al een week en 5 uur.quote:
daar zit ik ook aan te denken, maar weet niet of ik dat ga trekken....wel een ovordeel dat ik vandaag al boodschappen heb gedaan en ik er dus morgen niet vroeg uit hoef....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ekdom in het tijdslot van Giel en Rudy in het tijdslot van Ekdom, ik ga niet slapen vannacht
lang leve uitzending gemist.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zit ik ook aan te denken, maar weet niet of ik dat ga trekken....wel een ovordeel dat ik vandaag al boodschappen heb gedaan en ik er dus morgen niet vroeg uit hoef....
Wow!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ekdom in het tijdslot van Giel en Rudy in het tijdslot van Ekdom, ik ga niet slapen vannacht
klopt..maar ik weet nu al dat ik dat toch nooit terug ga luisteren...quote:
ik vergeet nooit het cognac moment nadat Rudy zijn laatste Der Rudy had gemaaktquote:
je kan het ook kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt..maar ik weet nu al dat ik dat toch nooit terug ga luisteren...
Ah hij was dus toch nieuw.quote:
van hetzelfde laken een pak...quote:
Die laatste uitzending was sowieso zwaar epischquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vergeet nooit het cognac moment nadat Rudy zijn laatste Der Rudy had gemaakt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDD #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD #ekstraweekend #3fm
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef gerardekdom het volgende:
WWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD!!! #3fm #ekstraweekend
een project moeten afronden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pffff... gelukkig wel ja. Was ff behoorlijk hectisch de afgelopen 2 dagen qua werk.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerder bijspringen bij een project waar ik weinig mee te maken had om de deadline te halen... en die alsnog ruim overschrijden.quote:
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pffff... gelukkig wel ja. Was ff behoorlijk hectisch de afgelopen 2 dagen op m'n werk.
Dat is sowieso dodelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eerder bijspringen bij een project waar ik weinig mee te maken had om de deadline te halen... en die alsnog ruim overschrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |