook overheen bedoel je?
Nja, Fognini is wel een beetje bekend maar zal het ook wel niet redden.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:37 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja zo'n nobody waar bijna niemand van heeft gehoord moet niet al te lastig zijn
Haha ik weet gewoon nog dat hij vorig jaar een basketbalspel had gekregenquote:Op zondag 29 mei 2011 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Chaise longue?
Ik zit op mijn bureaustoel thuis, op de verjaardag van Noddie (links op de foto, die ik vandaag heb gemaakt):
[ afbeelding ]
Knap!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:42 schreef senswal het volgende:
[..]
Haha ik weet gewoon nog dat hij vorig een basketbalspel had gekregen
Wouw en dit jaar weer tijdens RG wat een geluk heeft hij toch..quote:Op zondag 29 mei 2011 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Knap!![]()
Ook toen tijdens RG:
[ afbeelding ]
Ja, in zijn cadeau heeft Noddie dit jaar nog niet veel interesse, maar hij krijgt straks nog extra snoep en Noddie en Bennie hebben vandaag allebei Roosvicee gekregen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef senswal het volgende:
[..]
Wouw en dit jaar weer tijdens RG wat een geluk heeft hij toch..
T'is feest!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, in zijn cadeau heeft Noddie dit jaar nog niet veel interesse, maar hij krijgt straks nog extra snoep en Noddie en Bennie hebben vandaag allebei Roosvicee gekregen.
quote:
Ik vind het prima dat ze sporten maar ze doen dat te veel, het neigt naar anorexia, als het aan mij ligt komen er gewichtsklasse.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er worden dan ook topprestaties geleverd.
Net op tijd, lekker soppen op Dulko!! hehequote:Op zondag 29 mei 2011 17:59 schreef alors het volgende:
wtf ik was in slaap gevallen, werd net wakkergebeld
aaaahhhquote:Op zondag 29 mei 2011 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Chaise longue?
Ik zit op mijn bureaustoel thuis, op de verjaardag van Noddie (links op de foto, die ik vandaag heb gemaakt):
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Net op tijd, lekker soppen op Dulko!! hehe
Wat n farce was dat zeg, hij probeert het tenminste om zn goede wil te tonen en als hij gewoon verder gaat in het Engels beginnen ze meteen te fluitenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef alors het volgende:
Hahaha Djoko met z'n fransFransen die willen dat iedereen frans spreekt en zelf gebrekkig Engels spreken
Had Gasquet maar moeten winnen, dan hadden ze een Frans sprekende gehad.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef alors het volgende:
Hahaha Djoko met z'n fransFransen die willen dat iedereen frans spreekt en zelf gebrekkig Engels spreken
Ik hoop het ook dus zal het wel niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop iig dat jankovic van dat manwijf wint
Sharapova is driekwart Amerikaan, Dulko Argentijnse... maar ik kan er niets aan doen dat Oost Europeanen domineren.quote:
Zo dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef luckass het volgende:
Deze wedstrijd is niet echt prettig zo na het eten.
Sharapova is gewoon een russische, haar ouders zijn russisch, en ze komt uit voor Rusland, dat ze in Amerika woont, kwam door navratilova, die zei dat ze naar de tennisschool moest van Nick Bolletieri. Maar ze is en blijft 100% russisch. Heleboel tennissers, en anders sporters wonen in Monaco, maar dat maakt ze nog geen monagascen.quote:
Omdat ze geen vetrolletjes heeft in tegenstelling tot haar tegenstandster van vandaag, is dit speelspakje voorzien van wat handvatten.quote:
Wat?quote:
Wist niet dat ze al begonnen waren. Dat gaat snel.quote:
Kan het wel begrijpen dat ze er vaart achter zetten, moet nog zien of deze wedstrijd vandaag afgespeeld gaat wordenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wist niet dat ze al begonnen waren. Dat gaat snel.
idd ja, als ze hij nou tieten zou hebben helemaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:57 schreef Federer-fan het volgende:
Die Schiavone is met zon rokje aan trouwens net een vrouw
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:03 schreef alors het volgende:
Die Bartoli, wat een raar lelijk lichaam heeft zij
ja dat ook, zo vormloos en mollig, hoe krijg je het voor elkaar als je zoveel sport...quote:
Zo ziet hij er al jaren uit hoor. Niet pas dit jaar.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:56 schreef tja77 het volgende:
De armen van Monfils zijn een "stukje"beter ontwikkeld het afgelopen jaar.
Hij is echt wel breder geworden, voorheen, had hij armen die een stuk dunner waren.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo ziet hij er al jaren uit hoor. Niet pas dit jaar.
Ferrer komt er overigens voorlopig niet aan te pas.
Kijk maar naar foto's. Zo ziet hij er al jaren uit. Hij heeft altijd zulke armen gehad en was altijd zeer gespierd.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is echt wel breder geworden, voorheen, had hij armen die een stuk dunner waren.
Federer meestal meer. Die staat altijd als 2e op die lijstjes met grootverdieners achter Tiger Woods.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef TLC het volgende:
Zou n Djokovic, Nadal of Federer nu evenveel verdienen als een Messi of Ronaldo ?
Totaal ja, maar ik denk dat Messi meer maakt op een jaar op dit moment.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer meestal meer. Die staat altijd als 2e op die lijstjes met grootverdieners achter Tiger Woods.
Ik was altijd van mening dat de armen van Monfils dunner waren dan de mijne, en nu begin ik te twijfelen... Misschien moet ik maar wat meer gaan trainen danquote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kijk maar naar foto's. Zo ziet hij er al jaren uit. Hij heeft altijd zulke armen gehad en was altijd zeer gespierd.
Het zijn grote prutsers.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef alors het volgende:
Nos gaat nog voor de Match Highlightsschakel dan over naar Ferrer - Monifls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |