Hoeveel K heb jij hem nu staan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, doet gewoon zeer aan je ogen.
quote:
Ik op 3400 geloof ik..quote:
Bij mij kan hij niet lager...quote:
die voeg ik toe aan mijn smiley collectiequote:
*rent naar sportschool*quote:
Daar hoopte ik al op, moet ik hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die voeg ik toe aan mijn smiley collectie
je weet de link.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Daar hoopte ik al op, moet ik hebben.
Ik bedoelde Ferry! Alleen die cameltoe had dan weer niet gehoeven van mij...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*rent naar sportschool*
en ik heb dat flux op de laagste stand. maar heb er toch maar een lamp achter me bij aangedaan anders krijg ik echt last van mn ogen.
Je bedoelt:quote:
klopt. je kunt nu tweets quotenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Allrounder het volgende:
Stond nog in mijn inbox @Hole
Nu heb ook een Twitter ding erbij? Vers.
ah, dan kan ik wel thuisblijven jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde Ferry! Alleen die cameltoe had dan weer niet gehoeven van mij...
Ja heaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef Allrounder het volgende:
Wat een prestatie trouwens van Arantxa Rus
Geweldig hequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef Allrounder het volgende:
Wat een prestatie trouwens van Arantxa Rus
Volgende ronde ligt ze er alsnog uit, maar toch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geweldig he
Doet even een Verkerkje.
das dus de charme van live lieve Pino112quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie niet helemaal goed gaat volgens mij, de toeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
Die Trut is de oorzaak van het vertrek van Corton! maak haar kapot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
Die Trut is de oorzaak van het vertrek van Corton! maak haar kapot!Ik denk wel dat zij Eric heeft gepusht om te stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
nja, gepusht......ze heeft er wel een rol ingespeeld. maar ik kan het me ook wel voorstellen. iedere avond alleen. en zij zal zelf ook wel werk hebben en wellicht is dat overdag dus dan zie je elkaar niet bijster veel...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij Eric heeft gepusht om te stoppen.
quote:
heb ik al gezien. nananananaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
Editors
Moet ik toch eens in het echt gaan zien
20 minuten geledenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:10 schreef alors het volgende:
Ik heb niet de hele tijd gekeken, maar ik zie alleen maar Roos met haar bakkes, en Rudy heb ik nog helemaal niet gehoord dan wel gezien
een echte ééndagsvlieg en zelfs dat is het amper. heb het nummer ergens op een KinkFM-verzamelcd. heerlijk nummer inderdaad.quote:
That's live nogquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:58 schreef Bol_Wan het volgende:
EricEr zal geen man met meer enthousiasme ooit nog op 3fm te horen zijn
en hij blijft natuurlijk the stationvoicequote:
Succes man! die diploma die krijg je welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vannacht wel ja, nu nog ff buiten leren, laatste examen.
En uitslapen kan ik echt niet.
Dat soort lachende wijven mogen ze wel verbieden op de radio jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, nog ff en lachen is helemaal verboden denk ik
Ja,de combi Gerard-Domien is goud waar de combi Gerard-Michiel gewoon dodelijk saai is gewordenquote:
Dikkequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:23 schreef michielveenstra het volgende:
Dan wil je een groep van zeg 5 mensen iets mededelen, heeft er eentje geen Whatsapp want nog steeds geen iPhone. Dus dan maar via Twitter.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja,de combi Gerard-Domien is goud waar de combi Gerard-Michiel gewoon dodelijk saai is geworden
Domienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja,de combi Gerard-Domien is goud waar de combi Gerard-Michiel gewoon dodelijk saai is geworden
Ik vind hem gewoon geen fijne dj, klinkt te geforceerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef themauster het volgende:
Ik snap de haat voor Domien hier niet zo,ja op twitter komt hij soms raar uit de hoek dan kun je hem unfollowen maar op de radio is er toch niks mis met hem?
Ik vind er ook niet zoveel mis mee, ik luister het iedere dag.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef themauster het volgende:
Ik snap de haat voor Domien hier niet zo,ja op twitter komt hij soms raar uit de hoek dan kun je hem unfollowen maar op de radio is er toch niks mis met hem?
Ik vind het nogal wat. Ieder nummer is een track.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef themauster het volgende:
3FM at work!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat. Ieder nummer is een track.
Presentatiestijl vind ik minder geworden in de loop der jaren.
Heeft er ook wel flink wat van weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef alors het volgende:
Dit zou volgens die David Hasselhof sprekend op Hooverphonics Anger Never Dies lijken...
Ja en het heeft ook wel iets weg van Garbage's The World Is Not Enough, maar gejat op 1 op 1, nee dat niet...quote:
Nee klopt, als ik nu een dance deuntje zou verzinnen en uitbrengen zal er vast wel ergens op de wereld iemand zijn die bijna exact hetzelfde heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en het heeft ook wel iets weg van Garbage's The World Is Not Enough, maar gejat op 1 op 1, nee dat niet...
David Hasselhoffquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef alors het volgende:
Dit zou volgens die David Hasselhof sprekend op Hooverphonics Anger Never Dies lijken...
En at Work ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef themauster het volgende:
ok dat ''track track track'' komt me ook de neus uit ja
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:59 schreef Sersjee het volgende:
O kut. Vrijdag, dus Claudia. Om er een klassiekertje tegenaan te gooien:
Zo zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:13 schreef Specularium het volgende:
Goedemiddag lieve mensen. Ik ben naar de kapper geweest.
Mijn kapper praat zoooveel dat ie er 30 minuten over doetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja. Een kwartier over niks praten.
Wat vonden ze van het weer ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja. Een kwartier over niks praten.
Niet gevraagd, de zon scheen naar binnen.quote:
Radio2 voor mij. Week van de jaren 80quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef themauster het volgende:
Op naar Radio Veronica voor wat jaren 90 klassiekers
Dan word je niet oud dan ben je hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef TheZapster het volgende:
Damn, ik word oudIk ken dit nog gewoon
Met een strik eromheenquote:
Jep, maar voor hoelang? Volgende week kan het zo weer een Anouk, Blof, Caro zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
Goede zaak dat ze eens wat minder voor de hand liggende MH's kiezen.
Klopt, dus zorg dat je er nu dubbel van geniet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Jep, maar voor hoelang? Volgende week kan het zo weer een Anouk, Blof, Caro zijn.
Gelukkig is dit 3FM.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:37 schreef themauster het volgende:
Deze MH is al doodgedraaid op Kink FM de afgelopen 2 maanden
Net pas gereleased blabla.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
Trouwens de MH is voor het eerst gedraaid op 23 juni 2010
Internet radio.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:37 schreef themauster het volgende:
Deze MH is al doodgedraaid op Kink FM de afgelopen 2 maanden
Daar moet 3FM eens van af stappen en wat meer gedurfder draaienquote:
Das goed nieuws voor Grunn!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:49 schreef themauster het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/sport/sport.asp?pid=100973
\![]()
![]()
quote:Vanavond weer om tien over zeven klaarzitten voor Ekstra Weekend op 3FM, want vanavond is Michiel Veenstra weer beter na een paar dagen ziek te zijn geweest. Ook is vanavond Tatum Dagelet weer te gast, vorige week liep het niet zo soepeltjes tussen de DJ's en de actrice/presentatice aldus ene T. Leemhuis.
Lol, dat menen ze niet?quote:
Die begint om 04.00 dan zijn de meeste bruiloften al wel afgelopen denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lol, dat menen ze niet?
Maarja, ik heb toch bruiloft dus ben er bijn EW en Stenders niet, misschien red ik het tot Rudy![]()
.
Opblijvenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Die begint om 04.00 dan zijn de meeste bruiloften al wel afgelopen denk ik
Door Rudy plaat komt uit januari 2010quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
Trouwens de MH is voor het eerst gedraaid op 23 juni 2010
Nee hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Die begint om 04.00 dan zijn de meeste bruiloften al wel afgelopen denk ik
Niet? die van mij was stipt om 02.00 afgelopen hoor inclusief kadetjes en koffie na het feestquote:
ligt eraan hoeveel geld je hebt te besteden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Niet? die van mij was stipt om 02.00 afgelopen hoor inclusief kadetjes en koffie na het feest
Nja, de meeste wel idd. Had toevallig 2 weken terug één tot 5.30. Was dan ook echt gezellig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Niet? die van mij was stipt om 02.00 afgelopen hoor inclusief kadetjes en koffie na het feest
Ik denk meer hoe laat je feest begintquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel geld je hebt te besteden.
Dat ook jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk meer hoe laat je feest begint
20.30uquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk meer hoe laat je feest begint
Mijn god, dat doe je je gasten toch niet aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Prima. Had ook een keer dat een bruiloft waar we om 21.45 nog aan de koffie zaten![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Prima. Had ook een keer dat een bruiloft waar we om 21.45 nog aan de koffie zaten![]()
BIERquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn god, dat doe je je gasten toch niet aan
Als ik ooit ga trouwen dan heb ik de visite om 21.45 het huis al uitgetrapt. Er moet ook nog geneukt worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef Allrounder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis een Jon Bakker-emoticon met 'Flauwekul'
weer een smyle in de collectie.quote:
Vers gemaaktquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
!! Die zag ik niet in jouw 'Bakker'-mapje staan, net gemaakt?
al een week en 5 uur.quote:
daar zit ik ook aan te denken, maar weet niet of ik dat ga trekken....wel een ovordeel dat ik vandaag al boodschappen heb gedaan en ik er dus morgen niet vroeg uit hoef....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ekdom in het tijdslot van Giel en Rudy in het tijdslot van Ekdom, ik ga niet slapen vannacht
lang leve uitzending gemist.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zit ik ook aan te denken, maar weet niet of ik dat ga trekken....wel een ovordeel dat ik vandaag al boodschappen heb gedaan en ik er dus morgen niet vroeg uit hoef....
Wow!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ekdom in het tijdslot van Giel en Rudy in het tijdslot van Ekdom, ik ga niet slapen vannacht
klopt..maar ik weet nu al dat ik dat toch nooit terug ga luisteren...quote:
ik vergeet nooit het cognac moment nadat Rudy zijn laatste Der Rudy had gemaaktquote:
je kan het ook kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt..maar ik weet nu al dat ik dat toch nooit terug ga luisteren...
Ah hij was dus toch nieuw.quote:
van hetzelfde laken een pak...quote:
Die laatste uitzending was sowieso zwaar epischquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vergeet nooit het cognac moment nadat Rudy zijn laatste Der Rudy had gemaakt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDD #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD #ekstraweekend #3fm
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef gerardekdom het volgende:
WWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD!!! #3fm #ekstraweekend
een project moeten afronden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pffff... gelukkig wel ja. Was ff behoorlijk hectisch de afgelopen 2 dagen qua werk.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerder bijspringen bij een project waar ik weinig mee te maken had om de deadline te halen... en die alsnog ruim overschrijden.quote:
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pffff... gelukkig wel ja. Was ff behoorlijk hectisch de afgelopen 2 dagen op m'n werk.
Dat is sowieso dodelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eerder bijspringen bij een project waar ik weinig mee te maken had om de deadline te halen... en die alsnog ruim overschrijden.
Klopt, niks irritanter dan andersmans code proberen te begrijpen en vervolgens te gaan aanpassen én daarbij dus verbeteren.quote:
tof, luister ik morgen wel terug om 15.00 tijdens het twee wekelijkse dieptepunt in de programmering.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moest ook een keer bijspringen voor een website. Ik schrok me dood toen ik de database structuur zag.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, niks irritanter dan andersmans code proberen te begrijpen en vervolgens te gaan aanpassen én daarbij dus verbeteren.
Eindelijk niet dat eeuwige wachten op Ekdom in de Nachtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Wel opblijven voor DER RUDY natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Eindelijk niet opblijven voor Ekdom in de Nacht
...of juist vroeg naar bed en héél vroeg opstaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel opblijven voor DER RUDY natuurlijk
en stenders/ekstraweekend missen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
...of juist vroeg naar bed en héél vroeg opstaan.
Ja Rudy heb ik nooit meegamaakt want toen ik 3FM ging luisteren was hij er niet meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel opblijven voor DER RUDY natuurlijk
Stendersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en stenders/ekstraweekend missen?geen optie
Dan ga je die vannacht meemakenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Rudy heb ik nooit meegamaakt want toen ik 3FM ging luisteren was hij er niet meer.
Zeker blijven luisteren. die man heeft een relaxte manier van radiomaken zonder maniertjes en met een fijne muzieksmaak.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Rudy heb ik nooit meegamaakt want toen ik 3FM ging luisteren was hij er niet meer.
Veel beter dan het Ekdom wannabe talent Domien...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zeker blijven luisteren. die man heeft een relaxte manier van radiomaken zonder maniertjes en met een fijne muzieksmaak.
quote:
Nou zal dan maar blijven luisteren vannacht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zeker blijven luisteren. die man heeft een relaxte manier van radiomaken zonder maniertjes en met een fijne muzieksmaak.
Toen hij zijn laatste programma had gemaakt, sloeg hij drie glazen cognac achteroverquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Je verliest al sympathie als je iemand nadoet. Daarom heb ik het ook niet zo op Domien vind er geen hol aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Veel beter dan het Ekdom wannabe talent Domien...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef hole1988 het volgende:
nu weet ik het zeker tjibbe is [ afbeelding ]
ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef Qunix het volgende:
Hey... Deze jingle klopt toch niet? Er is maar 1 vrijdag in de week? Moet dit niet even doorgespeeld worden aan hun dat ze het moeten aanpassen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef Qunix het volgende:
Hey... Deze jingle klopt toch niet? Er is maar 1 vrijdag in de week? Moet dit niet even doorgespeeld worden aan hun dat ze het moeten aanpassen?
Inderdaad het valt me nu ook op, de NTR geeft verkeerde informatie!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Dit is alles.quote:Lyrics:
All Day All Night
All Day All Night
All Day All Night
All Day All Night
All Day All Night
All Day All Night
All Day All Night
WHAT THE FUCK!
What the..
And I came to Spain
And i saw all people partying
And I tell myself what the fuck
All Day All Night
All Day All Night
Viva la fiesta
Viva la noche
Viva los DJ
I couldn't belive what i was leaving
so I called to my friend Jhonny
And I said to him
JOHNNY LA GENTE ESTA MUY LOCA
WHAT THE FUCK!
JOHNNY LA GENTE ESTA MUY LOCA
WHAT THE FUCK!
ja lach maar, wordt je straks helemaal mee doodgegooid, en elke keer maar roepen dat zij het ontdekt hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |