SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ziet er wel lekker uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat mokkel van Rik heeft wel een mond waar een zeecontainer in past zeg.
Wat dat betreft lijkt ze op zijn ex:quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat mokkel van Rik heeft wel een mond waar een zeecontainer in past zeg.
Die twee wil ik inderdaad wel graag samen zien strijden. GTST is daadwerkelijk weer beoeind om te kijkenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
Lorena en Maxime samen tegen Frederik? Ja graag
Ludo ziet er niet bijzonder jong uit toch? Maar dit krijg je weleens in soaps he, in the Bold bijvoorbeeld moet Brooke inmiddels iemand voorstellen van in de 40, de generatie daarboven (bijvoorbeeld Eric) is minstens 20 jaar ouder, de generatie daaronder is minstens 20 jaar jonger en die hebben soms zelfs alweer kinderen. Ondertussen groeien die leeftijden steeds meer naar elkaar toe.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ferry Doedens is pas 20?Wat is er toch met die Sanders-acteurs, zo jong als de oudere generatie eruit ziet, zo oud ziet de jongere generatie er uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je? Hij is toch al 50? Zou ik 'em niet geven. En ik bedoel meer dat ik vind dat Marly en Ferry er best oud uit zien in het echt, zeg maarquote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo ziet er niet bijzonder jong uit toch? Maar dit krijg je weleens in soaps he, in the Bold bijvoorbeeld moet Brooke inmiddels iemand voorstellen van in de 40, de generatie daarboven (bijvoorbeeld Eric) is minstens 20 jaar ouder, de generatie daaronder is minstens 20 jaar jonger en die hebben soms zelfs alweer kinderen. Ondertussen groeien die leeftijden steeds meer naar elkaar toe.
De acteurs verschillen in leeftijden uiteraard nauwelijks van elkaar, zo was de actrive die Laura speelde in het echt 17 jaar ouder dan de actrice die Arnie speelde, het kan op zich wel, maar was niet erg waarschijnlijk. In the Bold scheelden de acteur achter Eric slechts 6 jaar was de acteur achter Ridge die toen zijn moest voorstellen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
Even de shortie voor morgen bekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raynor Arkenbout vind ik er ook ouder uitzien. Hij is pas 21, maar ik heb op Youtube een reactie gelezen waarin stond:
"Hoe oud moet Edwin lijken? Wat mij betreft kan hij niet voor jonger dan 22 doorgaan."
Terwijl de acteur maar 21 is.
Lorena en Maxime samen tegen Frederik! Woehoe!![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ronn Moss (Ridge) is 59.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Hij is toch al 50? Zou ik 'em niet geven. En ik bedoel meer dat ik vind dat Marly en Ferry er best oud uit zien in het echt, zeg maar
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en? Dat is mijn punt toch helemaal nietquote:Op maandag 30 mei 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ronn Moss (Ridge) is 59.(Born Ronald Montague Moss
March 4, 1952 (1952-03-04) (age 59))
John McCook (Eric) is 66. (Born June 20, 1944 (1944-06-20) (age 66))
Nog geen 8 jaar verschil dus.
Dat zegt allemaal niks. Marly en Ferry zijn nog jong. Ze zien er eerder volwassen uit dan oud. Het kan heel goed dat zij tegen de tijd dat ze 50 zijn nog altijd jong uitzien. Volwassen uitzien en oud uitzien is niet hetzelfde.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Hij is toch al 50? Zou ik 'em niet geven. En ik bedoel meer dat ik vind dat Marly en Ferry er best oud uit zien in het echt, zeg maar
Het is een mannelijk personagequote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iemand keert terug? Wat denken jullie van Martine Hafkamp? Misschien zit zij wel de stoken en te wroeten achter Ludo's verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even frustraties uiten, het is maar soap.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Tja ik denk dan toch Frits. Het is denk ik, niet voor niets dat we vandaag een paar foto's van Frits te zien hebben gekregen.quote:
Kregen we foto's van Frits te zien? Even aflevering bekijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja ik denk dan toch Frits. Het is denk ik, niet voor niets dat we vandaag een paar foto's van Frits te zien hebben gekregen.
Ja. In het laatste gedeelte van de aflevering. 2 foto's geloof ik. 1tje dat ie op kantoor is en 1tje met Dian.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Kregen we foto's van Frits te zien? Even aflevering bekijken.
Net gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja. In het laatste gedeelte van de aflevering. 2 foto's geloof ik. 1tje dat ie op kantoor is en 1tje met Dian.
Dat zou natuurlijk ook kunnen jaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Net gezien.Het zou me niks verbazen als "Hans" terugkeert i.p.v. Frits.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
Even de shortie voor morgen bekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik ken het verschil tussen een oud en volwassen uiterlijk, maar ik ben van mening dat hier sprake is van het eerste. Ieder z'n ding, toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niks. Marly en Ferry zijn nog jong. Ze zien er eerder volwassen uit dan oud. Het kan heel goed dat zij tegen de tijd dat ze 50 zijn nog altijd jong uitzien. Volwassen uitzien en oud uitzien is niet hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |