Me lief is en slechts een klein beetje ...quote:
Nee, die heb ik gemergeld met het meettopic en toen was ie volquote:Op zondag 29 mei 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nagol droknen??![]()
Of je gooit de ouwe weer open.. Of heb je die gedelete??
Sukkelquote:Op zondag 29 mei 2011 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gemergeld met het meettopic en toen was ie vol
Weet jij van die weddenschapquote:Op zondag 29 mei 2011 00:41 schreef GoodOldDays het volgende:
toch die fles wijn maar een keer ophalen bij hem
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:45 schreef GoodOldDays het volgende:
brengt me weer bij één van mijn absolute favorieten
Hey i know everything i'm G..... lol
quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:54 schreef GoodOldDays het volgende:
weinig met pol te maken maar wel gezellie. ga ff rokertje doen
brb
kijk wel waar jullie hierna zitten
Hij isquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is![]()
Kloonscan gaat niks opleveren
Rook ze liefiequote:Op zondag 29 mei 2011 00:54 schreef GoodOldDays het volgende:
weinig met pol te maken maar wel gezellie. ga ff rokertje doen
brb
kijk wel waar jullie hierna zitten
Je doelt toch niet op GOD he??quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:04 schreef GoodOldDays het volgende:
verwarring al om![]()
![]()
zo nico is weer aangevult en heb een nieuwe duvel
Vroeg me gewoon af of je er nog wasquote:
Wij allebei nietquote:Op zondag 29 mei 2011 01:08 schreef GoodOldDays het volgende:
zal ik me voorstellen of doe jij dat whisk ?
Mooi, en hoef ik niet ffquote:Op zondag 29 mei 2011 01:17 schreef GoodOldDays het volgende:
als we nu toch bezig zijn
hou nou eenmaal van afwijkende uitvoeringen
21 okt.. Altijd al hoor, maar het zou beginnen in meiquote:Op zondag 29 mei 2011 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi christen, wanneer vergaat de wereld nou?
Brrrrquote:
En hoequote:Op zondag 29 mei 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[POL Meet] Utrecht, 28 Mei #7 - napraattopic staat effe in GC zodat php ook kan posten.
Je weet wat er gebeurd isquote:Op zondag 29 mei 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey onthoud je van commentaar als je niet zelf op de meet was
They arequote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:43 schreef GoodOldDays het volgende:
Hey sweety
Was altijd mijn laatste nummer achter de draaitafels (oeps nou geef ik mijn leeftijd weg LOL)
ga een tukkie doen
Hey Rem en EG
Keep an eye on Whis
Bijna twee uur in een kutbus gezeten. Mijn milkshake is door de bus gerold.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je thuisgekomen? Ouwe Hongaarse bierdrinker
Je had toch ook wel bier bij je?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Bijna twee uur in een kutbus gezeten. Mijn milkshake is door de bus gerold.
Wat, dat ik een oud wijf ben??quote:
nou, zo zou ik het zelf natuurlijk niet formuleren, maar....quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nou, zo zou ik het zelf natuurlijk niet formuleren, maar....
daag me niet uit Remquote:Op zondag 29 mei 2011 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat God's zegen op je rusten deze nacht EG.
Je bent er weerquote:
Gelukkig is dat zoveel posts geleden dat ik er geen wijs meer uit wordtquote:
Ik kan helemaal niet dansenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Een rumba of slowfox??? Ik weet het effe niet.
Een rumba, samen elkaar diep in de ogen kijken tijdens deze dans je krijgt spontaan zin om kinderen te gaan verwekken.quote:
'80'squote:
Hey, alles wat ik post qua muziek isquote:Op zondag 29 mei 2011 02:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet heel de schijtfilm hier posten..... het enige lekkere is Jennifer Grey
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, alles wat ik post qua muziek is
quote:
quote:Sepultura is not Sepultura without the Cavaleras.
True, maar ik heb Max nog gekendquote:
?? persoonlijk?? Ik heb hier nog ergens drumstokjes en een plectrum liggen van een optreden volgens mij van op pukkelpop.quote:
Ja persoonlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef betyar het volgende:
[..]
?? persoonlijk?? Ik heb hier nog ergens drumstokjes en een plectrum liggen van een optreden volgens mij van pukkelpop.
Cool. Toch niet naar stratum???quote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Ja persoonlijk![]()
We zijn samen uitgeweest in E'hoven
Stukje Stratum en toen overgestokenquote:
Ach, je mag me sowieso al niet, tel dit er maar bij opquote:Op zondag 29 mei 2011 02:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Whiskers!
toch laf dat jij het af liet weten
En jij ook nogquote:Op zondag 29 mei 2011 02:41 schreef GoodOldDays het volgende:
even iets gevonden wat wel past op dit forum
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:42 schreef GoodOldDays het volgende:
yep.. nog maar eens een duveltje geopend
quote:
Lief van jequote:
Trustequote:Op zondag 29 mei 2011 02:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal lief.... welterusten mensen.
quote:
Alle muziek waarvan je hoort dat het zorgvuldig in elkaar gezet is vind ik prachtig. Die gitaarsolo in Master of Puppets vind ik echt prachtig.quote:
*Valt flauw*quote:Op zondag 29 mei 2011 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alle muziek waarvan je hoort dat het zorgvuldig in elkaar gezet is vind ik prachtig. Die gitaarsolo in Master of Puppets vind ik echt prachtig.
Je kent Sepultura???quote:
Ok, schiet me dood....quote:
Ik denk echter dat die niet de optimale bescherming van zowel het hoofd als de schouders zou bieden, zoals een Keffiyeh dat doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al eerder aangaf, vind het zelf ook erg jammer. Maar als ik de berichten zo zie dan zal er op een gegeven moment mischien wel een 2e meet komen, dus dan probeer ik daarbij aanwezig te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
Had mijn pa meegenomen uit Marokko ofzo. Ik ben klaar voor de islamisering.
Jammer dat je er niet was gisteren btw
Hm.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:37 schreef Dutchnative het volgende:
Zeu, het is tijd voor het zoeken van een nuttige dagbesteding
Je kunt onze auto komen wassen hier.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:37 schreef Dutchnative het volgende:
Zeu, het is tijd voor het zoeken van een nuttige dagbesteding
Nooit gehoord van een wasstraat?quote:
Verschilt niet zo weinig dacht ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie is IRL heel anders dan op het internet?
Is je verslag er al?quote:
Nee.quote:
Niet zo zeikenquote:
Ach, wat maakt dat uitquote:Op zondag 29 mei 2011 11:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee.
Maar de eerste helft zat ik eerlijk gezegd vooral met Reya, VS en GS
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:17 schreef Picchia het volgende:
Veel mensen op straat denken dat vechten enkel bestaat uit slaan. En daar gaan ze de mist mee in.
Ik had een keer zo'n training van iemand die een vechtsportschool had, en die slaagde erin om elke aanval om te buigen en dat iemand slachtoffer te maken van zijn eigen energiequote:Op zondag 29 mei 2011 12:17 schreef Picchia het volgende:
Veel mensen op straat denken dat vechten enkel bestaat uit slaan. En daar gaan ze de mist mee in.
Die was goed jaquote:
Eerder triestquote:
Tsjaquote:Op zondag 29 mei 2011 12:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is hier nu helemaal het probleem?
Die vent heeft trouwens wel een erg slecht gebit.
Van wie?quote:
Beidenquote:
Heh?quote:
Ach, ik vang die klappen gewoon op met mijn kin. O wacht.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n training van iemand die een vechtsportschool had, en die slaagde erin om elke aanval om te buigen en dat iemand slachtoffer te maken van zijn eigen energie
Ja, ze hadden het beiden makkelijk kunnen voorkomenquote:
Je niet uit je tent laten lokken werkt in deze wereld niet, dat heeft de knuffeljustitie wel duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het beiden makkelijk kunnen voorkomen
Meneer de jongeling had zich niet zo moeten gedragen en meneer de dakloze had zich niet zo uit de tent moeten laten lokken
Ah, dus dit had niet voorkomen kunnen worden?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je niet uit je tent laten lokken werkt in deze wereld niet, dat heeft de knuffeljustitie wel duidelijk gemaakt.
Als we dat eens wistenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef 3-voud het volgende:
Middag... Leuke meet gehad zoals ik lees?
Wel voor herhaling vatbaar dus. Nice.
En... WTF was er met Wiskhers2009 aan de hand vannacht?
Leek wel een mamma die als een dolle stier blij was dat haar kinderen thuiskwamen van een leuk carnavalfeestje. Mijn god zeg.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leek wel een mamma die als een dolle stier blij was dat haar kinderen thuiskwamen van een leuk carnavalfeestje. Mijn god zeg.
Sommige mensen met hun provocerende gedrag hebben nu eenmaal soms een klap nodig om tot bedaren te worden gebracht.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, dus dit had niet voorkomen kunnen worden?![]()
Vind de omstanders overigens ook niet echt geweldig behulpzaam
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef 3-voud het volgende:
Middag... Leuke meet gehad zoals ik lees?
Wel voor herhaling vatbaar dus. Nice.
Dat waren de hormonen, denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef 3-voud het volgende:
Enkel en alleen als laatste redmiddelquote:Op zondag 29 mei 2011 12:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sommige mensen met hun provocerende gedrag hebben nu eenmaal soms een klap nodig om tot bedaren te worden gebracht.
Oké, ik hoop dat je het niet te vaak hoeft te gebruikenquote:Zelf ben ik daar ook eentje van, en geweld heeft bij mij meestal wél effect.
Dat is veelal al te laat. Een corrigerende tot-appelmoes-slaan zou men eens wat vaker moeten doen. Men leeft te veel in een wolk van "alles is liefde" tegenwoordig. Waar ze eigenlijk hun eigen lafheid mee proberen te bedekken.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Enkel en alleen als laatste redmiddel
Omdat Mladic als krijgsheer de oprukkende islam terug heeft geslaan en het land gered. Dat van die etnische zuiveringen weten ze niet of negeren ze.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef Dutchnative het volgende:
Waarom zijn er zoveel Serven die Mladic als een held zien?
Ik vraag me af of je de klappen niet net zo hard terugkrijgtquote:Op zondag 29 mei 2011 12:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is veelal al te laat. Een corrigerende tot-appelmoes-slaan zou men eens wat vaker moeten doen. Men leeft te veel in een wolk van "alles is liefde" tegenwoordig. Waar ze eigenlijk hun eigen lafheid mee proberen te bedekken.
O, wow. Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:32 schreef von_Preussen het volgende:
Zelf ben ik daar ook eentje van, en geweld heeft bij mij meestal wél effect.
Kijk, daar heb je die lafheid die ik noemde.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je de klappen niet net zo hard terugkrijgt
Ah, op die manier. Dan snap ik het nog wel, ergens. Maar om dan te gaan protesteren tegen zijn uitleveringquote:Op zondag 29 mei 2011 12:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omdat Mladic als krijgsheer de oprukkende islam terug heeft geslaan en het land gered. Dat van die etnische zuiveringen weten ze niet of negeren ze.
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je die lafheid die ik noemde.
Correct. En jouw angst om een tik terug te krijgen zet jou ertoe de slappe dialoog methode maar toe te passen... of door te lopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Hoezo lafheid?
Als ik iemand aanval zal die persoon waarschijnlijk terugvechten.
Het spijt me dat ik het liefste geen tik op m'n kop krijg, wat voor extra nadelen heeft doorlopen dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. En jouw angst om een tik terug te krijgen zet jou ertoe de slappe dialoog methode maar toe te passen... of door te lopen.
Ik noem dat laf.
Omdat de Albaniers zelf ook geen lieverdjes waren, Serviers gewelddadig lastig vielen en uiteindelijk een groot deel van hun land gestolen hebben, zoals ik het begrijp dan. Wellicht niet deze, maar het is makkelijk om het op de groep te projecteren.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef Dutchnative het volgende:
Waarom zijn er zoveel Europeanen die denken dat de Serven in de oorlog fout zaten?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef Dutchnative het volgende:
Oké, maar dat neemt nog niet weg dat Mladic opdracht heeft gegeven tot ethnische zuiveringen en dat hij daarvoor(in my humble opinion) Best voor gestraft mag wordenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zijn er zoveel Europeanen die denken dat de Serven in de oorlog fout zaten?
Oorlogsmisdaden werden in die tijd over en weer gepleegd, Mladic was iemand die de Servische bevolking steunde (en daarbij oorlogsmidaden pleegde) en daarom respect kreeg van de Servische bevolking.
In de Balkanoorlog was er geen goed of fout, alle kanten waren net zo fout en pleegden exact dezelfde oorlogsmisdaden jegens elkaar (massamoord, etnische zuivering). Alleen in de media is het beeld blijven hangen wat de Serven in Bosnië hebben gedaan, andere misdaden zijn er maar bekaaid vanaf gekomen en daarom lijkt het alsof de Serven "meer schuld" hadden dan anderen.
Daarbij wilden de Serven ook alleen maar het zelfsbestemmingsrecht voor hun volk hebben, net zoals de Bosniërs en Kroaten kregen. En pas daarna is de zaak uit de hand gelopen, daaraan heeft iedereen net zoveel schuld gehad.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Oké, maar dat neemt nog niet weg dat Mladic opdracht heeft gegeven tot ethnische zuiveringen en dat hij daarvoor(in my humble opinion) Best voor gestraft mag worden
Ik verwijs je naar dat andere topic, maar ik vat het even snel samen: Wow, wat stoer dat je deze provocerende mening durft te plaatsen.Jij bent zo heldhaftig. Beter dan de gemiddelde troll.Wow, gewoon wow, wat stoer en grappig en provocerend.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zijn er zoveel Europeanen die denken dat de Serven in de oorlog fout zaten?
Het nadeel dat je een mes tussen je ribben krijgt je je geldbeurs kwijt bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het liefste geen tik op m'n kop krijg, wat voor extra nadelen heeft doorlopen dan?
Ik noem geen zelfbeheersing tonen laf
Zo werkt dat inderdaad. Het wordt verheven als "beheersing". Terwijl je juist bij beheersing onderscheid moet kunnen maken wanneer geweld wel of niet nodig is.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het liefste geen tik op m'n kop krijg, wat voor extra nadelen heeft doorlopen dan?
Ik noem geen zelfbeheersing tonen laf
Sorry, liet me even gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 12:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Maar ik geef alleen aan waarom Mladic in Servië als held wordt gezien, omdat hij de eigen "posse" heeft beschermd.
Ik provoceer niet, ik probeer de zaak gewoon van een andere kant te bekijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar dat andere topic, maar ik vat het even snel samen: Wow, wat stoer dat je deze provocerende mening durft te plaatsen.Jij bent zo heldhaftig. Beter dan de gemiddelde troll.Wow, gewoon wow, wat stoer en grappig en provocerend.
Oh, gaat het om zulke extreme situaties? Nee, dan is het noodzakelijk ja, maar als het gaat om 'gewoon' provoceren lijkt het mij de moeite niet waard.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het nadeel dat je een mes tussen je ribben krijgt je je geldbeurs kwijt bent.
Ik denk dat de meeste mensen een soort van vechtpartij niet prefereren boven een betere samenleving als puntje bij paaltje komtquote:Op zondag 29 mei 2011 12:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo werkt dat inderdaad. Het wordt verheven als "beheersing". Terwijl je juist bij beheersing onderscheid moet kunnen maken wanneer geweld wel of niet nodig is.
Jouw methode heeft als nadeel dat jij steeds slapper wordt en de persoon die je negeert telkens maar weer bevestigd krijgt ermee weg te kunnen komen. En dat zien we terug in onze samenleving waar het asociale gedrag toeneemt en misdrijven de pan uit rijzen, zodanig dat de politie het meeste laat liggen.
Dus jouw methode lijkt humaan, maar dat is het niet. De gevolgen van jouw angst zijn veel erger.
O.a.. Wel eens filmpjes gezien van leerlingen die hun leraar beginnen te bedreigen in het klaslokaal? Feit dat die andere 30 leerlingen geen vinger uitsteken geeft dat ettertje het gevoel dat hij de baas is.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:51 schreef Monidique het volgende:
Absoluut eens. Het feit dat mensen niet om het minste of geringste met hun vuisten beginnen te slaan, leidt er toe dat asociaal gedrag toeneemt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je die lafheid die ik noemde.
Natuurlijk, die kinderen zijn bang, daarom is er ook een leraar en andere authoriteit op een schoolquote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
O.a.. Wel eens filmpjes gezien van leerlingen die hun leraar beginnen te bedreigen in het klaslokaal? Feit dat die andere 30 leerlingen geen vinger uitsteken geeft dat ettertje het gevoel dat hij de baas is.
Geweld op televisie zorgt ervoor dat het geweld in de maatschappij toeneemt. En kinderen krijgen ook geen gelegenheid om sociale vaardigheden op te doen wanneer zij gekluisterd achter de beeldbuis zitten. Stop er direct mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:51 schreef Monidique het volgende:
Absoluut eens. Het feit dat mensen niet om het minste of geringste met hun vuisten beginnen te slaan, leidt er toe dat asociaal gedrag toeneemt. Yeah, whatever, rare kinderen, ik ga maar even tv kijken. Zoveel humor kan ik niet meer aan.
Je moet wel durven inderdaad. En hun persoonlijke belang op dat moment (angst) prevaleert.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef Dutchnative het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen een soort van vechtpartij niet prefereren boven een betere samenleving als puntje bij paaltje komt
En zelfs al zou je terugslaan, zou diegene die aangevallen wordt dan niet uit woede bijv. dingen gaan verwoesten?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet wel durven inderdaad. En hun persoonlijke belang op dat moment (angst) prevaleert.
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En zelfs al zou je terugslaan, zou diegene die aangevallen wordt dan niet uit woede bijv. dingen gaan verwoesten?
Je moet ook geen tikje met de platte hand op de wang geven... *zucht*quote:Op zondag 29 mei 2011 12:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En zelfs al zou je terugslaan, zou diegene die aangevallen wordt dan niet uit woede bijv. dingen gaan verwoesten?
quote:
Nou, dan sla ik de persoon in het ziekenhuis, grote kans dat ik een proces aan mijn broek krijgquote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet ook geen tikje met de platte hand op de wang geven... *zucht*
Daders kunnen ze al niet eens vinden tegenwoordig. Wie zegt dat ze jou kunnen vinden?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan sla ik de persoon in het ziekenhuis, grote kans dat ik een proces aan mijn broek krijg
Helaas kan je niet uitzoeken waar je ruzie krijgt, voor hetzelfde geld is het middenin een winkelcentrum met videobewakingquote:Op zondag 29 mei 2011 13:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daders kunnen ze al niet eens vinden tegenwoordig. Wie zegt dat ze jou kunnen vinden?
En denk je dat omstanders partij voor de ander kiezen en jou als een rat verraden?
Je bedoelt 'Machogedrag'?quote:Persoonlijk vind ik de kerels tegenwoordig al aardig verwijfd. Maar hebben ze nou ook al geen ballen meer?
Ik heb overigens geen flauw idee wat hij daarmee bedoelt.quote:It is better to be violent, if there is violence in our hearts, than to put on the cloak of nonviolence to cover impotence. - Mahatma Gandhi
Dan nog.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Helaas kan je niet uitzoeken waar je ruzie krijgt, voor hetzelfde geld is het middenin een winkelcentrum met videobewaking
Daar zit 'm de kronkel. Dat gedrag van die anders is juist dat.quote:Je bedoelt 'Machogedrag'?
Opstaan voor jezelf en een ander en zorgen dat erger voorkomen wordt.quote:
Daar heb ik weinig weet van, maar ik denk dat als je op een redelijk drukke plaats bent, ze je met een beetje moeite wel op kunnen sporenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan nog.
Moet je eens kijken waar de gemiddelde crimineel mee weg komt. Die kan zijn paspoort op de crome scene achterlaten en nog is er niks aan het handje.
Of daar aandacht aan besteden en meteen maar terugslaan is datquote:[..]
Daar zit 'm de kronkel. Dat gedrag van die anders is juist dat.
Laat ik het zo zeggen, op de middelbare school had ik iemand die mij regelmatig zat lastig te vallen en te doen. Ik heb hem toen een keertje midden in de aula voor enkele tientallen mensen keihard op z'n bek gemept, zodat ie begon te huilen. Daarna heb ik nooit meer iets van hem gehoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis wat. Je moet je ook schamen voor de rechter dat jij een poot uitgestoken hebt die andere medemens te helpen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig weet van, maar ik denk dat als je op een redelijk drukke plaats bent, ze je met een beetje moeite wel op kunnen sporen
Alles is geoorloofd om je lafheid te bedekken.quote:Of daar aandacht aan besteden en meteen maar terugslaan is dat
Dat zeg ik niet, ik vraag me alleen af of een veroordeling mij dat waard is.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tis wat. Je moet je ook schamen voor de rechter dat jij een poot uitgestoken hebt die andere medemens te helpen.
quote:[..]
Alles is geoorloofd om je lafheid machogedrag te bedekken.
Halloquote:
Als je überhaupt veroordeeld wordt.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:08 schreef Dutchnative het volgende:
Dat zeg ik niet, ik vraag me alleen af of een veroordeling mij dat waard is.
Het pacifisme is geen excuus om een lafaard te zijn. Maar, zoals Ghandi laat zien, kan het wel een middel zijn om voor jezelf op te komen, als je daarin gelooft.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen flauw idee wat hij daarmee bedoelt.
Dat weet je niet op het moment dat je eraan begintquote:
Waar ligt de grens volgens jou?quote:Je moet ook niet als een dolle stier elke opmerking met een pak rammel de grond in stampen. Zoals ik eerder zei betekent beheersing dat je situaties in kun schatten.
quote:Alles negeren en weglopen met de bekende slappe argumenten is lafheid.
Vind ik ook. Het was gezellig, begrijp ik.quote:
Goedemorgenquote:
Lijkt me nogal logisch. Als jij of een ander in lijf en lede bedreigt worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat weet je niet op het moment dat je eraan begint
[..]
Waar ligt de grens volgens jou?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |