quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja,de combi Gerard-Domien is goud waar de combi Gerard-Michiel gewoon dodelijk saai is geworden
Domienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja,de combi Gerard-Domien is goud waar de combi Gerard-Michiel gewoon dodelijk saai is geworden
Ik vind hem gewoon geen fijne dj, klinkt te geforceerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef themauster het volgende:
Ik snap de haat voor Domien hier niet zo,ja op twitter komt hij soms raar uit de hoek dan kun je hem unfollowen maar op de radio is er toch niks mis met hem?
Ik vind er ook niet zoveel mis mee, ik luister het iedere dag.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef themauster het volgende:
Ik snap de haat voor Domien hier niet zo,ja op twitter komt hij soms raar uit de hoek dan kun je hem unfollowen maar op de radio is er toch niks mis met hem?
Ik vind het nogal wat. Ieder nummer is een track.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef themauster het volgende:
3FM at work!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat. Ieder nummer is een track.
Presentatiestijl vind ik minder geworden in de loop der jaren.
Heeft er ook wel flink wat van weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef alors het volgende:
Dit zou volgens die David Hasselhof sprekend op Hooverphonics Anger Never Dies lijken...
Ja en het heeft ook wel iets weg van Garbage's The World Is Not Enough, maar gejat op 1 op 1, nee dat niet...quote:
Nee klopt, als ik nu een dance deuntje zou verzinnen en uitbrengen zal er vast wel ergens op de wereld iemand zijn die bijna exact hetzelfde heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en het heeft ook wel iets weg van Garbage's The World Is Not Enough, maar gejat op 1 op 1, nee dat niet...
David Hasselhoffquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef alors het volgende:
Dit zou volgens die David Hasselhof sprekend op Hooverphonics Anger Never Dies lijken...
En at Work ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef themauster het volgende:
ok dat ''track track track'' komt me ook de neus uit ja
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:59 schreef Sersjee het volgende:
O kut. Vrijdag, dus Claudia. Om er een klassiekertje tegenaan te gooien:
Zo zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:13 schreef Specularium het volgende:
Goedemiddag lieve mensen. Ik ben naar de kapper geweest.
Mijn kapper praat zoooveel dat ie er 30 minuten over doetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja. Een kwartier over niks praten.
Wat vonden ze van het weer ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja. Een kwartier over niks praten.
Niet gevraagd, de zon scheen naar binnen.quote:
Radio2 voor mij. Week van de jaren 80quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef themauster het volgende:
Op naar Radio Veronica voor wat jaren 90 klassiekers
Dan word je niet oud dan ben je hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef TheZapster het volgende:
Damn, ik word oudIk ken dit nog gewoon
Met een strik eromheenquote:
Jep, maar voor hoelang? Volgende week kan het zo weer een Anouk, Blof, Caro zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
Goede zaak dat ze eens wat minder voor de hand liggende MH's kiezen.
Klopt, dus zorg dat je er nu dubbel van geniet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Jep, maar voor hoelang? Volgende week kan het zo weer een Anouk, Blof, Caro zijn.
Gelukkig is dit 3FM.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:37 schreef themauster het volgende:
Deze MH is al doodgedraaid op Kink FM de afgelopen 2 maanden
Net pas gereleased blabla.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
Trouwens de MH is voor het eerst gedraaid op 23 juni 2010
Internet radio.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:37 schreef themauster het volgende:
Deze MH is al doodgedraaid op Kink FM de afgelopen 2 maanden
Daar moet 3FM eens van af stappen en wat meer gedurfder draaienquote:
Das goed nieuws voor Grunn!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:49 schreef themauster het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/sport/sport.asp?pid=100973
\![]()
![]()
quote:Vanavond weer om tien over zeven klaarzitten voor Ekstra Weekend op 3FM, want vanavond is Michiel Veenstra weer beter na een paar dagen ziek te zijn geweest. Ook is vanavond Tatum Dagelet weer te gast, vorige week liep het niet zo soepeltjes tussen de DJ's en de actrice/presentatice aldus ene T. Leemhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |