Joop braakhekke is geen kokquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef SiGNe het volgende:
Trouwens, als Ramsey 2 dagen in Nederland is en eet hier ook in restaurants dan wil je natuurlijk wel naar een toprestaurant, Jonnie Boer, Lucas Rive evt naar Kranenborg of zelfs naar Joophekke
Niet dat Braakhekke nou zo'n toprestaurant heeft maar hij heeft een grote bek en er komen veel sterren bij 'm eten.
het draait allemaal om de naam en reputatie.
De meeste buitenlanders komen Amsterdam verder ook niet uit dus dan zit je al snel in het Amstel hotel te dineren of bij Joop dus..
rubje of Herman of Joop?quote:
Bottom, duidelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Herman natuurlijk, die kop van hem, prachtig! En sowieso zijn hele manier van doen.
Nou heeft hij ergens wel in de verste verte wat, toch krijk ik wegren neigingen als ik hem zie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Herman natuurlijk, die kop van hem, prachtig! En sowieso zijn hele manier van doen.
Is dat z'n nieuwe stalk-object?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef borisz het volgende:
Heeft het vast druk met Marco Kroon lastig vallen.
Pierre Windquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Het is zeker een man met charisma. Ik val er ook op trouwens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Jij bent wrs. ook een student die sowieso niets met horeca opheeft?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:30 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb weinig verstand van restaurants etc., maar die Den Blijker heb ik altijd al een onbenullige zak hooi gevonden. Ook die clichématige, populistische manier van presenteren.
Met restaurants niet echt. Ik eet denk ik 3/4 x per jaar in een restaurant, maar heb er verder vrij weinig verstand van. Als ik bijv. naar een Argentijns restaurant ga en een steak kan eten en een x-aantal biertjes kan drinken ben ik tevreden. Veel gerechten zeggen mij weinig en van combinaties etc. weet ik ook niets.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent wrs. ook een student die sowieso niets met horeca opheeft?
Overigens begrijp ik dat wel trouwens.
Ik woon in De Domstad, dus meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Van Mexicaanse tot Vietnamese restaurants etc. Zoals gezegd stel ik niet zoveel eisen. Als het prima smaakt en je kunt er een beetje gezellig zitten, is het prima wat mij betreft. Er zal best het 1 en ander aan te merken zijn op de restaurants die ik wel eens bezoek, maar dat laat ik over aan de 'experts'.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:52 schreef Staal het volgende:
Ik snap dat wel trouwens. Hoop dat je een lekkere tent in je omgeving hebt ook.
Als gast vind ik dat je vooral in het middensegment aardig vernacheld wordt.
Of je nu van Den Blijker houdt of niet, er zijn een paar basisprincipes die toch op grote schaal verneukt worden
Utrecht heeft prima tentjes inderdaad. Zeker gezien het een studentenstad is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:56 schreef Absurditeit het volgende:
Ik woon in De Domstad, dus meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Van Mexicaanse tot Vietnamese restaurants etc. Zoals gezegd stel ik niet zoveel eisen. Als het prima smaakt en je kunt er een beetje gezellig zitten, is het prima wat mij betreft. Er zal best het 1 en ander aan te merken zijn op de restaurants die ik wel eens bezoek, maar dat laat ik over aan de 'experts'.
Ik ben gewoon een geboren Utrechter en er niet naar verhuisd om te studeren oid. Ik studeer ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Utrecht heeft prima tentjes inderdaad. Zeker gezien het een studentenstad is.
Wat studeer je eigenlijk?
Mijn vrouw heeft er ruim 40 jaar gewoond voordat ik haar richting onze huidige woonplaats kon lokken. Heel wat leuke eettenten daar bezocht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:12 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ben gewoon een geboren Utrechter en er niet naar verhuisd om te studeren oid. Ik studeer ook niet meer.
Waar kom jij dan graag in Utrecht wat betreft eetgelegenheden?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:12 schreef Absurditeit het volgende:
Waar kom jij dan graag in Utrecht wat betreft eetgelegenheden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |