Ik heb volgens mij nog niemand echt goed zien dansen? Badboyz waren daarin toch echt wel uitblinkers (konden niet zingen,maar toch...)quote:
En verder gewoon laag niveau.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, buiten, woon je bij mij in de straat?
Volgens mij is het tegenover mij, dan woon je tegenover mequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Zou best kunnen....heb jij mongolen onder je wonen?
Die heeft ie niet nodig, zijn tandenborstel vreest de tanden van Rolf!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik in de zaal zou zitten zou ik een major tube tandpasta naar Rolf gooien.
Whehehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het tegenover mij, dan woon je tegenover me
Luv u 2quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed ik haak af. De stad in. Ajuus. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het me een waar genoegen was, maar dat viel een beetje tegen :").
Have fun, moet nog wel lukken!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed ik haak af. De stad in. Ajuus. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het me een waar genoegen was, maar dat viel een beetje tegen :").
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
We peppen elkaar op om te blijven kijken!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
Dit is overigens wel een heel erg gezellig draadje
Enige dat het dragelijk maakt... anders keken we niet eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
Dit is overigens wel een heel erg gezellig draadje
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
ik zit de hele tijd al te bedenken waaraan ik moet denken bij het zien van Stees haar kraag.
Dat is dit:
[ afbeelding ]
Oh manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
ik zit de hele tijd al te bedenken waaraan ik moet denken bij het zien van Stees haar kraag.
Dat is dit:
[ afbeelding ]
ja dat is echt zo ja, dit topic maakt het kijken draaglijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige dat het dragelijk maakt... anders keken we niet eens.
Goed plan.quote:
IJs is meestal wel te pruimen, maar of die pruim van Stees kan smelten....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
Dat is dit:
[ afbeelding ]
Ohhhhh... daar heb ik nu trek in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
Dat is dit:
[ afbeelding ]
Als 'ie maar niet gaat tandenknarsen. Dat geeft zo'n troep.quote:
Care-oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |