Thx!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb ik ook al na gezocht, bij de action staat een klokje, 1,25
met tijd, datum, temp
ik heb er eerder wel veel op ebay gezien, voor 1 dollar ofzo.
Zoeken op LED clock , LED watch , 7 LED watch piramid etc.
http://shop.ebay.com/i.ht(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1
http://shop.ebay.com/i.ht(...)ramid&_sop=15&_rdc=1
mocht je er 1 over hebben, en ze doen t redelijk..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Tha_Duck het volgende:
En ook die besteld. Ik heb er straks 12 gok ikMaar dat geeft niet, heb ook nog een caravan waar ik er 1 in wilde en altijd handig om wat extra te hebben.
Dank!
Ooit in een Eend gezeten/gereden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef shiznuts het volgende:
Deze is wel cool, maar ja, op je aanstekeraansluiting...
Jawel hoor, je bent ruimschoots van alle gemakken voorzien:quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Ben niet zo van de charme van oude bakkies zonder van alle gemakken te zijn voorzien.En waarschijnlijk is dat laatste dan ook het euvel, dat gaat niet samen met een Eend...
TNT buitenlands pakket. Kost ¤ 25,60 aangetekend, anders 17,10quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik moet het een en ander terugsturen naar Dealextreme. Hoe kan ik dat het best/goedkoopst doen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb een keer in een 2cv pickup gezeten. The HORROR!
Nog een dikkere zelfs, met uitlaten zoals van een vrachtwagen. Omhoog langs de 'cabine'.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:25 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
TNT buitenlands pakket. Kost ¤ 25,60 aangetekend, anders 17,10
[..]
[ afbeelding ]?![]()
Dan liever ditquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
(of een dergelijk type)
En dan origineel laten.
En trouwens, ebay searches zijn leuk. Soms heb je net het geluk dat er wat leuks tussen zit (d.w.z. geen screenprotectors, stylus e.d.)
Het land is prachtig, mooie bergen fijne zee en supermooie dorpen! De Fransen zelf, daar moet je aan wennenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:19 schreef shiznuts het volgende:
Het enige goede uit Frankrijk is de french kiss, wijn en Pixmania. Nou ja, baguette en croissants misschien. Maar ik heb verder een bloedhekel aan die lui en dat land. Brrr..
Nou om eerlijk te zijn nog niet via die search. Pas kwamen er wel leuke dingen langs maar toch niet gekocht. Helaas is het vaak maar van die troep (screenprotectors, stylus dus) welke ik écht niet hoef.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan liever dit![]()
[ afbeelding ]
Heb je wat tofs op ebay bemachtigd?
"the extra oomph" .. LOLquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:21 schreef shiznuts het volgende:
lol, hoe ze voorstellen dit ding te gebruiken...
Nice! Ruige bak man, kan 'ie goed hebben. Maar... toch hè... Doe mij dees maar:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
Leuke auto's, FOR ME TO POOP ON!
Ik zie mezelf wel (privé) rijden in zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kunnen zo langzamerhand wel doorgaan in PTA, lolThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |