Ja, dat waren Kim en Julian in seizoen 7, toen ze het nog niet wisten.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel een broer en zus geloof ik, die niet wisten dat ze broer en zus waren.
Maar misschien weten anderen het wel precies.
Dan had ik dat dus toch goed. Eerst vader en dochter, en toen weer broer en zus. Ik was toen echt nog heel klein toen die dingen gebeurde in de serie.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat waren Kim en Julian in seizoen 7, toen ze het nog niet wisten.
En in seizoen 8 bleek Julian het kind te zijn uit de incestpraktijken van Oscar Brands Buys met zijn dochter Mira Kramer.
Ja, en toen wilde Oscar Brands Buys zich ook nog aan kleindochter Kim vergrijpen in seizoen 8.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan had ik dat dus toch goed. Eerst vader en dochter, en toen weer broer en zus. Ik was toen echt nog heel klein toen die dingen gebeurde in de serie.
En toen..?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, en toen wilde Oscar Brands Buys zich ook nog aan kleindochter Kim vergrijpen in seizoen 8.
Dat is hem niet gelukt, want Mira vertelde Kim de waarheid en toen brak Kim het contact met Oscar.quote:
Gelukkig dan maar.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is hem niet gelukt, want Mira vertelde Kim de waarheid en toen brak Kim het contact met Oscar.
Ja klopt, Laura en Dennis ook al. Maar Jack en Sjors dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
En niet te vergeten Jack en Sjors en Laura en Dennis.
Incestueus stadje, dat Meerdijk.
Nu zit ik me toch echt af te vragen wat de zomercliff zal zijn: iets met Frederik, iets met Tanya/Tineke, iets met Ludo/Maxime, iets met Wiet/Frits de geest?
Dubbel gevoel altijd, zo'n zomercliff.
Aan de ene kant is-ie meestal heel spannend en kijk je ernaar uit, maar aan de andere kant betekent het wel dat GTST wekenlang niet te zien is.
Bij hen viel het als 't goed is wel mee: ze hebben alleen gezoend voordat ze erachter kwamen dat ze broer en zus waren.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja klopt, Laura en Dennis ook al. Maar Jack en Sjors dat wist ik niet eens.
Dit dus?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is hem niet gelukt, want Mira vertelde Kim de waarheid en toen brak Kim het contact met Oscar.
Dat was dan ook niet meer dan een zoen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja klopt, Laura en Dennis ook al. Maar Jack en Sjors dat wist ik niet eens.
Overigens Dennis heeft het ook met Dian en Daantje gedaan, respectievelijk zijn nicht en halfzus.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet meer dan een zoen.
Die verhaal dat Dennis ineens Arnie bleek te zijn was 1 van de meest belachelijke verhaallijnen aller tijden.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens Dennis heeft het ook met Dian en Daantje gedaan, respectievelijk zijn nicht en halfzus.![]()
Ze wisten het wel bond te maken in die tijd zeg. Dat het een keer voorkomt en voor drama zorgt in een serie, is iets anders. Maar het leek wel gewoonte in die tijd. Hoe groot is nu helemaal de kans dat je én met je moeder naar bed gaat, én met je halfzus, én met je nichtje, zonder het te weten. Kom opquote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens Dennis heeft het ook met Dian en Daantje gedaan, respectievelijk zijn nicht en halfzus.![]()
Kim en Julian Verduyn hebben het ook ooit met elkaar gedaan trouwens.
Die verhaallijn is inderdaad zo belachelijk dat ze het wat mij betreft gewoon weer ongedaan mogen maken met een andere verhaallijn. De makers wilden dat Robert en Laura weer een volwassen zoon hadden, ik snap niet waarom ze niet gewoon een nieuwkomer voor die rol hebben gecreëerd. Zeker omdat Dennis inderdaad met half zijn familie naar bed is geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die verhaal dat Dennis ineens Arnie bleek te zijn was 1 van de meest belachelijke verhaallijnen aller tijden.
vooral als je er bij bedenkt dat er een DNA test vanwege Sil is geweest, beetje dom detail dat de schrijvers vergeten zijn..quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die verhaallijn is inderdaad zo belachelijk dat ze het wat mij betreft gewoon weer ongedaan mogen maken met een andere verhaallijn. De makers wilden dat Robert en Laura weer een volwassen zoon hadden, ik snap niet waarom ze niet gewoon een nieuwkomer voor die rol hebben gecreëerd. Zeker omdat Dennis inderdaad met half zijn familie naar bed is geweest.
Dat Stefano niet de zoon van Ludo bleek te zijn vond ik op zich niet zo erg, die verhaallijn met de strijd tussen Nick en Stefano was erg leuk..quote:Op nummer 2 van dingen die ze niet hadden moeten wijzigen staat voor mij dat Stefano niet Ludo's zoon is.
dat was ook een behoorlijke faal jaquote:En op nummer 3 dat er ook een Hans van Houten is.
Ja, die vind ik ook een verschrikking. Ik vond het juist een leuk koppel vader/zoon. Voor mijn part was er een broer bijgekomen waar Ludo in conflict mee leeft en dan weer niet (had ook wel Nick mogen zijn). Ik vind Stefano als zoon van Ludo aannemelijker.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die verhaallijn is inderdaad zo belachelijk dat ze het wat mij betreft gewoon weer ongedaan mogen maken met een andere verhaallijn. De makers wilden dat Robert en Laura weer een volwassen zoon hadden, ik snap niet waarom ze niet gewoon een nieuwkomer voor die rol hebben gecreëerd. Zeker omdat Dennis inderdaad met half zijn familie naar bed is geweest.
Op nummer 2 van dingen die ze niet hadden moeten wijzigen staat voor mij dat Stefano niet Ludo's zoon is.
En op nummer 3 dat er ook een Hans van Houten is.
Zeker, maar dat had ook gekund als ze gewoon 2 volle broers van elkaar waren, dat Nick Ludo's zoon werd hoefde op zich niet te betekenen dat Stefano dit niet meer is. Het lijkt net of de makers dit zich niet realiseerden.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef roos85 het volgende:
Dat Stefano niet de zoon van Ludo bleek te zijn vond ik op zich niet zo erg, die verhaallijn met de strijd tussen Nick en Stefano was erg leuk..
Haha geniaalquote:
daar heb je wel een puntquote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker, maar dat had ook gekund als ze gewoon 2 volle broers van elkaar waren, dat Nick Ludo's zoon werd hoefde op zich niet te betekenen dat Stefano dit niet meer is. Het lijkt net of de makers dit zich niet realiseerden.
quote:
Yep, Junior en Ilyas.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn dat nou Vosje Noud en Vicky met twee onm acteurs en Monique Smit die ik daar spot ?
The truth and nothing but the truth.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op nummer 2 van dingen die ze niet hadden moeten wijzigen staat voor mij dat Stefano niet Ludo's zoon is.
En op nummer 3 dat er ook een Hans van Houten is.
Kim en Julian hadden geloof ik een tijdje wat toen ze nog niet wisten dat ze familie waren. Ik weet nog dat ze toen met condooms aan het spelen waren en een van de ouders (Jef?) was bang dat ze het samen gedaan hadden maar dat was niet zo. Ze kwamen er uiteindelijk op tijd achter.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel een broer en zus geloof ik, die niet wisten dat ze broer en zus waren.
Maar misschien weten anderen het wel precies.
Die hebben wel gewoon sex gehadquote:Op maandag 30 mei 2011 13:29 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Kim en Julian hadden geloof ik een tijdje wat toen ze nog niet wisten dat ze familie waren. Ik weet nog dat ze toen met condooms aan het spelen waren en een van de ouders (Jef?) was bang dat ze het samen gedaan hadden maar dat was niet zo. Ze kwamen er uiteindelijk op tijd achter.
Juist! Dat was het!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:29 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Kim en Julian hadden geloof ik een tijdje wat toen ze nog niet wisten dat ze familie waren. Ik weet nog dat ze toen met condooms aan het spelen waren en een van de ouders (Jef?) was bang dat ze het samen gedaan hadden maar dat was niet zo. Ze kwamen er uiteindelijk op tijd achter.
Jammer dat dit eigenlijk Hans van Houten moest voorstellen, maar qua acteurs heb je gelijk, volgens mij hebben ze het ook speciaal daarvoor erin gedaan, want eigenlijk sloeg het verhaaltechnisch niet echt ergens opquote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Frey het volgende:
Blijft toch wel machtig om de 2 acteurs in 1 scène te zien.
Dat komt omdat de leeftijdsverdeling van de kijkers van vroeger vanaf de basisschoolleeftijd was, de puberleeftijd, de jong-volwassenenleeftijd, maar ook daarboven. Mensen van de middelbare leeftijd keken het en zelfs gepensioneerden, ik kende zelf nog een paar fanatieke oma's die het elke dag volgden. Het was een serie van iedereen en ging dwars door generaties heen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:43 schreef James1988 het volgende:
Het huidige schrijversteam vind ik anders niet echt toppers. Veel te veel zoetsappig gezinslevenmeuk en te weinig zakenwereld en louche zaakjes.
Maar volgens de programmamanager vinden de kijkers GTST van heden ten dage geweldig.
quote:Achtergronden: Robert had in seizoen één een 14-jaar lange ruzie bijgelegd met Jef en vertrok met Laura naar de VS op aandringen van zijn baas Nico Stenders. Jef kwam op zijn verzoek in Huize Alberts wonen voor de rest van seizoen 1,2 en deels 3. Zijn vrouw verliet hem in seizoen 2 en Laura kwam terug in seizoen 3 en kreeg iets met Jef. Robert kwam in seizoen 3 zijn vrouw en kind (Lotje) achterna, zette Jef zijn huis uit en maakte het goed met Laura. Lotje overleed spoedig. Robert besloot in Nederland te blijven en een eigen reclamebureau op te zetten. Nico Stenders was het hier niet mee eens en schakelde Martine Hafkamp in Robert tegen te werken en een verdere wig te drijven tussen Robert en Jef. Ze was ondertussen Jef al aan het belazeren met een nep zakenmissie. Frits mocht Jef altijd wel en was hier eigenlijk op tegen, wat ook te zien is aan zijn houding.
Ik vond het eerste A&A decor het mooiste eigenlijk (seizoen 4 en begin 5), vanaf seizoen 5 werd het decor iets anders en zaten Daniël en Janine ineens op de gang de werkenquote:
Toch kon dit niet tippen aan "De Garage".quote:Op maandag 30 mei 2011 18:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het eerste A&A decor het mooiste eigenlijk (seizoen 4 en begin 5), vanaf seizoen 5 werd het decor iets anders en zaten Daniël en Janine ineens op de gang de werken
Of je bedoeld het andersom of je bedoelt het sarcastischquote:Op maandag 30 mei 2011 18:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch kon dit niet tippen aan "De Garage".
Dat klopt ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog even om terug te komen op incest: Isabella heeft het geloof ik ook met haar vader gedaan.
Die Frits en Martine vind ik best een sexy stel met elkaar!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Voor de geïnterresseerden: een voorbeeldje van een verhaallijn waarbij de volwassenen nog een leven hadden en er een uitgebreide zakenwereld aanwezig was in een stad waarvan het huidige Meerdijk een buitenwijk lijkt te zijn.
Complimenten aan Mike Tuinstra's.
[..]
quote:Oude bekende keert terug in GTST
Ruud de Wild maakte vandaag in zijn show op Radio 538 bekend dat er een oude bekende terugkeert in Goede tijden Slechte tijden.
Het gaat om een mannelijk personage dat in het verleden al te zien is geweest in de Nederlandse oersoap. Aanstaande donderdag zal door Radio 538 bekend worden gemaakt om welk personage het gaat.
Het betreffende karakter zal in de zomercliffhanger van seizoen 21 zijn rentree maken.
Ja ze wilden de boel vlotter en moderner maken, prima dat je ze enigzins een fysieke metamorfose geeft, maar ze sloegen nogal door: Laura die ineens seksfeesten bezocht met Cleo, Robert die doorgedraaide verwilderde gek werd en Jef die een onderdanige ja-knikkende onder-de-plak zittende pantoffelheld werd. Na deze wilde periode werden het steeds meer personages op de achtergrond.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:46 schreef Frey het volgende:
Door dat korte haar leek het sowieso ineens een heel andere Robert.
Het klinkt misschien gek, maar je ziet duidelijk dat dit niet "Frits" is. Frits zou namelijk wat 'gladder' hebben gereageerd op Ludo, "Frits" (of Hans) reageert wat terughoudender en voorzichtiger.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Frey het volgende:
Blijft toch wel machtig om de 2 acteurs in 1 scène te zien.
Ik zou nu neigen te denken dat het hier om de geest van Frits gaat, maar ik denk niet dat de schrijvers het zolang gaan uitrekken (alhoewel, hun kennende...)quote:
Hopelijk is het niet een oude bekende uit seizoen 17 ala Ronja Huygens of zoiets, maar een echte oude bekende van langer geledenquote:
Ik hoop stiekem op Frits.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:29 schreef Frey het volgende:
Het zou pas echt een teleurstelling zijn als het gewoon Jef is.
Maar ik hoop echt op een verrassing. Het speculeren is begonnen. Vooral Nick, Maximiliaan, Frits en Robert worden genoemd. We zullen zien.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet een oude bekende uit seizoen 17 ala Ronja Huygens of zoiets, maar een echte oude bekende van langer geleden
Ronja valt sowieso af, tenzij ze opeens een man geworden is natuurlijkquote:Het gaat om een mannelijk personage
Maximiliaan zou pas echt geweldig zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 19:29 schreef Frey het volgende:
Maar ik hoop echt op een verrassing. Het speculeren is begonnen. Vooral Nick, Maximiliaan, Frits en Robert worden genoemd. We zullen zien.
Ah ja da's waar, ik bedoelde eigenlijk gewoon een nietszeggend personage uit het recente verleden.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Ronja valt sowieso af, tenzij ze opeens een man geworden is natuurlijk
Robert komt voor geen goud terug, denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:29 schreef Frey het volgende:
Het zou wat zijn als Robert Jef tegen was gekomen aan de andere kant van de wereld en dat ze samen terugkwamen om die Tineke een paar kritische vragen te stellen en nadat dat allemaal achter de rug was ze weer een reclamebureau zouden beginnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Robert komt voor geen goud terug, denk ik.![]()
Ik stem op Nick, kan Charlie tenminste naar hem vluchten.
Nou ja, even het lijstje van de speculaties bekijken:quote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ja da's waar, ik bedoelde eigenlijk gewoon een nietszeggend personage uit het recente verleden.
Och, waarom niet? Wilbert Gieske heeft meermalen aangegeven een comeback niet uit te sluiten, dus als de makers hier de suggesties op het forum hebben gelezen, zal het wel goedkomenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als Robert Jef tegen was gekomen aan de andere kant van de wereld en dat ze samen terugkwamen om die Tineke een paar kritische vragen te stellen en nadat dat allemaal achter de rug was ze weer een reclamebureau zouden beginnen.![]()
Ja ik weet het, dit gaat nooit gebeuren, maar iets stiekem een beetje hopen kan geen kwaad toch?
Hm...Morris zou ook nog kunnen. Die zal dan Charlie weer voor het één en ander kunnen ondersteunen verliefd worden op Lucas ofzo, waardoor er wrik ontstaat tussen Lucas en Edwin.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef PeterKelder het volgende:
Ik denk toch dat het weer zo'n nietszeggend personage gaat worden
Inderdaad. Het walgelijkste, meeste egoïstische, asociale mannelijke vaste personage die zogenaamd ook altijd 'goed en heilig' moest lijken ooit. Tja wat zal ik verder zeggen: een echte Fischerquote:Op maandag 30 mei 2011 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...Morris zou ook nog kunnen. Die zal dan Charlie weer voor het één en ander kunnen ondersteunen verliefd worden op Lucas ofzo, waardoor er wrik ontstaat tussen Lucas en Edwin.![]()
Mijn God, laat het alsjeblieft niet Morris zijn.
Een of ander fucking lulverhaal ophangen wat kant noch wal raakt en hem degraderen tot een lulletje rozenwater.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef Lucas15 het volgende:
Stel Frits komt terug? Hoe willen ze dat dan doen
Maar wat heeft die blonde daar dan mee te maken?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:50 schreef Frey het volgende:
Of Pete Jenssens die uit de gevangenis is ontsnapt en Jef gevangen houdt.
Dat is Pete Jenssens met weer een nieuw gezicht.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat heeft die blonde daar dan mee te maken?
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is Pete Jenssens met weer een nieuw gezicht.
Ja, toen ze het net zei, wist ik het weer. Ik twijfelde er al over.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hannie van der Kroeft, Frits' secretaresse van 1993-1995
De naam "Van der Kroeft" is overigens bedacht bij haar terugkeer. Toen ze een vaste rol had stond er op de aftiteling altijd "Hannie" en naar mijn weten is haar achternaam toen ook nooit onthuld, maar ik houd me aanbevolen als dit wel zo blijkt te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, toen ze het net zei, wist ik het weer. Ik twijfelde er al over.Hannie herinner ik me nog goed ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop maar dat die Frits-geest gelijk heeft betreffende Rik en Charlie.Barman zijn bij de Koning houdt tegenwoordig ook in, dat je verleidt wordt door vrouwlijke klanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hoeft van mij ook niet terug , Zit die er al weer 3 jaar in ja ?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef Frey het volgende:
Ferry Doedens straks ook al 3 maanden uit GTST. De halve cast is straks weg door de Flexwet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ziet er wel lekker uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat mokkel van Rik heeft wel een mond waar een zeecontainer in past zeg.
Wat dat betreft lijkt ze op zijn ex:quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat mokkel van Rik heeft wel een mond waar een zeecontainer in past zeg.
Die twee wil ik inderdaad wel graag samen zien strijden. GTST is daadwerkelijk weer beoeind om te kijkenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
Lorena en Maxime samen tegen Frederik? Ja graag
Ludo ziet er niet bijzonder jong uit toch? Maar dit krijg je weleens in soaps he, in the Bold bijvoorbeeld moet Brooke inmiddels iemand voorstellen van in de 40, de generatie daarboven (bijvoorbeeld Eric) is minstens 20 jaar ouder, de generatie daaronder is minstens 20 jaar jonger en die hebben soms zelfs alweer kinderen. Ondertussen groeien die leeftijden steeds meer naar elkaar toe.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ferry Doedens is pas 20?Wat is er toch met die Sanders-acteurs, zo jong als de oudere generatie eruit ziet, zo oud ziet de jongere generatie er uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je? Hij is toch al 50? Zou ik 'em niet geven. En ik bedoel meer dat ik vind dat Marly en Ferry er best oud uit zien in het echt, zeg maarquote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo ziet er niet bijzonder jong uit toch? Maar dit krijg je weleens in soaps he, in the Bold bijvoorbeeld moet Brooke inmiddels iemand voorstellen van in de 40, de generatie daarboven (bijvoorbeeld Eric) is minstens 20 jaar ouder, de generatie daaronder is minstens 20 jaar jonger en die hebben soms zelfs alweer kinderen. Ondertussen groeien die leeftijden steeds meer naar elkaar toe.
De acteurs verschillen in leeftijden uiteraard nauwelijks van elkaar, zo was de actrive die Laura speelde in het echt 17 jaar ouder dan de actrice die Arnie speelde, het kan op zich wel, maar was niet erg waarschijnlijk. In the Bold scheelden de acteur achter Eric slechts 6 jaar was de acteur achter Ridge die toen zijn moest voorstellen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
Even de shortie voor morgen bekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raynor Arkenbout vind ik er ook ouder uitzien. Hij is pas 21, maar ik heb op Youtube een reactie gelezen waarin stond:
"Hoe oud moet Edwin lijken? Wat mij betreft kan hij niet voor jonger dan 22 doorgaan."
Terwijl de acteur maar 21 is.
Lorena en Maxime samen tegen Frederik! Woehoe!![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ronn Moss (Ridge) is 59.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Hij is toch al 50? Zou ik 'em niet geven. En ik bedoel meer dat ik vind dat Marly en Ferry er best oud uit zien in het echt, zeg maar
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en? Dat is mijn punt toch helemaal nietquote:Op maandag 30 mei 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ronn Moss (Ridge) is 59.(Born Ronald Montague Moss
March 4, 1952 (1952-03-04) (age 59))
John McCook (Eric) is 66. (Born June 20, 1944 (1944-06-20) (age 66))
Nog geen 8 jaar verschil dus.
Dat zegt allemaal niks. Marly en Ferry zijn nog jong. Ze zien er eerder volwassen uit dan oud. Het kan heel goed dat zij tegen de tijd dat ze 50 zijn nog altijd jong uitzien. Volwassen uitzien en oud uitzien is niet hetzelfde.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Hij is toch al 50? Zou ik 'em niet geven. En ik bedoel meer dat ik vind dat Marly en Ferry er best oud uit zien in het echt, zeg maar
Het is een mannelijk personagequote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iemand keert terug? Wat denken jullie van Martine Hafkamp? Misschien zit zij wel de stoken en te wroeten achter Ludo's verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |