Nee, want dan moet ik tennissen.quote:
Het is niet zijn spel, meer zijn " poser - gedrag"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef San_Andreas het volgende:
hoe kunnen mensen hier kritiek op Tsonga hebben, die gast speelt altijd super-aanvallend.
- Lelijke stijl/techniekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef San_Andreas het volgende:
hoe kunnen mensen hier kritiek op Tsonga hebben, die gast speelt altijd super-aanvallend.
dat zou een mooie optie zijn!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
Nja, voor de mensne die vanavond nog weg moeten is het misschien den troost dat Del Potro-Djokovic of helemaal niet kan worden gespeeld vanavond of niet kan worden uitgespeeld.
Beetje emotie is nooit verkeerd. Monfils overdrijft vaak, maar bij Tsonga heb ik dat gevoel totaal niet ...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:40 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Het is niet zijn spel, meer zijn " poser - gedrag"
Een beetje emotie vind ik ook niet erg, maar hij loopt er zo vaak bij zo van "ik ben het mannetje".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Beetje emotie is nooit verkeerd. Monfils overdrijft vaak, maar bij Tsonga heb ik dat gevoel totaal niet ...
zijn "vuistje in de lucht" na elk puntquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een beetje emotie vind ik ook niet erg, maar hij loopt er zo vaak bij zo van "ik ben het mannetje".
Monfils is inderdaad nog erger.
Volgens mij zijn ze sowieso niet de eerste als ze morgen pas beginnen. Ik dacht dat je dan automatisch de 2de partij bent ofzo. Hetzelfde als de partij al begonnen is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:44 schreef Szura het volgende:
Morgenochtend om 11:00 zou helemaal kut zijn.
Moet werken man.
Ja, dat met die duimen naar zichzelf wijzen na zo'n wedstrijd vind ik echt vreselijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een beetje emotie vind ik ook niet erg, maar hij loopt er zo vaak bij zo van "ik ben het mannetje".
[...]
Dat sowieso. En regelmatig ook naar het publiek een beetje stoer lopen doen. Vooral in Frankrijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat met die duimen naar zichzelf wijzen na zo'n wedstrijd vind ik echt vreselijk.
Ben benieuwd wanneer ze dan op de baan komen, morgen als tweede partij op Chatrier neem ik aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:04 schreef Komakie het volgende:
Als het een 5de set wordt, gaat Wawwie winnen en komen Djoko en Potje waarschijnlijk niet meer de baan op.
En de winnaar zondag dus weer op de baan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze dan op de baan komen, morgen als tweede partij op Chatrier neem ik aan.
Ze zullen ze sowieso op Chatrier willen hebben neem ik aan. De eerste wedstrijd kan volgens mij niet. Er staat mij iets van bij dat het nooit de eerste wedstrijd van de volgende dag mag zijn ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze dan op de baan komen, morgen als tweede partij op Chatrier neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |