abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97606992
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:30 schreef rubje het volgende:
[...]

Moet ik nu meer details prijsgeven want dit is nog niks. }:|
Eh, nee? :P Volgens mij ben je gewoon geobsedeerd door Herman den Blijker.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:31:16 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97607174
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef pussywillow het volgende:

Eh, nee? :P Volgens mij ben je gewoon geobsedeerd door Herman den Blijker.
Ik denk dat hij een ex-minnaar is van Herman en nog niet uit de Den Blijkerkast durft te komen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:09:12 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97614676
Geruchten die ik hoor is dat den Blijker veelvuldig leerbars bezoekt in Berlijn. Ze noemen hem daar de grabbelton.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:07:16 #34
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_97616277
Dat zijn geen leuke grappen he! :{w
pi_97616689
Ik vind dat jullie wel voorbij gaan aan een stukje eigen verantwoordelijkheid van de restaurant eigenaren zelf. Natuurlijk moet den Blijker integer zijn, maar we hebben geen feiten om aan te nemen van niet. Dat veel zaken uit de programma's daarna op de fles gaan, tsja. Is dat bijzonder? Ze zitten al diep in de shit op het moment dat ze zijn programma erbij halen, het is dus al een voorselectie van tenten die in de shit zitten. Zo gek is het dan niet dat veel daarvan op de fles gaan.
pi_97616888
Ik trek die grens dus bij dat de adviezen integer zijn. Als zijn advies puur en oprecht het beste advies is wat hij kan geven aan die mensen, dan is de rest hun eigen verantwoordelijkheid. Hij moet geen reclameboodschappen als advies gaan verpakken, dan bedonder je mensen en dat is ook voor commerciele tv niet kies.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_97621100
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik trek die grens dus bij dat de adviezen integer zijn. Als zijn advies puur en oprecht het beste advies is wat hij kan geven aan die mensen, dan is de rest hun eigen verantwoordelijkheid. Hij moet geen reclameboodschappen als advies gaan verpakken, dan bedonder je mensen en dat is ook voor commerciele tv niet kies.
Mee eens, maar er is geen enkele aanwijzing dat hij dat doet toch?
pi_97633246
Ik vind in dat artikel niet veel bijzonders staan. Behalve dat ik zelf dacht dat juist David Crouwel het brein was in De Engelgroep en Herman vooral de grote bek en het charisma was. Mijn beeld klopt dus niet?

Restaurants gaan dagelijks over de kop. De horecabranche heeft een enorme faillisementsdichtheid, als ik het me goed herinner is de gemiddelde levensduur van een horecabedrijf zo'n 3 jaar. De restaurants die mijn tent is top niet hebben gewonnen hebben alsnog een stevige duw in de rug gekregen. Een hoop media aandacht helpt echt wel om je zaak een goede jumpstart te geven. Als je het daarna niet red, tja dan had je het zonder TVprogramma ook wel niet gered.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:35:34 #39
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_97653416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Fixers het volgende:
Ik vind in dat artikel niet veel bijzonders staan. Behalve dat ik zelf dacht dat juist David Crouwel het brein was in De Engelgroep en Herman vooral de grote bek en het charisma was. Mijn beeld klopt dus niet?

Restaurants gaan dagelijks over de kop. De horecabranche heeft een enorme faillisementsdichtheid, als ik het me goed herinner is de gemiddelde levensduur van een horecabedrijf zo'n 3 jaar. De restaurants die mijn tent is top niet hebben gewonnen hebben alsnog een stevige duw in de rug gekregen. Een hoop media aandacht helpt echt wel om je zaak een goede jumpstart te geven. Als je het daarna niet red, tja dan had je het zonder TVprogramma ook wel niet gered.
Plus dat er een hoop restaurants het daardoor wel hebben gered. Maar daar wil Rubje niks van horen natuurlijk. Stond gisteren nog een stukje in BN de Stem. Dat zaakje in Zeeland is dik tevreden nadat Herman en zijn team geweest zijn.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:39:04 #40
45206 Pietverdriet
pi_97653539
quote:

Restaurants gaan dagelijks over de kop. De horecabranche heeft een enorme faillisementsdichtheid,
Als je kijkt naar hoeveel restaurants er failliet gaan, wat de kosten zijn en de hoeveelheid vergunningen en controles waar je mee te maken krijgt tegenover het geld wat je onder de streep overhoud als je zaak winst maakt dan is het beginnen van een horecazaak niet iets wat je doet vanuit je verstand.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:42:05 #41
42366 Staal
pi_97653653
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je kijkt naar hoeveel restaurants er failliet gaan, wat de kosten zijn en de hoeveelheid vergunningen en controles waar je mee te maken krijgt tegenover het geld wat je onder de streep overhoud als je zaak winst maakt dan is het beginnen van een horecazaak niet iets wat je doet vanuit je verstand.
Ik vind het alleen zo eigenaardig dat er vervolgens het eerst bezuinigd wordt op het eten. :{.
Un certain jeune homme
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:46:09 #42
45206 Pietverdriet
pi_97653772
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik vind het alleen zo eigenaardig dat er vervolgens het eerst bezuinigd wordt op het eten. :{.
Jep,
Een vriend van mij heeft al jarenlang een zeer goed lopende steak frites, en die heeft 1 ding zeer goed in de gaten, de kwaliteit van zijn vlees, vis en bijlages is excellent.
Het liep met de crisis wat minder goed, maar dat was het dan ook, wat minder goed, niet slecht.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:59:59 #43
42366 Staal
pi_97654261
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jep,
Een vriend van mij heeft al jarenlang een zeer goed lopende steak frites, en die heeft 1 ding zeer goed in de gaten, de kwaliteit van zijn vlees, vis en bijlages is excellent.
Het liep met de crisis wat minder goed, maar dat was het dan ook, wat minder goed, niet slecht.
Zo'n adres is voor een gast ook goud waard. Serieus, ik zou wensen dat zo'n zaak hier zou zitten want ik kan op mijn eigen dorp niet uit eten.

Er zit een Tasty Wok, uitleg niet nodig. Een Italiaan die verbrande pizza's en lasagne vol broodkruim stopt i.p.v. gehakt. Dan nog een oubollige tent waar ik een heerlijke biefstuk heb gegeten en waar ik dus echt week later voor terugging en toen was een taaie lap leer, droge zoutloze friet en ik verzin het niet met Bonduellegroenten uit blik. Dan hebben we nog een prachtig klassiek pand, de pracht van het dorp maar dat is op de e.o.a. manier in handen gekomen van een Argentijnse noob die het heeft ingericht met een mengeling van Poolse en Chinese meubelen. Geen hond gaat daar ooit eten en hij overleeft door huisjes te verhuren op een nabij gelegen familiepark.

En wat ze allemaal gemeen hebben is 1 menu en daar gaan ze dan onveranderd mee door.
In aspergetijd, waar de omringende velden hier mee volliggen en het gewoon niet op de kaart zetten. |:( .

Herman zou hier eens langs moeten komen.
Un certain jeune homme
pi_97660215
quote:
Daarin hebben ze duidelijk herman niet teveel voor zijn kale schedel willen stoten want dat deel klopt gewoon niet. :{ Crouwel (echte Jood trouwens! :D )was terdege de man van de financiën en dat is al jaren bekend. :Y Hoe denk je dat men het faillissement heeft gekregen en daarna weer teniet heeft gedaan? Herman die vond dat alles moest waardoor de kosten de pan uit rezen en hij het adagium handhaafde: "ach dat verdienen wij wel terug" terwijl Crouwel elke keer probeerde de centjes binnenshuis te houden.
Pas daarna liet Herman Crouwel echt alle financiën binnen hun samenwerking door hem alleen doen want daarvoor besteede Herman dat uit aan een vriend van hem die een adminstratiekantoor had en part-time chef was (hij was te zien in die aflevering dat Herman in Schotland was en whiskey dronk met een 'maat'van hem aan de bar die hij voorstelde. :{ Die is het!)
quote:
Nou dus zijn wij bij het punt wat ik zei over Den Blijkers adviezen die een beperkte houdbaarheidsdatum hebben terwijl het programma wel pretendeert dat als Herman is geweest dat ben veilig cq heb je een goede basis voor de toekomst. }:| Niet dus want zijn adviezen leveren meer ellende op langer termijn op dan een echte oplossing. :r

Den Blijker is zeker een goede kok(anders behaal je geen ster alhoewel chefkok Martin-blonde,lange vent die je weleens in zijn shows zag- indertijd daar kookte) maar de groei en het onstaan van hun imperium is grotendeels te wijten aan het plan van Crouwel indertijd en het beheer van de centjes want voordat Herman Crouwel ontmoette was het een doodgewone kok die van zomerjob naar zomerjob werkte en verder de mooie sier maakte in zijn vrije tijd en verder geen leidraad in zijn leven had. :N

Herman's succes?: veel brallen en charisma en een beetje koken wanneer hij gevraagd( en betaalt!) wordt bij beurzen ed waar toevalligerwijs ook andere koks zijn. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_97660246
-niet nodig-

[ Bericht 89% gewijzigd door MissHobje op 04-06-2011 15:56:49 (was ik nog vergeten te editten!) ]
pi_97660336
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:58 schreef essentieel het volgende:
-edit-
Is Herman homo?

[ Bericht 18% gewijzigd door MissHobje op 04-06-2011 15:57:30 (vast niet? reactie op quote) ]
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:38:34 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97661771
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:58 schreef essentieel het volgende:
-edit-
Joop Braakhekke :r ?

[ Bericht 15% gewijzigd door MissHobje op 04-06-2011 15:57:50 (reactie op quote) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 4 juni 2011 @ 03:46:20 #48
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_97688166
Topic ietwat opgeschoond..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 4 juni 2011 @ 04:21:52 #49
42366 Staal
pi_97688362
quote:
15s.gif Op [ url=http://forum.fok.nl/topic/1658932/1/100#97688166]zaterdag 4 juni 2011 03:46[/url] schreef MissHobje het volgende:
Topic ietwat opgeschoond..
-verhaal-

En nee, mijn avatar is geen uiting van fan zijn, deze heb ik al langer en ook ik heb kritiek maar dan wel gewoon op een formule en geen hetze die Rubje wel graag wil creëren.

[ Bericht 10% gewijzigd door MissHobje op 04-06-2011 16:07:07 (duidelijk ) ]
Un certain jeune homme
pi_97696204
Jij moet het verschil weten tussen een userbash en bewust zaken te linken die een userbash kunnen veroorzaken. :O Dat laatste is op FOK verboden en dat het jou niet bevalt zal niemand boeien. :{ Inzake Den Blijker noem jij het bewust zwartmakerij richting die bolle terwijl het op feiten zijn gebaseerd die jij schijnbaar niet wilt horen. Als je een bekende kop hebt en veelvuldig daarmee in de media koketteert en een beeld oproept dat het allemaal zo geweldig is dan kun je op je vingers natellen dat als iemand iets meer inside informatie heeft hoe het echt in elkaar zit dit logischerwijs naar buiten brengt. Een mod op FOK kan heus wel zien of hetgeen ik zeg niet klopt want dan is er terdege sprake van zwarmakerij richting den Blijker en was de post allang weggehaald. :s) Het Rotterdamse horecawereldje is tenslotte erg klein en vervelende dingen omtrendt iemand's verleden doen snel de ronde. :Y

Ik vind het des te opvallender dat jij zijn avatar gebruikt en erg vaak het voor hem opneemt en nog beweert dat dit niet zo is en je een evenwichtig beeld probeert op te roepen. :|W Tuurlijk. :Y :W
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:42:27 #51
45206 Pietverdriet
pi_97696400
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:35 schreef rubje het volgende:
Jij moet het verschil weten tussen een userbash en bewust zaken te linken die een userbash kunnen veroorzaken. :O Dat laatste is op FOK verboden en dat het jou niet bevalt zal niemand boeien. :{ Inzake Den Blijker noem jij het bewust zwartmakerij richting die bolle terwijl het op feiten zijn gebaseerd die jij schijnbaar niet wilt horen. Als je een bekende kop hebt en veelvuldig daarmee in de media koketteert en een beeld oproept dat het allemaal zo geweldig is dan kun je op je vingers natellen dat als iemand iets meer inside informatie heeft hoe het echt in elkaar zit dit logischerwijs naar buiten brengt. Een mod op FOK kan heus wel zien of hetgeen ik zeg niet klopt want dan is er terdege sprake van zwarmakerij richting den Blijker en was de post allang weggehaald. :s) Het Rotterdamse horecawereldje is tenslotte erg klein en vervelende dingen omtrendt iemand's verleden doen snel de ronde. :Y

Ik vind het des te opvallender dat jij zijn avatar gebruikt en erg vaak het voor hem opneemt en nog beweert dat dit niet zo is en je een evenwichtig beeld probeert op te roepen. :|W Tuurlijk. :Y :W
Mensen die aanhanger zijn van een bepaalde persoonlijkheidscult willen niets weten van kritiek op hun held.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:49:05 #52
42366 Staal
pi_97696594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mensen die aanhanger zijn van een bepaalde persoonlijkheidscult willen niets weten van kritiek op hun held.
Ja vast en zeker, Piet.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:34 schreef Staal het volgende:
Overigens vind ik deze formule helemaal niet leuk. Die mensen geven zichzelf op, dat weet ik wel maar toch.

Die man zat gisteren helemaal in tranen, ten einde raad. En dat is vermaak op televisie maar voor die man is de realiteit dat hij in de schulden zit, huurachterstand heeft en de belastingdienst die beslag wil gaan leggen. Natuurlijk heeft hij er zelf dan ook wel een potje van gemaakt maar om mensen zo in ontreddering achter zien blijven vind ik toch wel heel erg zielig.

En ook vind ik deze reeks te oppervlakkig. Het gaat nergens dieper op in, alleen maar een verfje, boompje kappen en een gerechtje in de keuken. Ik heb dat boek eigenlijk al tien keer uit.
Ik vind het ziekelijk dat iemand bijv. ieder topic in de TV-reeks probeert te verzieken met roddel en achterklap die helemaal niemand kan controleren.
Un certain jeune homme
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:51:09 #53
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_97696656
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:35 schreef rubje het volgende:
Inzake Den Blijker noem jij het bewust zwartmakerij richting die bolle terwijl het op feiten zijn gebaseerd die jij schijnbaar niet wilt horen.
Het is niet "op feiten gebaseerd", het is gebaseerd op een verkeerd uitgangspunt, namelijk dat Den Blijker en zijn programma zouden pretenderen dat als Herman is geweest, dan ben je veilig cq heb je een goede basis voor de toekomst. Dat is iets dat eigenlijk alleen jij erin ziet.

Alleen met dat uitgangspunt is het interessant om te horen dat er wel degelijk restaurants alsnog failliet gaan nadat den Blijker langs is geweest, of nieuwe restaurants het niet redden ondanks een vliegende start in een tv-programma. Maar dat uitgangspunt klopt niet, ieder normaal mens snapt dat. Alleen jij niet.

Het is net zo oninteressant als de huwelijkse problemen van de relatietherapeut waar je bij loopt of de ongezonde eetgewoonten van je cardioloog. Roddel en achterklap is wat het is, meer niet. Waarbij ik dus NIET zeg dat het allemaal niet waar zou zijn, kan best, maar het boeit gewoon niet.
pi_97696752
@ staal:

Jij noemt het roddel en achterklap en dan zou het dus niet waar moeten zijn in jouw ogen. Punt is dat ik feiten opsom die als je toegang hebt tot dat horecawereldje je dit allemaal kan natrekken want zo moeilijk is dat niet. :{ Punt is dat jij elke 'aanval' op den Blijker als een persoonlijke aanval ziet die jij ogenschijnlijk moet verdedigen. :Y Als jij het dan allemaal zo veel beter weet dan bv. ik,kom dan met tegenbewijzen dat mijn "roddel en achterklap" weerlegd. Bedoel dan moet mijn roddel en achterklap toch gemakkelijk te weerleggen zijn? O-)

Het feit dat ik dit met zekerheid weet en kan weerleggen ,is geen excuus voor jou om het omdat jij het niet kan tegenspreken als onzin af te doen? :6

@ RobinOok:

Oh wacht! waarom hebben bijna al zijn realityprogramma's als uitgangspunt dat men er is om mensen te helpen of er beter van te worden? Je maakt niet iemand,of iets, beter voor het korte (tv)termijnwerk of mis ik nu iets? :{ En het is vd gekke om ervan uit te gaan dat wat Den Blijker pretendeert wel zaligmakend is en men dus verliezen maar op de koop toe moet nemen en niet aan hem kan toeschrijven. :|W

Jij vindt het niet interessant en benoemt het netzo als staal roddel en achterklap. Punt is dat wij hier over de mediapersoon/bekende nederlander etc." Den Blijker" spreken die zich als de God van horeca Nl waant op gronden waar een hoop over is te zeggen en wat ik toevalligerwijs weet en bekend maak. :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door rubje op 04-06-2011 15:28:30 ]
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:01:53 #55
42366 Staal
pi_97697009
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef rubje het volgende:
@ staal:

Jij noemt het roddel en achterklap en dan zou het dus niet waar moeten zijn in jouw ogen. Punt is dat ik feiten opsom die als je toegang hebt tot dat horecawereldje je dit allemaal kan natrekken want zo moeilijk is dat niet. :{ Punt is dat jij elke 'aanval' op den Blijker als een persoonlijke aanval ziet die jij ogenschijnlijk moet verdedigen. :Y Als jij het dan allemaal zo veel beter weet dan bv. ik,kom dan met tegenbewijzen dat mijn "roddel en achterklap" weerlegd. Bedoel dan moet mijn roddel en achterklap toch gemakkelijk te weerleggen zijn? O-)

Het feit dat ik dit met zekerheid weet en kan weerleggen ,is geen excuus voor jou om het omdat jij het niet kan tegenspreken als onzin af te doen? :6
Niemand kan die roddel en achterklap natrekken. Het is ook niet interessant. In plaats van dat je het bij de programma's laat zit je ook nog eens in iemands priveleven te snuffelen.
Jij bent gewoon niet bij je hoofd met je hetzevoering in verschillende topics en daar laat ik het bij.
Succes met je obsessie. ^O^ .
Un certain jeune homme
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:25:19 #56
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_97697627
Afgelopen jaren is het voor de horeca ook erg moeilijk geweest, rookverbod, crisis..
logisch dat er restaurants failliet gaan, ook restaurants waar den Blijker mee aan de slag is geweest.
Dat die eigenaren nadat de opnames geen gehoor meer krijgen van den Blijker is ergens ook logisch, het was tenslotte geen liefdadigheidsproject en ze hebben neem ik aan ook alle tips gekregen om het restaurant succesvol te houden.
pi_97698204
Rubje gaat ervan uit dat meedoen aan een van Hermans tv-programma's een wondermiddel moet zijn. Als die kale langsgeweest is dan kan je zaak niet meer stuk wat je ook doet.

Dat klopt dus niet.

Zaken die in Herrie langskomen staan vaak al met een been in het graf. Als er niet gebeurd zullen ze zowiezo op de fles gaan. Herman helpt, geeft tips zet de boel op het goede spoor. Maar dat is een kortdurende eenmalige ingreep. Daarna moet je het als restauranthouder toch echt weer zelf doen. Dat kan goed gaan maar ook verkeerd. zelfs al krijg je goudenadviezen en een enorme berg media aandacht en reclame. Als je een beroerde ondernemer bent ben je een beroerde ondernemer. Er is een reden dat je bij een programma als dat van Herman aanklopt.

Wat rubje verder allemaal roept aan zwartmakerij: dat is roddel en achterklap. "Na te trekken voor wie in het roterdamse horeca wereldje zit" is geen bron. Zoiets is gewoon niet na te trekken.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:04:21 #58
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_97698852
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 04:21 schreef Staal het volgende:

[..]

-verhaal-

En nee, mijn avatar is geen uiting van fan zijn, deze heb ik al langer en ook ik heb kritiek maar dan wel gewoon op een formule en geen hetze die Rubje wel graag wil creëren.
Beter opgeschoond nu en misschien kun je dat dan aangeven per pm ofzo wat het probleem dan is, wellicht bij die persoon ? voegt gewoon niets toe aan dit topic om dat zo kenbaar te maken.
Dat je iemand niet mag/moet of iets in die strekking, prima, maar dat hoeft dan niet steeds terug te komen.
En ja ik was idd een opmerking nog vergeten in het topic en ja ook dat is nu weg, hoop dat dat nu in orde is voor je en je ermee kunt leven dat ik ook gewoon maar een "mens" ben die ook wat kan vergeten. Zit totaal niets achter mocht je dat denken.

Hoop dat het topic nog iets wordt zo :)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:36:14 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97699930
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef MissHobje het volgende:

Dat je iemand niet mag/moet of iets in die strekking, prima, maar dat hoeft dan niet steeds terug te komen.
Hij mag toch lekker z'n obsessie hebben? ;)

quote:
Hoop dat het topic nog iets wordt zo :)
Weinig kans op, zolang rubje z'n beweringen niet kan waarmaken met bewijzen i.p.v. hearsay.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:13:08 #60
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_97705236
Nou, Rub, voor mij ben jij de enige die Den Blijker de God van de horeca noemt. Dat is mijn punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')