Ja die melding heb ik ook terwijl ik toch echt m'n rekening gekoppeld heb.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dit product? http://www.ever buying.com/product30563.html
Vorige week besteld. Helaas doet Paypal weer lastigHebben nog meer mensen de melding dat er niet rechstreeks van de bankrekening afgehaald kan worden?
Ok thanks, die is het trouwens niet geworden, wel een andere van eBay: ¤0,60. Dat tegenover een officiële van Apple van ¤19.quote:
Ik heb Paypal eens een mail gestuurd want ik heb het al anderhalve week en ik kan daardoor geen bestellingen doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ja die melding heb ik ook terwijl ik toch echt m'n rekening gekoppeld heb.
Vorige week lukte het ook al niet, toen probeerde ik het een paar dagen later nog eens, toen deed hij het wel gewoon.
Hoe dat kan weet ik ook niet.
Ja echt hequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ok thanks, die is het trouwens niet geworden, wel een andere van eBay: ¤0,60. Dat tegenover een officiële van Apple van ¤19.
http://cgi.ebay.com/New-L(...)&hash=item2eacf7c60aquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een klein LCD klokje met temperatuurmetertje voor in de auto. Moet dus op een batterij zijn en niet al te groot.
Iemand dat al een keer ergens tegengekomen?
Dit is wel een leuke, zit alleen geen klokje in. Wel lekker klein en goedkoop (¤2)quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een klein LCD klokje met temperatuurmetertje voor in de auto. Moet dus op een batterij zijn en niet al te groot.
Die doet 'ut niet. Heb een oude erbij moeten halen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef tokko1 het volgende:
De OP is kaput, modjes willen jullie 'm fixen?![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ChineseWebshopstopic
Hoe voelt het nou om zoveel te kunnen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die doet 'ut niet. Heb een oude erbij moeten halen.
Volgens mij voelt ie zich daardoor awesome.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou om zoveel te kunnen?
Thx, die eerste is ok maar mis dan het klokjequote:
Koop je er gewoon een horloge bij, klaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Thx, die eerste is ok maar mis dan het klokjeBestel hem wel, altijd handig.
Ik wil hem op het dashboard van mijn Eend hebben dus het moet niet te groot worden
Meh. Er is 'kunnen' en er is 'doen' hè. In real-life heb ik meer knopjes die zwaarder wegen. Het gaat erom dat je er verantwoord mee omgaat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou om zoveel te kunnen?
Zag hier in een foldertje vandaag een horlogemakerskit staan. Ik dacht, dat is wat voor jou.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Koop je er gewoon een horloge bij, klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Shutter shades dacht ik. Alle kleuren voor een dollar op ebayquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef shiznuts het volgende:
DaMn, nu moet ik ook nog een album in gaan zingen ook.
Die bril trouwens, die is vast goedkoop in China te krijgen.
Hoe noem je die dingen ook alweer? Luxaflexbril?Ze zijn wel hip. Kanyestyle.
Heb ik ook al na gezocht, bij de action staat een klokje, 1,25quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Thx!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb ik ook al na gezocht, bij de action staat een klokje, 1,25
met tijd, datum, temp
ik heb er eerder wel veel op ebay gezien, voor 1 dollar ofzo.
Zoeken op LED clock , LED watch , 7 LED watch piramid etc.
http://shop.ebay.com/i.ht(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1
http://shop.ebay.com/i.ht(...)ramid&_sop=15&_rdc=1
mocht je er 1 over hebben, en ze doen t redelijk..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Tha_Duck het volgende:
En ook die besteld. Ik heb er straks 12 gok ikMaar dat geeft niet, heb ook nog een caravan waar ik er 1 in wilde en altijd handig om wat extra te hebben.
Dank!
Ooit in een Eend gezeten/gereden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef shiznuts het volgende:
Deze is wel cool, maar ja, op je aanstekeraansluiting...
Jawel hoor, je bent ruimschoots van alle gemakken voorzien:quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Ben niet zo van de charme van oude bakkies zonder van alle gemakken te zijn voorzien.En waarschijnlijk is dat laatste dan ook het euvel, dat gaat niet samen met een Eend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |