allergisch voor karton denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
wat zit die stacey steeds aan haar neus te wrijven...ondertussen een lijntje nemen of heeft ze gewoon last van een loopneus
Hij zal het wel warm hebben in dat jasje lijkt me.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de voltallige jury in beeld is, dan zie je duidelijk Patrique zitten tussen Ruud en Ansj. Met witte mouwen en een groene body. Baseballjasje.
Ik zie ze ook niet, elke keer als ik denk dat ze in beeld moeten zijn dan zijn alle lampen uitquote:
ja echt hequote:
Gewoon een radointerview met Ruud de Wild laten doen, wil ook nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Code aan huurmoordenaar die achter de schermen staat dat Rolf dood moet worden gemaakt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon een radointerview met Ruud de Wild laten doen, wil ook nog wel eens helpen.
Ah, vandaar dat ze zegt 'niet veel met eten te hebben'. De snuiverdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
wat zit die stacey steeds aan haar neus te wrijven...ondertussen een lijntje nemen of heeft ze gewoon last van een loopneus
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon een radointerview met Ruud de Wild laten doen, wil ook nog wel eens helpen.
die ene van glee.. weet z'n naam niet.. maar die deed het ook leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Soul sister is wel een nummer voor Pyke denk ik.
Krystl.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Susie het volgende:
Wie is dat blonde figuur op dat enorme festival dan?
Scratch that. Te hoog gegrepen. Letterlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Soul sister is wel een nummer voor Pyke denk ik.
dat ze die kandidaten ook zo ver krijgen om aan die onzin mee te doen (alsof ze 't echt tof vinden enzo)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze blijven het ook maar festival noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |