Wie weet is dit niet de eerste keer dat Maxime door Frederik is verkracht. Misschien heeft Frederik haar als jong meisje (al dan niet onder dwang) zwanger gemaakt en is daar Lorena uit voortgekomen. Rosa heeft in opdracht van Maximiliaan de opvoeding van Lorena op zich genomen. Maximiliaan heeft vervolgens Maxime bij de familie Beaumont ondergebracht om haar te beschermen tegen Frederik. De hele geschiedenis is zo traumatisch voor haar geweest dat ze alles heeft verdrongen, net zoals Ludo verdrongen heeft dat hij op z'n zusje had neergeschoten. Ludo is dus niet de reden van haar onvruchtbaarheid. De grote Wiedergutmachung kan beginnen! Zomercliffhanger: RIP Frederik? Volgend seizoen neemt Lorena wraak op de familie Sanders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, die verkrachter (weet nu zijn naam niet), weet volgens mij dondersgoed dat hij Maxime doelbewust heeft verkracht en dat hij fout zit. Hij probeert Maxime er echter van te overtuigen dat zij hém verleid heeft en dat hij zich daardoor niet meer in kon houden.
Daar zou Lorena dan op zich niet zoveel reden voor hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wie weet is dit niet de eerste keer dat Maxime door Frederik is verkracht. Misschien heeft Frederik haar als jong meisje (al dan niet onder dwang) zwanger gemaakt en is daar Lorena uit voortgekomen. Rosa heeft in opdracht van Maximiliaan de opvoeding van Lorena op zich genomen. Maximiliaan heeft vervolgens Maxime bij de familie Beaumont ondergebracht om haar te beschermen tegen Frederik. De hele geschiedenis is zo traumatisch voor haar geweest dat ze alles heeft verdrongen, net zoals Ludo verdrongen heeft dat hij op z'n zusje had neergeschoten. Ludo is dus niet de reden van haar onvruchtbaarheid. De grote Wiedergutmachung kan beginnen! Zomercliffhanger: RIP Frederik? Volgend seizoen neemt Lorena wraak op de familie Sanders.
Zou een mooi script zijn (deels dan).quote:Op zondag 29 mei 2011 15:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wie weet is dit niet de eerste keer dat Maxime door Frederik is verkracht. Misschien heeft Frederik haar als jong meisje (al dan niet onder dwang) zwanger gemaakt en is daar Lorena uit voortgekomen. Rosa heeft in opdracht van Maximiliaan de opvoeding van Lorena op zich genomen. Maximiliaan heeft vervolgens Maxime bij de familie Beaumont ondergebracht om haar te beschermen tegen Frederik. De hele geschiedenis is zo traumatisch voor haar geweest dat ze alles heeft verdrongen, net zoals Ludo verdrongen heeft dat hij op z'n zusje had neergeschoten. Ludo is dus niet de reden van haar onvruchtbaarheid. De grote Wiedergutmachung kan beginnen! Zomercliffhanger: RIP Frederik? Volgend seizoen neemt Lorena wraak op de familie Sanders.
Rosa zal ook wel verkracht zijn. En zo nederig als dat schaap is vind ze waarschijnlijk ook nog dat meneer het wel niet zo bedoeld zal hebben. Dat onderdanige gedrag van die vrouw komt me echt de keel uitquote:Op zondag 29 mei 2011 15:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou een mooi script zijn (deels dan).
Je vergeet Rosa, die is niet alles vergeten en er is totaal geen signaal geweest dat zij bijzonder goedgezind is richting Maxime en er was nooit aanleiding om aan te nemen dat zij niet de moeder is. Verder is duidelijk geworden dat hij ook met Rosa iets gedaan heeft.
Ik heb me al eerder suf zitten bedenken dat Maxime misschien een kind heeft ergens, maar in de huidige cast kan ik niemand bedenken die in dat plaatje past.
Dat is inderdaad ook al genoemd hier, en dat zou ook best wel tot de mogelijkheden behoren.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Rosa zal ook wel verkracht zijn. En zo nederig als dat schaap is vind ze waarschijnlijk ook nog dat meneer het wel niet zo bedoeld zal hebben. Dat onderdanige gedrag van die vrouw komt me echt de keel uit
Oja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het 'Lorena is de dochter van Maxime'-scenario niet eens zo slecht. Ik denk alleen niet dat Rosa dan weet dat Maxime de moeder is....
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:14 schreef Frey het volgende:
Dat met Sylvia werd veel mooier opgebouwd. Later probeerden ze zoiets ook met Barbara, maar daar hoopten de meesten juist dat ze doodging.
Is niet al eens eerder incest voorgekomen in GTST? Ik kan me herinneren dat ooit toen ik het nog niet echt keek wel eens iets zag langskomen op tv over een broer en zus die het gedaan zouden hebben. En toen ik heel klein was vertelde mijn nicht met zelfs dat er een vader en dochter waren die het met elkaar deden. Of ik moet het me verbeeld hebben...quote:Op zondag 29 mei 2011 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, dat kan natuurlijk ook.
Ze is in ieder geval net zo'n egocentrisch type als Maxime.
Maar ergens vind ik het niet leuk, wordt helemaal zo'n incestieus zooitje
Geen idee.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Is niet al eens eerder incest voorgekomen in GTST? Ik kan me herinneren dat ooit toen ik het nog niet echt keek wel eens iets zag langskomen op tv over een broer en zus die het gedaan zouden hebben. En toen ik heel klein was vertelde mijn nicht met zelfs dat er een vader en dochter waren die het met elkaar deden. Of ik moet het me verbeeld hebben...
Ja dat klopt, ze wisten niet dat ze het waren. Of dat bij die vader en dochter ook zo was weet ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel een broer en zus geloof ik, die niet wisten dat ze broer en zus waren.
Maar misschien weten anderen het wel precies.
Ja, dat waren Kim en Julian in seizoen 7, toen ze het nog niet wisten.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel een broer en zus geloof ik, die niet wisten dat ze broer en zus waren.
Maar misschien weten anderen het wel precies.
Dan had ik dat dus toch goed. Eerst vader en dochter, en toen weer broer en zus. Ik was toen echt nog heel klein toen die dingen gebeurde in de serie.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat waren Kim en Julian in seizoen 7, toen ze het nog niet wisten.
En in seizoen 8 bleek Julian het kind te zijn uit de incestpraktijken van Oscar Brands Buys met zijn dochter Mira Kramer.
Ja, en toen wilde Oscar Brands Buys zich ook nog aan kleindochter Kim vergrijpen in seizoen 8.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan had ik dat dus toch goed. Eerst vader en dochter, en toen weer broer en zus. Ik was toen echt nog heel klein toen die dingen gebeurde in de serie.
En toen..?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, en toen wilde Oscar Brands Buys zich ook nog aan kleindochter Kim vergrijpen in seizoen 8.
Dat is hem niet gelukt, want Mira vertelde Kim de waarheid en toen brak Kim het contact met Oscar.quote:
Gelukkig dan maar.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is hem niet gelukt, want Mira vertelde Kim de waarheid en toen brak Kim het contact met Oscar.
Ja klopt, Laura en Dennis ook al. Maar Jack en Sjors dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
En niet te vergeten Jack en Sjors en Laura en Dennis.
Incestueus stadje, dat Meerdijk.
Nu zit ik me toch echt af te vragen wat de zomercliff zal zijn: iets met Frederik, iets met Tanya/Tineke, iets met Ludo/Maxime, iets met Wiet/Frits de geest?
Dubbel gevoel altijd, zo'n zomercliff.
Aan de ene kant is-ie meestal heel spannend en kijk je ernaar uit, maar aan de andere kant betekent het wel dat GTST wekenlang niet te zien is.
Bij hen viel het als 't goed is wel mee: ze hebben alleen gezoend voordat ze erachter kwamen dat ze broer en zus waren.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja klopt, Laura en Dennis ook al. Maar Jack en Sjors dat wist ik niet eens.
Dit dus?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is hem niet gelukt, want Mira vertelde Kim de waarheid en toen brak Kim het contact met Oscar.
Dat was dan ook niet meer dan een zoen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja klopt, Laura en Dennis ook al. Maar Jack en Sjors dat wist ik niet eens.
Overigens Dennis heeft het ook met Dian en Daantje gedaan, respectievelijk zijn nicht en halfzus.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet meer dan een zoen.
Die verhaal dat Dennis ineens Arnie bleek te zijn was 1 van de meest belachelijke verhaallijnen aller tijden.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens Dennis heeft het ook met Dian en Daantje gedaan, respectievelijk zijn nicht en halfzus.![]()
Ze wisten het wel bond te maken in die tijd zeg. Dat het een keer voorkomt en voor drama zorgt in een serie, is iets anders. Maar het leek wel gewoonte in die tijd. Hoe groot is nu helemaal de kans dat je én met je moeder naar bed gaat, én met je halfzus, én met je nichtje, zonder het te weten. Kom opquote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens Dennis heeft het ook met Dian en Daantje gedaan, respectievelijk zijn nicht en halfzus.![]()
Kim en Julian Verduyn hebben het ook ooit met elkaar gedaan trouwens.
Die verhaallijn is inderdaad zo belachelijk dat ze het wat mij betreft gewoon weer ongedaan mogen maken met een andere verhaallijn. De makers wilden dat Robert en Laura weer een volwassen zoon hadden, ik snap niet waarom ze niet gewoon een nieuwkomer voor die rol hebben gecreëerd. Zeker omdat Dennis inderdaad met half zijn familie naar bed is geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die verhaal dat Dennis ineens Arnie bleek te zijn was 1 van de meest belachelijke verhaallijnen aller tijden.
vooral als je er bij bedenkt dat er een DNA test vanwege Sil is geweest, beetje dom detail dat de schrijvers vergeten zijn..quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die verhaallijn is inderdaad zo belachelijk dat ze het wat mij betreft gewoon weer ongedaan mogen maken met een andere verhaallijn. De makers wilden dat Robert en Laura weer een volwassen zoon hadden, ik snap niet waarom ze niet gewoon een nieuwkomer voor die rol hebben gecreëerd. Zeker omdat Dennis inderdaad met half zijn familie naar bed is geweest.
Dat Stefano niet de zoon van Ludo bleek te zijn vond ik op zich niet zo erg, die verhaallijn met de strijd tussen Nick en Stefano was erg leuk..quote:Op nummer 2 van dingen die ze niet hadden moeten wijzigen staat voor mij dat Stefano niet Ludo's zoon is.
dat was ook een behoorlijke faal jaquote:En op nummer 3 dat er ook een Hans van Houten is.
Ja, die vind ik ook een verschrikking. Ik vond het juist een leuk koppel vader/zoon. Voor mijn part was er een broer bijgekomen waar Ludo in conflict mee leeft en dan weer niet (had ook wel Nick mogen zijn). Ik vind Stefano als zoon van Ludo aannemelijker.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die verhaallijn is inderdaad zo belachelijk dat ze het wat mij betreft gewoon weer ongedaan mogen maken met een andere verhaallijn. De makers wilden dat Robert en Laura weer een volwassen zoon hadden, ik snap niet waarom ze niet gewoon een nieuwkomer voor die rol hebben gecreëerd. Zeker omdat Dennis inderdaad met half zijn familie naar bed is geweest.
Op nummer 2 van dingen die ze niet hadden moeten wijzigen staat voor mij dat Stefano niet Ludo's zoon is.
En op nummer 3 dat er ook een Hans van Houten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |