Las Palmas is redelijk uniek doordat ze een flink assortiment aan verse vis hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef rubje het volgende:
Is hetgeen Herman dan aanbiedt zo uniek?Volgens mij hooguit instant bekendheid dat zo weer is vervolgen..
Las Palmas heeft inmiddels meer vlees dan vis op de kaart staan en teert meer op bekendheid dan dat het nou echt kwalitatief zo enorm geweldig is.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:53 schreef SiGNe het volgende:
Las Palmas is redelijk uniek doordat ze een flink assortiment aan verse vis hebben.
En waar haal jij die kennis vandaan? Kan je die beweringen waarmaken of is het onderdeel van jouw lastercampagne die je al enige tijd richting Den Blijker voert.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef rubje het volgende:
waarom denk je dat Den Blijker nu nog steeds werkt voor RTL? Ja..vanwege zijn goede contract maar geloof mij maar dat de achterliggende gedachte anders is nl. Las Palmas draaiende wetende te houden en verder zijn hypotheken te moeten betalen want denk niet dat Crouwel Den Blijker erg makkelijk heeft laten gaan. Die heeft 1 voordeel tov Den Blijker: Hij hoeft niets meer,Den Blijker moet nog steeds werken voor zijn geld.
Klinkt niet erg overtuigend als bewijs dan. Die eerste hand kennis die je niet wilt aantonen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:25 schreef rubje het volgende:
@ Golfer: die kennis heb ik uit eerste hand,hoe wat en waarom laat ik mij niet over uit
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef Boldface het volgende:
Mensen die commerciële tv kijken en dan verbaasd zijn dat de programma's vooral worden gemaakt om succes voor de sponsors te genereren....
Dat is zo'n beetje de crux van commerciële televisie...
Als je goed leest dan zie je dat ik zaken in perspectief probeer neer te zetten want het enige wat je teveel en tevaak ziet is een eenzijdig beeld alsof de wereld door die bolle is geschapen en wij alleen maar volgens het Blijker concept moeten koken of onze horeca-toko moeten inrichten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef RobinOok het volgende:
En als Den Blijker en Crouwel nou wel met ruzie uit elkaar zijn gegaan? SO FUCKING WHAT?!
Dan vind ik het alleen maar helemaal goed dat ze niet rollebollend over straat zijn gegaan.
Echte feiten zijn simpel: Praktisch alle restaurants die Den Blijker ooit heeft geadviseerd zijn allemaal over de kop of in een andere vorm verder gegaan. Kortom de overblijfselen met het bijbehorende succes( lees= toeloop publiek) van toen is er niet meer!quote:Het artikel vind ik nogal nikszeggend. Geef mij eerst maar eens wat echte feiten, zoals hoeveel restaurants het wel redden na tussenkomst van den Blijker en hoeveel van de restaurants die zo'n programma net niet gehaald hebben en dus op eigen kracht moesten opstarten of overleven er kapot zijn gegaan. Want dat er restaurants failliet zijn gegaan lijkt me geen nieuws. En dat mensen achteraf ergens spijt van hebben ook niet.
Dat vind ik dan wel weer om te kotsen, misbruik maken van adermans wanhoopquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik zag laatst ook in een preview van z'n nieuwe programma een stel zeggen dat het water ze tot de lippen staat, dat ze nog tot oktober hebben om uit de schulden te komen en wat zegt Herman: "die bar moet eruit en er moet een flinke verbouwing komen"
Lijkt me niet handig om die mensen op zo'n moment nog een flinke investering te laten doen.
Prima dat er aan het menu gekloot wordt en dat de naam van het restaurant evt. veranderd wordt maar een hele nieuwe inrichting gaat een stuk verder dan een restaurant redden.
Daar krijgen ze dus van de programmamakers/sponsoren een budget voor om die verbouwing uit te bekostigen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik zag laatst ook in een preview van z'n nieuwe programma een stel zeggen dat het water ze tot de lippen staat, dat ze nog tot oktober hebben om uit de schulden te komen en wat zegt Herman: "die bar moet eruit en er moet een flinke verbouwing komen"
Lijkt me niet handig om die mensen op zo'n moment nog een flinke investering te laten doen.
Eh, nee?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:30 schreef rubje het volgende:
[...]
Moet ik nu meer details prijsgeven want dit is nog niks.
Ik denk dat hij een ex-minnaar is van Herman en nog niet uit de Den Blijkerkast durft te komen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef pussywillow het volgende:
Eh, nee?Volgens mij ben je gewoon geobsedeerd door Herman den Blijker.
Mee eens, maar er is geen enkele aanwijzing dat hij dat doet toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik trek die grens dus bij dat de adviezen integer zijn. Als zijn advies puur en oprecht het beste advies is wat hij kan geven aan die mensen, dan is de rest hun eigen verantwoordelijkheid. Hij moet geen reclameboodschappen als advies gaan verpakken, dan bedonder je mensen en dat is ook voor commerciele tv niet kies.
Plus dat er een hoop restaurants het daardoor wel hebben gered. Maar daar wil Rubje niks van horen natuurlijk. Stond gisteren nog een stukje in BN de Stem. Dat zaakje in Zeeland is dik tevreden nadat Herman en zijn team geweest zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Fixers het volgende:
Ik vind in dat artikel niet veel bijzonders staan. Behalve dat ik zelf dacht dat juist David Crouwel het brein was in De Engelgroep en Herman vooral de grote bek en het charisma was. Mijn beeld klopt dus niet?
Restaurants gaan dagelijks over de kop. De horecabranche heeft een enorme faillisementsdichtheid, als ik het me goed herinner is de gemiddelde levensduur van een horecabedrijf zo'n 3 jaar. De restaurants die mijn tent is top niet hebben gewonnen hebben alsnog een stevige duw in de rug gekregen. Een hoop media aandacht helpt echt wel om je zaak een goede jumpstart te geven. Als je het daarna niet red, tja dan had je het zonder TVprogramma ook wel niet gered.
Als je kijkt naar hoeveel restaurants er failliet gaan, wat de kosten zijn en de hoeveelheid vergunningen en controles waar je mee te maken krijgt tegenover het geld wat je onder de streep overhoud als je zaak winst maakt dan is het beginnen van een horecazaak niet iets wat je doet vanuit je verstand.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Fixers het volgende:
Restaurants gaan dagelijks over de kop. De horecabranche heeft een enorme faillisementsdichtheid,
Ik vind het alleen zo eigenaardig dat er vervolgens het eerst bezuinigd wordt op het eten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoeveel restaurants er failliet gaan, wat de kosten zijn en de hoeveelheid vergunningen en controles waar je mee te maken krijgt tegenover het geld wat je onder de streep overhoud als je zaak winst maakt dan is het beginnen van een horecazaak niet iets wat je doet vanuit je verstand.
Jep,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo eigenaardig dat er vervolgens het eerst bezuinigd wordt op het eten..
Zo'n adres is voor een gast ook goud waard. Serieus, ik zou wensen dat zo'n zaak hier zou zitten want ik kan op mijn eigen dorp niet uit eten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep,
Een vriend van mij heeft al jarenlang een zeer goed lopende steak frites, en die heeft 1 ding zeer goed in de gaten, de kwaliteit van zijn vlees, vis en bijlages is excellent.
Het liep met de crisis wat minder goed, maar dat was het dan ook, wat minder goed, niet slecht.
Daarin hebben ze duidelijk herman niet teveel voor zijn kale schedel willen stoten want dat deel klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Fixers het volgende:
Ik vind in dat artikel niet veel bijzonders staan. Behalve dat ik zelf dacht dat juist David Crouwel het brein was in De Engelgroep en Herman vooral de grote bek en het charisma was. Mijn beeld klopt dus niet?
Nou dus zijn wij bij het punt wat ik zei over Den Blijkers adviezen die een beperkte houdbaarheidsdatum hebben terwijl het programma wel pretendeert dat als Herman is geweest dat ben veilig cq heb je een goede basis voor de toekomst.quote:Restaurants gaan dagelijks over de kop. De horecabranche heeft een enorme faillisementsdichtheid, als ik het me goed herinner is de gemiddelde levensduur van een horecabedrijf zo'n 3 jaar. De restaurants die mijn tent is top niet hebben gewonnen hebben alsnog een stevige duw in de rug gekregen. Een hoop media aandacht helpt echt wel om je zaak een goede jumpstart te geven. Als je het daarna niet red, tja dan had je het zonder TVprogramma ook wel niet gered.
Is Herman homo?quote:
Joop Braakhekkequote:
-verhaal-quote:Op [ url=http://forum.fok.nl/topic/1658932/1/100#97688166]zaterdag 4 juni 2011 03:46[/url] schreef MissHobje het volgende:
Topic ietwat opgeschoond..
Mensen die aanhanger zijn van een bepaalde persoonlijkheidscult willen niets weten van kritiek op hun held.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:35 schreef rubje het volgende:
Jij moet het verschil weten tussen een userbash en bewust zaken te linken die een userbash kunnen veroorzaken.Dat laatste is op FOK verboden en dat het jou niet bevalt zal niemand boeien.
Inzake Den Blijker noem jij het bewust zwartmakerij richting die bolle terwijl het op feiten zijn gebaseerd die jij schijnbaar niet wilt horen. Als je een bekende kop hebt en veelvuldig daarmee in de media koketteert en een beeld oproept dat het allemaal zo geweldig is dan kun je op je vingers natellen dat als iemand iets meer inside informatie heeft hoe het echt in elkaar zit dit logischerwijs naar buiten brengt. Een mod op FOK kan heus wel zien of hetgeen ik zeg niet klopt want dan is er terdege sprake van zwarmakerij richting den Blijker en was de post allang weggehaald.
Het Rotterdamse horecawereldje is tenslotte erg klein en vervelende dingen omtrendt iemand's verleden doen snel de ronde.
![]()
Ik vind het des te opvallender dat jij zijn avatar gebruikt en erg vaak het voor hem opneemt en nog beweert dat dit niet zo is en je een evenwichtig beeld probeert op te roepen.Tuurlijk.
![]()
Ja vast en zeker, Piet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die aanhanger zijn van een bepaalde persoonlijkheidscult willen niets weten van kritiek op hun held.
Ik vind het ziekelijk dat iemand bijv. ieder topic in de TV-reeks probeert te verzieken met roddel en achterklap die helemaal niemand kan controleren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:34 schreef Staal het volgende:
Overigens vind ik deze formule helemaal niet leuk. Die mensen geven zichzelf op, dat weet ik wel maar toch.
Die man zat gisteren helemaal in tranen, ten einde raad. En dat is vermaak op televisie maar voor die man is de realiteit dat hij in de schulden zit, huurachterstand heeft en de belastingdienst die beslag wil gaan leggen. Natuurlijk heeft hij er zelf dan ook wel een potje van gemaakt maar om mensen zo in ontreddering achter zien blijven vind ik toch wel heel erg zielig.
En ook vind ik deze reeks te oppervlakkig. Het gaat nergens dieper op in, alleen maar een verfje, boompje kappen en een gerechtje in de keuken. Ik heb dat boek eigenlijk al tien keer uit.
Het is niet "op feiten gebaseerd", het is gebaseerd op een verkeerd uitgangspunt, namelijk dat Den Blijker en zijn programma zouden pretenderen dat als Herman is geweest, dan ben je veilig cq heb je een goede basis voor de toekomst. Dat is iets dat eigenlijk alleen jij erin ziet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:35 schreef rubje het volgende:
Inzake Den Blijker noem jij het bewust zwartmakerij richting die bolle terwijl het op feiten zijn gebaseerd die jij schijnbaar niet wilt horen.
Niemand kan die roddel en achterklap natrekken. Het is ook niet interessant. In plaats van dat je het bij de programma's laat zit je ook nog eens in iemands priveleven te snuffelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef rubje het volgende:
@ staal:
Jij noemt het roddel en achterklap en dan zou het dus niet waar moeten zijn in jouw ogen. Punt is dat ik feiten opsom die als je toegang hebt tot dat horecawereldje je dit allemaal kan natrekken want zo moeilijk is dat niet.Punt is dat jij elke 'aanval' op den Blijker als een persoonlijke aanval ziet die jij ogenschijnlijk moet verdedigen.
Als jij het dan allemaal zo veel beter weet dan bv. ik,kom dan met tegenbewijzen dat mijn "roddel en achterklap" weerlegd. Bedoel dan moet mijn roddel en achterklap toch gemakkelijk te weerleggen zijn?
![]()
Het feit dat ik dit met zekerheid weet en kan weerleggen ,is geen excuus voor jou om het omdat jij het niet kan tegenspreken als onzin af te doen?
Beter opgeschoond nu en misschien kun je dat dan aangeven per pm ofzo wat het probleem dan is, wellicht bij die persoon ? voegt gewoon niets toe aan dit topic om dat zo kenbaar te maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 04:21 schreef Staal het volgende:
[..]
-verhaal-
En nee, mijn avatar is geen uiting van fan zijn, deze heb ik al langer en ook ik heb kritiek maar dan wel gewoon op een formule en geen hetze die Rubje wel graag wil creëren.
Hij mag toch lekker z'n obsessie hebben?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef MissHobje het volgende:
Dat je iemand niet mag/moet of iets in die strekking, prima, maar dat hoeft dan niet steeds terug te komen.
Weinig kans op, zolang rubje z'n beweringen niet kan waarmaken met bewijzen i.p.v. hearsay.quote:Hoop dat het topic nog iets wordt zo
Dat een zelfverklaarde horecagod als Ramsay hem niet kent zegt mij niets. Evenals het feit dat Ramsay het dus blijkbaar had over Johnny de Boer, terwijl hij Johnny Boer heet. Geeft het niveau van de kennis van Ramsay over de Nederlandse horeca meteen aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef rubje het volgende:
1 van de mooiste momenten bijvoorbeeld was bij dat programma van Jensen toen Gordon Ramsay te gast was en Jensen hem naar de kwaliteit van de gemiddelde nederlandse chefkok vroeg en de naam van den Blijker noemde. Ramsay reageerde tot twee maal toe met "ken ik niet" en gelijk Johnny de Boer noemde als een "amazing chef".
Hoezoquote:
Dat dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:49 schreef Fixers het volgende:
Hoezo? JIJ komt met het argument dat Herman een slechte kok is OMDAT Ramsay zijn naam niet kent.
Ik lees prima. Dus nogmaals, jij bent de enige die den Blijker steeds zo neerzet. Dat doet ie zelf niet en dat zie ik anderen ook niet doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef rubje het volgende:
Moet je wel goed lezen in welke context ik dat aangeef want als er iets is wat ik den Blijker helemaal niet vind dan is dat wel een God vd de Nl horeca.Er is een wezelijk verschil tussen je gedragen als een alleskunner(God) vd horeca en er echt 1 zijn. :
Hij heeft wel degelijk nog contact met ex-deelnemers van zijn programma's, tenminste dat hij heeft hij aan mijn vader verteld toen die ~8 maanden geleden at in Las Palmas en hem vroeg naar de mensen achter Doozo in Leeuwarden. Den Blijker wist een paar niet echt publieke details over de mensen achter die zaak te noemen, vrij recente details ook nog.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:09 schreef pussywillow het volgende:
Den Blijker is in dat programma toch ook gewoon niet veel meer dan een bekend gezicht dat kijkers moet trekken? Hij loopt een paar minuten door het restaurant, brult wat en dat was het dan, natuurlijk zie je hem na de opnames nooit meerEn natuurlijk gaat je restaurant vanzelf goed lopen als Den Blijker er rondrent en er televisieopnames plaatsvinden, en natuurlijk wordt het snel rustiger als dat allemaal voorbij is. Net als alle "talenten" die uit programma's als X-Factor en Idols voortkomen, zodra het programma afgelopen is (en hun waardeloze CD door niemand is gekocht) hoor je daar ook nooit meer iets van. Ik vind de eigenaren van die restaurants eigenlijk nogal naïef, maar goed, misschien moet je sowieso een beetje naïef zijn om aan zo'n programma mee te doen.
Mja, daar vraag ik mij bij af of hun idee übehaupt al levensvatbaar is. Als je rekent op winnen en je ervan uitgaat dat je alle schulden kwijtgescholden krijgt en daarom te hoog inzet is dat natuurlijk dom. Als je een goed concept neerzet, dan zou je het ook zonder Herman kunnen starten. Je hebt dan een extra opstartboost in media-aandacht en een kruiwagen om door de red-tape heen te komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:46 schreef female81 het volgende:
Wat ik van de mensen moet denken die nog geen restaurant hebben, en met Herman's hulp iets op proberen te starten ('Mijn tent is top'), weet ik niet. Het blijkt vaak verkeerd af te lopen met die mensen.
Dat maak jij ervan,dus lees je opnieuw gewoon slecht en lees je alleen wat je wilt zien.quote:Fixers schreef;
Hoezo ? JIJ komt met het argument dat Herman een slechte kok is OMDAT Ramsey zijn naam niet kent.
Nee hoor, de gebruikelijk tekortkoming van iemand die erg goed is in het willen zeiken om niks en zelf elke keer laakt om integer te zijn als het hem betreft. Jij bent altijd erg goed in het ophalen van zaken als het een ander betreft,maar oh wee als iemand jou terugpakt dan ben je de eerste die om privacybreuk oid schreeuwt en aantasting van je rechten. In dat opzicht ben je net een klein kind in een oud lichaam met een tunnelvisie.quote:golfer schreef:
Dat dus.
De gebruikelijke kronkel in het hoofd van rubje 'bewijslast' van hear-say weer en nog steeds geen enkel concreet feit om alle zaken die door hem beweert worden te staven.
je leest niet prima ,je lees alleen wat je wilt lezen. Ik zet Den Blijker neer als een prima kok die alleen teveel pretendeert met zijn programma's.Lezen!quote:RobinOok
Ik lees prima. Dus nogmaals, jij bent de enige die den Blijker steeds zo neerzet. Dat doet ie zelf niet en dat zie ik anderen ook niet doen.En dat Ramsay hem niet kent zegt toch helemaal niks?
Beetje vreemde redenatie van je. Ik zou moeten bewijzendat jij ongelijk hebt over iets dat jij zonder enkele bewijs hier maar steeds neerplempt en zonder dat je te controleren bronnen citeert?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef rubje het volgende:
Kom jij maar eens met het tegenbewijs als het allemaal toch roddel en achterklap is en dus niks waard. Totdan blijft mijn informatie staan.
Ik wil best met feiten komen hoor. Gooi maar op. Welke BV is eigenaar van 'De Engel'. (=Herrest BV) Volgens mij is dat " De Engel Holding" en daarboven hangt "Den Blijker Holding" (Las Palmas hangt tevens onder deze constructie).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:25 schreef rubje het volgende:
@ Golfer: die kennis heb ik uit eerste hand,hoe wat en waarom laat ik mij niet overuit maar enige nuance vwb de geweldige status van Den Blijker is wel op zijn plaats. Laster? Kom maar op want alles kan weerlegd worden mag jij eerst aantonen dat het laster is als eisende partij want anders veegt elke Rechter dit soort onzin van tafel.
Joop braakhekke is geen kokquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef SiGNe het volgende:
Trouwens, als Ramsey 2 dagen in Nederland is en eet hier ook in restaurants dan wil je natuurlijk wel naar een toprestaurant, Jonnie Boer, Lucas Rive evt naar Kranenborg of zelfs naar Joophekke
Niet dat Braakhekke nou zo'n toprestaurant heeft maar hij heeft een grote bek en er komen veel sterren bij 'm eten.
het draait allemaal om de naam en reputatie.
De meeste buitenlanders komen Amsterdam verder ook niet uit dus dan zit je al snel in het Amstel hotel te dineren of bij Joop dus..
rubje of Herman of Joop?quote:
Bottom, duidelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Herman natuurlijk, die kop van hem, prachtig! En sowieso zijn hele manier van doen.
Nou heeft hij ergens wel in de verste verte wat, toch krijk ik wegren neigingen als ik hem zie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Herman natuurlijk, die kop van hem, prachtig! En sowieso zijn hele manier van doen.
Is dat z'n nieuwe stalk-object?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef borisz het volgende:
Heeft het vast druk met Marco Kroon lastig vallen.
Pierre Windquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Het is zeker een man met charisma. Ik val er ook op trouwens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Jij bent wrs. ook een student die sowieso niets met horeca opheeft?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:30 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb weinig verstand van restaurants etc., maar die Den Blijker heb ik altijd al een onbenullige zak hooi gevonden. Ook die clichématige, populistische manier van presenteren.
Met restaurants niet echt. Ik eet denk ik 3/4 x per jaar in een restaurant, maar heb er verder vrij weinig verstand van. Als ik bijv. naar een Argentijns restaurant ga en een steak kan eten en een x-aantal biertjes kan drinken ben ik tevreden. Veel gerechten zeggen mij weinig en van combinaties etc. weet ik ook niets.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent wrs. ook een student die sowieso niets met horeca opheeft?
Overigens begrijp ik dat wel trouwens.
Ik woon in De Domstad, dus meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Van Mexicaanse tot Vietnamese restaurants etc. Zoals gezegd stel ik niet zoveel eisen. Als het prima smaakt en je kunt er een beetje gezellig zitten, is het prima wat mij betreft. Er zal best het 1 en ander aan te merken zijn op de restaurants die ik wel eens bezoek, maar dat laat ik over aan de 'experts'.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:52 schreef Staal het volgende:
Ik snap dat wel trouwens. Hoop dat je een lekkere tent in je omgeving hebt ook.
Als gast vind ik dat je vooral in het middensegment aardig vernacheld wordt.
Of je nu van Den Blijker houdt of niet, er zijn een paar basisprincipes die toch op grote schaal verneukt worden
Utrecht heeft prima tentjes inderdaad. Zeker gezien het een studentenstad is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:56 schreef Absurditeit het volgende:
Ik woon in De Domstad, dus meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Van Mexicaanse tot Vietnamese restaurants etc. Zoals gezegd stel ik niet zoveel eisen. Als het prima smaakt en je kunt er een beetje gezellig zitten, is het prima wat mij betreft. Er zal best het 1 en ander aan te merken zijn op de restaurants die ik wel eens bezoek, maar dat laat ik over aan de 'experts'.
Ik ben gewoon een geboren Utrechter en er niet naar verhuisd om te studeren oid. Ik studeer ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Utrecht heeft prima tentjes inderdaad. Zeker gezien het een studentenstad is.
Wat studeer je eigenlijk?
Mijn vrouw heeft er ruim 40 jaar gewoond voordat ik haar richting onze huidige woonplaats kon lokken. Heel wat leuke eettenten daar bezocht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:12 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ben gewoon een geboren Utrechter en er niet naar verhuisd om te studeren oid. Ik studeer ook niet meer.
Waar kom jij dan graag in Utrecht wat betreft eetgelegenheden?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:12 schreef Absurditeit het volgende:
Waar kom jij dan graag in Utrecht wat betreft eetgelegenheden?
Volgens mij niet. En als je een naam weet of een omschrijving weet te geven, laat het hier dan gewoon weten, want ik denk dat er maar weinig mensen zin hebben om jullie recensie-blogs door te spitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:24 schreef golfer het volgende:
Den Blijker's restaurant in Utreg.![]()
is teveel non-ontopic, maar je kunt er vast wel een stel vinden via onze recensiepagina's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |