SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 26-05-2011 22:05:56 ]Geen referral hier.![]()
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Fuuu, waarom opent hij niet gewoon goed een nieuw topic?
edit: Oh die was is het vorige topic ook al verneukt.
Geen referral hier.![]()
Nergens voor nodig. Je kan op het "topic volgen" knopje drukken. En als je in een reeks post komen nieuwe topics automatisch in je myat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:58 schreef marsPlanets het volgende:
tvp, again.
Zonet tvp gezet bij het vorige topic, laatste comment en topic closed. fail
Volgende keer krijg je een note.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Staat er nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom ineens 139, als je ''open nieuw deel'' doet dan doet ie al +1
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Oh sorry hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Je kan op het "topic volgen" knopje drukken. En als je in een reeks post komen nieuwe topics automatisch in je myat.
Volgende keer krijg je een note.
En note voor wat? Als waarschuwing dat ik spam ofzo?
Nogmaals, noob hier -,-![]()
wij houden niet zo van tvp'squote:Op donderdag 26 mei 2011 20:02 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
Oh sorry hoor.
Nogmaals, noob hier -,-![]()
![]()
Note's zijn geheugensteuntjes voor ons om te kijken wat een user fout/goed doet. Als je dus iets doet wat niet toegestaan is krijg je een note. Heb je veel notes, of notes waar dingen instaan die niet door de beugel kunnen, dan volgt er een ban.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:02 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
Oh sorry hoor.
Nogmaals, noob hier -,-Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Weet ik dat ook weer.quote:
Ja ik zie best vaak tvp staan, in topics, dus wist niet dat het niet gewaardeerd is, blijkbaar.Dan ben je een strenge mod, een newb (bijna) een note geven voor zoiets onschuldigsquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Note's zijn geheugensteuntjes voor ons om te kijken wat een user fout/goed doet. Als je dus iets doet wat niet toegestaan is krijg je een note. Heb je veel notes, of notes waar dingen instaan die niet door de beugel kunnen, dan volgt er een ban.![]()
![]()
![]()
Vroeger was er geen ander systeem voor om een topic te volgen, toen kwam er een knop voor, en sinds kort krijg je reeksen waarin je hebt gereageerd automatisch in je lijst, ook als er een nieuw deel wordt geopendquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:06 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer.
Ja ik zie best vaak tvp staan, in topics, dus wist niet dat het niet gewaardeerd is, blijkbaar.
[..]
Dan ben je een strenge mod, een newb (bijna) een note geven voor zoiets onschuldigs![]()
Geen referral hier.![]()
Nee hoor. Ik moet ergens een lijn trekken. En dan zou het kunnen zijn dat de goede onder de slechte lijden, maar dat is niet anders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:06 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer.
Ja ik zie best vaak tvp staan, in topics, dus wist niet dat het niet gewaardeerd is, blijkbaar.
[..]
Dan ben je een strenge mod, een newb (bijna) een note geven voor zoiets onschuldigs![]()
Als je meer info wilt, of hier commentaar op hebt nodig ik je uit om naar het feedback topic te komen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Niet nodig, is duidelijk zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet ergens een lijn trekken. En dan zou het kunnen zijn dat de goede onder de slechte lijden, maar dat is niet anders.
Als je meer info wilt, of hier commentaar op hebt nodig ik je uit om naar het feedback topic te komen.
Thanksquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vroeger was er geen ander systeem voor om een topic te volgen, toen kwam er een knop voor, en sinds kort krijg je reeksen waarin je hebt gereageerd automatisch in je lijst, ook als er een nieuw deel wordt geopend![]()
En nu weer allemaal ontopic![]()
![]()
Gisteren zijn mijn 3 pakjes die ik nog onderweg had binnen gekomen, tijd om weer op zoek te gaan dus!
Wishlist:
- automatisch horloge van +- 30 dollar.
- leuke nutteloze gadgets van BIC omdat ik daar nog shopcredit heb.
- dingen voor mijn ASUS transformer(lekker vaag)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik heb een nato watchband besteld voor m'n IKcolouring horloge waarvan het bandje stuk is. Staat volgens mij wel goed.Geen referral hier.![]()
Ik zou nog een keer herhalen dat je een noob bentquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:06 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer.
[..]
![]()
![]()
"I'd watch out, cuz i know Origami!"
"So u know how to fold paper??"
"I wus hoping u didn't know what it was.."Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Gisteravond/vanmorgen ('s nachts dus) bestelling geannulleerd op DX, op 03:20 uur al bericht van paypal dat het geld teruggestort is op m'n paypal rekening. Ze hebben er tempo in!![]()
![]()
Snelle vraag. deze past toch gewoon op een iPhone 3G?
Heb er zelf geen een, dus geen kennis of er verschil zit in die connectors...
![]()
Jij hebt gister ook naar de tv gekeken...quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:38 schreef neo2000 het volgende:
"I wus hoping u didn't know what it was.."![]()
Ga morgen een nieuwe bestelling doen:
Telefoon:
http://www.dealextreme.co(...)-tv-cell-phone-56402
Cover voor andere telefoon:
http://www.dealextreme.co(...)iphone-4-black-57440
Daar is tie weer, dit keer in bulk:
http://www.dealextreme.co(...)pillow-cushion-56429
Stylia, Stylussen, Stylo's, whatever.
http://www.dealextreme.com/p/hp-6515-pda-stylus-black-2-pack-2056
Een card opbergding voor 22 games voor nintendo 3DS.
http://www.dealextreme.co(...)r-nintendo-3ds-71263
En natuurlijk kan er altijd nog wat bijkomen aan troep, maar op het moment is het al een leuke Grand Total aan het worden. Alleen nog ff $ koers checken voor dat er gePalled wordt.![]()
*zucht* Jeugdige pyromaantjes...quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:16 schreef Loll het volgende:
die jet-1300 torch blijft leuk spul om te verkopen en om mee te spelen.
Vroeger... vroeger maakte we nog vuur met een loep.
Toen hadden we heulendal geen jet-1300 torches.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:38 schreef neo2000 het volgende:
"I wus hoping u didn't know what it was.."..
"I'd watch out, cuz i know Hong Kong Fu.."
"Yeah, great webshop, isn't it?"
"I wus hoping u didn't know what it was.."
Wat heb ik nog on order, new topic, nieuwe balans opmaken:
- Cat money saving bank (> maand al)
- Brainwavz M2 (> maand al, morgen daar?)
- Helikopter canopy + rotorblades T-23
- DX Full HD 3m deep water, waterproof camera.
- DX zonnebril
- Horloge (Curren)
- Mountaineers strap (2x)
- Buyincoins 3-pack injectiepennenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat vinden jullie trouwens van dit product? http://www.ever buying.com/product30563.html
Vorige week besteld. Helaas doet Paypal weer lastigHebben nog meer mensen de melding dat er niet rechstreeks van de bankrekening afgehaald kan worden?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Jupquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef Iemand91 het volgende:
Snelle vraag. deze past toch gewoon op een iPhone 3G?
Heb er zelf geen een, dus geen kennis of er verschil zit in die connectors...
allemaal 't zelfde.
![]()
Ja die melding heb ik ook terwijl ik toch echt m'n rekening gekoppeld heb.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dit product? http://www.ever buying.com/product30563.html
Vorige week besteld. Helaas doet Paypal weer lastigHebben nog meer mensen de melding dat er niet rechstreeks van de bankrekening afgehaald kan worden?
Vorige week lukte het ook al niet, toen probeerde ik het een paar dagen later nog eens, toen deed hij het wel gewoon.
Hoe dat kan weet ik ook niet.![]()
Ok thanks, die is het trouwens niet geworden, wel een andere van eBay: ¤0,60. Dat tegenover een officiële van Apple van ¤19.quote:![]()
![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar een klein LCD klokje met temperatuurmetertje voor in de auto. Moet dus op een batterij zijn en niet al te groot.
Iemand dat al een keer ergens tegengekomen?![]()
Ik heb Paypal eens een mail gestuurd want ik heb het al anderhalve week en ik kan daardoor geen bestellingen doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ja die melding heb ik ook terwijl ik toch echt m'n rekening gekoppeld heb.
Vorige week lukte het ook al niet, toen probeerde ik het een paar dagen later nog eens, toen deed hij het wel gewoon.
Hoe dat kan weet ik ook niet.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ja echt hequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ok thanks, die is het trouwens niet geworden, wel een andere van eBay: ¤0,60. Dat tegenover een officiële van Apple van ¤19.![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/New-L(...)&hash=item2eacf7c60aquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een klein LCD klokje met temperatuurmetertje voor in de auto. Moet dus op een batterij zijn en niet al te groot.
Iemand dat al een keer ergens tegengekomen?
Zat er van de week naar te kijken maar nog niet besteld.
Met klok: http://cgi.ebay.com/Out-L(...)eda51d#ht_3818wt_905![]()
Dit is wel een leuke, zit alleen geen klokje in. Wel lekker klein en goedkoop (¤2)quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Met klokje worden ze wat groter en duurder, deze meet ook nog eens luchtvochtigheid. (¤6)
Nee.![]()
Die doet 'ut niet. Heb een oude erbij moeten halen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef tokko1 het volgende:
De OP is kaput, modjes willen jullie 'm fixen?![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ChineseWebshopstopic
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoe voelt het nou om zoveel te kunnen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die doet 'ut niet. Heb een oude erbij moeten halen.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Volgens mij voelt ie zich daardoor awesome.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou om zoveel te kunnen?
[surinaams accent]En terecht..![/surinaams accent]Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Thx, die eerste is ok maar mis dan het klokjequote:Bestel hem wel, altijd handig.
Ik wil hem op het dashboard van mijn Eend hebben dus het moet niet te groot worden![]()
![]()
kun je op ebay de prijzen veranderen naar euro's ? en hoe onderscheid je de gewone verkopers van enkele dingen met die dat 100'den van het zelfste verkopen ? 'k heb me eigleijk nog ni verdiept in het e-bay wereldje![]()
![]()
Koop je er gewoon een horloge bij, klaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Thx, die eerste is ok maar mis dan het klokjeBestel hem wel, altijd handig.
Ik wil hem op het dashboard van mijn Eend hebben dus het moet niet te groot worden
Nee.![]()
Meh. Er is 'kunnen' en er is 'doen' hè. In real-life heb ik meer knopjes die zwaarder wegen. Het gaat erom dat je er verantwoord mee omgaat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou om zoveel te kunnen?En waar ik kan helpen zou het natuurlijk uiterst nalatig zijn als ik dat niet zou doen.
Zag hier in een foldertje vandaag een horlogemakerskit staan. Ik dacht, dat is wat voor jou.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Koop je er gewoon een horloge bij, klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor zover ik kan zien wel een complete kit,
zelfde kwaliteit als die kitjes op marktplaats
met als voordeel dat je hier alles in 1 hebt.
Oh ja, over awesomeness gesproken..
Ik moet maar eens wat aan mijn font-collectie doen.
Nee.![]()
![]()
DaMn, nu moet ik ook nog een album in gaan zingen ook.
Die bril trouwens, die is vast goedkoop in China te krijgen.
Hoe noem je die dingen ook alweer? Luxaflexbril?Ze zijn wel hip. Kanyestyle.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Shutter shades dacht ik. Alle kleuren voor een dollar op ebayquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef shiznuts het volgende:
DaMn, nu moet ik ook nog een album in gaan zingen ook.
Die bril trouwens, die is vast goedkoop in China te krijgen.
Hoe noem je die dingen ook alweer? Luxaflexbril?Ze zijn wel hip. Kanyestyle.
![]()
Heb ik ook al na gezocht, bij de action staat een klokje, 1,25quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
met tijd, datum, temp
ik heb er eerder wel veel op ebay gezien, voor 1 dollar ofzo.
Zoeken op LED clock , LED watch , 7 LED watch piramid etc.
http://shop.ebay.com/i.ht(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1
http://shop.ebay.com/i.ht(...)ramid&_sop=15&_rdc=1![]()
Deze is wel cool, maar ja, op je aanstekeraansluiting...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thx!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb ik ook al na gezocht, bij de action staat een klokje, 1,25
met tijd, datum, temp
ik heb er eerder wel veel op ebay gezien, voor 1 dollar ofzo.
Zoeken op LED clock , LED watch , 7 LED watch piramid etc.
http://shop.ebay.com/i.ht(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1
http://shop.ebay.com/i.ht(...)ramid&_sop=15&_rdc=1![]()
Daar heb je ook splitters voor, ik heb een driewegstekker liggen. 1 voor m'n FM-transmitter, 1 voor de tomtom en nog een voor iets anders. Maar meestal zit hij er niet in, het werkt wel goed tho![]()
Net die van tinydeal, maar dan met klokfunctie: http://cgi.ebay.com/Out-L(...)&hash=item3efeeda51dThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En ook die besteld. Ik heb er straks 12 gok ikMaar dat geeft niet, heb ook nog een caravan waar ik er 1 in wilde en altijd handig om wat extra te hebben.
Dank!![]()
mocht je er 1 over hebben, en ze doen t redelijk..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Tha_Duck het volgende:
En ook die besteld. Ik heb er straks 12 gok ikMaar dat geeft niet, heb ook nog een caravan waar ik er 1 in wilde en altijd handig om wat extra te hebben.
Dank!
meld je dan maar even bij mij![]()
![]()
Ooit in een Eend gezeten/gereden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef shiznuts het volgende:
Deze is wel cool, maar ja, op je aanstekeraansluiting...![]()
![]()
Ben niet zo van de charme van oude bakkies zonder van alle gemakken te zijn voorzien.En waarschijnlijk is dat laatste dan ook het euvel, dat gaat niet samen met een Eend...
Jawel hoor, je bent ruimschoots van alle gemakken voorzien:quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Ben niet zo van de charme van oude bakkies zonder van alle gemakken te zijn voorzien.En waarschijnlijk is dat laatste dan ook het euvel, dat gaat niet samen met een Eend...
- er zit een stuur in
- er zit een moter in
- er zitten 2 banken (of 1 bank en 2 stoelen) in
- er zit een snelheidsmeter en benzinemeter in
- er zit een ventilatiesysteem in voor warme/koude lucht
- de ramen kunnen open
- meestal kan het dak ook open
Dus gemak genoeg toch?
Maar een sigarettenaansteker, nee... Die luxe... Die moet ik nog inbouwen haha![]()
Net een nieuwe Dacia Logan.Het is dat het geen zin heeft hier een auto te hebben, maar anders had ik een spiksplinternieuwe Seat Ibiza gedaan (mooie bak man).
Van alle gemakken voorzien en nog stylish en vrij voordelig ook. Beetje oppimpen met zijroostertjes van een Chinese webshop natuurlijk...
No offence, maar beide auto's mag je houden
Dacia wil ik de hond nog niet inschoppen.. En Duitse auto's... Tsjah.. 95% van mijn auto's die ik gehad heb waren Frans, dat zegt genoeg toch?![]()
![]()
Ik moet het een en ander terugsturen naar Dealextreme. Hoe kan ik dat het best/goedkoopst doen?Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.![]()
Het enige goede uit Frankrijk is de french kiss, wijn en Pixmania. Nou ja, baguette en croissants misschien. Maar ik heb verder een bloedhekel aan die lui en dat land. Brrr..
TNT buitenlands pakket. Kost ¤ 25,60 aangetekend, anders 17,10quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik moet het een en ander terugsturen naar Dealextreme. Hoe kan ik dat het best/goedkoopst doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb een keer in een 2cv pickup gezeten. The HORROR!?
![]()
![]()
![]()
![]()
(of een dergelijk type)
En dan origineel laten.
En trouwens, ebay searches zijn leuk. Soms heb je net het geluk dat er wat leuks tussen zit (d.w.z. geen screenprotectors, stylus e.d.)![]()
Nog een dikkere zelfs, met uitlaten zoals van een vrachtwagen. Omhoog langs de 'cabine'.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:25 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
TNT buitenlands pakket. Kost ¤ 25,60 aangetekend, anders 17,10
[..]
[ afbeelding ]?![]()
Nee.![]()
Dan liever ditquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
(of een dergelijk type)
En dan origineel laten.
En trouwens, ebay searches zijn leuk. Soms heb je net het geluk dat er wat leuks tussen zit (d.w.z. geen screenprotectors, stylus e.d.)![]()
Heb je wat tofs op ebay bemachtigd?![]()
Het land is prachtig, mooie bergen fijne zee en supermooie dorpen! De Fransen zelf, daar moet je aan wennenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:19 schreef shiznuts het volgende:
Het enige goede uit Frankrijk is de french kiss, wijn en Pixmania. Nou ja, baguette en croissants misschien. Maar ik heb verder een bloedhekel aan die lui en dat land. Brrr..
De producten bevallen me bijna lallemaal, alleen andouette (of hoe je het schrijft) zou ik overslaan haha![]()
Nou om eerlijk te zijn nog niet via die search. Pas kwamen er wel leuke dingen langs maar toch niet gekocht. Helaas is het vaak maar van die troep (screenprotectors, stylus dus) welke ik écht niet hoef.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan liever dit![]()
[ afbeelding ]
Heb je wat tofs op ebay bemachtigd?
En inderdaad die Jaguar ziet er ook gaaf uit. Als ik ooit een auto ga kopen is het een oude of een 2e hands luxewagen (als in BMW, Land Rover etc.) Mij zul je niet tegenkomen in een standaard koekblik![]()
![]()
http://www.tinydeal.com/c(...)sn38961-p-31532.html Nice.
Luchtdrukpistool.lol, hoe ze voorstellen dit ding te gebruiken...
"the extra oomph" .. LOLquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:21 schreef shiznuts het volgende:
lol, hoe ze voorstellen dit ding te gebruiken...
![]()
Nice! Ruige bak man, kan 'ie goed hebben. Maar... toch hè... Doe mij dees maar:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
Leuke auto's, FOR ME TO POOP ON!
Ik zie mezelf wel (privé) rijden in zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kunnen zo langzamerhand wel doorgaan in PTA, lolThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nou, ze mogen deze Brilliance wel bij mij op de carport zetten hoor..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:16 schreef 08gnoT. het volgende:
We kunnen het over Landwinds en zo hebben, die zijn misschien wel te bestellen
Nee.![]()
Lijkt wel een bijgevijlde Toyota avalonquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou, ze mogen deze Brilliance wel bij mij op de carport zetten hoor..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
De smoel van een BMW X1, met een motorkap van een Skoda Fabia.
De achterkant dan meer Infinity/Lexus/Citroën-achtig. Apartjes ja.
Landwind.Die was toch geblacklist?
Zozo, ze sturen me eens spul toe in een heus doosje (geen opgepropte zooi in een envelop).
Maar nog altijd geen M2...Tracking doet het inmiddels wel, 24e Hong Kong verlaten.
Ook maar besteld, dankquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:00 schreef Poepoog het volgende:
http://cgi.ebay.com/LCD-D(...)3D216316184799392317![]()
![]()
Wat een rare auto.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Die van mij de 22ste en die kwam dus gisteren binnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:42 schreef shiznuts het volgende:
Maar nog altijd geen M2...Tracking doet het inmiddels wel, 24e Hong Kong verlaten.
![]()
In een (gelukkig veel te groot) doosje die waarschijnlijk door het broertje van Mike Tyson in de zak was gepropt.![]()
![]()
Morgen dan misschien, hoewel, ik vraag me altijd af of ik zaterdags überhaupt ooit wel eens pakketpost heb ontvangen, ergens heb ik het gevoel dat ze alleen ma-vr doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die van mij de 22ste en die kwam dus gisteren binnen.![]()
In een (gelukkig veel te groot) doosje die waarschijnlijk door het broertje van Mike Tyson in de zak was gepropt.
Anyhoezahs. Nog geslowchat met Doris van PW over het feit dat 16 en 14/5 er wel al is en 18/4 nog altijd niet. Of ik nog een paar dagen kon wachten, anders tegen 3 USD een resend. Best schappelijk.
Maar in dat doosje van vanochtend zat dus een canopy en rotorblades voor m'n MJX T-23, die zit al een half jaar met een gebroken blad niks te doen. En aangezien die boel toch roze bleek te zijn bij ontvangen, nu maar het geadverteerde gangbare kleurenschema met geel besteld (tevens tip: altijd kleur laten bevestigen). Is net klaar met laden, doe er de 808 #11 onder hangen (zojuist ook timestamp removed) en ga na te hebben gedoucht wel ff het park in. Is nu nog variabel 4 km/h wind, vanmiddag neemt de wind toe, dus moet er rap bij zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die is gewoon op batterijtjes hoor, die 12v-plug is om het voltage van de accu uit te kunnen meten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef shiznuts het volgende:
Deze is wel cool, maar ja, op je aanstekeraansluiting...
Nee.![]()
Oh, in dat geval is het argument dat 'ie in 8 dagen waarschijnlijk nog wel wat in prijs op zal gaan lopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die is gewoon op batterijtjes hoor, die 12v-plug is om het voltage van de accu uit te kunnen meten.
zo, effe update vanuit zuid frankrijk, t is hier ff 28 graden in de schaduw, en mijn chinese 2 watt kasens wifi versterker werkt echt helemaal top! met gemak 5 streepjes van de andere kant van de camping :p 1 streepje zonder versterker.
straks ff de gumball3000 spotten :-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Welke is dat? (linkje?)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef mickeyD het volgende:
zo, effe update vanuit zuid frankrijk, t is hier ff 28 graden in de schaduw, en mijn chinese 2 watt kasens wifi versterker werkt echt helemaal top! met gemak 5 streepjes van de andere kant van de camping :p 1 streepje zonder versterker.Nee.![]()
haha dat is wel een mooiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil een foto van die cockpit zien als je alles hebt ontvangen.![]()
![]()
Ik wil dus een rc helicopter voor mijn 13-jarige neefje kopen, maar
heb echt geen flauw idee welke een beetje goed zijn cq werken..
Eisen:
• Geen IR remote (dus als iemand ervoor staat dat de verbinding weg is)
• Niet zo'n ding wat alleen maar aan het tollen is in de lucht.
• Beetje fatsoenlijke kwaliteit. (dus ook dat onderdelen vervangbaar zijn)
• Onderdelen gewoon te koop. (hij is zelf wel technisch, dan kan hij hem zonodig fixen)
• Normale grootte, dus niet zo'n klein ding: http://images.fok.nl/upload/070822_18642_palmsize_copter.gif
• Sterk genoeg om zo'n kleine spycam eronder te hangen/plakken/monteren/whatever.
• Kosten <$100
HALP!
Nee.![]()
deze: http://www.dealextreme.co(...)-10dbi-antenna-41934quote:
moet je ff de reviews lezen, want je moet er wel ff een andere antenne bij bestellen, nummer wordt vermeld in de review. de bijgeleverde antenne is namelijk ruk. die platte is echt top, richtbaar en errug goed en goedkoop.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
http://www.dealextreme.co(...)-remote-sensor-15553 injection-elevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[ Bericht 9% gewijzigd door marcel-o op 27-05-2011 11:46:29 ]| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ik had zelf al zo'n ding, maar daar zit geen 80211n op, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef mickeyD het volgende:
[..]
deze: http://www.dealextreme.co(...)-10dbi-antenna-41934
moet je ff de reviews lezen, want je moet er wel ff een andere antenne bij bestellen, nummer wordt vermeld in de review. de bijgeleverde antenne is namelijk ruk. die platte is echt top, richtbaar en errug goed en goedkoop.
Deze antenne bedoel je toch?
Nee.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
ey, jij was toch heulemaal into die RC heli's en zo?Kijk eens naar deze: http://www.focalprice.com(...)Shipping_Orange.htmlquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil dus een rc helicopter voor mijn 13-jarige neefje kopen, maar
heb echt geen flauw idee welke een beetje goed zijn cq werken..
Eisen:
• Geen IR remote (dus als iemand ervoor staat dat de verbinding weg is)
• Niet zo'n ding wat alleen maar aan het tollen is in de lucht.
• Beetje fatsoenlijke kwaliteit. (dus ook dat onderdelen vervangbaar zijn)
• Onderdelen gewoon te koop. (hij is zelf wel technisch, dan kan hij hem zonodig fixen)
• Normale grootte, dus niet zo'n klein ding: http://images.fok.nl/upload/070822_18642_palmsize_copter.gif
• Sterk genoeg om zo'n kleine spycam eronder te hangen/plakken/monteren/whatever.
• Kosten <$100
HALP!
En deze: http://www.focalprice.com(...)Helicopter_Blue.html
Zijn wel mooie dingen. Wil je iets goedkopers gaat het gauw richting de Double Horse Volitation en andere coaxiale helikopters. Verder is een goeie wel de X-Power/Pro exceed/Pioneer SH H8 heli.
Kijk ook ff in Duitsland bij Perlikst (eBay). Daar heb ik zelf de Double Horse Volitation, maar ook de Q8005 105cm heli vandaan.Hier wat video's van Mr. Gobelus, hoef je bij hem niet te kopen, maar z'n video's en de besproken en gedemode heli's zijn prima.
http://www.youtube.com/user/MrGobelusThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die QS8005 lijkt me wel een degelijk ging, mooi formaat ook. Die gast verstuurt echter niet naar Bosnië.
Ik weet nu in ieder geval waar ik naar moet zoeken, bedankt!
/edit
Die T23 lijkt me anders wel een goed alternatief, kan volgens mij wel wat misbruik hebben.
Nee.![]()
Intussen is er bij mij ook het een en ander binnen:
Ten eerste een keyboard met hoesje:
http://www.ever buying.com/product35598.html
Die heb ik gekocht voor de Tom-Tec tablet van Bart Smit. Kwaliteit is is erg stevig en degelijk. Ver boven m'n verwachting eigenlijk. Helaas had ik niet goed gekeken naar de afmetingen en foto's. M'n tablet is van achter een beetje bol en past er daardoor niet netjes in en dit keyboard heeft een mini-USB stekker, terwijl m'n tablet alleen een reguliere USB ingang heeft.
Ik heb er toen nog een verloopstukje bijgekocht: http://www.dealextreme.co(...)verter-2-piece-55614
Ook nog Angry Bird keychains gekocht: http://www.ever buying.com/product48995.html
Helaas was het niet wat op de foto te zien was. De miniatuurtjes misten namelijk de ketting+ring en er zat ook nergens een uitsparing of gaatje of ringetje om er een aan te doen. Totaal iets anders dus en alleen bruikbaar om leuk op je bureau neer te zetten. De poppetjes zijn van zacht, stevig rubber. Prima kwaliteit.
M'n vriend dacht ook maar meteen een MP3 spelertje te bestellen, gewoon om eens te proberen. Het werd deze: http://www.ever buying.com/product47425.html
Erg basic, en niet al te stevig (redelijk dun plastic en erg licht), maar hij doet het prima. Geen topper, maar leuk voor op de fiets af en toe.
En dan nog dit witte dameshorloge: http://www.ever buying.com/product45008.html
Het kastje is van matige kwaliteit en het bandje is van ronduit slechte kwaliteit (plastic dat ik aan het bladderen was toen ik het uit de envelop haalde). Doet het verder wel prima. Het bandje ga ik eraf halen en daar ga ik zelf een nieuw bandje voor maken.
Het keyboard kreeg ik 9 dagen na bestelling binnen. De rest precies 13 dagen na bestelling.
Ik zit nu nog te wachten op een zending van TinyDeal die ik vorige week pas heb geplaatst. Zal dus nog wel een weekje duren op z'n minst.![]()
Mja, die Q8005 kan de wind ook wel redelijk hebben, heb nu ff rondje park met de T-23 gedaan, het moet echt zo goed als windstil zijn dan. Da's wel jammer. Verder wel stabiel en sterk genoeg om een spycam mee te nemen.Maar ik geloof dat al het testen van de laatste tijd nu al uitwerkingen heeft op de batterij, want ik kom terug en hij heeft niets opgeslagen. Vond het al frappant dat telkens als ik 'em landde vanwege de wind en wilde uitzetten 'ie al uit was.
Moet mijn Walkera UFLYS maar eens buiten proberen een keer, die kan wel wat wind hebben, maar dan moet ik 'em eerst in windstille condities meester kunnen zijn.Ben zo bang dat 'ie kapot gaat, die heli'trainingskit past ook niet echt lekker/zit niet goed vast.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Mja, die Q8005 kan de wind ook wel redelijk hebben, heb nu ff rondje park met de T-23 gedaan, het moet echt zo goed als windstil zijn dan. Da's wel jammer. Verder wel stabiel en sterk genoeg om een spycam mee te nemen.Maar ik geloof dat al het testen van de laatste tijd nu al uitwerkingen heeft op de batterij, want ik kom terug en hij heeft niets opgeslagen. Vond het al frappant dat telkens als ik 'em landde vanwege de wind en wilde uitzetten 'ie al uit was.
Moet mijn Walkera UFLYS maar eens buiten proberen een keer, die kan wel wat wind hebben, maar dan moet ik 'em eerst in windstille condities meester kunnen zijn.Ben zo bang dat 'ie kapot gaat, die heli'trainingskit past ook niet echt lekker/zit niet goed vast.
![]()
![]()
Heb ik dus ook gedaan met een foon dus 25.60 euriquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:25 schreef 08gnoT. het volgende:
TNT buitenlands pakket. Kost ¤ 25,60 aangetekend, anders 17,10
Krijg ik mail van Jack
Hello,
PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements
For your sake,we could just refund you $10 postage .
If it is not OK with you ,we will do that by our policy and we will not refund you the shipping fee of the returned package.
Please advise.
Thanks.
Have a nice day,
Jack
Maar ff gemaild dat het echt de goedkoopste is![]()
![]()
Net gedaan en nu wil ik een paraglider/paracopter.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:52 schreef shiznuts het volgende:
[
Kijk ook ff in Duitsland bij Perlikst (eBay).![]()
Iemand daar toevallig ervaring mee? Niet zo snel als een vliegtuig en je kunt er langer mee vliegen dan een helicopter. Lijkt me ook wat crash bestendiger en volgens mij moet je er makkelijk een cameraatje onder kunnen hangen.![]()
![]()
Zijn de verschillen in bestandigheid tegen wind echt zo groot dan? Zo ja, valt voor mij de T23 ook af.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Mja, die Q8005 kan de wind ook wel redelijk hebben, heb nu ff rondje park met de T-23 gedaan, het moet echt zo goed als windstil zijn dan. Da's wel jammer. Verder wel stabiel en sterk genoeg om een spycam mee te nemen.![]()
Het is daar een erg bergachtig gebied waar nog weleens onverwachts wat wind/thermiek kan ontstaan.
Zo'n para-copter lijkt me ook leuk trouwens, die dingen lijken een wat 'rustigere' vlucht te hebben als heli's.
Toch leuk met zo'n cameratje eronder
Vaak doen mensen een upgrade naar brushless-motor
Ga me er toch eens in verdiepen, volgens mij is het echt een leuk ding.
Nee.![]()
Ja he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ga me er toch eens in verdiepen, volgens mij is het echt een leuk ding.Lijkt me echt ideaal. Niet te snel zoals een vliegtuig dus minder ruimte nodig, geen vaste vleugels dus makkelijk in transport en volgens mij zijn motor en accu ook wat makkelijker te wisselen. Paar accu's mee, spycam eronder en je bent zo een middag zoet tot het ineens donker wordt.
![]()
Voor ¤65,- ook heel goed betaalbaar overigens.![]()
![]()
deze ook niet, hoewel DX om het hardst roept van wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik had zelf al zo'n ding, maar daar zit geen 80211n op, bedankt voor de tip!
Deze antenne bedoel je toch?
[ afbeelding ]
deze heeft dus GEEN wifi N
ja, die antenne is het.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Lol. De toeval!Loop ik de Lidl (Oostenrijk, tut mir leid) binnen, zie ik deze liggen:
(¤4,99 incl. 1 x AA)Ook leuk ja. Voordeel is dat heli's horizontaal blijven en je dus bij zo'n paranoiading ook de camera helling geeft als je rondjes draait, dan is het meer een vogelvluchtbeleving. Maar ja, moet je maar weer net de ruimte voor hebben, zo'n kite. En idd, in het eerste filmpje die ik voorbij zag komen, een lang draad eraan is ook wel handig, mocht 'ie een eigen wil krijgen/buiten bereik komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:21 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Net gedaan en nu wil ik een paraglider/paracopter.![]()
Iemand daar toevallig ervaring mee? Niet zo snel als een vliegtuig en je kunt er langer mee vliegen dan een helicopter. Lijkt me ook wat crash bestendiger en volgens mij moet je er makkelijk een cameraatje onder kunnen hangen.
[ Bericht 22% gewijzigd door shiz op 27-05-2011 16:17:07 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Datzelfde dacht ik dus ook al, zou maar zo kunnen dat ik er ook 1 voor mezelf koop. Opa gaat weer spelen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ja he?Lijkt me echt ideaal. Niet te snel zoals een vliegtuig dus minder ruimte nodig, geen vaste vleugels dus makkelijk in transport en volgens mij zijn motor en accu ook wat makkelijker te wisselen. Paar accu's mee, spycam eronder en je bent zo een middag zoet tot het ineens donker wordt.
![]()
Voor ¤65,- ook heel goed betaalbaar overigens.Oh ok, zo'n ding heb ik dus al. Toch bedankt voor je tip, ga eens kijken of die antenne op de mijne past.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef mickeyD het volgende:
[..]
deze ook niet, hoewel DX om het hardst roept van wel.
deze heeft dus GEEN wifi N
ja, die antenne is het.
Nee.![]()
Ik zit niet op ebay te kijken, dus ik overbied niemand. Ben me nog een beetje aan
het inlezen en aan het zoeken welke Chinese webshop die dingen nou verkoopt.
Nee.![]()
'Parachute Sky' en 'Paracopter' heten ze. Zoals g0dz0r zei, met zekerheid (maar wel wat langer versturen vanuit USA) voor ¤65,-. Je kan ook even bij de verkoopgeschiedenis van Perlikst kijken voor hoeveel 'ie normalerwijze het laagst weggaat.(Voorbeeld, de laatste die wegging was voor EUR 30,50 + EUR 17,00 Versand, maar vier dagen geleden eentje voor 7 euro goedkoper).
Klopt, maar die gast verzend niet naar Bosnië, daar moet dat ding uiteindelijk wel heen..
Daarom dacht ik dat het misschien makkelijker was om een webshop te vinden die die
dingen ook in het assortiment heeft.
Nee.![]()
Ben benieuwd hoe dat uitpaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef Romanov het volgende:
[..]
Jij hebt gister ook naar de tv gekeken...![]()
Ga morgen een nieuwe bestelling doen:
Telefoon:
http://www.dealextreme.co(...)-tv-cell-phone-56402
Cover voor andere telefoon:
http://www.dealextreme.co(...)iphone-4-black-57440
Daar is tie weer, dit keer in bulk:
http://www.dealextreme.co(...)pillow-cushion-56429
Stylia, Stylussen, Stylo's, whatever.
http://www.dealextreme.com/p/hp-6515-pda-stylus-black-2-pack-2056
Een card opbergding voor 22 games voor nintendo 3DS.
http://www.dealextreme.co(...)r-nintendo-3ds-71263
En natuurlijk kan er altijd nog wat bijkomen aan troep, maar op het moment is het al een leuke Grand Total aan het worden. Alleen nog ff $ koers checken voor dat er gePalled wordt.![]()
![]()
@shadowflash
Hoezo? ik zie niets speciaals in zijn bestelling staan, in ieder geval geen namaak ofzo.![]()
is bic down?
Ik zoek :http://www.wsdeal.com/HT189B/Audio_Banana_Speaker_Plug_Black.ws
Maar deze site heeft ze alleen in het zwart :-(Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
BIC is inderdaad down
m'n bril die ik met de paasei-actie heb gewonnen is aangekomen.
Nu vraag ik me af wat het doorschijnende stuk is dat op het tasje ligt in onderstaande foto:
jaja, en azo...![]()
Voor mensen met de HD keychain, shiznuts enzo![]()
Ik heb even zitten neuzen in de firmware update. Hiermee gaat de klok weg en sluit de camera netjes de filmpjes af als de batterij leeg is. Ook zou de beeldkwaliteit beter zijn. Bij de originele firmware verdwijnen films als je hem leeg laat draaien. Het is dus belangrijk om te updaten![]()
Via techmoan...
http://www.techmoan.com/b(...)he-story-so-far.html
Ben ik dus hier gekomen... De gebruiksaanwijzing in het rar bestand volgen.
http://www.rcgroups.com/f(...)66806&postcount=3531
Maar de firmware is schijnbaar omgewisseld. Continuous recording = remove time en omgekeerd.
Met continuous play krijg ik 20 minuten bestanden ipv 1 groot bestand, met remove time krijg ik wel 1 groot bestand. Handig joh![]()
De camera filmt 35 minuten, dat komt bij mij neer op 1.7GB. Opladen duurt zo'n 40 minuten.
Hier de hoofddraad voor discussies.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1362692![]()
Ik was dus niet alleenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef thecuriousone het volgende:
BIC is inderdaad down
m'n bril die ik met de paasei-actie heb gewonnen is aangekomen.
Nu vraag ik me af wat het doorschijnende stuk is dat op het tasje ligt in onderstaande foto:
[ afbeelding ]vroeg me ook al af wat het was.
Je had ook bij de eBay-advertentie kunnen kijken, daar zetten ze die bestanden zelf in een linkje bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:31 schreef monkeybrain het volgende:
Voor mensen met de HD keychain, shiznuts enzo![]()
Ik heb even zitten neuzen in de firmware update. Hiermee gaat de klok weg en sluit de camera netjes de filmpjes af als de batterij leeg is. Ook zou de beeldkwaliteit beter zijn. Bij de originele firmware verdwijnen films als je hem leeg laat draaien. Het is dus belangrijk om te updaten![]()
---Tenminste, zo heb ik de datum/tijd aangepast en 'em ook weggehaald. Al kan ook dat de reden zijn dat 'ie niet goed werkte eerder vandaag, misschien toch ergens corrupt. Was ook erg warm terwijl 'ie uitstond.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik was dus niet alleenvroeg me ook al af wat het was.
Gok ik zo... niet dat we daar verder mee komen.quote:1 x Frame
1 x Myopia lens frame
4 x Pair of general lenses (one is installed)
1 x Polarized sunglasses (random color)
1 x Black pocket
1 x Carrying case
1 x Black strap
Moet je ogenschijnlijk zo gebruiken (don't ask me, 'cause I don't know why, but it's like that)
( via: http://www.shoppingkq.com/html/2698.html , check die prijs ook)
-edit- Ah... zhe anzher...: "Prescription Lens Insert Frame That Allow You To Use Corrective Lens" (via)
[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 28-05-2011 02:51:22 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jack uit TinyDeal?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef Goddelijker het volgende:
TinyDeal is tegenwoordig van Jack?
Hoeveel webshops die kerel al niet heeft gehad...
Ooh, ik moet zeggen dat Jack ons bedrijf links 1 jaar geleden..![]()
Jack from TinyDeal?
Ooh, I have to say that Jack left our company 1 year ago..![]()
Voor ontspannen ...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:21 schreef shiznuts het volgende:
http://www.tinydeal.com/c(...)sn38961-p-31532.html Nice.
Luchtdrukpistool.lol, hoe ze voorstellen dit ding te gebruiken...
![]()
Niet gezien bij mij, maar dat is wel versie 2?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je had ook bij de eBay-advertentie kunnen kijken, daar zetten ze die bestanden zelf in een linkje bij.Tenminste, zo heb ik de datum/tijd aangepast en 'em ook weggehaald. Al kan ook dat de reden zijn dat 'ie niet goed werkte eerder vandaag, misschien toch ergens corrupt. Was ook erg warm terwijl 'ie uitstond.
Mijn linkje is firmware 2 van 20 mei![]()
![]()
bedankt shiznuts!
Daarnet pakje AG4 batterijtjes besteld bij BIC.
Bij BIC $1,29, bij DX $1,85 (en niet op stock...)jaja, en azo...![]()
Handig als je kat stiekum ergens in de hoek van de kamer zeikt, en je de plek niet kan vinden op 't zicht maar wel op geur.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:11 schreef marcel-o het volgende:
mn UV lamp is binnen.
niet op t toilet gebruiken
[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 28-05-2011 13:10:38 ]Common sense is my super power. What's yours?
Staat op de vorige pagina.. Chinese Webshops topic #138 Waar we beautyproducten zoeken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waar kan ik zien hoeveel een pakketje sturen naar China kost?Nee.![]()
Wel tegengekomen, maar niet bij webshops, dan eerder wat serieuzere plaatsen als taobao, aliexpress en dhgate.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:36 schreef J83 het volgende:
Waar haal je zo'n QS8005 helicopter het voordeligst? Is Ebay de enige optie?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
iemand postte hier 2 weken geleden ongeveer 2 site's waar je de prijzen van de chinese webshops kon vergelijken iets met chinacheap ofzo ?![]()
Weet iemand toevallig in welke webshop je Carrera zonnebrillen kan kopen? Op DealExtreme staat er 1, besteld en die is te brak voor woorden, na een week kapot, en ook zonder logo's. Zoekterm "Carrera" en je vind hem. Maar ik wil een betere neppert, iemand suggesties?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:46 schreef SuperRogier het volgende:
Weet iemand toevallig in welke webshop je Carrera zonnebrillen kan kopen? Op DealExtreme staat er 1, besteld en die is te brak voor woorden, na een week kapot, en ook zonder logo's. Zoekterm "Carrera" en je vind hem. Maar ik wil een betere neppert, iemand suggesties?Eerste en laatste wat je in de OP tegenkomt:
Het gaat mij om de vorm/model, staan ook geen logo's op. Wist niet dat replica's zonder logo's/verwijzingen naar een merk maar qua vorm/model wel een kopie waren hier ook onder vielen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eerste en laatste wat je in de OP tegenkomt:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
leuke nieuwe horloges op tinydeal![]()
![]()
http://www.tinydeal.com/products_new.html?page=2&disp_order=6
Inderdaad![]()
![]()
Een paar bestellingen gedaan, nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:51 schreef marsPlanets het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Lightake? Betrouwbaarheid/kwaliteit/levertijd ?
'T is een webshop van Jack die voorheen popbuying,dealperfect etc had.. daar ook nog tientalle bestellingen gedaan. Prima shops, met uitstekende service en scherpe prijzen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
?quote:Klinkt goed, hoelang duurt het ongeveer voordat je je pakketjes hebt? Zeg maar 3-4 weken of langer/korter?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Een paar bestellingen gedaan, nooit problemen mee gehad.
'T is een webshop van Jack die voorheen popbuying,dealperfect etc had.. daar ook nog tientalle bestellingen gedaan. Prima shops, met uitstekende service en scherpe prijzen![]()
Net als met alle pakketjes in china is dat moeilijk te voorspellen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:40 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
?
[..]
Klinkt goed, hoelang duurt het ongeveer voordat je je pakketjes hebt? Zeg maar 3-4 weken of langer/korter?
Gemiddeld denk ik een weekje of 3... Maar dat is ook weer afhankelijk van of het product op voorraad is etc.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heeft iemand ervaring met Chinese Wifi-dongles?
Ik wordt hier lekker gemaakt voor een A.C. Ryan met 1TB HDD voor ¤80. Lijkt me wel leuk voor films en backup van laptop, en foto's laten zien op tv. (oude non-HD tv) Maar als de (officiële) dongle van ¤30 erbij moet![]()
Ik geef al zoveel uit de laatste tijd; Chinees spul, objectieven en misschien straks nog een laptop![]()
![]()
Je moet weten wat voor wifi chip die dongle van de A.C heeft, dan een chinese opzoeken met de zelfdequote:Op zondag 29 mei 2011 15:29 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand ervaring met Chinese Wifi-dongles?
Ik wordt hier lekker gemaakt voor een A.C. Ryan met 1TB HDD voor ¤80. Lijkt me wel leuk voor films en backup van laptop, en foto's laten zien op tv. (oude non-HD tv) Maar als de (officiële) dongle van ¤30 erbij moet![]()
Ik geef al zoveel uit de laatste tijd; Chinees spul, objectieven en misschien straks nog een laptop(en dan weet ik nog niet zeker of het werkt)
Wel iets langer maar het meer en deel is hier nog gewoon binnen 14 dagen.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:49 schreef Stuurver het volgende:
Ligt het aan mij of is de verzendtijd een stuk langer dan voorheen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nieuwe DX-bestelling: http://www.dealextreme.co(...)ying-box-black-81130 & http://www.dealextreme.co(...)ker-clip-black-81134
Daarnaast bij Lightake: http://www.lightake.com/d(...)es_Black_White-42149 en bij Tinydeal een niet nader te noemen zwart rubberen digitale sporthorloge. Die 3% discount die hier in het topic voor ons gepost werd is leuk, maar bij die laatste kun je 5% korting krijgen. Altijd kijken op http://www.retailmenot.com en http://www.tjoos.com . Scheelt vaak toch weer.
Dan ook nog deze (al niet via eBay maar iOffer(kun je de prijs wat omlaagpraten), wel bij dezelfde persoon/shop): http://cgi.ebay.com/720P-(...)&hash=item3367f0e989 In de beschrijving staat zwart op wit avi video in 1280x720, 720p dus bij 30 frames. Of dit een #3 met upscaling is, weet ik niet, maar voor die prijs is het het proberen waard.
Niet aangeschaft, maar kennen we deze nog?http://www.focalprice.com(...)all_Climber_Toy.html
De Achterhoek duurt altijd langerquote:Op zondag 29 mei 2011 15:49 schreef Stuurver het volgende:
Ligt het aan mij of is de verzendtijd een stuk langer dan voorheen?![]()
![]()
Vet, als dat de 720P versie is, want die is dan écht goedkoopquote:Op zondag 29 mei 2011 16:22 schreef shiznuts het volgende:
Dan ook nog deze (al niet via eBay maar iOffer(kun je de prijs wat omlaagpraten), wel bij dezelfde persoon/shop): http://cgi.ebay.com/720P-(...)&hash=item3367f0e989 In de beschrijving staat zwart op wit avi video in 1280x720, 720p dus bij 30 frames. Of dit een #3 met upscaling is, weet ik niet, maar voor die prijs is het het proberen waard.
.
En hoe werkt dat ioffer eigenlijk? Meld je het ff als je die keychain binnen hebt, als het écht een 720P versie koop ik 'm ook.
EDIT: laat maar...:
quote:Roger's comments: Last fall, I bought an 808 camera. It shoots 1280x720 "fake HD" (interpolated) in an AVI/M-JPEG format. The files are huge (about 25.5 Mbps, 4 times larger than the standard 808), and the dropped frame rate is dismal at 36% to 43%. It accepts a TF card. A frame capture shows the "splotchy" effects typical of interpolation. It cost about $12 shipped, I believe. I don't see this model on eBay now, but it's definitely a model to avoid if it shows up again, especially since there is a "real HD" version now: Some people are likely to think they're getting a real bargain on one of those.
[ Bericht 13% gewijzigd door Iemand91 op 29-05-2011 17:30:06 ]![]()
Ik bedoel vroeger kreeg ik iets altijd binnen twee weken en soms zelf een week maar moet ik vaak een maand wachtenquote:![]()
Ik ben ook benieuwd hoe ik het moet uitpakken. Of beter gezegd, hoe ze het gaan versturen. Met name die kussens nemen nogal ruimte in, dat gaat niet passen in een A4 envelopjequote:
Ik hou je wel op de hoogte...![]()
Dat is een kek mp3 aparaatje. Wel zorgen dat je genoeg TF kaartjes hebt, gezien er geen geheugen in zit.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:22 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe DX-bestelling: http://www.dealextreme.co(...)ying-box-black-81130 & http://www.dealextreme.co(...)ker-clip-black-81134
...
Bril ziet er goed uit, jammer dat er geen foto van de carrying box bij staan.Ja, maar waarvan ook al weer?quote:Niet aangeschaft, maar kennen we deze nog? http://www.focalprice.com(...)all_Climber_Toy.html![]()
een iPhone 3G dock en oortjes voor iphone besteld,
duurt zeker tering lang voor dat je het binnen hebt![]()
Lees de OP is voordat je stomme vragen steltquote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef King-Ernie het volgende:
een iPhone 3G dock en oortjes voor iphone besteld,
duurt zeker tering lang voor dat je het binnen hebt![]()
Dacht ik. Wilde al een tijdje een clip-on hebben, maar dan wel met LCD-display, dat je een beetje feedback had wat 'ie doet, maar niet met zo'n traag menu-structuur en mp4-gedoe. FM-radio optioneel, niet echt vereist, maar wel vereist: acceptatie van TF, lees: microSD kaartjes. Omdat ik die in veelvoud heb liggen (8GB, 4GB, 2GB) en uitwisselbaar en dus veelzijdig is.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Romanov het volgende:
[..]
Dat is een kek mp3 aparaatje. Wel zorgen dat je genoeg TF kaartjes hebt, gezien er geen geheugen in zit.
Bril ziet er goed uit, jammer dat er geen foto van de carrying box bij staan.
[..]Van vroegah natuurlijk.quote:Ja, maar waarvan ook al weer?Toen kinderen niet met hun PSP maar met stuiterballen en jojo's speelden. En dus ook kleefhandjes, of zo'n raamduikelaar.
Wow, echt bazig van je. Bedankt voor het melden van deze intrigerende info.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef King-Ernie het volgende:
was geen vraag, maar meer om te klagen dat het zo lang duurt.
Dan ben je hier in GC verkeerd >KLBquote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef King-Ernie het volgende:
was geen vraag, maar meer om te klagen dat het zo lang duurt.![]()
Die vervelende Chinese horloges tikken continue! En hard ook.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Beter. Die van mij is dood aangekomen, ligt niet aan de batterij. Dus maar een refund vragen na het weekendquote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef beeklaan het volgende:
Die vervelende Chinese horloges tikken continue! En hard ook.
Zachtjes tikken vind ik wel fijn eigenlijk![]()
![]()
Hallo, vanaf nu tot 15 juni, alle Networking producten op TinyDeal zijn 10% korting.
Coupon code is ook beschikbaar.![]()
![]()
"Goedemorgen postbode. Bedankt voor de M2's... eindelijk."
1st impression: hendig sjieke dopjes.Pittige bass, maar helder genoeg tegelijkertijd. Ff een tijdje evalueren en laten opmeten met de Alpha IEM, XT2 en TDII. Zien er i.i.g. nice uit. Lekker klein opbergdinkie erbij ook.
3e plaatje ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:52 schreef monkeybrain het volgende:
Isabel + tinydeal op Google picture![]()
Nr.1![]()
http://www.google.nl/sear(...)l0l0l0l0l152l286l0.2Link naar het FOK!forum.
Welke site ook alweer?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:51 schreef shiznuts het volgende:
"Goedemorgen postbode. Bedankt voor de M2's... eindelijk."
1st impression: hendig sjieke dopjes.Pittige bass, maar helder genoeg tegelijkertijd. Ff een tijdje evalueren en laten opmeten met de Alpha IEM, XT2 en TDII. Zien er i.i.g. nice uit. Lekker klein opbergdinkie erbij ook.
Mp4nation nog wat was het dacht ik![]()
![]()
Affrim, sir. http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=index&cPath=51quote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke site ook alweer?
Mp4nation nog wat was het dacht ik
Ik had ze voor special plice natuurlijk ($24,50).
special plicequote:Op maandag 30 mei 2011 09:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Affrim, sir. http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=index&cPath=51
Ik had ze voor special plice natuurlijk ($24,50).![]()
![]()
Zit er trouwens op alle Brainwavz 1 jaar garantie?
Heb namelijk begin dit jaar Alpha IEM's gekocht. Maar alleen de bass links werkt nog
Kan ze niet terug vinden op de site.![]()
Mijn linkeroortje daarvan geeft me sinds twee weken elektrische ontladingen in m'n oor.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:00 schreef pgrferrari het volgende:
Zit er trouwens op alle Brainwavz 1 jaar garantie?
Heb namelijk begin dit jaar Alpha IEM's gekocht. Maar alleen de bass links werkt nog
Kan ze niet terug vinden op de site.Misschien als straf voor het gebruiken van Xears.
Maar serieus, da's echt peinlich.
Ff navragen bij Raz... eh Hugo, ook goed. Ff ticket aanmaken gewoon, ook voor Alpha IEM's: http://www.mp4nation.net/support/ (onder vermelding van je bestellingnummer met zoveel mogelijk details).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Done!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn linkeroortje daarvan geeft me sinds twee weken elektrische ontladingen in m'n oor.Misschien als straf voor het gebruiken van Xears.
Maar serieus, da's echt peinlich.
Ff navragen bij Raz... eh Hugo, ook goed. Ff ticket aanmaken gewoon, ook voor Alpha IEM's: http://www.mp4nation.net/support/ (onder vermelding van je bestellingnummer met zoveel mogelijk details).
Ik zag de chat zelf al, fijne support daar![]()
![]()
Tablet besteld, kreeg er Brainwavz earphones, viewing stand en car charger bij, hoef ik die tenminste ook niet meer te bestellen![]()
![]()
Pakketje DealExtreme eindelijk na 8 weken binnen.
Maar ik mis 1 product, er zat wel een kaartje bij dat dit product 'Not Shipped' is.
Mag het kaartje, of slip zoals hun dat noemen, niet weggooien.![]()
Mooi ding om te zienquote:Op maandag 30 mei 2011 10:55 schreef NextTVH het volgende:
Tablet besteld, kreeg er Brainwavz earphones, viewing stand en car charger bij, hoef ik die tenminste ook niet meer te bestellen![]()
![]()
Weet iemand nog een webshop met kleren en/of schoenen met freeshipping?
http://en.vancl.com/ ken ik al.
Tnx!Moeten zij weten![]()
Ik ben op zoek naar deze, maar dan in het geel/blauw. Had ze eerst gevonden maar via de search vind ik hem niet meer : http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.49653![]()
ben aan het overwegen om een tablet te kopen... enkel heb ik geen idee welkeen.
heb er geen verstand van
heeft pandawill goeie/ leuke ? keb nog easter eggs coupons![]()
Kreeg eerder vandaag van hen een nieuwsbrief met tabletacties.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:08 schreef Syphixx het volgende:
ben aan het overwegen om een tablet te kopen... enkel heb ik geen idee welkeen.
heb er geen verstand van
heeft pandawill goeie/ leuke ? keb nog easter eggs couponsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste bang-for-buck, value.vs.money echter: dropad & flytouch III zo'n beetje.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kreeg eerder vandaag van hen een nieuwsbrief met tabletacties.de e-mail eeft m'n intresse beetje opgewekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste bang-for-buck, value.vs.money echter: dropad & flytouch III zo'n beetje.
bang-for-buck ? ik snap helemaal niks van die dingen![]()
![]()
Waar voor je geld.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef Syphixx het volgende:
[..]
de e-mail eeft m'n intresse beetje opgewekt.
bang-for-buck ? ik snap helemaal niks van die dingen
Die goedkope dingen zijn vaak 800 Mhz of lager en mja, dat gaat wel redelijk, maar ideaal is het niet. Dan moet je niet rond $80,- maar rond het $120 - $190-bereik denken. Die zijn best leuk! Natuurlijk kun je ook een Point of View met Tegra 2 overwegen bijvoorbeeld. Zie ook het tablettopic in DIG (vette OP in dat topic hè?).
ow dang, ff door lezen die OP.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef shiznuts het volgende:
Die goedkope dingen zijn vaak 800 Mhz of lager en mja, dat gaat wel redelijk, maar ideaal is het niet. Dan moet je niet rond $80,- maar rond het $120 - $190-bereik denken. Die zijn best leuk! Natuurlijk kun je ook een Point of View met Tegra 2 overwegen bijvoorbeeld. Zie ook het tablettopic in DIG (vette OP in dat topic hè?).
ik was aan het denken aan iets van 130-150$![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:28 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ow dang, ff door lezen die OP.
ik was aan het denken aan iets van 130-150$
in NL, dus geen kans op invoerrechten meer en 2 jaar garantie
volgens de kenners ( Android tablet discussie topic #12 - Honeycombfeestje ) wel een goed tabletje
( pagina 6)![]()
Zijn hier mensen die grote duurdere zendingen via DX hebben gedaan?
Heb een zending van een paar honderd euro klaar staan maar ik zie dat EMS niet mogelijk is naar Nederland? Is er een veiligere manier dan het gewoon Airshippen?![]()
bedankt en topquote:Op maandag 30 mei 2011 17:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens de kenners ( Android tablet discussie topic #12 - Honeycombfeestje ) wel een goed tabletje
( pagina 6)welke shop komt ie ?
![]()
Kruidvat dus.quote:
Dat is deze: http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770quote:Op maandag 30 mei 2011 17:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
( pagina 6)
Bij DX 141 euro dus best een goede deal bij Kruidvat!![]()
bin mp4nation 133 euro. of is dit iets anders ?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:25 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is deze: http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770
Bij DX 141 euro dus best een goede deal bij Kruidvat!
http://mp4nation.net/cata(...)12f67a45b7e03e84ced4![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:59 schreef Syphixx het volgende:
[..]
bin mp4nation 133 euro. of is dit iets anders ?
http://mp4nation.net/cata(...)12f67a45b7e03e84ced4quote:8-Inch LCD display (16 million colours)
800 x 600 screen resolution (4:3 widescreen aspect ratio)
Resistive touchpanel
ok deze is dus een inch groter en is resistief ipv capacitief, maar da zal ni zoveel uitmaken wss.
( en ja ik ben een grote noob ivm deze technologie)
al bij al ziet het er een leuk ding uit. ff nadenken erover![]()
![]()
Ja, lees ook ff het tablettopic, die OP heb ik duidelijk uiteengezet waar je op moet letten.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef Syphixx het volgende:
ok deze is dus een inch groter en is resistief ipv capacitief, maar da zal ni zoveel uitmaken wss.
( en ja ik ben een grote noob ivm deze technologie)
al bij al ziet het er een leuk ding uit. ff nadenken erover
Scherm is het eerste punt, omdat het ook vrijwel het belangrijkste punt is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat is hem niet, want die van DX heeft 3000mAh en deze van de kruidvat 4800mAh.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:25 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is deze: http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770
Bij DX 141 euro dus best een goede deal bij Kruidvat!![]()
The least of your worries misschien, maar ja. Ook dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is hem niet, want die van DX heeft 3000mAh en deze van de kruidvat 4800mAh.
Ding van de kruidvat is toch uitverkochtquote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
The least of your worries misschien, maar ja. Ook dat.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ding van de kruidvat is toch uitverkochtExplosieve opruiming. Was een echte knalhit, daar bij het Kruidvat.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]Explosieve opruiming. Was een echte knalhit, daar bij het Kruidvat.
![]()
![]()
Hoeveel grapjes ik daar wel niet mee heb gemaakt na de vuurwerkramp in Enschede...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over vuurwerk en een Chinees webshoptopic gesproken. Chinees vuurwerk, waar te bestellen?
Wat? Mag niet, ies gevaarliek?Oh. Jammel nou.
't Is trouwens rustig hier. Week geleden ging het een stuk sneller met de comments.Heeft niemand meer iets leuks binnengekregen of besteld?
denk dat ik er onderuit ben gekomen![]()
http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=492
verleden week nog wat brol gekregen zoals verkeerde batterijen. d8 dat het van die kleine ware voor in een horloge![]()
en http://www.buyincoins.com(...)oy-product-2930.html
(roze) die ik op de vensterbank zal zetten ipv in de auto, kan namelijk krassen maken in dashbord![]()
![]()
You sure about die tablet?
Google Android 2.1
Processor: Rockchip RK2818 600MHz
RAM: 256MB DDR
2400mAh battery(average w / WiFi on is 4hrs)
Niet echt om wild van te worden, niet voor $189.50. Ben je beter af met een dropad/flytouch.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ok ik geef het op. ik koop wel een gps met dat geld en hou ik me wel met magazines bezig opt werk.
crappy tabs
verder nog zaklamp ontvangen met uv licht en een rode laser ( beide overbodig, 't tis voor in de auto
werkt prima...tot hij de grond geraakte.![]()
Ik wil je niet geheel ontmoedigen hoor.Tablets zijn best leuk, maar je moet wel oppassen. De standaard is eigenlijk een 800 Mhz of 1 Ghz processor en 512MB werkgeheugen, 3600 mAh, Android 2.x (2.2+) en een resolutie van 800x480 (7") of 1024x600 (10").
Zo'n 600 Mhz, 256MB en 2400mAh, ik ben bang dat dat je alleen maar gaat tegenvallen. Traag, crashes, batterij snel leeg, etc. Zo'n dropad (M7009) of flytouch (flytouch 3 / superpad) voldoen beide aan de standaard hierboven.
Suggesties zijn dan eerder: http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=496 , http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=494
[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 30-05-2011 20:45:54 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zit echt zwaar te twijfelen over deze:
http://www.pandawill.com/(...)b-ram-8gb-black.html
Ok hij is best prijzig, maar ja het is wel een 10 inch capacitief scherm EN Android 3.0..en de koers van 1.39 is ook wel weer aardig. Met 5% korting zou hij uitkomen op $398 incl express shipping. Dat is dus zo'n 286 euro.![]()
De specs zijn wel goed, net zoals de prijs.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef UncleSam het volgende:
Ok hij is best prijzig, maar ja het is wel een 10 inch capacitief scherm EN Android 3.0..en de koers van 1.39 is ook wel weer aardig. Met 5% korting zou hij uitkomen op $398 incl express shipping. Dat is dus zo'n 286 euro.![]()
Mja... maar er was dus laatst bij BCC (?) een actie van een Asus Eee Pad Tansformer voor 349,- , als ze dat nog eens doen is dat verschil natuurlijk niet meer zo groot (is nu ¤399,-) maar krijg je er wel voor 1280x800, betere camerakwaliteit, meer accessoires, betere garantie, en een friggin' Asus i.p.v. China unbranded.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef UncleSam het volgende:
Ok hij is best prijzig, maar ja het is wel een 10 inch capacitief scherm EN Android 3.0..en de koers van 1.39 is ook wel weer aardig. Met 5% korting zou hij uitkomen op $398 incl express shipping. Dat is dus zo'n 286 euro.
En dan nog de subsidie voor de uitkeringstrekkers erbij.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef UncleSam het volgende:
![]()
Invoerrechten bedoel je.. hmm volgens mij.. als je voor DHL kiest, komt het Nederland binnen via Duitsland. En dat is weer EU.. dus vrije in/uitvoer van handel..quote:Op maandag 30 mei 2011 20:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En dan nog de subsidie voor de uitkeringstrekkers erbij.
maar dit is slechts speculatie...![]()
Kan je dan niet beter voor een PoV tegra 2 gaan? daar zijn ze toch ook al mooi onderweg met een 3.0 rom.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef UncleSam het volgende:
Ok hij is best prijzig, maar ja het is wel een 10 inch capacitief scherm EN Android 3.0..en de koers van 1.39 is ook wel weer aardig. Met 5% korting zou hij uitkomen op $398 incl express shipping. Dat is dus zo'n 286 euro.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat is inderdaad molentjesspeculaas. Sterker nog. Het is regelrechte BS.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Invoerrechten bedoel je.. hmm volgens mij.. als je voor DHL kiest, komt het Nederland binnen via Duitsland. En dat is weer EU.. dus vrije in/uitvoer van handel..
maar dit is slechts speculatie...
Inderdaad, lijkt 'ie eerder op dan de aankomende tabs. Alleen heeft de POV maar 512 MB geheugen. Lijkt voor de rest idd hetzelfde.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter voor een PoV tegra 2 gaan? daar zijn ze toch ook al mooi onderweg met een 3.0 rom.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waar in china kan ik dat kopenquote:?
Er is een speciale service in de UK je tablet naar jou kan versturen terwijl je eigenlijk niet in de UK woont, maar alleen in de UK bestellen kan. Dat heeft hier niks mee te maken, toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:52 schreef UncleSam het volgende:
Ik weet niet meer op welk forum ik t had gelezen.. maar iemand deed het op deze manier.
Taobao.quote:Die hadden ook heerlijke stroopwafels van de Appie Heijn te koop.
Top! hoe zit het met invoeren van eten?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Taobao.Die hadden ook heerlijke stroopwafels van de Appie Heijn te koop.
(heb geen pakjes meer onderweg)
Geen bederfelijke versproducten die gevaar kunnen opleveren voor de volksgezondheid en virussen kunnen overdragen zoals: vers vlees, vis, fruit, melk e.d.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Top! hoe zit het met invoeren van eten?
(heb geen pakjes meer onderweg)
Een pak speculaas dat tot 2012 houdbaar is moet kunnen.
http://item.taobao.com/item.htm?id=7455848648quote:Op maandag 30 mei 2011 20:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Geen bederfelijke versproducten die gevaar kunnen opleveren voor de volksgezondheid en virussen kunnen overdragen zoals: vers vlees, vis, fruit, melk e.d.
Een pak speculaas dat tot 2012 houdbaar is moet kunnen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/item.htm?id=7455848648Helden daar!
![]()
Nog echt ook.
Gelukkig kennen ze het hier bij de ALDI Oostenrijk gewoon ook hoor.
En mocht je venz hagelslag over een week of 4/5 op zijn!:
http://item.taobao.com/item.htm?id=5093088002MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef RacerDKB het volgende:
Nog meer blauw in dit topic, Opa_Vertelt kan nu foutieve titels verbeteren en onze usernotes lezen.
Maar niet hier.Nieuwe mod erbij op PTA
Nee.![]()
Mooi wark.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef RobertNL het volgende:
En mocht je venz hagelslag over een week of 4/5 op zijn!:
http://item.taobao.com/item.htm?id=5093088002Net als dit:
Uh oh! Hide yo kids! Hide yo wife!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef RacerDKB het volgende:
Nog meer blauw in dit topic, Opa_Vertelt kan nu foutieve titels verbeteren en onze usernotes lezen.
Congratis verz.!
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar niet hier.Nieuwe mod erbij op PTA
Je hebt toch nog wel tijd over voor reviews?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
Daar maak ik wel tijd voor RobertNL
Thnx Shiznuts![]()
![]()
http://www.budgetgadgets.(...)ch-91501-p-7995.html
die had ik de 19de besteld vandaag binnengekregen. best snel dus!
alleen ben ik zelf zo dom geweest om vergeten op te geven dat ik de zwarte wilde. Hebben ze maar een witte gestuurd.
dus maar opnieuw besteld weer 2 weken wachten![]()
![]()
Rustig? Ik kijk hier overdag niet en we zijn 3/4 pagina's verder.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef shiznuts het volgende:
't Is trouwens rustig hier. Week geleden ging het een stuk sneller met de comments.Heeft niemand meer iets leuks binnengekregen of besteld?
![]()
En neuh, niet heel interessant spul besteld, 2 sets oordopjes, iPhone-usb kabeltje that's about it...![]()
Laat het een les zijn. Altijd kleur bekennen. Maar anders leer je het wel 'de hard way' inderdaad. Overkomt je ook maar een keer (afkloppen). Ook als er maar een kleur afgebeeld is, altijd opmerking erbij doen.Oh...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Rustig? Ik kijk hier overdag niet en we zijn 3/4 pagina's verder.![]()
En neuh, niet heel interessant spul besteld, 2 sets oordopjes, iPhone-usb kabeltje that's about it...The usual shizzle.
Maar, uh... 3/4e pagina... da's niks. Een halve topic.Per uur! Ok, dat laatste hoeft nu ook weer niet, dan kan ik het zelf niet eens meer volgen.
3 of 4 pagina's, niet 3/4 pagina.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef shiznuts het volgende:
Laat het een les zijn. Altijd kleur bekennen. Maar anders leer je het wel 'de hard way' inderdaad. Overkomt je ook maar een keer (afkloppen). Ook als er maar een kleur afgebeeld is, altijd opmerking erbij doen.
[..]
Oh...The usual shizzle.
Maar, uh... 3/4e pagina... da's niks. Een halve topic.Per uur! Ok, dat laatste hoeft nu ook weer niet, dan kan ik het zelf niet eens meer volgen.
![]()
Maar als het zo snel zou gaan zou het ook niet verkeerd wezen, dan volg ik het ook niet meer en kost het me ook geen geld meer.![]()
ff denken over de telepad.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:40 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil je niet geheel ontmoedigen hoor.Tablets zijn best leuk, maar je moet wel oppassen. De standaard is eigenlijk een 800 Mhz of 1 Ghz processor en 512MB werkgeheugen, 3600 mAh, Android 2.x (2.2+) en een resolutie van 800x480 (7") of 1024x600 (10").
Zo'n 600 Mhz, 256MB en 2400mAh, ik ben bang dat dat je alleen maar gaat tegenvallen. Traag, crashes, batterij snel leeg, etc. Zo'n dropad (M7009) of flytouch (flytouch 3 / superpad) voldoen beide aan de standaard hierboven.
Suggesties zijn dan eerder: http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=496 , http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=494
die flytouch is dan weer resitive met zo'n stylus.. maar bigger. hmmz
( ik begin het te snappen)
![]()
Ik heb gisteren de telepad besteld bij MP4Nation, weet niet hoelang je wilt denken, want anders kan ik je een review gevenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ff denken over de telepad.
die flytouch is dan weer resitive met zo'n stylus.. maar bigger. hmmz
( ik begin het te snappen)
![]()
![]()
Sorry, ik volg alleen dit en de android topics.
Wat is PTA. (nee ik wil niet zoeken)
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Planes, Trains & Automobilesquote:Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef beeklaan het volgende:
Sorry, ik volg alleen dit en de android topics.
Wat is PTA. (nee ik wil niet zoeken)
![]()
enig idee hoelang die onderweg zal zijn ?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:51 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de telepad besteld bij MP4Nation, weet niet hoelang je wilt denken, want anders kan ik je een review geven
denk dat ik mss straks de gok zal wagen om eentje te nemen, heb deze al vroeger gelinkt want ik dacht dat deze het zelfste was zoals die van kruitvat.![]()
![]()
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, nog nooit iets bij MP4Nation besteld, hoop hem eind volgende week wel binnen te hebben, maar ben benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2011 23:01 schreef Syphixx het volgende:
[..]
enig idee hoelang die onderweg zal zijn ?
denk dat ik mss straks de gok zal wagen om eentje te nemen, heb deze al vroeger gelinkt want ik dacht dat deze het zelfste was zoals die van kruitvat.![]()
![]()
Werkt alleen de 7% code nog maar op tablets bij BIC? want die heb ik al te vaak gebruikt op mijn coin account :-/MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Geen code werkt daar meer op naar mijn mening.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
de fok code wel <3 maar die kan ik niet meer gebruiken.
Hoeveel neemt paypal als iemand je 100 dollar betaald?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Meestal word het dan via DHL verzonden, en dan kan je er 99% zeker van zijn dat je moet betalenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef Syphixx het volgende:
als je besteld via EMS, komt er dan nog invoersrechten bij ?![]()
![]()
Niet hier op: http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.htmlquote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef RobertNL het volgende:
Hoeveel neemt paypal als iemand je 100 dollar betaald?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
3% plus 0.35.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef RobertNL het volgende:
Hoeveel neemt paypal als iemand je 100 dollar betaald?
Dus 3.35 euro.![]()
Apart op deze pakt hij hem welquote:Op maandag 30 mei 2011 23:23 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Niet hier op: http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bij mij ook niet...quote:
Edit: Wel bij een andere acount? Wtf?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ja had ik ook alquote:Op maandag 30 mei 2011 23:41 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Bij mij ook niet...
Edit: Wel bij een andere acount? Wtf?, ben nu aangewezen op 2%dropper.
dus ik denk dat ik het maar laat uitkeren
oei fapperdefap;
jack heeft eitjes in de aanbieding!
Monkey wat voor jou?1$
http://lightake.com/detai(...)im_%28Wavy%29_-31475![]()
wtf zijn dat voor dingen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef Downstar het volgende:
oei fapperdefap;
Monkey wat voor jou?1$
![]()
Zijn leuke video's van op YouTubequote:, ga eens kijken zou ik zeggen.
Ik zit op mijn werk, ik vertrouw het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zijn leuke video's van op YouTube, ga eens kijken zou ik zeggen.
![]()
![]()
![]()
Het is maar YouTube hoor...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoeveel heb je er al besteld?quote:![]()
quote:Dat spul hoef ik niet.
Kunnen alleen clazy jappenels bedenken.
Maar in dit topic zijn ze net zo cult als de MD80 MiniDV camera en de LED-pig.
Waar kun je nog zoveel plezier hebben voor 0,70 centquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef Downstar het volgende:
oei fapperdefap;
Monkey wat voor jou?1$
Even optellen, als ik impotent word met 80..... 1 ei per dag....we hebben 365 dagen per jaar....
Bestelling gemaakt![]()
![]()
Zijn ze niet herbruikbaar?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar kun je nog zoveel plezier hebben voor 0,70 cent![]()
Even optellen, als ik impotent word met 80..... 1 ei per dag....we hebben 365 dagen per jaar....
Bestelling gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zijn ze niet herbruikbaar?
Jawel, ik gebruik ze ook 5 keer per dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als met de varkens massaal Jack mailen hoeveel ze kosten per 100 stuks wholesale![]()
![]()
WHAT THE FUCKKKKKKKKKKK kutlandAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Vandaag dit binnen gekregen:
http://www.buyincoins.com(...)al-product-1228.html
2 van Besteld op 22 mei, vandaag binnen gekregen.
1 Bril is meteen het pootje al van af gebroken.. Dat lijm ik wel even met cute secondelijm die je voor elk chinees product <5$ nodig hebt.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)NX:IT#ht_2356wt_1139
Besteld op 23 mei, vandaag binnen gekregen.
Nog niet getest
En ik had een bril gekocht bij buyincoins op 27 april maar die is nooit aangekomen, wel refund voor gekregen (http://www.buyincoins.com(...)es-product-1611.html)![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar kun je nog zoveel plezier hebben voor 0,70 cent![]()
Bestelling gemaakt![]()
![]()
Ik heb een horloge van BudgetGadgets ontvangen vandaag maar deze doet het niet...
Wat zou ik doen?
Edit: oh het was slechts de batterij. Helaas, het horloge is een stuk lelijker dan gedacht
[ Bericht 47% gewijzigd door beeklaan op 31-05-2011 15:18:27 ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Weet iemand een Chinese webshop die hele snelle levertijd heeft? Ik heb bijvoorbeeld ooit een keer een tablet besteld en die was hier binnen drie dagen met DHL. Kostte me wel 30 dollar verzendkosten, maar dat vind ik geen ramp. Heb op zeer korte termijn een mobiele telefoon nodig.![]()
Hebben ze die dingen ook voor vrouwen ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:01 schreef Downstar het volgende:
oei fapperdefap;
Monkey wat voor jou?1$
![]()
Heb je al seksuele voorlichting gehad?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef baaart het volgende:
[..]
Hebben ze die dingen ook voor vrouwen ?
Ben ik toch benieuwd naar hoe dat dan moet gaan werken voor vrouwen?
Haha wou net hetzelfde zeggen!
Wel een eitje gekocht
Edit:
Wtf, BiC heeft tijd tekort zie ik!
2011-05-25 15:00:09 Dispatched, en nu al binnen![]()
![]()
De leukste thuis zeker ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je al seksuele voorlichting gehad?
Ben ik toch benieuwd naar hoe dat dan moet gaan werken voor vrouwen?... had eigenlijk wel een variant verwacht voor vrouwen, uiteraard niet dit. Maar goed, ik heb d'r 1tje besteld, ze zoekt maar wat anders uit
.
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:34 schreef baaart het volgende:
[..]
De leukste thuis zeker ?... had eigenlijk wel een variant verwacht voor vrouwen, uiteraard niet dit. Maar goed, ik heb d'r 1tje besteld, ze zoekt maar wat anders uit
.
Maar dan ben ik alsnog benieuwd, oprecht, hoe vrouwen dit principe kunnen toepassen?
Iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan ben ik alsnog benieuwd, oprecht, hoe vrouwen dit principe kunnen toepassen?![]()
![]()
Lurkers moeten ook aan hun trekken komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:23 schreef Ballsofsteel het volgende:
Haha, het gaat even over pleasure eggs, en 't topic stroomt vol met vragen
Ja uiteraard! Zo gewend aan dat gratis verzenden. Bedanktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef igi0n het volgende:
Alle webshops, zolang je het pakketje laat versturen met DHL/EMS
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 16:36:44 ]![]()
Nog een keertje mijn vraag
quote:Zijn hier mensen die grote duurdere zendingen via DX hebben gedaan?
Heb een zending van een paar honderd euro klaar staan maar ik zie dat EMS niet mogelijk is naar Nederland? Is er een veiligere manier dan het gewoon Airshippen?![]()
Haha, ik lurkte eerst ook altijd, toen toch maar een accountje gemaaktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lurkers moeten ook aan hun trekken komen.![]()
![]()
Dat zijn echte vriendenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik heb er 1 gekregen van een paar vrienden. Nog niet gebruikt![]()
Verkeerde maat t-shirt ontvangen, zat ik al op te wachten.
Ook nog een kapot horloge, vervanger van een ander kapot horloge.... 5 maanden geleden gekocht, heen en weer, verloren in de post etc. Nog steeds niets![]()
![]()
ja, scoooter!!!quote:
mwah is 185 euro al groot zat? iig maak ik me nooit druk over de verzending omdat ik niet van plan ben om honderden euros in 1 keer uit te geven. Wil je dit wel voor zekerheid, dan raad ik je aan om dat via een parceller te doen. Die dragen dan de verantwoordelijkheid tot jij je meuk in handen hebt, kan vaak verzekerd worden maar de kans op onderschepping door de douane en daarmee het dokken van vrijwarings-, invoer en belastingheffingen wordt groter.![]()
pfff pandawill al de hele ochtend online..
wil weten of me (fun)tabletje al verzonden is..Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Zo kut hè.. Websites die online zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:28 schreef revpolen het volgende:
pfff pandawill al de hele ochtend online..
wil weten of me (fun)tabletje al verzonden is..![]()
![]()
Ja. Het zou verboden moeten worden. Wel een goede reminder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Zo kut hè.. Websites die online zijn
Want ik heb mijn pandawill cat saving bank nog altijd niet en moest een paar dagen wachten nog.
Ebay! In een week binnenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja. Het zou verboden moeten worden. Wel een goede reminder.
Want ik heb mijn pandawill cat saving bank nog altijd niet en moest een paar dagen wachten nog.Hij was wel kapot maar ik heb hem gerepareerd (hij liep ergens aan)
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Zo kut hè.. Websites die online zijnbedoel natuurlijk offline..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
De order moet in 1 keer verzonden worden vanwege belastingtechnische redenen. Heb een webshop en wil even kijken of het één en ander aanslaat als toevoeging. Heb de nodige dingen al via de particuliere weg gekocht, maar omdat dit een grotere bestelling is, had ik het graag via EMS willen verzenden maar dat is niet mogelijk naar NL :/quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:25 schreef Romanov het volgende:
[..]
ja, scoooter!!!
mwah is 185 euro al groot zat? iig maak ik me nooit druk over de verzending omdat ik niet van plan ben om honderden euros in 1 keer uit te geven. Wil je dit wel voor zekerheid, dan raad ik je aan om dat via een parceller te doen. Die dragen dan de verantwoordelijkheid tot jij je meuk in handen hebt, kan vaak verzekerd worden maar de kans op onderschepping door de douane en daarmee het dokken van vrijwarings-, invoer en belastingheffingen wordt groter.![]()
Heb je het aan henzelf al gevraagd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:44 schreef sk888er het volgende:
[..]
De order moet in 1 keer verzonden worden vanwege belastingtechnische redenen. Heb een webshop en wil even kijken of het één en ander aanslaat als toevoeging. Heb de nodige dingen al via de particuliere weg gekocht, maar omdat dit een grotere bestelling is, had ik het graag via EMS willen verzenden maar dat is niet mogelijk naar NL :/Scheelt misschien een hoop speculeren en dan heb je in een keer duidelijkheid lijkt me.
Hey ey.. HEY! Shin Chan! Problemen maken daar houdt hij van!
Is dat zn pik of zn navel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:10 schreef shiznuts het volgende:
Hey ey.. HEY! Shin Chan! Problemen maken daar houdt hij van!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: