Hoeveel K heb jij hem nu staan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, doet gewoon zeer aan je ogen.
quote:
Ik op 3400 geloof ik..quote:
Bij mij kan hij niet lager...quote:
die voeg ik toe aan mijn smiley collectiequote:
*rent naar sportschool*quote:
Daar hoopte ik al op, moet ik hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die voeg ik toe aan mijn smiley collectie
je weet de link.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Daar hoopte ik al op, moet ik hebben.
Ik bedoelde Ferry! Alleen die cameltoe had dan weer niet gehoeven van mij...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*rent naar sportschool*
en ik heb dat flux op de laagste stand. maar heb er toch maar een lamp achter me bij aangedaan anders krijg ik echt last van mn ogen.
Je bedoelt:quote:
klopt. je kunt nu tweets quotenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef Allrounder het volgende:
Stond nog in mijn inbox @Hole
Nu heb ook een Twitter ding erbij? Vers.
ah, dan kan ik wel thuisblijven jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde Ferry! Alleen die cameltoe had dan weer niet gehoeven van mij...
Ja heaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef Allrounder het volgende:
Wat een prestatie trouwens van Arantxa Rus
Geweldig hequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef Allrounder het volgende:
Wat een prestatie trouwens van Arantxa Rus
Volgende ronde ligt ze er alsnog uit, maar toch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geweldig he
Doet even een Verkerkje.
das dus de charme van live lieve Pino112quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie niet helemaal goed gaat volgens mij, de toeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
Die Trut is de oorzaak van het vertrek van Corton! maak haar kapot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
Die Trut is de oorzaak van het vertrek van Corton! maak haar kapot!Ik denk wel dat zij Eric heeft gepusht om te stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
nja, gepusht......ze heeft er wel een rol ingespeeld. maar ik kan het me ook wel voorstellen. iedere avond alleen. en zij zal zelf ook wel werk hebben en wellicht is dat overdag dus dan zie je elkaar niet bijster veel...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij Eric heeft gepusht om te stoppen.
quote:
heb ik al gezien. nananananaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
Editors
Moet ik toch eens in het echt gaan zien
20 minuten geledenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:10 schreef alors het volgende:
Ik heb niet de hele tijd gekeken, maar ik zie alleen maar Roos met haar bakkes, en Rudy heb ik nog helemaal niet gehoord dan wel gezien
een echte ééndagsvlieg en zelfs dat is het amper. heb het nummer ergens op een KinkFM-verzamelcd. heerlijk nummer inderdaad.quote:
That's live nogquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:58 schreef Bol_Wan het volgende:
EricEr zal geen man met meer enthousiasme ooit nog op 3fm te horen zijn
en hij blijft natuurlijk the stationvoicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |