Als je goed leest dan zie je dat ik zaken in perspectief probeer neer te zetten want het enige wat je teveel en tevaak ziet is een eenzijdig beeld alsof de wereld door die bolle is geschapen en wij alleen maar volgens het Blijker concept moeten koken of onze horeca-toko moeten inrichten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef RobinOok het volgende:
En als Den Blijker en Crouwel nou wel met ruzie uit elkaar zijn gegaan? SO FUCKING WHAT?!
Dan vind ik het alleen maar helemaal goed dat ze niet rollebollend over straat zijn gegaan.
Echte feiten zijn simpel: Praktisch alle restaurants die Den Blijker ooit heeft geadviseerd zijn allemaal over de kop of in een andere vorm verder gegaan. Kortom de overblijfselen met het bijbehorende succes( lees= toeloop publiek) van toen is er niet meer!quote:Het artikel vind ik nogal nikszeggend. Geef mij eerst maar eens wat echte feiten, zoals hoeveel restaurants het wel redden na tussenkomst van den Blijker en hoeveel van de restaurants die zo'n programma net niet gehaald hebben en dus op eigen kracht moesten opstarten of overleven er kapot zijn gegaan. Want dat er restaurants failliet zijn gegaan lijkt me geen nieuws. En dat mensen achteraf ergens spijt van hebben ook niet.
Dat vind ik dan wel weer om te kotsen, misbruik maken van adermans wanhoopquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik zag laatst ook in een preview van z'n nieuwe programma een stel zeggen dat het water ze tot de lippen staat, dat ze nog tot oktober hebben om uit de schulden te komen en wat zegt Herman: "die bar moet eruit en er moet een flinke verbouwing komen"
Lijkt me niet handig om die mensen op zo'n moment nog een flinke investering te laten doen.
Prima dat er aan het menu gekloot wordt en dat de naam van het restaurant evt. veranderd wordt maar een hele nieuwe inrichting gaat een stuk verder dan een restaurant redden.
Daar krijgen ze dus van de programmamakers/sponsoren een budget voor om die verbouwing uit te bekostigen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik zag laatst ook in een preview van z'n nieuwe programma een stel zeggen dat het water ze tot de lippen staat, dat ze nog tot oktober hebben om uit de schulden te komen en wat zegt Herman: "die bar moet eruit en er moet een flinke verbouwing komen"
Lijkt me niet handig om die mensen op zo'n moment nog een flinke investering te laten doen.
Eh, nee?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:30 schreef rubje het volgende:
[...]
Moet ik nu meer details prijsgeven want dit is nog niks.
Ik denk dat hij een ex-minnaar is van Herman en nog niet uit de Den Blijkerkast durft te komen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:27 schreef pussywillow het volgende:
Eh, nee?Volgens mij ben je gewoon geobsedeerd door Herman den Blijker.
Mee eens, maar er is geen enkele aanwijzing dat hij dat doet toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik trek die grens dus bij dat de adviezen integer zijn. Als zijn advies puur en oprecht het beste advies is wat hij kan geven aan die mensen, dan is de rest hun eigen verantwoordelijkheid. Hij moet geen reclameboodschappen als advies gaan verpakken, dan bedonder je mensen en dat is ook voor commerciele tv niet kies.
Plus dat er een hoop restaurants het daardoor wel hebben gered. Maar daar wil Rubje niks van horen natuurlijk. Stond gisteren nog een stukje in BN de Stem. Dat zaakje in Zeeland is dik tevreden nadat Herman en zijn team geweest zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Fixers het volgende:
Ik vind in dat artikel niet veel bijzonders staan. Behalve dat ik zelf dacht dat juist David Crouwel het brein was in De Engelgroep en Herman vooral de grote bek en het charisma was. Mijn beeld klopt dus niet?
Restaurants gaan dagelijks over de kop. De horecabranche heeft een enorme faillisementsdichtheid, als ik het me goed herinner is de gemiddelde levensduur van een horecabedrijf zo'n 3 jaar. De restaurants die mijn tent is top niet hebben gewonnen hebben alsnog een stevige duw in de rug gekregen. Een hoop media aandacht helpt echt wel om je zaak een goede jumpstart te geven. Als je het daarna niet red, tja dan had je het zonder TVprogramma ook wel niet gered.
Als je kijkt naar hoeveel restaurants er failliet gaan, wat de kosten zijn en de hoeveelheid vergunningen en controles waar je mee te maken krijgt tegenover het geld wat je onder de streep overhoud als je zaak winst maakt dan is het beginnen van een horecazaak niet iets wat je doet vanuit je verstand.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Fixers het volgende:
Restaurants gaan dagelijks over de kop. De horecabranche heeft een enorme faillisementsdichtheid,
Ik vind het alleen zo eigenaardig dat er vervolgens het eerst bezuinigd wordt op het eten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoeveel restaurants er failliet gaan, wat de kosten zijn en de hoeveelheid vergunningen en controles waar je mee te maken krijgt tegenover het geld wat je onder de streep overhoud als je zaak winst maakt dan is het beginnen van een horecazaak niet iets wat je doet vanuit je verstand.
Jep,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo eigenaardig dat er vervolgens het eerst bezuinigd wordt op het eten..
Zo'n adres is voor een gast ook goud waard. Serieus, ik zou wensen dat zo'n zaak hier zou zitten want ik kan op mijn eigen dorp niet uit eten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep,
Een vriend van mij heeft al jarenlang een zeer goed lopende steak frites, en die heeft 1 ding zeer goed in de gaten, de kwaliteit van zijn vlees, vis en bijlages is excellent.
Het liep met de crisis wat minder goed, maar dat was het dan ook, wat minder goed, niet slecht.
Daarin hebben ze duidelijk herman niet teveel voor zijn kale schedel willen stoten want dat deel klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Fixers het volgende:
Ik vind in dat artikel niet veel bijzonders staan. Behalve dat ik zelf dacht dat juist David Crouwel het brein was in De Engelgroep en Herman vooral de grote bek en het charisma was. Mijn beeld klopt dus niet?
Nou dus zijn wij bij het punt wat ik zei over Den Blijkers adviezen die een beperkte houdbaarheidsdatum hebben terwijl het programma wel pretendeert dat als Herman is geweest dat ben veilig cq heb je een goede basis voor de toekomst.quote:Restaurants gaan dagelijks over de kop. De horecabranche heeft een enorme faillisementsdichtheid, als ik het me goed herinner is de gemiddelde levensduur van een horecabedrijf zo'n 3 jaar. De restaurants die mijn tent is top niet hebben gewonnen hebben alsnog een stevige duw in de rug gekregen. Een hoop media aandacht helpt echt wel om je zaak een goede jumpstart te geven. Als je het daarna niet red, tja dan had je het zonder TVprogramma ook wel niet gered.
Is Herman homo?quote:
Joop Braakhekkequote:
-verhaal-quote:Op [ url=http://forum.fok.nl/topic/1658932/1/100#97688166]zaterdag 4 juni 2011 03:46[/url] schreef MissHobje het volgende:
Topic ietwat opgeschoond..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |