quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Echt gespierd is hij niet..een van de minst fitte spelers uit de top 100 heb ik het gevoel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef tja77 het volgende:
Wawrinka is sterk, best gespierd stiekem nog, maar heeft een lange zwaai, en lijkt puur op techniek te slaan, zeker zijn backhand. Zijn forehand is iets meer kracht.
Ik zie hem graag tennissen in ieder geval, ook al is het niet super spectaculair
Bedoel je de OP of de TT?quote:
Op Unibet @200 als je denkt dat ze de finale haalt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP.quote:
Setwinst zou dik en dik verdiend zijn ja, Monfils is alleen wat beter op de key points, maar verder zijn ze bijna gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef Szura het volgende:
Darcis choket...
Terwijl hij wel een set verdient, staat bij vlagen lekker te spelen, alleen teveel fouten.
Daarmee bedoelden ze dat Monfils er niets voor hoefde te doen volgens mijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Darcis wordt blank gebroken volgens Sporza. Door Monfils. Daar zit ergens een goeie grap in, dat weet ik zeker
Mwoah, ze hebben het wel vaker over een blank opslagspelletje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Darcis wordt blank gebroken volgens Sporza. Door Monfils. Daar zit ergens een goeie grap in, dat weet ik zeker
Ja, snap ik wel, maar is natuurlijk curieus om dat als Hollander te horen terwijl er 1 van de weinige negers op de tour tegenover staatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef tja77 het volgende:
blank is toch op 0?
Tenminste volgens belgentaal.
Dus dat..iedereen hier begreep wel dat ze een lovegame bedoeldenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel, maar is natuurlijk curieus om dat als Hollander te horen terwijl er 1 van de weinige negers op de tour tegenover staat
Montanes tegen Fognini dus. Had de eerste ronde van Casablanca kunnen zijn, maar het is dus de 4de ronde van RG.quote:
Als Montanes de kwartfinale haalt valt het nog wel mee met de kwartfinalist die uit dat gedeelte had kunnen komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Montanes tegen Fognini dus. Had de eerste ronde van Casablanca kunnen zijn, maar het is dus de 4de ronde van RG.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Montanes tegen Fognini dus. Had de eerste ronde van Casablanca kunnen zijn, maar het is dus de 4de ronde van RG.
Klopt. Het is beter dan Kubot, Chela, Rosol of Falla, waar ook een kwartfinalist uit moet komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Als Montanes de kwartfinale haalt valt het nog wel mee met de kwartfinalist die uit dat gedeelte had kunnen komen.
Ja, maar zag je in een van die laatste rallies die backhand van Wawrinka een paar keer achter elkaar (en het afmaken met de volley)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |