Op een camping.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
1 chick 15 jongens![]()
Pogingen tot sjans
De laatste 2 dactyli zijn lang-kort-kort en lang-lang *?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met die streepjes die je weet (eerste streep dus, en die laatste twee dactyli). En onthoud ook die medeklinkers.
Een zwerver-campingquote:
Denken dat ik in jou geïnteresseerd ben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Een zwerver-camping![]()
Ik ben bang dat Oscar mij gaat proberen te regelen
Gaarnequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry. Zal ik de foto die ik erin had weer erin plaatsen ja?
Ik twijfel over die laatste dactylus (ik eindig altijd met lang-kruisje), voor de rest klopt het.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
De laatste 2 dactyli zijn lang-kort-kort en lang-lang *?
en de eerste streep is sowieso lang he?
Maar jij bent Joostquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef Joosterd het volgende:
Sowieso zijn jullie traag als ik het topic heb gekaapt + de FIPO heb.
Die opmerking makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik in jou geïnteresseerd ben.
Misschien, en als ik blijf zal ik er niet overnachtenquote:
Ja ok dat is dan ook weer waar.quote:
ok, VR2 moet even zeggen over de allerlaatstequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik twijfel over die laatste dactylus (ik eindig altijd met lang-kruisje), voor de rest klopt het.
Ja man.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
kn iiCk o0k by jlie in tentj0n as iiCk oó0k k0m,,,:$
Last van epilepsie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
nejJ @nDsz SiiT iick S0w kr@pquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Kruisje doen ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ok, VR2 moet even zeggen over de allerlaatste
Gadverredamequote:
Lepeltje lepeltjequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
In mijn tent. Liggen we wel dicht bij elkaar.
Ikkuhquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
Wie komt er straks allemaal in mijn jubileum topic
spannondquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga ik opwindonde Latijnse woordjes in je oor fluisteron.
Watquote:
Eitjequote:
Het zijn inderdaad zeer trieste jongemannenquote:
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
j@ t0g, h3b jJ w3lEeSzz sYyn f0t00w geSieeNN?
JA VERTROUW MIJ MAARquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef ThaTim het volgende:
VR2, de laatste 2 dactyli zijn dus:
Lang-kort-kort | Lang-* ?
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef ThaTim het volgende:
VR2, de laatste 2 dactyli zijn dus:
Lang-kort-kort | Lang-* ?
Om te reageren op een bericht van jou, een aantal topics terug(of één topic terug): Ik ga ook een tussenjaar nemen.quote:
ok, dan nog 1 vraag over iets andersquote:
J@quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Ezell het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie op de meet ook zo tegen elkaar gaan praten.
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Ezell het volgende:
Ik ben benieuwd of degene die er als eerste is ook heel hard 'FIPO' roept.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Ezell het volgende:
Ik zie geen foto of begrijp ik het verkeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet lachen hoorIk ben hartstikke onzeker alles.
Ga je naar de meet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben latijn bijles aan het krijgen!quote:
Ha.....!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ben je scheel of zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik zie geen foto of begrijp ik het verkeerd?
Diegenequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of degene die er als eerste is ook heel hard 'FIPO' roept.
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik zie geen foto of begrijp ik het verkeerd?
Doe normaalquote:
Nopequote:
Denk het niet, heb dan gewoon school enzoquote:
OKE WEL OPLETTEN STRAKS MIJN JUBILEUM TOPICquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik ben latijn bijles aan het krijgen!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ok, dan nog 1 vraag over iets anders
Welke stijlmiddelen gebruikt Vergilius vooral?
JIJ GAATquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
Etsu: FIPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Met een vlaggetje.
Da's een goed idee (als ik ga).
wel linken hequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE WEL OPLETTEN STRAKS MIJN JUBILEUM TOPIC
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
"K jongens, was lachen. Ik ga naar huis. Late... ik bedoel LAPO!"
Oh, oké. Het klonk eventjes alsof je wel ging. Vandaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk het niet, heb dan gewoon school enzoEn ik ken deze mensen helemaal niet zo goed
enzo alles eng dit dat.
Doe je geen eindexamen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk het niet, heb dan gewoon school enzoEn ik ken deze mensen helemaal niet zo goed
enzo alles eng dit dat.
Haha neequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh, oké. Het klonk eventjes alsof je wel ging. Vandaar.
Wat kun je na je examens nog op school doen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
enzo alles eng dit dat.
Nee. Sorry.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef ThaTim het volgende:
(een verbuiging is trouwens altijd kort?)
Ben je Spaans? Of iets in die richting?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha nee![]()
Lijkt me wel grappig, dat wel.
Wat klinkt dat lekker bazig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK HAAL MIJN VERLOREN TIJD IN MET JULLIE. EN NU GA IK SLAPEN GROETJES SUCCES MET JULLIE LAATSTE EXAMENS MORGEN !
Kusjes en heel veel liefs,
Juf Klinkerbotsing.
AN DIE ARBEIT DANquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
Aangezien ik nu toch niks aan het doen ben, heb ik besloten om tot 12 uur een pauze te houden.
(500) Days of Summer!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ben je Spaans? Of iets in die richting?
O ja, en (500) Days of Summer is inderdaad een geweldige film!
Mijn godquote:
Einde van FOK!quote:
Dat ligt dus gewoon aan de verbuiging en kun je niet zien in het woordenboek? Dus dan moet je het gewoon even uitspreken?quote:
Hihi nee, dat was net uitvoerig besproken alles.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ben je Spaans? Of iets in die richting?
O ja, en (500) Days of Summer is inderdaad een geweldige film!
quote:
Dankquote:
Nee, verbuigingen kennen speciale regels. Maar als je de verbuiglettergrepen leeg laat kun je er met behulp van de rest wel komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat ligt dus gewoon aan de verbuiging en kun je niet zien in het woordenboek? Dus dan moet je het gewoon even uitspreken?
FOK! yeahquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JOOSTERD ZIE HOEVEEL POSTS IK HEB BIJNA EEN JUBILEUM TOPIC
download die shit en koop een tostiijzer ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef computerprobleem het volgende:
ik heb net weer 11 wehkamp kortingsbonnen van 10euro gekregen, weet iemand een leuke film nog? heb er al 7 gebruikt hihih
Één van de weinige films met het genre Romantiek in dit decennia die ik wel leuk vinddtdtdt.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Één van de weinige films met het genre Romantiek in dit decennia die ik wel leuk vinddtdtdt.
Hoe dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, verbuigingen kennen speciale regels. Maar als je de verbuiglettergrepen leeg laat kun je er met behulp van de rest wel komen.
wat moet ik met tostijzer wat is tostquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
download die shit en koop een tostiijzer ofzo
Een jubileumtopic ik ben hem nu aan het voorbereidenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat wordt je 20.000ste post eigenlijk?
straks valt je pc uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een jubileumtopic ik ben hem nu aan het voorbereiden
Maar hoe weet je dan of het kort of lang moet zijn?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat je het aantal lettergrepen weet (tellen).
Bananaquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef computerprobleem het volgende:
wtf mensen waarom zo veel updates hier houd op met posten
watquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef Ezell het volgende:
We all live in a yellow submarine. Yellow submarine. Yellow submarine. We all live in a yellow submarine. Yellow submarine. Yellow submarine.
Hard Bass '11quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef Ezell het volgende:
We all live in a yellow submarine. Yellow submarine. Yellow submarine. We all live in a yellow submarine. Yellow submarine. Yellow submarine.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef computerprobleem het volgende:
Dit is de SC en niet zomaar één, nee de EXA SCquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef computerprobleem het volgende:
Stoned/Dronken/Schizofreen-achtig achter FoK! zittenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef Ezell het volgende:
-Na een korte moet altijd nog een korte komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan of het kort of lang moet zijn?
Troll.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:57 schreef computerprobleem het volgende:
doe normaal mensen stop met posten nu
Neequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:57 schreef computerprobleem het volgende:
het is ook niet de bedoeling dat je op iedereen reageert, bepaalde mensen worden boos en gaan kots (quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:57 schreef computerprobleem het volgende:
ik kan zo niet op iedereen reageren als dit een slow chat is, waarom zijn er dan zoveel reacties in korte tijd
dit is een speed chat verdomme
-Signed voor dat eerste-quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:57 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Stoned/Dronken/Schizofreen-achtig achter FoK! zitten
Nee, met een beker appelsap.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:57 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Stoned/Dronken/Schizofreen-achtig achter FoK! zitten
OK HET SPIJT MEquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:57 schreef computerprobleem het volgende:
:$quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
-Na een korte moet altijd nog een korte komen.
Ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het is ook niet de bedoeling dat je op iedereen reageert, bepaalde mensen worden boos en gaan kots () emoticons gebruiken als je dat doet.
een korte moet altijd gevolgd worden door een korte in dezelfde dactyli?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
-Na een korte moet altijd nog een korte komen.
-Je moet zes dactyli volkrijgen.
-Je weet het aantal lettergrepen.
Daarmee moet het echt lukken.
Appelsapquote:
Sorry meneerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:57 schreef computerprobleem het volgende:
wat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef computerprobleem het volgende:
o ik begrijp het je post in dit topic om zoveel mogelijk posts te hebben toch
Jazeker, denk aan lang-kort-kort. Met twee korte wordt de dactylus afgesloten. De volgende lettergreep (na twee korte) is dus altijd lang.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
een korte moet altijd gevolgd worden door een korte in dezelfde dactyli?
geeft nietsquote:
ja jeweet, e-penis enzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef computerprobleem het volgende:
Nee, we moeten zoveel mogelijk posten om het jou moeilijk te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef computerprobleem het volgende:
Duurt altijd zo ontiegelijk lang dat de lol er al snel vanaf isquote:
haha nee dat lieg je weet ik zekerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, we moeten zoveel mogelijk posten om het jou moeilijk te maken.
het is gewoon prachtigquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Duurt altijd zo ontiegelijk lang dat de lol er al snel vanaf is
Nee, ik ben netjes opgevoed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
haha nee dat lieg je weet ik zeker
Maar vertel, doe je ook examen en zo ja: hoe gaat tot nu toe?quote:
jonge wat posts jij feel geil je op postcount ofzo!?!?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
haha nee dat lieg je weet ik zeker
jwzzquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
jonge wat posts jij feel geil je op postcount ofzo!?!?
nee dat lieg je weet ik ook zekerquote:
Dit sapquote:
Dat kan snellerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:00 schreef Snuf. het volgende:
Jongens geef me 2 minuten dan gaat het gebeuren
dus altijd beginnen met lang. de tweede is variabel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Ofwel lang-lang, ofwel lang-kort-kort bestaat de gehe
[..]
le dactylus uit.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:00 schreef ThaTim het volgende:
(sorry dat ik zo doordram, maar ik heb het mensen beloofd het ze morgen uit te leggen)
ja ik doe examen gaat goed ik ga de beste worden in geschiedenis van heel nederlandquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar vertel, doe je ook examen en zo ja: hoe gaat tot nu toe?
maakt niet uit, al zou het latijn-topic overzichtelijker zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:00 schreef ThaTim het volgende:
(sorry dat ik zo doordram, maar ik heb het mensen beloofd het ze morgen uit te leggen)
ja, eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
maakt niet uit, al zou het latijn-topic overzichtelijker zijn geweest.
het aantal posts hier ja echt welquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
maakt niet uit, al zou het latijn-topic overzichtelijker zijn geweest.
De laatste keer dat "dit moet sneller" gezegd werd werden er 100 posts binnen 3 minuten gemaakt. Letterlijk.quote:
Onthoud nou in elk geval ook dat twee of meer medeklinkers betekent dat lettergreep ervoor = lang.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:00 schreef ThaTim het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Bedankt, klas van Tim. Voor het ziek ophogen van de norm morgen.
Ik lieg niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee dat lieg je weet ik ook zeker
Jij bent een ekte eindbaasquote:
'I played football in High Schoolquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij bent een ekte eindbaas
[ afbeelding ]
bundy is baas niet ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij bent een ekte eindbaas
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
niet zo vriendelijk hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef Dastan het volgende:
ik hoop dat hier een banregen gaat vallen. bahjullie
Je zou gaan slapen, Cubaan!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh zag ik Beatles lyrics voorbij komen. Beatles
Doe normaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niet zo vriendelijk he
zeg sorry
nu
Er zijn 2 mensen die goed in latijn zijn. De rest is gigantische bagger, mijzelf incluis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als die twee mensen maar niet te vroeg in het alfabet zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Er zijn 2 mensen die goed in latijn zijn. De rest is gigantische bagger, mijzelf incluis.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef Dastan het volgende:
ik hoop dat hier een banregen gaat vallen. bahjullie
ja weet ik ik ben verlegenquote:
Jij gaat nog wel een voldoende halen. Jij hebt uitleg gehad van de bazen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Er zijn 2 mensen die goed in latijn zijn. De rest is gigantische bagger, mijzelf incluis.
Ha.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:03 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Als die twee mensen maar niet te vroeg in het alfabet zitten.
Jaaa.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh zag ik Beatles lyrics voorbij komen. Beatles
Wat. Kom niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha wat?quote:
Wat dan?quote:
Een 5.3 voor een 6 gemiddeld. Misschien ook wel nodig om te slagen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jij gaat nog wel een voldoende halen. Jij hebt uitleg gehad van de bazen.
Wat sta je voor Latijn en wat moet je halen om te slagen?
komt door mijquote:
Jij bent voor mij een volledig onbekende.quote:
ik ben een huuuuuge fanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaaa.Nu speelt Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.
Wooow, wat doe je dan hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een 5.3 voor een 6 gemiddeld. Misschien ook wel nodig om te slagen.
Ik heb economie waarschijnlijk een 5 en wiskunde A is echt op het randje, latijn zal dus eventueel de 3e kunnen zijn.
NATIONALITEIT, NEGEER ME NIET!quote:
We hebben een kenner in de zaal hoorquote:
hoezo? moest even hexameter uitgelegd krijgenquote:
Dankje voor edit, ik hou van je!quote:
Hoe kan het dat jij geen examenbundel hebt, trouwens?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hoezo? moest even hexameter uitgelegd krijgen
oehquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon. Omhelzing. No homo. Bromance jwxt
Jawel, niet zo bescheiden zijn joh!quote:
Zal de komende tijd ook niet gebeuren hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij geen lessen hebt gehad, trouwens?
iick wel, het idee dat je me aanraakt ..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee, daar hoor je niet opgewonden van te worden, etsuutje.
Nooit opgelet bij Latijn, zonder uitzondering.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij geen examenbundel hebt, trouwens?
Nee maar je negeert me al drie posts lang waarin ik dat vraag, en gezien je huidskleur ben ik daarin geinteresseerdquote:
BEUNDELquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nooit opgelet bij Latijn, zonder uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |