WeeniieJj,,, ws r nii by,,, :$quote:
538.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
EN DITTTT IS DE NIEUWE ALARMSCHIJF
Katy Perry - Last Friday Night
Jep, gewoon veel aan als ik op m'n kamer benquote:
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jep, gewoon veel aan als ik op m'n kamer benOok wel vaak Slam!
Jij?
Maar die is nog niet zo lang terug.quote:
Is inderdaad wel grappig. Vond het geniaal toen ze zelf op Miami 2 Ibiza gingen rappenquote:
Ik luisterde vroeger altijd Frank Dane. Zonde dat die weg is, al is Barry ook zeker goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef Keauning het volgende:
[..]
Maar die is nog niet zo lang terug.
Heb toch wel goede herinneringen aan 's nachts luisteren, na 12 uur. Als ik moest leren was dat een leuke afleiding.
Haha ja klopt, dat was echt geniaal, maar ik vind die Barry maar een loser. Vind dat toch een van de minst leuke uitzendingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:02 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger altijd Frank Dane. Zonde dat die weg is, al is Barry ook zeker goed.
Piepenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef Keauning het volgende:
[..]
Haha ja klopt, dat was echt geniaal, maar ik vind die Barry maar een loser. Vind dat toch een van de minst leuke uitzendingen.
In het restaurant waar ik werk staat het wel eens 10 uur achter elkaar aan ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik moest eens werken en dat stond op.
Ik meende dat ik gek werd.
quote:
waarom zijn de examens afgelopenquote:
Eensch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
waarom zijn de examens afgelopen
DE EXA IS LEUKER TIJDENS EXAMENS !!![]()
![]()
I concur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
![]()
Ja.. toen konden we elkaar nog lekker opfokken en ik ruzie maken met snuf (kan nu nog steeds eigenlijk)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
![]()
Nee, armoedige pcquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Veel openstaan? Even opnieuw opstarten?
JA.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken jullie dat jullie iets moeten herkansen?
Wiskunde allicht, maar alleen voor een mooier cijferquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk scheikunde of natuurkundequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hiiihihih je likete me op feestboek!!!1!!!!!!!111!!!!quote:
ihihihihihihihi s0w spesijaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
hiiihihih je likete me op feestboek!!!1!!!!!!!111!!!!![]()
Stond al in Latijntopic.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat je ook moet zeggen WAAROM ik je likete.
Ik vind dat er meer uitleg van jou nodig is eigenlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat je ook moet zeggen WAAROM ik je likte.
Daar kijkt niet iedereen.quote:
Ik laat het aan VR2 overquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind dat er meer uitleg van jou nodig is eigenlijk
En check je dm
'At' vertalen als 'en'.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar kijkt niet iedereen.
[..]
Ik laat het aan VR2 over
lkkre cHiiick op j0uw pl@@tjEequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dankuwel.. het doet mij deugd dat ik uw goedkeuring heb
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef Etsu het volgende:
hiihhihi sien jully dt oowk j0ng3nszz?![]()
vR2 h3ft g3F@alT n@@ 5 j@2r l@tYn
![]()
Biologie ging wel lekker mangquote:
Ik zeg chips halen en je zusje negeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:36 schreef Kaasrol het volgende:
bwuuuuuuuh ik heb honger
Dilemma: trap op en af om chips te halen, en het risico dat mijn zusje komt bedelen, of nog anderhalf uur wachten?
Succes met dat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef Kaasrol het volgende:
Een plan is gesmeed. Wens me succes terwijl ik in de donkere krochten van mijn kamer kruip op zoek naar zo'n smakelijke versnapering
Mooie assonantie in de laatste twee woorden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef Kaasrol het volgende:
Een plan is gesmeed. Wens me succes terwijl ik in de donkere krochten van mijn kamer kruip op zoek naar zo'n smakelijke versnapering
Nog helemaal in de stemmingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mooie assonantie in de laatste twee woorden.
Het fort is al opgezetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mission Accomplished..
Maar blijf op je hoede voor je zusje hè!
quote:
Wat een warm onthaal toch weerquote:
Zegt misschien wat meer over jou dan over je vriendenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:51 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht al de hele dag op een sms van een klasgenoot, we zouden wat gaan drinken maar heb nog niks ontvangen.Leuke vrienden
jah egt wéllquote:
Nee waterpijp met fruittabak. Anders roken we wel een pituquote:
Oehhquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:56 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga naar de piraten van de carabieen met mijn vriendin
Cool, cool.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee waterpijp met fruittabak. Anders roken we wel een pitu
Nice, seizoen is weer aangebroken voor de waterpijp, maandag naar 't strand, waterpijp mee jeweet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Cool, cool.
Ik ben overigens shisha guru dit dat
(helaas al zo'n drie weken niet meer gedaan)
3d alles jwtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Oehhjij bent wel een eckte romanticus
quote:
mr aLLn as je t éégttt luek vind,,,quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:16 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ninja-edit altijd, ik post sneller dan ik denk.
Ik nietquote:
Ik vind het zo metrisch beter klinken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ookMaar 'screen' begrepen we ook wel hoor
Die scansie... konden ze het nog makkelijker makenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik vind het zo metrisch beter klinken.
Hehnee. Niets mis met Alkmaar.quote:
Ik zat nog te twijfelen of de 'a' van 'tria' een losse lettergreep was of bij 'tri' hoorde, maar hij was inderdaad makkelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die scansie... konden ze het nog makkelijker maken!
quote:
quote:
Allebei ninja-edit?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
VAAAAAKKKKKKKAAAAAAAANNNNNNNTTTTTTIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE§!"!"!!"!"
Ik ontdek nu pas dat 'scansie' en normaal woord is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die scansie... konden ze het nog makkelijker maken!
Waaromquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb me opgegeven voor de wiskunde cursus van de EUR. In de vakantie
Is het ook. Voor de eckte gymnasiumbazen, waar de rest tegen opkijkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:25 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ontdek nu pas dat 'scansie' en normaal woord is.Ik heb het altijd over scanderen gehad, dacht dat 'scansie' gewoon de hippe straattaalnaam was.
Omdat ze een voldoende voor wiskunde B aanraden en ik een 4 voor wiskunde A sta. En voor Wiskunde A mensen is het streng aangeraden. Daarnaast is het wel handig en het duurt toch maar een paar uurtjes + je krijgt bonuspunten + het is via internetquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat ze een voldoende voor wiskunde B aanraden en ik een 4 voor wiskunde A sta. En voor Wiskunde A mensen is het streng aangeraden. Daarnaast is het wel handig en het duurt toch maar een paar uurtjes + je krijgt bonuspunten + het is via internet
ik geloofde dat je het wel echt zou doen, tot je het laatste zeiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat ze een voldoende voor wiskunde B aanraden en ik een 4 voor wiskunde A sta. En voor Wiskunde A mensen is het streng aangeraden. Daarnaast is het wel handig en het duurt toch maar een paar uurtjes + je krijgt bonuspunten + het is via internet
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Aight gap, beter finish ik die scansie even weetje jeweetzelf.
wholla steenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik geloofde dat je het wel echt zou doen, tot je het laatste zei
Mede-tussenjaar mannetjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:32 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Bespaar je de keuze en ga niet studeren
Hehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:31 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
![]()
Al heeft het ook iets van een Fries dialect: "Zull'n we nog iens een scansie makk'n?"
zeer goed ideequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:32 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Bespaar je de keuze en ga niet studeren
yupquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:32 schreef yosander het volgende:
Koekjestrommel, je wilde toch iets met scheikunde doen?
Ik heb best wel wat familie in Friesland, maar van die taal begrijp ik geen moer.quote:
Scansie lauwquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Epic makkelijke scansie
Nu heb ik vakantie
Scansie ouwe.quote:
rijmtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Epic makkelijke scansie
Nu heb ik vakantie
@IGHHT. Ik kom bijna nooit in Friesland.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb best wel wat familie in Friesland, maar van die taal begrijp ik geen moer.
iPod jeweetquote:
Jelly. Maar ik moet zo fitnessen.quote:
quote:
+quote:
Het ziet er naar uit dat ik mijn moeder grotendeels omgepraat heb!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:36 schreef Corkscrew het volgende:
ViaRegnum, ga je nou nog op scansie met je ouders naar Frankrijk? Of heb je ze al omgepraat?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik mijn moeder grotendeels omgepraat heb!Dat had ik echt niet voor mogelijk gehouden, maar ik heb gewoon een heel verhaal gehouden en zo. En nu mag het waarschijnlijk wel. Nog niet helemaal zeker though.
Geef toe dat je aan me dacht bij het woord 'regnum' in de vertalingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:38 schreef ThaTim het volgende:
Scansie had ik goed !! Dank aan VR2 en dastan
Ik heb toch ook geholpen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:38 schreef ThaTim het volgende:
Scansie had ik goed !! Dank aan VR2 en dastan
nee dat nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geef toe dat je aan me dacht bij het woord 'regnum' in de vertaling
Je gaat zo nog iets veel engers zienquote:
Both.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:38 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Klinkt goedWat ga je doen als je niet mee hoeft? Examenfeesten of naar de FOK!meet?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
Doe t dan in spoiler, dan kan ik nog zelf bepalen of ik ernaar kijk.
bietje joa, en die usert uit 94 ookquote:
Nee, had op zich wel gewild, maar ik ben er dan nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Both.
Jij komt ook naar de meet toch?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
Doe t dan in spoiler, dan kan ik nog zelf bepalen of ik ernaar kijk.
Neequote:
quote:
ja diequote:
ik stond ook een 6.... nu hopen op 5 gemiddeldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:40 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat ik met mijn magere zesje niet zo betrouwbaar ben als Dastan en VR2 met hun achten.
emzor is een meisje toch?quote:
Okquote:
Je had een norm van 2 nodig toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik stond ook een 6.... nu hopen op 5 gemiddeld
Hm okay, jammerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:40 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nee, had op zich wel gewild, maar ik ben er dan niet
Natuurkunde denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd welk vak de hoogste norm heeft dit jaar
Nee, via school doe ik mee aan een conferentie in VN-stijl: een weekendje wereldproblemen oplossen (ja, het klinkt waarschijnlijk debiel als je het niet kentquote:
Heb ik van gehoord. Lijkt me vet. Wat ga je volgend jaar doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:44 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nee, via school doe ik mee aan een conferentie in VN-stijl: een weekendje wereldproblemen oplossen (ja, het klinkt waarschijnlijk debiel als je het niet kent).
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Klaar met het middelbaar. Voelt totaal niet zo
Het is ook wel leuk, we zijn er ook een keertje mee naar het buitenland geweest (heerlijk, door het zonnige Istanbul lopen terwijl je klasgenoten in de decemberkou een blokuur Latijn hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heb ik van gehoord. Lijkt me vet. Wat ga je volgend jaar doen?
Maatschappijwetenschappenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd welk vak de hoogste norm heeft dit jaar
Dit jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Klaar met het middelbaar. Voelt totaal niet zo
Ik en wat klasgenoten liepen de school uit en zeiden 'Nou, dit was het' tegen elkaar. Toen gingen we naar huis.quote:
Inderdaadquote:
waarheen reizen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:46 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk, we zijn er ook een keertje mee naar het buitenland geweest (heerlijk, door het zonnige Istanbul lopen terwijl je klasgenoten in de decemberkou een blokuur Latijn hebben).
Volgend jaar wil ik een halfjaartje gaan reizen en daarna definitief beslissen of ik rechten of internationale betrekkingen ga doen.
Wat zijn jouw plannen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik en wat klasgenoten liepen de school uit en zeiden 'Nou, dit was het' tegen elkaar. Toen gingen we naar huis.
Okquote:
Plan is Australië, maar ik ben de afgelopen tijd nog bezig geweest met examens en heb ook nog niet zo heel lang geleden besloten dat ik nog een jaar wacht met studeren, dus ik heb nog niet heel veel tijd gestoken in boeken e.d.quote:
Impliceren dat je naar een ruige party gaatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:48 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Vanavond wel een ruige party natuurlijk!
Allebei interessante studies!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:46 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk, we zijn er ook een keertje mee naar het buitenland geweest (heerlijk, door het zonnige Istanbul lopen terwijl je klasgenoten in de decemberkou een blokuur Latijn hebben).
Volgend jaar wil ik een halfjaartje gaan reizen en daarna definitief beslissen of ik rechten of internationale betrekkingen ga doen.
Wat zijn jouw plannen?
Vet. Zit ook nog zwaar te twijfelen wat ik ga doen. Half jaar Australië lijkt me ook superquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:48 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Plan is Australië, maar ik ben de afgelopen tijd nog bezig geweest met examens en heb ook nog niet zo heel lang geleden besloten dat ik nog een jaar wacht met studeren, dus ik heb nog niet heel veel tijd gestoken in boeken e.d.
Wow, chiasme. En ook nog een tegenstelling.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
allemaal projecten voor mensen met N-profielen, en voor M bijna niets
In Denemarken is het heel normaal om een jaar tussen eindexamen en studie te gaan werken/reizen. In Nederland is men doodsbang dat men alles weer in een jaar vergeet ofzo..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
Ik zou niet willen reizen. Ben bang dat ik daarna niet meer aan studeren kom.
Poeh. Dat lijkt me behoorlijk zwaar, die twee studies naast elkaar en dan ook nog in een verschillende stad. Wel interessant, politicologie in Leiden heb ik ook nog overwogen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Allebei interessante studies!Ik wilde dat mijn school van die projecten deed... Maar helaas, mijn school profileert zich als 'bètaschool' en dat betekent allemaal projecten voor mensen met N-profielen, en voor M bijna niets
Ik ga politicologie doen in Leiden. En eigenlijk wil ik in mijn tweede jaar dan ook gaan beginnen met Scandinavische Talen in Amsterdam, maar moet even kijken of dat organisatorisch enigszins haalbaar is (dat ik niet al teveel verplichte werkcolleges mis).En of ik dat dan nog steeds wil.
Je hebt mijn aandacht getrokken met het D-woord. Wat heb je met dat land?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
In Denemarken is het heel normaal om een jaar tussen eindexamen en studie te gaan werken/reizen. In Nederland is men doodsbang dat men alles weer in een jaar vergeet ofzo..
Doen! Later kom je er toch niet zo snel meer aan toe, denk ik. En zelfs al doe je het later weer, je bent dan toch verantwoordelijker en minder ingesteld op als een vrijbuiter de wereld intrekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Vet. Zit ook nog zwaar te twijfelen wat ik ga doen. Half jaar Australië lijkt me ook super
Kennissenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je hebt mijn aandacht getrokken met het D-woord. Wat heb je met dat land?
maar al mijn matties gaan direct studerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:53 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Doen! Later kom je er toch niet zo snel meer aan toe, denk ik. En zelfs al doe je het later weer, je bent dan toch verantwoordelijker en minder ingesteld op als een vrijbuiter de wereld intrekken.
Sssst.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:54 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je hebt wel zelf de moeite genomen het linkje te copypasten
Coole rebelse lerarenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Poeh. Dat lijkt me behoorlijk zwaar, die twee studies naast elkaar en dan ook nog in een verschillende stad. Wel interessant, politicologie in Leiden heb ik ook nog overwogen.
Onze school is ook vooral een beta-school, maar gelukkig zijn er nog een paar rebelse leraren en is er altijd geld beschikbaar (toch wel handig, zo'n rijkeluisoudervereniging).
Ik heb een klasgenoot die nog zit te twijfelen en die ik hoop over te halen het gewoon te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar al mijn matties gaan direct studeren, ga jij alleen?
Leiden, die stad bevalt me prima. Groningen is misschien ook leuk, maar dat is volgens mij een lotingstudie en ik hoef niet zover weg te gaan als ik ook in de buurt terecht kan (Leiden dus).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Coole rebelse leraren
Best zwaar zou dat inderdaad worden, maar ik weet eigenlijk gewoon zeker dat ik dat wel aankan als ik gewoon voor allebei m'n best doe en het interessant blijf vinden.![]()
Waar zou je IBIO gaan doen als je dat zou gaan studeren?
Kan ook best een tijd alleen leven (denk ik...).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenoot die nog zit te twijfelen en die ik hoop over te halen het gewoon te doen.
Alleen moet het ook wel kunnen denk ik, er zitten daar zoveel backpackers van jouw leeftijd die ook alleen rondreizen dat je daar ook genoeg mensen leert kennen, lijkt me.
Leiden. En in Groningen moet je loten inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:57 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Leiden, die stad bevalt me prima. Groningen is misschien ook leuk, maar dat is volgens mij een lotingstudie en ik hoef niet zover weg te gaan als ik ook in de buurt terecht kan (Leiden dus).
kd0eii...quote:
Wat betreft planning dacht ik aan: redelijk vroeg weg (september als het kan), vliegtickets en een verblijfplaats voor 1 week regelen en de rest daar wel zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Kan ook best een tijd alleen leven (denk ik...).
Hoe ga jij het organiseren dan?
Omdat daarom.quote:
Nee, maar nu is het uploaden tenminste wel goed gegaan.quote:
Ja ik ben teleurgesteld.quote:
Jij hebt geen recht van spreken, ik kan vorige posts van jou erbij halenquote:
Ik ook 2xquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:04 schreef Etsu het volgende:
Ik heb voor al m'n examens maar 2x geklaagd.
Klagen heeft geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |