Ik denk echter dat die niet de optimale bescherming van zowel het hoofd als de schouders zou bieden, zoals een Keffiyeh dat doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al eerder aangaf, vind het zelf ook erg jammer. Maar als ik de berichten zo zie dan zal er op een gegeven moment mischien wel een 2e meet komen, dus dan probeer ik daarbij aanwezig te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
Had mijn pa meegenomen uit Marokko ofzo. Ik ben klaar voor de islamisering.
Jammer dat je er niet was gisteren btw
Hm.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:37 schreef Dutchnative het volgende:
Zeu, het is tijd voor het zoeken van een nuttige dagbesteding
Je kunt onze auto komen wassen hier.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:37 schreef Dutchnative het volgende:
Zeu, het is tijd voor het zoeken van een nuttige dagbesteding
Nooit gehoord van een wasstraat?quote:
Verschilt niet zo weinig dacht ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie is IRL heel anders dan op het internet?
Is je verslag er al?quote:
Nee.quote:
Niet zo zeikenquote:
Ach, wat maakt dat uitquote:Op zondag 29 mei 2011 11:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee.
Maar de eerste helft zat ik eerlijk gezegd vooral met Reya, VS en GS
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:17 schreef Picchia het volgende:
Veel mensen op straat denken dat vechten enkel bestaat uit slaan. En daar gaan ze de mist mee in.
Ik had een keer zo'n training van iemand die een vechtsportschool had, en die slaagde erin om elke aanval om te buigen en dat iemand slachtoffer te maken van zijn eigen energiequote:Op zondag 29 mei 2011 12:17 schreef Picchia het volgende:
Veel mensen op straat denken dat vechten enkel bestaat uit slaan. En daar gaan ze de mist mee in.
Die was goed jaquote:
Eerder triestquote:
Tsjaquote:Op zondag 29 mei 2011 12:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is hier nu helemaal het probleem?
Die vent heeft trouwens wel een erg slecht gebit.
Van wie?quote:
Beidenquote:
Heh?quote:
Ach, ik vang die klappen gewoon op met mijn kin. O wacht.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n training van iemand die een vechtsportschool had, en die slaagde erin om elke aanval om te buigen en dat iemand slachtoffer te maken van zijn eigen energie
Ja, ze hadden het beiden makkelijk kunnen voorkomenquote:
Je niet uit je tent laten lokken werkt in deze wereld niet, dat heeft de knuffeljustitie wel duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het beiden makkelijk kunnen voorkomen
Meneer de jongeling had zich niet zo moeten gedragen en meneer de dakloze had zich niet zo uit de tent moeten laten lokken
Ah, dus dit had niet voorkomen kunnen worden?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je niet uit je tent laten lokken werkt in deze wereld niet, dat heeft de knuffeljustitie wel duidelijk gemaakt.
Als we dat eens wistenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef 3-voud het volgende:
Middag... Leuke meet gehad zoals ik lees?
Wel voor herhaling vatbaar dus. Nice.
En... WTF was er met Wiskhers2009 aan de hand vannacht?
Leek wel een mamma die als een dolle stier blij was dat haar kinderen thuiskwamen van een leuk carnavalfeestje. Mijn god zeg.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leek wel een mamma die als een dolle stier blij was dat haar kinderen thuiskwamen van een leuk carnavalfeestje. Mijn god zeg.
Sommige mensen met hun provocerende gedrag hebben nu eenmaal soms een klap nodig om tot bedaren te worden gebracht.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, dus dit had niet voorkomen kunnen worden?![]()
Vind de omstanders overigens ook niet echt geweldig behulpzaam
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef 3-voud het volgende:
Middag... Leuke meet gehad zoals ik lees?
Wel voor herhaling vatbaar dus. Nice.
Dat waren de hormonen, denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:27 schreef 3-voud het volgende:
Enkel en alleen als laatste redmiddelquote:Op zondag 29 mei 2011 12:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sommige mensen met hun provocerende gedrag hebben nu eenmaal soms een klap nodig om tot bedaren te worden gebracht.
Oké, ik hoop dat je het niet te vaak hoeft te gebruikenquote:Zelf ben ik daar ook eentje van, en geweld heeft bij mij meestal wél effect.
Dat is veelal al te laat. Een corrigerende tot-appelmoes-slaan zou men eens wat vaker moeten doen. Men leeft te veel in een wolk van "alles is liefde" tegenwoordig. Waar ze eigenlijk hun eigen lafheid mee proberen te bedekken.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Enkel en alleen als laatste redmiddel
Omdat Mladic als krijgsheer de oprukkende islam terug heeft geslaan en het land gered. Dat van die etnische zuiveringen weten ze niet of negeren ze.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:38 schreef Dutchnative het volgende:
Waarom zijn er zoveel Serven die Mladic als een held zien?
Ik vraag me af of je de klappen niet net zo hard terugkrijgtquote:Op zondag 29 mei 2011 12:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is veelal al te laat. Een corrigerende tot-appelmoes-slaan zou men eens wat vaker moeten doen. Men leeft te veel in een wolk van "alles is liefde" tegenwoordig. Waar ze eigenlijk hun eigen lafheid mee proberen te bedekken.
O, wow. Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:32 schreef von_Preussen het volgende:
Zelf ben ik daar ook eentje van, en geweld heeft bij mij meestal wél effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |