Ow steeds... dacht nu voor het eerst..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Nou, als ik steeds na het eten van aardbeien buikkramp heb en anders niet, dan is het wel heel waarschijnlijk dat er een verband is.
Ik heb net 2,5 km gedaan en ben uitgeputquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:19 schreef Blurred86 het volgende:
pff misschien moet ik ook weer eens hardlopen, het is nu alleen al weer zo lang geleden, ik bak er vast niets van..
Goed hoor! Alle begin is moeilijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:49 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb net 2,5 km gedaan en ben uitgeput
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:49 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb net 2,5 km gedaan en ben uitgeput
Dan denk je dat bij mij al helemaalquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:50 schreef Blurred86 het volgende:
al is buikkramp niet echt een symptoom van allergie toch?
heb mijn laatste hardloopprestaties maar eens opgezocht![]()
02-05-2011 Herbert Park (2 laps) 00:30:00 5.223 m 10,4 km/u
24-04-2011 Herbert Park (2 laps) 00:30:30 5.223 m 10,3 km/u
22-04-2011 Herbert Park (2 laps) 00:33:00 5.223 m 9,5 km/u
18-04-2011 Herbert Park (1 lap) 00:23:00 3.942 m 10,3 km/u
10-04-2011 Herbert Park (1 lap) 00:25:00 3.942 m 9,5 km/u
(en daarvoor was de laatste keer nog in NL, 16-03)
bijna een maand geleden dus.. vind het wel jammer dat ik er hier een beetje uit ben geraakt. En als ik dan Uniek zie posten met haar prestaties dan denk ik wel eens: dat kon ik ooook!en dan mis ik de bossen en de uiterwaarden en de dijk en de hei en dan loop ik maar weer een rondje door het park
![]()
ik heb vandaag op zich wel zin om te gaan maar ik ga vanmiddag ook al een wandeltocht van 9km doen dus ik twijfel een beetje of het een goed idee is.
Vik, niet wandelen dan maakt regen ook niet uit
Jahoor, heb ooit Evy gedaan en eens in de zo veel tijd denk ik "laat ik weer eens beginnen" en dan haal ik de hardloopschoenen uit het vet en hou ik het twee weken vol en dan stop ik weer. Wist je dat niet dan? Heb ik hier wel vaker verteldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Goed hoor! Alle begin is moeilijkHeb je wel eerder gelopen? Wil je het vaker gaan doen? Loop je ook met een schema? [/kruisverhoor hardloopmaffia :P]
Nee wist ik nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:53 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jahoor, heb ooit Evy gedaan en eens in de zo veel tijd denk ik "laat ik weer eens beginnen" en dan haal ik de hardloopschoenen uit het vet en hou ik het twee weken vol en dan stop ik weer. Wist je dat niet dan? Heb ik hier wel vaker verteld
Wat ik lastig vind is dat ik me op een gegeven moment zo ga vervelen tijdens het hardlopenAllemaal smoesjes natuurlijk.
Dat is toch gewoon een sudokuutje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, een sudoku'tje doen tijdens het lopen gaat niet he.
Ik ga ff doezen.
Daarom! Muziekje erbij helpt ook niet echt, en bovendien vind ik het eng om in het verkeer muziek op te hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, een sudoku'tje doen tijdens het lopen gaat niet he.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:56 schreef Blurred86 het volgende:
ok, beslissing is genomen: vandaag wandelen, morgen hardlopen. niet zeuren.
In de sportschool kun je tenminste TV kijken! Vroeger ging ik altijd hardlopen en crosstrainen tijdens As The World Turns, prima workoutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Op een loopband zou je trouwens best een sudokuutje kunnen doen denk ik, al is dat niet bevorderlijk voor de snelheid.
Je kan ook met de fiets erheen,dan kan je de spinning overslaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:00 schreef Mixende_match het volgende:
ik moet echt ook naar de sportschool, maar die zit half uur rijden met de auto..
haha toch maar eens beginnen met goede schoenen kopen, en beginnen met buiten hardlopen
Ik betwijfel of een fietstocht van een half uur te vergelijken is met een spinninglesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan ook met de fiets erheen,dan kan je de spinning overslaan
Of gewoon een leukere route vinden, de omgeving is hier gewoon ook saai.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:59 schreef Blurred86 het volgende:
je zou ook een audioboek of een podcast kunnen opzetten tijdens het hardlopen, maar misschien is het beter om een sport te zoeken die je leuk wel leuk vindt
Haha, nee daar heb ik dus weer geen last van, zoals je al dachtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:03 schreef Amsel het volgende:
[..]
Of gewoon een leukere route vinden, de omgeving is hier gewoon ook saai.
Hebben jullie trouwens niet dat je je in het verkeer heel erg oriënteert op je gehoor? Is voor Vik natuurlijk andersMaar ik hoor eerder dat er een auto aankomt dan dat ik 'm zie, of dat er een wielrenner achter me zit ofzo. Als ik het verkeer niet hoor doordat ik muziek op heb voel ik me constant verrast door al die andere weggebruikers die opeens opduiken
Jawel hoor, maar als ik muziek opheb dan compenseer ik daarvoor door beter te kijken. Ik loop liever ook niet tussen het verkeer dus bij mij is het ook maar een klein stukje om bij het bos of park of wat dan ook te komen. Maar dat is natuurlijk wel lastiger als je dat niet in de buurt hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:03 schreef Amsel het volgende:
[..]
Of gewoon een leukere route vinden, de omgeving is hier gewoon ook saai.
Hebben jullie trouwens niet dat je je in het verkeer heel erg oriënteert op je gehoor? Is voor Vik natuurlijk andersMaar ik hoor eerder dat er een auto aankomt dan dat ik 'm zie, of dat er een wielrenner achter me zit ofzo. Als ik het verkeer niet hoor doordat ik muziek op heb voel ik me constant verrast door al die andere weggebruikers die opeens opduiken
Dat soort dingen inderdaad, als ik weer Evyloos kan lopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:06 schreef Amsel het volgende:
Maar áls ik loop/sport met muziek is het altijd op Basement Jaxx, dat houdt het tempo er in ieder geval in
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
ik loop meestal over fiets en wandelpaden en niet langs de openbare weg, dat scheelt. Maar, ik loop ook niet met muziek.
Net een half uur gelopen, 5 km. En m'n internet doet het niet, terwijl we vandaag van alles wouden regelen qua vliegtickets enzo...balen.
neem aan dat je dit mobiel gepost hebt? via telefoon internetten op laptop? (mits je een bundel oid hebt waar je ongelimiteerd mee kunt internetten)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
ik loop meestal over fiets en wandelpaden en niet langs de openbare weg, dat scheelt. Maar, ik loop ook niet met muziek.
Net een half uur gelopen, 5 km. En m'n internet doet het niet, terwijl we vandaag van alles wouden regelen qua vliegtickets enzo...balen.
dat doe ik nu, maar ik kan niet onglimiteerd internetten, tot 1 GB maar. Ach ja...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:20 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
neem aan dat je dit mobiel gepost hebt? via telefoon internetten op laptop? (mits je een bundel oid hebt waar je ongelimiteerd mee kunt internetten)
Ik schrijf gewoon zoals ik op school geleerd heb. Dat lijkt me weinig dwars.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een sudokuutje?. (ik verbaas me ook altijd over sigme's verkleinwoorden, maar volgens mij doet die het uit dwarsheid
)
Dus vroeger was het idd auto'tje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon zoals ik op school geleerd heb. Dat lijkt me weinig dwars.
Nou, dit was volgens mij de eerste keer dat ik écht hardop moest lachen om een post.quote:
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, dit was volgens mij de eerste keer dat ik écht hardop moest lachen om een post.
Hoewel ik het wel vrij erg vind, bij iemand die academisch Neerlandica is en Nederlands zou moeten geven aan leerlingen. Eigenlijk.
Zo vaak verandert de spelling niet. In 1995 was de eerste keer sinds 1953. En daarna nog een oprisping in 2005.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. De spelling verandert zo vaak en met die van voor mijn schooltijd heb ik me nooit beziggehouden.
Tsja. Voor iemand wiens werk het is vind ik dat teleurstellend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. De spelling verandert zo vaak en met die van voor mijn schooltijd heb ik me nooit beziggehouden.
Ik stam uit '84, dus voor mij is dat 'vaak'quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo vaak verandert de spelling niet. In 1995 was de eerste keer sinds 1953. En daarna nog een oprisping in 2005.
Van alle gebieden van de Nederlandse taal ben ik in spelling nog wel het slechtst / boeit spelling me nog het minstquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Voor iemand wiens werk het is vind ik dat teleurstellend.
Sowieso, het idee dat de spelling uit het groene boekje (voorgeschreven aan ambtenaren dus) dé spelling zou zijn vind ik euh wat kortzichtig.
Het heeft anders wel verstrekkende gevolgen - kijk alleen maar naar jouw indruk dat ik dwars wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van alle gebieden van de Nederlandse taal ben ik in spelling nog wel het slechtst / boeit spelling me nog het minst. Juist omdat het zo artificieel is. Op werkwoordspelling na dan
.
Dat vind ik heel gek staan. Dus daarom deed ik de 'tje-variant. Geen idee of het goed of fout is, maar sudokuutje vind ik maar vreemd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een sudokuutje?. (ik verbaas me ook altijd over sigme's verkleinwoorden, maar volgens mij doet die het uit dwarsheid
)
quote:
Woorden die eindigen op een u die je uitspreekt als oe krijgen inderdaad 'tje erachter.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat vind ik heel gek staan. Dus daarom deed ik de 'tje-variant. Geen idee of het goed of fout is, maar sudokuutje vind ik maar vreemd.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar rijst staat - zilvervlies
Waar beschuit staat - volkoren
Waar pistolet staat - meergranen
Waar boterham staat - grof volkoren
Stop
Hmm. Mischien na de grote slankie-bbqquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Sam-x het volgende:
Zijn er mensen die Slankie eten hier, en de actiecodes niet nodig hebben? Zouden jullie dan zo lief willen zijn om ze mij te PM'en?
Hmm... heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Mischien na de grote slankie-bbq.
Daar gaan we aan de slankiesmeerkaas?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Mischien na de grote slankie-bbq.
Anyway, als jullie iemand weten... ik ben jullie eeuwig dankbaar!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar gaan we aan de slankiesmeerkaas?
Succes!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
:w vanuit de auto richting de lelijke schoenen :p en outlet
Nou, daar zouden we een slankie kunnen eten..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar gaan we aan de slankiesmeerkaas?
Wees dankbaar en gehoorzaam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:23 schreef MarMar het volgende:
![]()
Yay wat een dag.. als klap op de vuurpijl een brief van de gemeente, afwijzing van de aanvraag..
goh wat een verrassing...
Hierbij beroepen ze zich op jurisprudentie waarbij eenzelfde aanvraag werd afgewezen omdat de appelant én gebruik kon maken van collectief vervoer binnen de regio én een vrij te besteden financiele tegemoetkoming voor taxikosten en eigen vervoer krijgt én hiernaast nog een scootmobiel had.
Als ik me op diezelfde jurisprudentie zou kunnen beroepen, zou ik die beide voorzieningen dus eigenlijk moeten krijgen nu...
*faal*
Als je op code stuit dan graag noteren!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga overal even met een vorkje in prikken dan.
Beetje buikspek van mijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef Viking84 het volgende:
En jullie mogen mij wel opeten, want ik voeg toch niets nuttigs toe![]()
.
Eerst nog meer hardlopen, des te malser zijn je billenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef Viking84 het volgende:
En jullie mogen mij wel opeten, want ik voeg toch niets nuttigs toe![]()
.
8 km was beter geweest, maar ik ga gewoon door en het komt er komende week vast wel vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eerst nog meer hardlopen, des te malser zijn je billen
Maar top dat je harder dan 10/uur hebt gelopen!
En 5.7 km goed mensch!
MarMar, gaat nou niet bepaald lekker he?
Bezwaar aantekenen kan altijd en moet voordat je in beroep gaat, maar ik ga dit gelijk maar even doorspelen aan de advocaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Wees dankbaar en gehoorzaam.
Kan je beroep aantekenen?
Welkom bij de gemeentequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bezwaar aantekenen kan altijd en moet voordat je in beroep gaat, maar ik ga dit gelijk maar even doorspelen aan de advocaat.
Ik weet inmiddels dat er een aantal mensen zijn die dezelfde aanvraag gedaan hebben en wél toegekend hebben gekregen, terwijl ze, ook naar eigen zeggen, veel minder aan de voorwaarden voldoen dan ik. De gemeente trekt hier niet 1 lijn en uit de brief blijkt ook meer dan duidelijk dat ze alleen bezig zijn geweest met onderzoeken op welke gronden ze het mij zouden kunnen weigeren.
Dan had je maar dankbaarder en gehoorzamer moeten zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bezwaar aantekenen kan altijd en moet voordat je in beroep gaat, maar ik ga dit gelijk maar even doorspelen aan de advocaat.
Ik weet inmiddels dat er een aantal mensen zijn die dezelfde aanvraag gedaan hebben en wél toegekend hebben gekregen, terwijl ze, ook naar eigen zeggen, veel minder aan de voorwaarden voldoen dan ik. De gemeente trekt hier niet 1 lijn en uit de brief blijkt ook meer dan duidelijk dat ze alleen bezig zijn geweest met onderzoeken op welke gronden ze het mij zouden kunnen weigeren.
Ik las het als een gebod en dachtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga nou Masterchef Australie maar eens volgen.
*geeft poot*quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan had je maar dankbaarder en gehoorzamer moeten zijn.
Braaaaaaaaaaf. Kijk, nú heb je wel een koekje verdiend! Wat zeggen we dan?quote:
volgens mij zonder x!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef Viking84 het volgende:
Is het nu omelette du fromage of omelette aux fromage?.
Nevermind: aux dus. Stomme Dexter. Ik ben nu een omelette aux fromage aan t maken
.
En ik ben onrustig en ik verveel me en en en... pff.
Mwah, als je de brieven die ik heb allemaal leest en gesprekken erbij pakt, zou je toch ernstig gaan denken van welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Trek het je vooral niet persoonlijk aan MarMar. Het is best logisch dat gemeenten willen bezuinigen.
Ze zijn heus niet 'out to get you'.
Blaf!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Braaaaaaaaaaf. Kijk, nú heb je wel een koekje verdiend! Wat zeggen we dan?
quote:
Fijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef MarMar het volgende:
Lief is de rest van de dag thuis, hoogwerker waar hij mensen mee de lucht in zou brengen gaat niet door vanwege veel wind en voor vanavond heeft hij vervanging geregeld, want ik was moe enzo.![]()
Dat betekent ook dat we vanavond geen kliekje pasta hoeven eten, maar wellicht asperges ofzo
Ja, er zijn wel mensen met wie ik eens wat ga doen (waaronder dus Slankies), maar ik ben niet iemand die de behoefte heeft vaak met andere mensen af te sprekenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Perruche het volgende:
DaD! Lekker toch, zo'n spontaan lief!
Ik ga ons weekendje weg naar Belgie voorbereiden vandaag, hotels zoeken & boeken, restaurants vinden... Jeej!
Vik, hoe staat het met het zoeken van een baan? Nog nieuws? Weet je wat ik me eigenlijk afvroeg he, heb je een beetje een sociaal iets opgebouwd sinds je daar woont in Den Haag? Beetje dingen te doen / mensen om je heen enzo?
MarMar, dikke kus voor joubegrijp ik nou alleen goed dat je man op zn nieuwe baan al gelijk vervanging heeft geregeld? Of is dit niet zijn nieuwe baan? /benieuwd is....
Oeh, de was doen! Moet ik echt doen vandaag & morgen...!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben aan het afwassen/schoonmaken/opruimen. Het afvoerputje van de wasbak glimt weer enzo
. Nu nog leren dweilen (en de afwas afmaken) en het wordt hier zowaar écht schoon ...
Haha, herkenbaar. Maar goed fijn dat dat dus wel een beetje naar wens is, daar hoorde ik je eigenlijk weinig overquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel mensen met wie ik eens wat ga doen (waaronder dus Slankies), maar ik ben niet iemand die de behoefte heeft vaak met andere mensen af te spreken. En meestal komt alles in één week en dan weer een hele poos niks
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |