Nee. Sorry.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef ThaTim het volgende:
(een verbuiging is trouwens altijd kort?)
Ben je Spaans? Of iets in die richting?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha nee![]()
Lijkt me wel grappig, dat wel.
Wat klinkt dat lekker bazig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK HAAL MIJN VERLOREN TIJD IN MET JULLIE. EN NU GA IK SLAPEN GROETJES SUCCES MET JULLIE LAATSTE EXAMENS MORGEN !
Kusjes en heel veel liefs,
Juf Klinkerbotsing.
AN DIE ARBEIT DANquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
Aangezien ik nu toch niks aan het doen ben, heb ik besloten om tot 12 uur een pauze te houden.
(500) Days of Summer!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ben je Spaans? Of iets in die richting?
O ja, en (500) Days of Summer is inderdaad een geweldige film!
Mijn godquote:
Einde van FOK!quote:
Dat ligt dus gewoon aan de verbuiging en kun je niet zien in het woordenboek? Dus dan moet je het gewoon even uitspreken?quote:
Hihi nee, dat was net uitvoerig besproken alles.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ben je Spaans? Of iets in die richting?
O ja, en (500) Days of Summer is inderdaad een geweldige film!
quote:
Dankquote:
Nee, verbuigingen kennen speciale regels. Maar als je de verbuiglettergrepen leeg laat kun je er met behulp van de rest wel komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat ligt dus gewoon aan de verbuiging en kun je niet zien in het woordenboek? Dus dan moet je het gewoon even uitspreken?
FOK! yeahquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JOOSTERD ZIE HOEVEEL POSTS IK HEB BIJNA EEN JUBILEUM TOPIC
download die shit en koop een tostiijzer ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef computerprobleem het volgende:
ik heb net weer 11 wehkamp kortingsbonnen van 10euro gekregen, weet iemand een leuke film nog? heb er al 7 gebruikt hihih
Één van de weinige films met het genre Romantiek in dit decennia die ik wel leuk vinddtdtdt.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Één van de weinige films met het genre Romantiek in dit decennia die ik wel leuk vinddtdtdt.
Hoe dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, verbuigingen kennen speciale regels. Maar als je de verbuiglettergrepen leeg laat kun je er met behulp van de rest wel komen.
wat moet ik met tostijzer wat is tostquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
download die shit en koop een tostiijzer ofzo
Een jubileumtopic ik ben hem nu aan het voorbereidenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat wordt je 20.000ste post eigenlijk?
straks valt je pc uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een jubileumtopic ik ben hem nu aan het voorbereiden
Maar hoe weet je dan of het kort of lang moet zijn?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat je het aantal lettergrepen weet (tellen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |