quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Jij denkt echt dat het een spannende wedstrijd wordt? Gaat Fed easy in 3 winnen.quote:
En dat wint Djoko gemakkelijkquote:Op zondag 29 mei 2011 13:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het een spannende wedstrijd wordt? Gaat Fed easy in 3 winnen.
Ik kijk meer uit naar Gasquet - Djoko.
Warom dan? Ik vind hem de meest deskundige Nederlandse commentator.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:58 schreef UnitedStates het volgende:
Overigens kijk ik alleen wedstrijden op de Grand Slams, maar ik wil toch even melden dat die Jan Siemerink de grootste beroepsmongool allertijden is, wat kan ik me daar aan kapot irriteren zeg.
Waruit leid je af dat hij denkt dat het een spannende wedstrijd gaat worden?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het een spannende wedstrijd wordt? Gaat Fed easy in 3 winnen.
[...]
Wat si dat toch met Simon? Dat was een tijdlang een (sub)topper, vervolgens was het niks meer en nu opeens is hij blijkbaar weer - een beetje - terug. Wat was er al die tijd met hem aan de hand?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef Szura het volgende:
Söderling - Simon wordt wel spannend denk ik.
Janquote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Warom dan? Ik vind hem de meest deskundige Nederlandse commentator.
Hij is Frans.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat si dat toch met Simon? Dat was een tijdlang een (sub)topper, vervolgens was het niks meer en nu opeens is hij blijkbaar weer - een beetje - terug. Wat was er al die tijd met hem aan de hand?
Deskundig hij zeker maar die stem van hem spreekt me absoluut niet aan, ook dat betweterige gedrag kan ik me kapot aan irriteren.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat si dat toch met Simon? Dat was een tijdlang een (sub)topper, vervolgens was het niks meer en nu opeens is hij blijkbaar weer - een beetje - terug. Wat was er al die tijd met hem aan de hand?
Knieblessure..daar begon hij 2010 mee, toen toch wat potjes gespeeld die hij allemaal verloor omdat hij gewoon niet fit was. Daarna Australian Open gemist, toen toch weer wat kansloze potjes, toen hele gravelseizoen gemist..op de andere 2 slams kwam hij al snel Rafa en Murray tegen en dan gaat het hardquote:Op zondag 29 mei 2011 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je hem horen praten dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:09 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Deskundig hij zeker maar die stem van hem spreekt me absoluut niet aan, ook dat betweterige gedrag kan ik me kapot aan irriteren.
Oké, ik vind het altijd zo moeilijk in te schatten hoe goed hij nou eigenlijk is.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Knieblessure..daar begon hij 2010 mee, toen toch wat potjes gespeeld die hij allemaal verloor omdat hij gewoon niet fit was. Daarna Australian Open gemist, toen toch weer wat kansloze potjes, toen hele gravelseizoen gemist..op de andere 2 slams kwam hij al snel Rafa en Murray tegen en dan gaat het hard
Hij geeft commentaar op Sport1.quote:
Was een quote fail gok ik..ging over Siemerinkquote:
Ik keek net op Google en ik schrok me rot. Hebben ze niet geprobeerd ze terug te stoppen?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef El_Borracho het volgende:
Van Uytvanck makkelijk gewonnen in de eerste ronde bij de juniores
Die Demi Schuurs is nog lelijker dan V Uytvanck
Het is inderdaad geen Kirilenko nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik keek net op Google en ik schrok me rot. Hebben ze niet geprobeerd ze terug te stoppen?
En weg.quote:
Inderdaad, slechte forehand, volgens mij redelijk uit balans.quote:
Nja, het lijkt wel alsof alle vrouwen dichtklappen als ze voor staan.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, slechte forehand, volgens mij redelijk uit balans.
En weg.quote:
quote:
Denk het ookquote:Op zondag 29 mei 2011 13:42 schreef Nober het volgende:
Zvonareva er ook uit... Sharapova gaat gewoon winnen!!
Sorry wat?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Nober het volgende:
Eigenlijk hoeft Vettel niet eens te winnen met Hamilton op P9.
Ik reageerde in het verkeerde topic, maar goed even geen tennis voor mij.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef tja77 het volgende:
Hij geeft wel gelijk, ook al is het niet ontopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |