Hij doet het wel extreem ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij loopt sowieso teveel om die backhand heen.
ik zie het hier staan en kijk op de website van RG en staat nog niets.quote:
Leve Twitterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik zie het hier staan en kijk op de website van RG en staat nog niets.
Ik zie jou reageren en kijk nog een keer en het is aangepast
Dat boycot ikquote:
leve RG radioquote:
Waar heb je dat gehoord? Op Sport1 zeiden ze niks.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
jup , tis verplaatst ... begint zo!
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef franklop het volgende:
maar wordt het live op tv uitgezonden, is dan de vraag
Denk het nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef franklop het volgende:
maar wordt het live op tv uitgezonden, is dan de vraag(dus niet dat ze wachten totdat Wawa Tsonga klaar is
Ik denk dat ze eerst Wawa -Tsonga af laten zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord? Op Sport1 zeiden ze niks.
Ow, Twitter.
Ik denk dat als Djoko en Del Potro klaar zijn met inspelen Wawa - Tsonga ook klaar is als Tsonga zo door gaat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef franklop het volgende:
maar wordt het live op tv uitgezonden, is dan de vraag(dus niet dat ze wachten totdat Wawa Tsonga klaar is
Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef Szura het volgende:
Hoorde ik ES nou zeggen dat ze na Wawa - Tsonga naar Djoko gaan?
Van de heren wel. Om 15:00 volgens mij. Kan ook 16:00 zijn...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef Szura het volgende:
De finale is toch altijd op zondagmiddag of niet?
Dat zou mooi uitkomen, 's ochtends ben ik er helaas niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Van de heren wel. Om 15:00 volgens mij. Kan ook 16:00 zijn...
Maar dat duurt nog een weekje
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens Theo Bakker gaan ze Del Potro-Djokovic zeker niet verplaatsen naar een andere baan. Hij houdt het goed bij.
En dat zijn kapsones?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
Kapsones van Federer: “So far in this tournament, I’ve been doing good job, but it’s really only at the end of the tournament where I would think it really matters how I did,” Federer said. “Right now it’s important to keep that up and do that against the best players out there.”
Bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |