Dat een zelfverklaarde horecagod als Ramsay hem niet kent zegt mij niets. Evenals het feit dat Ramsay het dus blijkbaar had over Johnny de Boer, terwijl hij Johnny Boer heet. Geeft het niveau van de kennis van Ramsay over de Nederlandse horeca meteen aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef rubje het volgende:
1 van de mooiste momenten bijvoorbeeld was bij dat programma van Jensen toen Gordon Ramsay te gast was en Jensen hem naar de kwaliteit van de gemiddelde nederlandse chefkok vroeg en de naam van den Blijker noemde. Ramsay reageerde tot twee maal toe met "ken ik niet" en gelijk Johnny de Boer noemde als een "amazing chef".
Hoezoquote:
Dat dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:49 schreef Fixers het volgende:
Hoezo? JIJ komt met het argument dat Herman een slechte kok is OMDAT Ramsay zijn naam niet kent.
Ik lees prima. Dus nogmaals, jij bent de enige die den Blijker steeds zo neerzet. Dat doet ie zelf niet en dat zie ik anderen ook niet doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef rubje het volgende:
Moet je wel goed lezen in welke context ik dat aangeef want als er iets is wat ik den Blijker helemaal niet vind dan is dat wel een God vd de Nl horeca.Er is een wezelijk verschil tussen je gedragen als een alleskunner(God) vd horeca en er echt 1 zijn. :
Hij heeft wel degelijk nog contact met ex-deelnemers van zijn programma's, tenminste dat hij heeft hij aan mijn vader verteld toen die ~8 maanden geleden at in Las Palmas en hem vroeg naar de mensen achter Doozo in Leeuwarden. Den Blijker wist een paar niet echt publieke details over de mensen achter die zaak te noemen, vrij recente details ook nog.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:09 schreef pussywillow het volgende:
Den Blijker is in dat programma toch ook gewoon niet veel meer dan een bekend gezicht dat kijkers moet trekken? Hij loopt een paar minuten door het restaurant, brult wat en dat was het dan, natuurlijk zie je hem na de opnames nooit meerEn natuurlijk gaat je restaurant vanzelf goed lopen als Den Blijker er rondrent en er televisieopnames plaatsvinden, en natuurlijk wordt het snel rustiger als dat allemaal voorbij is. Net als alle "talenten" die uit programma's als X-Factor en Idols voortkomen, zodra het programma afgelopen is (en hun waardeloze CD door niemand is gekocht) hoor je daar ook nooit meer iets van. Ik vind de eigenaren van die restaurants eigenlijk nogal naïef, maar goed, misschien moet je sowieso een beetje naïef zijn om aan zo'n programma mee te doen.
Mja, daar vraag ik mij bij af of hun idee übehaupt al levensvatbaar is. Als je rekent op winnen en je ervan uitgaat dat je alle schulden kwijtgescholden krijgt en daarom te hoog inzet is dat natuurlijk dom. Als je een goed concept neerzet, dan zou je het ook zonder Herman kunnen starten. Je hebt dan een extra opstartboost in media-aandacht en een kruiwagen om door de red-tape heen te komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:46 schreef female81 het volgende:
Wat ik van de mensen moet denken die nog geen restaurant hebben, en met Herman's hulp iets op proberen te starten ('Mijn tent is top'), weet ik niet. Het blijkt vaak verkeerd af te lopen met die mensen.
Dat maak jij ervan,dus lees je opnieuw gewoon slecht en lees je alleen wat je wilt zien.quote:Fixers schreef;
Hoezo ? JIJ komt met het argument dat Herman een slechte kok is OMDAT Ramsey zijn naam niet kent.
Nee hoor, de gebruikelijk tekortkoming van iemand die erg goed is in het willen zeiken om niks en zelf elke keer laakt om integer te zijn als het hem betreft. Jij bent altijd erg goed in het ophalen van zaken als het een ander betreft,maar oh wee als iemand jou terugpakt dan ben je de eerste die om privacybreuk oid schreeuwt en aantasting van je rechten. In dat opzicht ben je net een klein kind in een oud lichaam met een tunnelvisie.quote:golfer schreef:
Dat dus.
De gebruikelijke kronkel in het hoofd van rubje 'bewijslast' van hear-say weer en nog steeds geen enkel concreet feit om alle zaken die door hem beweert worden te staven.
je leest niet prima ,je lees alleen wat je wilt lezen. Ik zet Den Blijker neer als een prima kok die alleen teveel pretendeert met zijn programma's.Lezen!quote:RobinOok
Ik lees prima. Dus nogmaals, jij bent de enige die den Blijker steeds zo neerzet. Dat doet ie zelf niet en dat zie ik anderen ook niet doen.En dat Ramsay hem niet kent zegt toch helemaal niks?
Beetje vreemde redenatie van je. Ik zou moeten bewijzendat jij ongelijk hebt over iets dat jij zonder enkele bewijs hier maar steeds neerplempt en zonder dat je te controleren bronnen citeert?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef rubje het volgende:
Kom jij maar eens met het tegenbewijs als het allemaal toch roddel en achterklap is en dus niks waard. Totdan blijft mijn informatie staan.
Ik wil best met feiten komen hoor. Gooi maar op. Welke BV is eigenaar van 'De Engel'. (=Herrest BV) Volgens mij is dat " De Engel Holding" en daarboven hangt "Den Blijker Holding" (Las Palmas hangt tevens onder deze constructie).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:25 schreef rubje het volgende:
@ Golfer: die kennis heb ik uit eerste hand,hoe wat en waarom laat ik mij niet overuit maar enige nuance vwb de geweldige status van Den Blijker is wel op zijn plaats. Laster? Kom maar op want alles kan weerlegd worden mag jij eerst aantonen dat het laster is als eisende partij want anders veegt elke Rechter dit soort onzin van tafel.
Joop braakhekke is geen kokquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef SiGNe het volgende:
Trouwens, als Ramsey 2 dagen in Nederland is en eet hier ook in restaurants dan wil je natuurlijk wel naar een toprestaurant, Jonnie Boer, Lucas Rive evt naar Kranenborg of zelfs naar Joophekke
Niet dat Braakhekke nou zo'n toprestaurant heeft maar hij heeft een grote bek en er komen veel sterren bij 'm eten.
het draait allemaal om de naam en reputatie.
De meeste buitenlanders komen Amsterdam verder ook niet uit dus dan zit je al snel in het Amstel hotel te dineren of bij Joop dus..
rubje of Herman of Joop?quote:
Bottom, duidelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Herman natuurlijk, die kop van hem, prachtig! En sowieso zijn hele manier van doen.
Nou heeft hij ergens wel in de verste verte wat, toch krijk ik wegren neigingen als ik hem zie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Herman natuurlijk, die kop van hem, prachtig! En sowieso zijn hele manier van doen.
Is dat z'n nieuwe stalk-object?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef borisz het volgende:
Heeft het vast druk met Marco Kroon lastig vallen.
Pierre Windquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
Het is zeker een man met charisma. Ik val er ook op trouwens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |