^^quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:12 schreef Mixende_match het volgende:
Gmoge. Moet eruit. Heb geen zin.
Blegh.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:11 schreef mille-feuille het volgende:
Is het ook een beetje mooi geworden, Puff?
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar het vliegtuig ging de goede kant op.
Geen idee! Moet ik me ook eens in gaan verdiepen iig... Ik eet gewoon waar ik zin in heb na het hardlopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat ziet er mooi uit Puff.
Klaar met hardlopen 10 km met 10.4 km/uur.
Nu koffie, uitzweten en douchen.
Wat kon je ook alweer het best eten na het sporten: suikers (appel ofzo) of eiwitten brood met kaas/kwark
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gefietst! Had gehoopt op leuke docent, maar die was er niet, kregen we een tante die ik niet zo leuk vind en haar muziekkeuze al helemaal niet.
"Zo en dan nu een lekker beuknummer mensen!"
En dan Robert Miles - Children aanzetten._!
koolhydraten om je glycogeenvooraad weer aan te vullen. Maar na zo'n prestatie wel wat meer eten dan alleen een appel hoor! Brood met kaas lijkt me prima.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat ziet er mooi uit Puff.
Klaar met hardlopen 10 km met 10.4 km/uur.
Nu koffie, uitzweten en douchen.
Wat kon je ook alweer het best eten na het sporten: suikers (appel ofzo) of eiwitten brood met kaas/kwark
Oh balen zegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:07 schreef MarMar het volgende:
Voor zover te zien, ziet het er goed uit puff
baalmoment..
Er is een tof festivalletje aan de hand in de naastgelegen wijk, onder andere georganiseerd door een goede vriendin. Lief is er vrijwilliger en ik wil heel graag even heen met de kindjes, maar mijn lijf wil niet.
enfin..
lijstje
O: magere yoghurt met muesli
T: nectarine, cappuccino
L: bruin pistoletje 20+kaas/ham/rauwkost, karnemelk
T: verse ananas, cappuccino
D: pasta met tomatenmageregehaktgroentesaus van gister met wat gestoomde broccoli erbij
T: komkommer en of wortel
Nou ja, je hebt niet 'voor niks' zo hard getraind. Nu kun je gewoon lekker op eigen houtje verderquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga dus mijn triathlon niet meer halenals in: dan zitten we al in Engeland!
![]()
"Zo lang geleden?". Ik herinner me een post van jou dat je 9,5 km/u liep en dat je dat vond meevallen voor hoe lang je niet gelopen had? Is miss 2 maanden geleden?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:19 schreef Blurred86 het volgende:
pff misschien moet ik ook weer eens hardlopen, het is nu alleen al weer zo lang geleden, ik bak er vast niets van.. En ik lig nog in bed, hm
ja, ik ga ook gewoon door! Ook met de trainingen hierquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt niet 'voor niks' zo hard getraind. Nu kun je gewoon lekker op eigen houtje verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |