2 zielen 1 gedachtequote:
iddquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:09 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat Tsonga de wedstrijd hier gaat weggeven....
Precies.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze zullen ze sowieso op Chatrier willen hebben neem ik aan. De eerste wedstrijd kan volgens mij niet. Er staat mij iets van bij dat het nooit de eerste wedstrijd van de volgende dag mag zijn ofzo.
Op Sport1 hadden ze het daar ook al over.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Van Radio Roland Garros,
zij denken dat het vanavond niet meer wordt tussen Djoko & Delpo,
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Van Radio Roland Garros,
zij denken dat het vanavond niet meer wordt tussen Djoko & Delpo,
Het zou krap worden vrees ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op Sport1 hadden ze het daar ook al over.
Ik kan me er iets bij voorstellen.
Er vanuit gaande dat Tsonga Wawa nog minimaal 45min gaat duren, kunnen ze om 20:00 de baan op. Dan kun je net een setje spelen.
Hij loopt sowieso teveel om die backhand heen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef Komakie het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat Tsonga nog zoveel energie steekt in deze set.
Hij is helemaal zijn momentum kwijt en toch maar weer elke keer om die backhand heen lopen wat zoveel kracht kost. Sla ze gewoon met de backhand en kijk hoever je komt. De kans dat het een 5de set wordt is groot dus spaar je krachten zou ik zeggen.
Als je die partij nu begint kun je hem al niet meer uit spelen ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Het zou krap worden vrees ik.
Het is bewolkt,dus het is vrij snel donker in Parijs
Ik geloof dat je het schema alleen bij uitzondering mag aanpassen ofzo. Daarnaast willen ze die partij niet voor niets op het CC hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:17 schreef franklop het volgende:
verplaatsen de partij niet naar andere baan? dat kan altijd bij de laatste partij van een court..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |